خودکشی یک دانشجوی تربیت معلم در همدان

اقدام به خودکشی یک دانشجوی تربیت معلم در همدان

یک دانشجوی مرکز تربیت معلم شهید مقصودی همدان روز گذشته در محوطه دانشگاه با سلاح گرم، اقدام به خودکشی کرد که خوشبختانه نافرجام ماند.

مجید باقریان رییس مرکز تربیت معلم شهید مقصودی در گفت‌وگو با سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )، در همدان با تایید این خبر، اظهار کرد: وی دانشجوی ترم چهارم رشته علوم تجربی مرکز است که ساعت 14 روز گذشته پیش از حضور در کلاس، در محوطه‌ دانشگاه و در مقابل همکلاسی‌های خود اقدام به خودکشی کرد.

وی عدم قبولی در گزینش و مشکلات استخدامی‌ را دلیل اقدام به خودکشی این دانشجو بیان کرد و گفت: دانشجویان تربیت معلم در طول تحصیل برای تدریس گزینش می‌شوند، البته دانشجوی مذکور با وجود عدم قبولی در گزینش، می‌توانست به تحصیل خود در این مرکز ادامه دهد.

سرهنگ بهگذر، رییس پلیس آگاهی استان همدان نیز در این خصوص گفت: علت دقیق خودزنی و نحوه‌ تهیه سلاح کمری هنوز مشخص نشده است، چرا که این دانشجوی 20 ساله هم اکنون در اغما به سر می‌برد و قادر به صحبت کردن نیست.

سرهنگ فرامرز بهگذر اضافه کرد: دانشجوی مذکور پس از این حادثه ابتدا به بیمارستان شهید مباشر کاشانی و سپس برای مداوای بیشتر به بیمارستان بعثت منتقل شد.

خبر جدید :

دانشجوی مرکز تربیت معلم شهید مقصودی همدان که روز گذشته با سلاح گرم اقدام به خودکشی کرد و در کما به سر می‌برد، ساعاتی پیش درگذشت.

هراتی مسؤول روابط عمومی بیمارستان بعثت همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در همدان، با اعلام این خبر گفت: این دانشجو به علت خونریزی شدید و کاهش سطح هوشیاری جان باخت.

گفتنی است، این دانشجو روز گذشته با شلیک گلوله به سرش اقدام به خود کشی کرد که پس از انتقال به بیمارستان در بخش ICU مورد مراقبت قرار گرفت.

mahkame - اتریش - وین
بیچاره. حیف اون زحمتایی که کشیده بود. خدا همه دانشجوهای اون مملکت و عاقبت به خیر کنه ولی اون یکی هارو نه منظورم سهمیه دارها و بسیجیها و سپاهیا و ............
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

bita-gh - انگلستان - لیدز
س: گزینش یعنی چه؟ یعنی یک عده خودی هستند و بمانند ویک عده خودی نیستند باید به هر نحوی بروند.
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

bahram1 - ایران - تبریز
گزینش یعنی محلی برای تخلیه عقده خود کوچک انگاری
گزینش یعنی حذف علم و نبوغ و هوشیاری از سطح اجتماع
گزینش یعنی : مخالف را باید کشت
گزینش یعنی جوان! به چیزی فکر نکن الا ریا کاری
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

bahar2682 - امریکا - نیویورک
ای بابا! چرا این روزها همه دانشجوها خودکشی میکنن؟ از این امریکایها یاد گرفتن؟
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

zartosht's girl - هند - بنگلور
من خیلی متاسف هستم. بیشتر مردم افسرده شدن و متاسفانه همه این توانایی رو ندارن که برن یه کشور دیگه زندگی کنن.من خدا رو شکر می کنم که این امکان رو داشتم که زندگیم رو نجات بدم. خیلی ها به من می گفتن ما که نمی تونیم از اینجا بریم اما تو از این امکان استفاده کن و تمام تلاشت رو بکن کم کم دارم می فهمم منظورشون چی بوده. دوست داشتم اونقدر پول داشتم که می تونستم به هموطن هام کم کنم.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.