باز هم محاکمه بریژیت باردو به اتهام توهین به مسلمانان

باز هم محاکمه بریژیت باردو به اتهام توهین به مسلمانان

این هنرپیشه هفتاد وسه ساله فرانسوی زمانی از زیباترین و دلفریبترین زنان سینمای فرانسه محسوب می شد
بریژیت باردو هنرپیشه مشهور فرانسوی برای پنجمین بار به اتهام توهین به جمعیت مسلمان فرانسه محاکمه شد، دادسرا برای وی درخواست مجازات دو ماه حبس تعلیقی و پانزده یورو جریمه نقدی کرده است.

این هنرپیشه هفتاد وسه ساله فرانسوی که زمانی از زیباترین و دلفریبترین زنان سینمای فرانسه محسوب می شد تاکنون چهار بار به جرم فعالیتهای تحریک آمیز برای ایجاد نفرت نژادپرستانه و همچنین اظهاراتش ضد دین اسلام و مسلمانان مجرم شناخته شده و به پرداخت جریمه محکوم شده است.

خانم باردو پس از کناره گیری از صنعت سینما در دهه 1970به انجمنهای دفاع از حقوق حیوانات پیوست و به یکی از سرشناسترین فعالان حقوق حیوانات تبدیل شد، او همچنین به اظهارنظر و موضعگیریهای تند علیه جمیعت مسلمان فرانسه شهرت دارد.

این بار او به خاطر مطالبی محاکمه می شود که سال گذشته در انتقاد از عید قربان مسلمانان به نیکولا سارکوزی وزیر کشور آن زمان و رئیس جمهور کنونی فرانسه، نوشت.

در این نامه که بعدها از سوی بنیاد بریژیت باردو هم منتشر شد آمده بود وی از حضور و تأثیر مسلمانان در کشورش خسته شده است و مسلمانان را باعث ویرانی فرانسه می داند.

بریژیت باردو در این نامه از رسم قربانی کردن گوسفندان و دیگر احشام در مراسم عید قربان انتقاد کرده و نوشته بود فرانسه را کسانی اشغال کرده اند که گوسفندان را قتل عام می کنند، علیه همجنسگرایان کتاب منتشر می کنند و مهاجرت غیرقانونی و بیکاری را رواج می دهند.

خانم باردو در آن نامه از مسلمانان خواسته بود قبل از ذبح احشام به آنها داروی بی حسی تزریق کنند.

به دنبال انتشار این نامه، یکی از گروههای ضد نژادپرستی در فرانسه از این هنرپیشه به دادگاه شکایت کرد.

دادیاری که این بار به پرونده بریژیت باردو رسیدگی کرده و علیه او اقامه دعوی کرده گفته است که از محاکمه پی در پی او به خاطر اظهارات خصمانه اش علیه مسلمانان و فعالیتهایش در جهت ترویج نژادپرستی خسته شده و این بار به دنبال مجازات سنگین تری برای اوست.

بریژیت باردو در دادگاهش که پنجشنبه هفدهم آوریل برگزار شد حضور نیافت و دلیل آن را ضعف جسمی عنوان کرد اما دادگاه قرار است طی چند هفته آینده حکم خود را علیه وی صادر کند.

فرانسه اقامتگاه پنج میلیون مسلمان است که هشت درصد جمیعت این کشور را تشکیل می دهند و بزرگترین جامعه مسلمان اروپا محسوب می شوند.

قوانین ضد نژادپرستی در فرانسه مانع ترویج فعالیتهای تحریک آمیز نژاد پرستانه است و با هر گونه فعالیت علیه ادیان در این کشور مقابله می شود.

iraniandk - دانمارک - ارهوس
اما من فکرمیکنم المان بزرگترین جامعه مسلمان اروپا رو داره
جمعه 30 فروردین 1387

khoshteep - کانادا - ونکوور
پای اسلام به هر جا رسید اونجا رو به لجن کشید..البته این هم سیاست بین المللیه سیاستمدارا میدونن چجوری مردم عامی رو در جهالت نگه دارن و بموقع ازشون استفا ده کنن .
جمعه 30 فروردین 1387

alitajik - ایران - ورامین
اسلام جایی را به لجن نمی کشد.انسانهایی هستند که در لجنزار زندگی میکنند و چون اسلام مخالف ذات درونی آنهاست از اسلام منزجرند.مانند هم جنس بازان و نژادپرستان و شیطان پرستان....
شنبه 31 فروردین 1387

