دروغی که فاش شد , فیفا : نامه ای از تیمهای ایرانی دریافت نکرده ایم

دروغی که فاش شد , فیفا : نامه ای از تیمهای ایرانی دریافت نکرده ایم

 حالیکه نزدیک به ۳ ماه از کسر ۶ امتیاز پرسپولیس می گذرد هر روز بخش های جدیدی از این ماجرا روشن می گردد . در تازه ترین اخبار , خبرگزاری فارس در مصاحبه با آندریاس هرن سخنگوی فیفا , مشخص گرداند که هیچ تیم ایرانی (مشخصا سپاهان) برای عدم کسر ۶ امتیاز پرسپولیس به فیفا نامه ای نداده اند. آندریاس هرن در مصاحبه با خبرگزاری فارس بیان کرده است:

پس از تصمیم نهایی فیفا مبنی بر کسر شش امتیاز، مسئولان باشگاه سپاهان تاکید کردند برای بخشیدن پرسپولیس نامه رسمی را به فیفا ارسال کرده اند؛ اما سخنگوی فیفا این مسئله را رد کرد.
آندریاس هرن در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در این زمینه گفت: تا کنون نامه ای از هیچ تیم ایرانی مبنی بر بخشش پرسپولیس دریافت نکرده ایم.

این در حالی است که در آخرین روزهای ماه دی و در زمانی که ۶ امتیاز معروف از پرسپولیس کسر شده بود , مدیر عامل تیم سپاهان در مصاحبه با خبرگزاری ها و سایت های مختلف اعلام کرده بود که این باشگاه نامه ای برای عدم کسر ۶ امتیاز پرسپولیس به فیفا ارسال کرده است که دقیقا در مصاحبه محمد رضا ساکت با خبرگزاری فارس متن زیر آورده شده است:

طبق آخرین رای فیفا، باشگاه پرسپولیس به دلیل نوع پرداخت مبلغ قرارداد رافائل ادرئو بازیکن نیجریه ای، متخلف شناخته و شش امتیاز از این تیم کسر شده است.
باشگاه سپاهان نیز به دلیل تخلف هواداران اصفهانی در ورزشگاه فولاد شهر که منجر به نابینا شدن یک سرباز شد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه کسر پنج امتیاز مواجه شده است.
محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه سپاهان در این زمینه تاکید کرد، برای کسب جام قهرمانی هرگز به فکر کم شدن امتیازهای پرسپولیس نیستند و به همین دلیل نامه ای را به طور رسمی تنظیم کرده و به فیفا ارسال کرده اند تا شش امتیاز از پرسپولیس کسر نشود.

پیش از این قضیه و کسر امتیازات پرسپولیس , مدیر عامل پرسپولیس ابراز امیدواری کرده بود که امتیازات کسر شده از سپاهان به این تیم بازگردد . وی در مصاحبه ای بیان کرده بود :

ما خیلی خوشحال می شویم که این اتفاق رخ ندهد و امتیازی از تیم سپاهان کسر نشود. چون قصد ما قهرمانی بدون حرف و حدیث است و می خواهیم همان گونه که با اقتدار قهرمان نیم فصل اول شدیم، بتوانیم با کسب امتیازات لازم، قهرمان هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر باشیم

و اکنون تیم استقلال تهران نیز حمایت خود را بابت برگرداندن این امتیازات به پرسپولیس اعلام می دارد.سخنگوی باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا گفته است :

سخنگوی باشگاه استقلال تهران، عزم ملی باشگاه‌های ایران به منظور بازگرداندن شش امتیاز کسر شده از تیم فوتبال پرسپولیس را خواستار شد.
هاشم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پرسپولیس نیز همانند استقلال باشگاهی محبوب و مردمی در کشور است و ما امیدواریم تا شرایطی فراهم شود که شش امتیاز کسر شده از پرسپولیس به این تیم بازگردانده شود.
ساعدی در این زمینه پیشنهاداتی را مطرح کرد و افزود: باشگاه‌های ایرانی می‌توانند با ارسال نامه‌ای به فیفا خواهان بازگرداندن شش امتیاز تیم فوتبال پرسپولیس شوند و یا آن که بزرگان فوتبال ما که با فیفا در ارتباط هستند، در این زمینه پا در میانی کنند. همچنین هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز می‌توانند با مراجعه به وب سایت فیفا خواهان بازگرداندن این شش امتیاز شوند.
وی افزود: باشگاه‌ها و هواداران طی مکاتبه با فیفا می‌توانند خواهان بخشیده شدن کسر شش امتیاز شوند و یا حداقل همانند اتفاقی که در فوتبال ایتالیا افتاد کسر این شش امتیاز در فصل بعد صورت گرفته و در لیگ هشتم پرسپولیس بازی‌هایش را با امتیاز ۶- آغاز کند.

هر چند که این ۶ امتیاز از پرسپولیس کم شده و احتمال بازگشت آن زیاد نیست اما از مصاحبه های بالا نتایج مشخصی می توان گرفت . به شخصه آرزوی قهرمانی استقلال در جام حذفی و پرسپولیس در لیگ برتر ایران را دارم  که این اتفاق بدون شک می تواند جمع کثیری از ایرانیان را خوشحال کند و این دو تیم به همراه هم در جام باشگاه های آسیا سال آینده حضور داشته باشند و چه بسا داربی استقلال - پرسپولیس را در فینال جام باشگاه های آسیا مشاهده کنیم ! همچنین امیدوارم قهرمانی این دوره از مسابقات به ناحق نصیب تیمی نشود.

منبع : سایت روزنوشت میلاد احرامپوش

Afshin London - انگلستان - لندن
حالا فعلا نامه رو نوشتن دیگه!! تا پست کنند طول میکشه!!
شایدم اشتباهى براى سازمان ملل فرستاده باشند!!
پنج‌شنبه 29 فروردین 1387

pbpeyman - ایران - تهران
Afshin London - انگلستان - لندن
خیلی باحال نوشتی. آفرین
پنج‌شنبه 29 فروردین 1387

narges_kkh - اوکراین - پلتاوا
دم فیفا گرم که مشت این دروغگوهها را باز می کنه یکی نیست به اینا بگه ما اگه از شما حمایت نخواهیم کی را باید ببینیم.
پنج‌شنبه 29 فروردین 1387

ali_esf - ایران - اصفهان
Afshin London - انگلستان - لندن
ای ول.......
پنج‌شنبه 29 فروردین 1387

ali-vienna - اتریش - وین
اصفهانی هستند دیگه! (همشهری من!!)
من میدونم عیب کار کجاست، میخواستند پول پست ندن، تنها دلیل همین بوده، میگید نه....
جمعه 30 فروردین 1387

hamiyan - انگلیس - لندن
.......در اسلام تقیه و یا همان دروغ خودمان جایز است.در ایران همه چیز اسلامی است.از سیاست تا فوتبال.
جمعه 30 فروردین 1387

xerox - ایران - شیراز
احتمالا این مسولان فیفا هم با همکاری آمریکای جهان خوار و صهیونیزم بین الملل خواسته اند چهره انقلاب و ورزش اسلامی را تخریب کنند
در نتیجه مرگ بر فیفا
دوشنبه 2 اردیبهشت 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.