پلیس با بدحجابی در شرکت های خصوصی برخورد می‌کند

پلیس با بدحجابی در شرکت های خصوصی برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب)گفت:برخورد با بدحجابی در دفاتر و شرکتهای خصوصی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی بزودی در دستور کار پلیس پایتخت قرار می‌گیرد.


به گزارش ایرنا،سردار"احمدرضا رادان"روز چهارشنبه درنشست مشترک بااصناف افزود:پلیس باتوجه به اجرای موفق طرح ارتقای امنیت اجتماعی، بابدحجابی در شرکت های خصوصی به شدت برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد:اجرای طرح امنیت اجتماعی برخی از وهن‌ها نسبت به دین را در جامعه از بین برده است.

سرداررادان اظهارداشت:درراستای اجرای این طرح، پلیس برخورد بابدحجابی درشرکتهای خصوصی ومراکزی همچون کافی نتها،کافی شاپها،تالارهاو رستورانها راباشدت ازسرگرفته وبرابرمخلان امنیت و قانون شکنان اعمال قانون می‌کند.

به گفته وی،اصناف درهمه زمینه‌ها پارسال تعامل و همکاری بسیارخوبی با پلیس داشتند و اعتقادداریم با توجه به وظیفه ای که آنان در جامعه دارند، می توانند نقش پیشگیرانه در مورد بدحجابی داشته باشند.

hamiyan - انگلیس - لندن
کار نیروهای انتظامی وکلا نظام در این مورد قابل ستایش است....چون مو به مو احکام اسلامی را اجرا میکنند وان وقت ما فکر می کنیم اسلام واقعی چیز دیگری است.....عزیزان اسلام یعنی همین.
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

hasti40 - ایران - تهران
دوباره رادان قاطی کرده خدا به داد مردم برسه ببین ایندفعه چند تا دختر رو می برند و تو خونه های فساد خودشون و یک زن هرجایی ازش تحویل جامعه میند همون کاری که سردار زارعی و قاضی مرتضوی انجام دادند.
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

king_irooni - ایران - سربندر
و ما هم منتظر می مونیم تا ببینیم کی فیلم سردار رادان می آدش بیرون ( مث سردار زارعی).
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

nader303 - ژاپن - ژاپن
امروز فردا ابن مرتیکه رو هم مثل زارعی میگیرن کلی میخندیم.
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

sepid.irooni - انگلستان - لندن
دیوانه هااااااااااا شرکتای خصوصی چه ربطی به امنیت اجتماعی داره؟!!به شما ها چه این انگار مثل رفتن تو خونه مردمه که کم کم اجرا میشه!!!!
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

aynaza - ایران - تبریز
و این تنها کاری که پلیس ایران می تونه از عهده ی اون بر بیاد. هر چی گیج و کم سواد و درس نخون تو کشور بود جذب این نیروی انتظامی شده... اونوقت انتظار دارین بیاد معمای قتل های مرموز رو کشف کنه یا بخواد قاچاقچی های مافیایی رو به دام بندازه؟؟؟ فکر نمی کنین یه مقدار توقع شما از اینها زیادیه؟؟ از هر کی به اندازه استعداد اون باید انتظار داشت نه بیشتر....پس بذارین کارشون رو بکنند.
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
در دوران بنی صدر.یک بار گفتن که موی سر زن باعت شهوت مرد می شود .ایشان یکی از تحصیل کرده ها این مملکت بوده اند.تا چه زمانی باید با خرافات دینی باید زندگی کنیم.
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

parmida-otrish - اتریش - وین
تنها مشکل اساسی ما در ایران فقط حجاب زنهاست و غیر از دیگر مملکت ما حرف ندارد . میگوئید نه !!!!!!!!!!!! نگاه کنید ببینید تمام دنیا بخاطر بی حجابی دچار چه مشکلاتی هستند !
یکی نیست به دولت محترم بگه به جای این همه گیر دادن به جوانها به فکر مملکت باش که تورم مردم را بیچاره کرده.
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن
کم کم میان تو خونه ها باور کنین....طرحه دیگه.....میتونن بابا....
جمهوری اسلامی ایران.....
توجه کنین....اسلامی......من خودم 1 مسلمون هستم....ولی اینا......شورش رو در اوردن....
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

