کلینتون: آمریکا قادر است ایران را محو کند

کلینتون: آمریکا قادر است ایران را محو کند

در تمام مراحل انتخابات مقدماتی آمریکا، هیلاری کلینتون تاکید داشته تجربه سیاست خارجی او از باراک اوباما بیشتر است
هیلاری کلینتون، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات در آستانه یکی از حساس ترین مراحل رقابت های انتخاباتی هشدار شدیدی به ایران داده است.

خانم کلینتون در یک گفتگوی تلویزیونی گفته است در صورتی که ایران به اسرائیل حمله هسته ای کند و او نیز رئیس جمهور آمریکا شده باشد، آماده است به ایران حمله کند.

سناتور کلینتون افزود که آمریکا این قدرت را دارد که ایران را "کاملا محو" کند.

او در توضیح منظورش از تهدیدی که مطرح کرده، گفته است می خواهد به رهبران ایران اجازه ندهد "دست به عملی نامحتاطانه، نابخردانه، یا فجیع بزنند."

در تمام مراحل انتخابات مقدماتی آمریکا، هیلاری کلینتون تاکید داشته که تجربه سیاست خارجی او از باراک اوباما، دیگر نامزد حزب دموکرات در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، بیشتر است.

او در آخرین تبلیغات تلویزیونی خود از تصاویر از اسامه بن لادن، رهبر شبکه القاعده، استفاده کرد که در آنها اسامه بن لادن پیام داده بود: "فقط سناتور کلینتون است که می تواند با قدرت، با چالش های پیش روی آمریکا مقابله کند."

انتظار می رود خانم کلینتون، که برای رسیدن به کاندیداتوری حزب دموکرات با باراک اوباما در رقابت است، در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه (22 آوریل)، در پنسیلوانیا پیروز شود اما تحلیلگران می گویند که او به پیروزی قاطعی در این ایالت نیاز دارد تا بتواند مبارزات انتخاباتی خود را زنده نگه دارد.

حدود 4 میلیون رای دهنده دموکرات در ایالت پنسیلوانیا ثبت نام کرده اند.

پنسیلوانیا آخرین ایالت بزرگی است که در آن انتخابات مقدماتی برگزار می شود.

گرچه سناتور اوباما از نظر تعداد هیات های نمایندگی و نیز تعداد کل آرا از سناتور کلینتون جلوتر است، اما سناتور کلینتون تاکنون در همه ایالت های بزرگ پیروز شده است.

mamal_deshne - انگلیس - لندن
برو کوچولو. تو اب پرتقال اتو بخور. البته چیزه دیگه ای هم هست که باید بخوری
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن
ما اگه با این نظام هم موافق نباشیم((که نیستیم)) ولی به شما و امثال شما اجازه حمله نمیدیم خانم اشغال....مواظب باشین خودتون محو نشین....مواظب باشین 1 موقع بن لادن 2باره تنش نخواره بیاد بقیه برجها رو هم بیاره پایین....
ایران عراق رو که یادت نرفته؟؟؟؟؟همه دنیا 1ور ایران 1ور...مردم ایران 1ور...دوس نداریم بیگانه بهمون حمله کنه....ما ایرانی هستیم...تو دنیا حرف اول رو میزنیم واسه غیرت....حالا غیرت به هرچی....خاکمون وطنمون ناموسمون و .......اینو بدونین....
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

shanul - المان - هامبورگ
من امیدوارم هیلاری کلینتون رئیس جمهور اینده امریکا بشود چون زن با شعور و شجاعی هست.منظور خانم کلینتون محو رژیم ایران بوده نه مردم و کشور ایران.این حرف ایشان هم در مقابل حرف احمدی نژاد بوده که گفته بود اسرائیل باید از روی نقشه جهان حذف بشه.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

FARID ABBASI - ایران - تهران
خانم کلینتون ایران را با عراق و افغانستان اشتباه گرفتید شما اگه خیلی عرضه داری فساد اخلاقی همسرت را محو کن با اطمینان میگم در صورت حمله این شما هستید که محو میشید نه ایران در پایان برای همه ایرانبان ارزوی سربلندی دارم.
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