bbayat - -
khoshteep - کانادا - ونکوور ----
به نظرمن اطلاعات شما در مورد اسلام به اندازه دانش من از زبان چینی است. هر چند بنده در زمینه مذهب آدم افراطی نیستم اما چیزی که من را به سمت آشنایی با اسلام سوق داد چندین سال تحصیل در آلمان زندگی در غرب بود.خوشتیپ !!! غرب را با تمام پیشرفتها و خدماتی که به بشریت و علم کرده تنها یک عامل به لجن (واژه مورد علاقه شما) کشیده و آن هم انحطاط اخلاقی می باشد.ترویج برهنگی - هم جنس بازی - شیطان پرستی ... !!! در اسلام مقام دانشمندی که یک دقیقه برای پیشرفت علم تفکر کرده از ملایی که هفتاد سال بدون تفکر عبادت کرده بالاتر است.روش اسلام تنها برای احیای مکارم اخلاق و مقام والای انسانی است نه چیز دیگر. شما اگر ریاضیات بلد نیستی دلیل بر بدی ریاضیات نیست. مسلمان بد دلیل بر بدی اسلام نیست
-----------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را به فارسی و همین طور صحیح وارد نمائید در غیر این صورت از درج نظر شما معذور خواهیم بود.
با تشکر
شنبه 31 فروردین 1387

iroony - ایران - تهران
اگر مسلمانان احشام رو قتل عام میکنند مسیحیان انسانها رو قتل عام میکنند...همین فرانسه با الجزایر چه کرد؟مگه همین هواپیماهای میراژ فرانسه زمان جنگ ایران رو بمباران نمیکردند؟؟...همون الجزایرهایی که یه زمان به زور وارد کشورشون شدید رو نمیتونید الان تحمل کنید؟؟؟
شنبه 31 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
از اونجا که خودش شباهت خاصی به گوسفند داره ترسید مسلمونها اون اشتباه بجای گوسفند ذبح کنند...مسخرست...فقط مسلمونها گوسفند میخورند...؟؟پس اینهمه گوسفند که از استرالیا میارند چی ؟؟لابد همه باید خوک قربونی کنند چون مدفوع خودشو میخوره حلاله...
شنبه 31 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
از بس این عربها این جا کارهای غیر قانونی می کنند اسم مسلمانان دیگه را هم بد نام میکنند ولی ترکهای مسلمان که ترکیه هستند خیلی به قوانین المان احترام میزارن اما در فرانسه عربها هر روز یک گندی میزنند
شنبه 31 فروردین 1387

mah1 - ایران - تهران
این خانم خیلی بیخود میکنه از حضــــــــــــــــــور مسلمانان خسته شده حالا که دیگه از دوران فاحشه گیش گذشته و کسی بهش نگاه نمیکنه بند کرده به مسلمونها! چطور وقتی میرن یه کشور رو میچاپن و تا داره میدوشنش خوبه؟ ولی هیچ کدوم از همون مردم که برایه کارگری اوردن حق موندن ندارن! چیه دیگه جراحیه پلاستیک جواب نمیده؟! این که به خاطره پیری نمیتونه بره دادگاه خیلی بیجا میکنه از اول زر میزنه موقعه استعمارهاشون این خانم کدوم گوری و با کی سرش گرم بود؟
شنبه 31 فروردین 1387

پری دریائی - ایران - تهران
اینم دلش خوشه ها !!مسلمانا واسه جون و حقوق ادما پشیزی ارزش قائل نیستن حالا بیان حقوق حیوونا رو رعایت کنن.
شنبه 31 فروردین 1387

danyal - امارات - دبی
khoshteep - کانادا - ونکوور
پای شما .... هر جا میرین اونجا را به لجن میکشید دفعه آخرت باشه که داری به اسلام بد وبیرا میگی...بیسواد
شنبه 31 فروردین 1387

ARTEMIS-SW - سو ید - مالمو
ذبح اسلامی یعنی حیوان باید درد بکشه تا کشته بشه البته یهودیان هم این عادت زشت را دارند ولی دیگر عید قربان نیست مثل اسلا میون وحشی... مثلا اگر حیوان قبل از کشتن بیهوش بشه قبول نیست این هنر پیشه بسیار حیوان دوسته و با کثافتکاری های مسلمانها در فرانسه صداش دراومده.. خوب کرد..
شنبه 31 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
bbayat - شما اگر ریاضیات بلد نیستی دلیل بر بدی ریاضیات نیست. مسلمان بد دلیل بر بدی اسلام نیست...مرسی از ادم فهمیده....اینو من یکسالی میشه به این ادمها میگم ولی ن م ی ف ه م ن د
شنبه 31 فروردین 1387

