مدیکال تریبیون: زنان خلبانان بهتری هستند

مدیکال تریبیون: زنان خلبانان بهتری هستند

زنان خلبان معمولا کوچک اندام ترند وهمین به آنها امکان تحّرک بیشتری در اتاق تنگ پرواز را می دهد. آنها بخاطر وزن کمتر آسان تر می توانند نیرویی را که به هنگام شتابگیری هواپیما ایجاد می شود ، تحمل کنند. جسم زن نسبت به مرد، چربی بیشتری دارد و در نتیجه او می تواند با تغییر دما بهتر کنار بیاید." این مطلب را "ابرهاردبروسی" عضو "مرکز معاینات پزشکی پروازکنندگان" در "مدیکال تریبیون" اعلام کرده است.

در شرکت های بزرگ هواپیمایی ، تا چندی پیش می گفتند فرمان باید در دست مرد باشد. در این میان اما، زنان بیشتری دراتاق خلبان دیده می شوند، که از دیدگاه پزشکی روندی مثبت است.

بروُسی همچنین می گوید که اختلال در تشخیص رنگ ها- که درمیان مردان بیشتر دیده می شود- نزد زنان جزو پدیده های نادر است، درنتیجه رنگ های موجود در« دیس پلی» (صفحه مونیتور پرواژ) اتاق خلبان مشکل کمتری برای آنها ایجاد می کند. همچنین ظرفیت تهاجمی کمتر و توان درک احساسی وارتباط گیری بالاتر، ازامتیازات بانوان به عنوان فرمانده ی عرشه محسوب می شوند. وی در پایان اضافه کرده است که در درک تکنیک هم فرق محسوسی بین دو جنس وجود ندارد.

iroony - ایران - تهران
خلبانی عقل میخواهد این یکیو زنان میخواهند از کجا بیارند؟!؟!؟!؟؟!
سه‌شنبه 27 فروردین 1387

tamanna - سوید - استکهلم
iroony - ایران - تهران
آخه خودت زیاد رفتی گشتی پیدا نشده برات اومدی اینو نوشتی ولی عقل از جایی گیر نمیاد هرکسی خودش داره.
این خانمها هم عقل دارند والا مثل شما می گشتند دنبالش
پنج‌شنبه 29 فروردین 1387

iroony - ایران - تهران
tamanna - سوید - استکهلم ....آره خودم گشتم پیدا کردم میدونم چقدر سخته پیدا کردنش برای همین میدونم از پس زنها بر نمیاد واسه همین میگم...
پنج‌شنبه 29 فروردین 1387

DokhtarIrooni - ایران - مشهد
به iroony کاری نداشته باشین . از جمله آدمای .... و بیکار که میاد اینجا تخلیه روانی انجام بده.iroony جون دستت به دخترا نمی رسه که این جوری عقلت زایل شده؟
حسود هرگز نیاسود

جمعه 30 فروردین 1387

sepid.irooni - انگلستان - لندن
اه مردو چه به خلبانی بوووووق اقا بشینین بریم به نظر شما چرا هوا اسمش هوا بوده و ادم ادم؟یکی از دلیلاش همینه!!استعداد ما (زن ها) تو هوا رو ببینین ما ها خلبان های بهتری هستیم (بگو چه ربطی داشت؟)
جمعه 30 فروردین 1387

nazgol - سوئد - .گوتنبرگ
همه میدونیم خانمها نبودن مردها هنوز غار نشین بودند .وتنبرگ
جمعه 30 فروردین 1387

iroony - ایران - تهران
DokhtarIrooni - ایران - مشهد ...آره من بیکار نبودم کی جواب شما دختر...هارو میداد؟!؟!؟اتفاقا چیزی که تو تهران فراوونه دختر مایه اش هم یه نیش ترمز....البته شما معلومه خیلی پرکاری...البته تو نت.....nazgol - سوئد - .گوتنبرگ .....غار نشینی بهتر از صبح تا شب سگ دو زدنه اینطور نیست؟؟.....sepid.irooni - انگلستان - لندن ....چون مرد از اول آدم بود اما زن از اولشم آدم نبود...اینم ربطش...
جمعه 30 فروردین 1387

DokhtarIrooni - ایران - مشهد
بابا یکی به این iroony یه ترمز و کلاج بده اینم خلبانی بکنه.
شنبه 31 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.