دربه در - ایروووون - تهروووون
خانم کلینتون مغول و آخوندا نتونستن فرهنگ و آداب و گذشته 5000 ساله ایرانی ها را از بین ببرند تو که با 200 سال پیشینه کشورت هیچ غلطی نمی تونی بکنی .
این مملکت صاحبش هزاران سال قبل اولین کتیبه حقوق بشر را نوشت زمانی که تو و اجداد یانکی و ساکسونت تو غارها زندگی میکردین !
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

xerox - ایران - شیراز
زنده باد بوش زنده باد هیلاری کلینتون
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

Mahrad - ارمنستان - یروان
جدا میتونن اینکارو بکنن و امیدوارم که کار به اینجاها نرسه. درود بر دولت و مردم آمریکا.
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

bijana - المان - هانوفر
خوب بخاطر همین ما احتیاج مبرم به بمب اتم داریم و موشکهای بالستیکی که امریکا را درصورت حمله هدف قرار بدیم.سپر موشکی امریکا هم جز مزاح وجنگ سرد چیز دیگری نیست.
به خانم کلینتون هم تبریک میگم که موفق شدندباشکرزیادی خوردنشان نظر میلیونها نفر ایرانی را که مخالف هسته ای شدن ایران بودند را عوض کنند.از جمله خود من.
خانم کلینتون مطمئن باش در صورت درگیری ارزو خواهید کرد که بدنیا نیامده بودید.ما مرگ ونیستی را برای هیچ کس نمیخواهیم مگر برای دشمنانمان
خوش اومدی.
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
من کلا با جنگ مخالفم و هر کسی که بخواهد کشوری را محو کند چه احمقی نژاد باشه و چه شابجی خانم کلینتون فرقی ندارد.ما ملت ایران باید خودمون از پس مشکلات خودمون بر بیاییم و ملاها را مثل آشغال بندازیم تو سطل آشغال نه اینکه کشورهای بیگانه با جنگ و خونریزی بخواهند با حمله به ایران و کشتن ووو دولتی را بیرون و دولت دیگری مشخص کنند که فقط بدرد خودشان بخورد.ملت با اتحاد و همدلی دشمن ایران و ملت ایران که همانا ملاها و دولت پست و دزد و مزدورانشان میباشند را از صحنه بیرون میکند و با پیروزی آن روز را جشن میگیریم نه اینکه جنگ و خونریزی.من فکر نکنم که هیچ ایرانی وطن پرست حاضر باشد که جنگ و آتش در ایران بپا شود و ملت ایران از عهده مشکل خود با رژیم فاشیستی بر خواهد آمد.
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

erfan-iran - ایران - ایران
در این که آمریکا توانایی این کار را دارد شکی نیست .. اما ما تا آخرین نفس در برابر دشمنان کشورمان ( هر چند از آخوندهای بی شرف بدم میاد ) خواهیم ایستاد .. جای تاسف است که بیخود و بی جهت برای خودمان دشمن درست کرده ایم .. کافی است به سخنان ابلهانه و یاوه سرایی احمقی نژاد توجه کنید تا علت آن را دریابید .. متاسفانه افرادی ضد ایرانی و ابله د ر30 سال گذشته بر ما حکومت کرده اند .. جای تاسف است که در جامعه ما قشر نادان بر گرده طبقه روشنفکر و تحصیل کرده نشسته و ایران را به سوی ویرانی سوق میدهند .... خدا ریشه تمام املهای ایران را خشک کند . بگو آمین !
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

km2007fam - کانادا - تورنتو
shanul - المان - هامبورگ حالا شما ماست مالی نکن اینا اگه میتونستند محو کنن القاعده رو محو میکردن
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

hans - المان - هامبوک
البته این خانوم بیشتر این حرف ها را میزند تا حمایت یهودی های امریکا را بخود زیاد تر جلب بکند. یهودیها در امریکا وزنه تعین کنده در سیاست هستند. و هر که انان را نادیده بگیرد حضرت موسی با غضب او را نابود می کند. .اگر امریکامی توانست حمله کند تعارف با کسی نداشت.رژیم اخوند ها همواره خود را در سطح جهانی رسوا و بی ارزش کرده است. و الا ایران با دارا بودن دومین مقام کشور نفتی جهان و ژئو پولیتیک بسیار حساس. می بایستی خیلی بیش از این ها مورد احترام جهانیان باشد.
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