تنهاترین - ایران - تهران
از این به بعد خانم ها وقت خواب توی خونه خودشون هم باید روسری به سر داشته باشند مانتوی بلند بپوشند تا احیانا جامعه اسلامی مون به خطر نیفته
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

shanul - المان - هامبورگ
این طرح مبارزه با بدحجابی یک مغازه ای شده برای پول در اوردن در این رژیم.الان با بعد از 3دفعه تذکر و ثبت اسمهای خانمهای به قول اینها بد حجاب 300هزار تومن جریمه می کنند.این اخوندها که اصلا به اسلام کاری ندارند اینها به فکر جیبهای خودشان هستند.اینها شب می شینند نقشه می کشند که فردا صبح مثلان چه جوری ملت ایران را تیغ بزنند. دوستان یادتان هست در تظاهراتی که ان دسته از زنهای قدر نشناس و خائن در کنار مردها می ریختند تو خیابونها بدون روسری و در ان جو ازادی روزها و شبها حنجره هاشان را پاره می کردند و فریاد می زدند مرگ بر شاه و بعد از پیروزیشون همون زنها در خیابون بدون روسری و چادر بالا و پایین میپریدند و جشن گرفته بودند حالا حقشان هست بگیرندشان تو مهمانیهاشون و یا تو خیابان به جرم 2 تا تار مو و شلاقشان بزنند امثال این ادمها به فرزنداشان و دیگر مردم ایران و کشور ایران خیانت کردند.
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

sepid.irooni - انگلستان - لندن
شیراز+دوحه+لندن - انگلستان - لندن منم همین طور اه
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

پری دریائی - ایران - تهران
این عقده ای ها با این کاراشون فقط می خوان به زنها و دخترای ما توهین کنن!به جوونای ما توهین کنن!فقط می خوان کاری کنن که زنها و دخترا کمتر در جامعه حاضر شن. چون به نظر این بوگندوها زن فقط موجودیه که خداوند برای لذت و اسایش این گردن کلفتا خلق کرده.از نظر اینا زن یک کلفت و اشپزه که بعضا حق هیچگونه اظهار نظری رو نداره.یک مشت عقب مونده.یک مشت کثافت که خودشون سرتاپا نجاستن.انقدر وقیحن که حتی اگه دخترها زره هم بپوشن باز اینا حالی به حالی میشن.بسکه حرومزاده و چشم ناپاکو نجسن.کرگدن رادان یک اشغال به تمام معنیه که به زودی رسوا خواهد شد.
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

jvdkhz - پارس - پارسه گرد
در راستای ارتقائ امنیت اجتماعی بزودی طرح مبارزه با لخت شدن در حمام به اجرا در خواهد آمد.!!از یکی پرسیدن روباه تخم میذاره یا بچه زاست ؟گفت:از این پدر سوخته هر چی بگید برمیاد .(از این اراذل هر ... که فکرشو بکنید بر میاد).
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

یاسمن110 - ساحل عاج - ابیدجان
خوبه حجاب در ایران یک قانونه و احترام به قانون بر همه واجب
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

ARTEMIS-SW - سو ید - مالمو
زنان را اگر نافرمانی کردند بزنید...زنان کشتزار شمایند...اگر زن ازاد نبود از کنیز بهره گیرید.....جملات اشنا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما بهتر از من میدانید در کدام کتاب و گفته ی کیست..........اعتراض نکنید کتاب قانون ملاست..
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

brad pitt - لهستان - براتیسلاوا
به نظر من تنها کسایی که نه تنها امنیت اجتماعی بلکه امنیت و صلح جهانی رو تهدید می کنن همین آخوندای احمقن...
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
این برنامه ها فقط برای چاپیدن و سر گردان کردن مردم است تا خودشان راحتتر باشند و مردم وقت اعتراض به جنایات و دزدی های دولت و چه کارها دولت و دوکی میکنند را پیدا نکنند ضمنا مردم را هم چاپیده اند.همینجوری که نمیتوند تو خیابون جلو یک خانم را بگیرن و بگن سیصد هزار تومن بده.با این برنامه ها هر زمانی که بخواهند میگن امنیت ملی در خطر است و از هر صد نفر که میگیرن 50 نفر را ماموران میچاپند البته با منت گذاشتن و نرخ دولتی را شکوندن مثلا بجای 300 هزار تومن 100 هزار تومن نقدی میگیرن و خدا حافظ و بقیه هم سهم دولت و دادگاه و خلاصه همشون خرج دارن دیگه.درست مثل پلیس راه و یا راهنمایی رانندگی که جریمه ها را میتونی نقدی با خود مامور به قیمت کمتری بدی و دیگه نه نیاز است که بانک بری و نه قبضی و یا رسیدی.خلاصه دولت دزد جماعتی را که مثل خودشان دزد و مزدور هستند با خود کرده.آره عزیز جان از ماست که بر ماست صحیح است.
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
هی می گین اخوند را کی رهبری مکنه یک مشت عرب که اون عقاید شان را دادن به این ابله ها که می خوان زما ن به 1400سال پیش بر گرده اخوند همون مکتب فکری عرب 1400 سال پیش را داره دنبال میکنه با امثال مثل خاتمی هم این افکار را نمی شه توجیح کرد خانه از پای بست ویران است
خدا باز پدر و مادر اون شاه را بیامرزه که در زمان اون به اصطلاح کافر مردم همه چیز داشتند شرف دین ناموس ابرو ....اما این بی همه چیز ها دارن هم هستی ایرانی ها را ازشون می گیرن!!!!!
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.