salem - هند - پونا
ARTEMIS-SW - سو ید - مالمو
برو یخورده مطالعه کن ببین بهترین روش ذبح احشام از نظر علمی کدومه بعد هرچی دلت میخواد بلغور کن. این هنر پیشه محبوب شما بیشتر شبیه خرس قطبی تا ادم اگه اشتباه نکنم بخواطر نوع روابطشه که با خرس ها داره .
شنبه 31 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
حکومتش ،حکومت امام زمان است
همه کارها بر مبنای قرآن است
رهبرش ،رهبر مستضعفین جهان است
قوت غالب مردم نان است
بهای نان،به قیمت جان است
ثروتش برای فلسطینیان است
دانشگاهش ،ستاره باران است
جای روشنفکرانش ، زندان است
هر که فریاد بزند ،از کافران است
سکوت نشانه مسلمان است
شرکت در راهپیمایی بزرگترین نشانه ایمان است
انچه روز به روز ارزان میشود جان انسان است
اسلام یعنی دروغ.جنایت.عدام.صیغه.شلاق.سنگسار.بی حرمتی به شخضیت انسانها.
شنبه 31 فروردین 1387

hoormazd - امریکا - تگزاس
زنده ای را کنی شکم پاره
که شکم پر کند شکمباره...
اسلام یعنی جهل.ریا.حقه بازی.قوانین ضد انسانی.فاشیسم.مخ اکبندی.علم ستیزی و...
البته این ویژگی ها کم و بیش در تمام ادیان وجود داره ولی در اسلام به حد کمال یافت میشه
شنبه 31 فروردین 1387

HiDD3N - بلژیک - اهواز
تو هم وحشی هستی به وقتش ...
شنبه 31 فروردین 1387

koorosh.2007 - ایران - سنندج
از نظرات بعضی یا معلومه اسلام چه مذهب خون ریزی است .خوب راست میگه در کشورهای مسلمان اجازه نمیدهند کلیسا درست بشه اما در اروپا همه جا رامسجد کردند به فرهنگ اروپا توهین میکنند من نمی دونم چرا اگر اروپا بد هست هر چه مسلمان هستش دارن برای اروپا دست و پا میشکنند شما اگر مسلمانی چرا به عربستان نمیری تا انجا سنگ اسلام به سینه بزنی بسته تمدن بشری را به مسخره گرفتید با این مسخره بازی عیسی به دین خود موسی به دین خود.یک مشت ریش و پشم که نشد زندگی یا خدا پرستی هر چه فکرش و بکنی در اسلام هست بجز انسانیت وراستی نگاه به کشورهای مسلمان بکنید بس ................
شنبه 31 فروردین 1387

sepid.irooni - انگلستان - لندن
iraniandk - دانمارک - ارهوس انگلیس قم اروپاست اه در ضمن این خانومه همون بهتر بره حیوون چی چیی؟!دفاع کنه!!!!!alitajik - ایران - ورامین ایول dandy - امارات - امارات لووووووول کلی خندیدم و بات موافقم من به گله دارم الان از این سایت اه اخه چرا نوشتهایی رو که بقیه مینویسن و همراه با توهینه هیچی نمیگین ولی برا ما که حتی توهینم نیست نمی زارین؟!hoormazd - امریکا - تگزاس ها ها خیلی ببخشیدا اونای که گفتین دین خودتون بود نه؟؟؟ koorosh.2007 - ایران - سنندج نه اینکه ایران کلیسا نیستش بعدم قضیه این چیزی که گفتین فرق میکرد با حرفای شما و اگه هم یه خورده فکر کنید به همه ی جوابای سوالتون میرسید!
یکشنبه 1 اردیبهشت 1387

mehran-irani - ایران - ایران
iroony - ایران - تهران
بابا لطفا نظراتو قاب کن بذار رو دیوار پذیرایی تون اون وقت میبینی در روز چند نفر مسخرت میکنن.
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

Afshin London - انگلستان - لندن
عجیبه!! این خانم که از فعالان حقوق حیواناته چرا از مسلمونا شکایت کرده!؟!
کامنتهاى مسلموناى این سایت خیلى جالبه: بجاى اینکه یک دلیل منطقى بیارن که چرا مطابق اسلام باید حیوان قربانى کرد و چرا حیوان قربانى حتمن باید اینطور وحشیانه کشته بشه، یا به قیافه خانم توهین میکنند و یا بهش تهمت فاحشگى میرنند.
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
اسلام یعنی همین زن براش حکم فاحشه و حتی کمتر از ان را داره برا ی همینه طرفدارانش فقط بلدند فحش بدن و اگر فکر داشتن میتونستند یک پاسخ خوب بدهند منتها به خاطر ضعفشان فقط قداره میکشتند این جا هم حالا یا به این خانم یا هرکسی که مخالفشان باشه تهمت میزنند رجوع شود به نظرات این مومنان اسلام ناب محمدی در همین سایت !!!
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

naslesookhteh - ایران - تهران
چقدر چهرش عوض شده. اونوقتها واسه خودش تو سینما بروبیایی داشت.
سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.