mani_722 - ایران - ایران
در جواب shanu امریکا در طی 28 سال انقلاب کریه اسلامی تنها ضربات بسیار مهلک به منافع ملی ایران زد نه چیز دیگر در صورتی که تمام نهاد های تروریستی در خارج از ایران فعال بوده و دولت امریکا هیچ عکس العمل شایسته ای در قبال اعمال تروریستی انان انجام نداد. در ضمن محو کردن ایران در نتیجه شعبده بازی خانم کلینتون نیست بلکه
استفاده از سلاحهای کشتار جمعی است خود را گول نزنیم امریکا دو بار از بمب اتم در جنگ دوم جهانی بر علیه ژاپن استفاد کرد و دو شهر هیروشیما و نا کا ساکی را محو کرد البته با تمام مردمانش فکر میکنم متوجه شده باشید که محو کردن یعنی چه
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

haman - امریکا - نیوجرسی
شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن ایران و غیرت . فکر کنم تا حالا خواب حارج از ایران رو ندیدی. جا دور نرو . وقت کردی . امارات . کویته پاکستان . برو. اینجاها به غیرت مندی مثل شما نیاز داره
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

goodguy - ایران - تهران
واقعاً متأسفم که این خانم به خودش جرأت میده اینطوری در مورد کشوری که زمانی برای خودش و عالم حکمرانی می کرده حرف بزنه، همچنین از افرادی که از اون طرفداری میکنه هم متأسفم، خدا به اونها کمی حس وطن دوستی بده و به عواقب این حرف فکر کنند. من هم مثل بقیه از سیاست های موجود متنفرم اما وطنم رو هیچوقت فراموش نمی کنم!!!!!!!!!!
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

sunee.2007 - ایران - تهران
ایشون از رو ی عدم اطلاع ازمناسبات سیاسی ونظامی یه اظهار نظر غیر کارشناسانه کرده .بدل نگیرن دوستان.
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

zartosht's girl - هند - بنگلور
شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن
شما از خودت می خوای مایه بذاری بذار. همون جنگ ایران و عراقی که اینقدر راحت داری ازش حرف می زنی می دونی چه فجایعی داشت و چند خونواده رو بیچاره کرد؟از هر نظر که حالا فکر کنی. چرا بهتون برمی خوره همه دنیا رو دارین تهدید می کنین جوابش رو می شنوین سنگینه واستون. این مملکت دغدغه دیگه ای به جز جنگ نداره؟
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

apadana48 - انگلیس - لینکلن
با درود به تمام ایرانیان وطن پرست٫ خانم کلینتون اگه میتونست اول میبایست توی .... با شوهرش ....... تا اون دنبال مونیکا نرود ٫ و این گنده گویها به کسی که سواد تلفظ اسم این خاک پاک را هم ندارد نیامده . لطفا به او بگویید که اول بره شوهرش را ....کنه چون در صورت تکرار چنین حرفهایی ما مجبوریم ... پرچم 3 رنگ ایران را برای یادگار در اتاق خواب بیل به احتزاز در اوریم. زنده باد ایرانی و ایران زمین و جانم فدای ایران.
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

ali akbar yeganeh parast - ایران - بوشهر
خانم کلینتون شما که مدعی دمکراتی در دنیا هستید چرا صحبت از محو کردن ایران می کنیدمتاسفانه از صحبت کردن مشخص است که ادم بی سوادی هستید حد اقل از مشاورینی استفاده کنید که تاریخ تمدن ایران را برایتان شرخ دهند حیلی کشورها در طول تاریخ خواستار محو این سرزمین کهن بودندکه فعلا هیچ نامی از انها نمانده است کشور شما که هنوز در تاریخ ریشه ندارد درختی که ریشه مستحکم نداشته باشد با کوچکترین طوفان سرنگون می گردد ایران چنان در تاریخ ریشه دوانیده است که هیچ طوفانی قادر به تکان دادن ان نیست خانم کلینتون ازروی عقل صحبت کنییدوشبها کمتر شام میل کنید تا اراجیف نگویید که مردم جهان به شما بخندن .
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

salem - هند - پونا
غلط کرده این خانم. مگه ایران نقاشیه که پاکش کنه؟ من یکی از سر سخت ترین دشمنای این اخوندام اما اگه امریکا بخواد همچین غلطی بکنه اولین سپاهی خواهم بود که واسه دفاع از میهنم خواهم مرد. همون بلایی رو که تو بلوچستان سر انگلیسی های کثیف اوردیم این بار سر امریکایی ها خواهیم اورد. هرکه باما در افتد ور افتد. زنده باد بلوچستان زنده باد ایران
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

sepid.irooni - انگلستان - لندن
shanul - المان - هامبورگ اره منم مطمئنم شما هم خیلی با شعورین واقعا تبریک می گم حالا اگه ایران می گفت یه چیزی همه میگین تهدیده و ..صد تا فحش میدین بعد میگین عرب ای خاک.. دارین از کی دفاع میکنین!!این خانوم اگه بشه جنگ جهانی می شه واقعا شرم اوره!!
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
امیدوارم خانم هیلاری کیلتون موفق بشه ریاست جمهوری امریکا را به دست بگیره خانم بسیار با سوادی است علم سیاست را هم میدونه
به امید روزی که دولت ایران سرنگون بشه و هر چی اخونده بره ته چاه و پاکی وصفای اهورایی بار دیگر در ایران بر قرار بشه
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

atousa_swe - سوئد - گونبرگ
مرگ برامریکا
از همشون بدم میاد .ناراحتم که چرا بعضیها میهن فروشن ایا ا نها بشر هستن؟ از ماست که بر ماست
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

bijana - المان - هانوفر
این چهره واقعی امریکاست.اخر هم باعث جنگ جهانی سوم=نابودی وانهدام کره زمین میشود.امریکا را باید قدرتهای دیگر جهان خلع سلاح کنند.
تا جنگ و خونریزی در جهان پایان یابد.این کشور جنگ طلب در هر جای دنیا که جنگ هست دست دارد.و جنگجویان را حمایت میکند از امریکای جنوبی اسیا و افریقا تا اروپا.و اگر الاغی گیر نیارد که برای او بجنگد خود میجنگد.
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

iran_khalije ta abad fars - انگلستان - لندن
به نام ایرانم.همیشه تاریخ مورد تهاجم بوده ای و اینک خاکت اسیر جانیان سیه پوش است.به نام کورش عزیزت ٫ به نام ارش کمانگیرت ٫ به نام کاوه ضحاک کشت و به نام خلیج تا ابد فارس ذره ذره خاکت را پاس خواهم داشت. به امید ایران ازاد.
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

kouroshpsx - ایران-تهران - قلعه حسن خان
شیطون میگه برم با 77 سرباز این ناو آمریکا رو فتح کنم.بیارم جزیره کیش بغل کشتی پرتغالی یا تنب بزرگ به گل بشونم. مردم بیان تماشا بعنوان اثر یادبود جنگ چند ساعته.با جمهوری خود مختار قلعه حسن خان شوخی نکنید.
امضاء . فرزندان کورش ( آماده نبرد از نوع نبرد من)
چهار‌شنبه 4 اردیبهشت 1387

dandy - امارات - امارات
خانم کلینتون انشالله که رییس جمهور نشی.....چون گربه چشم سفید به تو میگن...
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
اگه تو« محو »کردن بلد بودی که مونیکا لووینسکی ناچار نمیشد جورتو بکشه.
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن
zartosht's girl - هند - بنگلور
منظور من رو نگرفتی....من خودم مخالف اخوندام...ولی راضی نمیشم بیگانه بیاد و کشورم رو تسخیر کنه.....منظور از اون جنگ هم ملت ایران بودن که برای ایران جنگید ...فکر میکنی منظور از محو کردن ایران ملت نیستن؟؟فقط دولته؟؟؟؟1 کم عاقلونه تر فکر کنین...
haman - امریکا - نیوجرسی
فقط میتونم بگم متاسفم واست.....همین....اونجاها رو هم رفتم عزیزم....دلت واسه خودت بسوزه....
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

Ario - ایران - اهواز
بیلی جون زیاد حرص نخور شیرت خشک می شه
پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387

سورنا - ایران - تهران
در جهان سیاست زمانی که درایت و دوراندیشی از کار می افتد حرفهای پوچ و بی ارزشی چون "نابودی" , "انهدام" , "محوسازی" و غیره از دهان بسیاری بیرون می آید. واقعا" گفته معروف آقای خاتمی را باید برای بسیاری از سیاستمداران داخلی و خارجی بمعنای واقعی ترجمه کرد که گفت : بگویید زنده باد دشمن من ..!!
جمعه 6 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.