تهدید یک گروه تروریستی: به تهران شلیک می کنیم

تهدید یک گروه تروریستی: به تهران شلیک می کنیم

یک گروه تروریستی در شمال عراق تهدید کرد به حمله علیه ایران دست خواهد زد.

 گروه پژاک – شاخه حیات آزاد کردستان – هشدار داد: این گروه از توانایی حمله به نیروهای ایرانی در خاک ایران برخوردار است.

"روناهی احمد" یکی از اعضای شاخه سیاسی پژاک در گفتگو با خبرگزاری فرانسه از مخفیگاه این گروه در کوه قندیل در شمال عراق اظهار داشت: شورشیان آماده مبارزه طولانی مدت با تهران هستند.

وی افزود: نمی توانیم هیچ رفتاری از خود نشان ندهیم، در حالی که ایران ما را هر روز تعقیب می کند. از توان رودررویی با ایران در داخل تهران برخورداریم. ما هیچ گونه تهدیدی را از جانب هیچ کسی نمی پذیریم.

"احمد" مدعی شد: ایران باید آگاه باشد که ما از سلاح هایی با برد بالا که می تواند از مکان های خاصی در داخل ایران به ویژه شمال غرب این کشور ، تهران را هدف قرار دهد، برخورداریم.

وی افزود: چنانچه ایران سیاست های محمود احمدی نژاد را دنبال کند، نبرد سخت تر شده و منطقه ای که در آن مستقر هستیم به منطقه ای جنگی تبدیل خواهد شد.

تهران، واشنگتن را به حمایت از پژاک در جنگ علیه ایران متهم کرده، اما "احمد" این اتهامات را رد کرده ولی در عین حال نگفته است سلاح هایی که مدعی برخورداری از آنهاست را از کدام کشور دریافت می کنند .  

آمریکا به وِیژه از دو سال پیش بر حمایت های خود از تجزیه طلبان و گروه های تروریستی ضد ایران افزوده است. علاوه بر پژاک که در شمال غرب ایران فعالیت می کند ، گروه جندا... در جنوب شرق و تجزیه طلبان "الاحواز"در خوزستان از حمایت های امریکا برخوردارند . این گروه ها تا کنون در چند عملیات تروریستی ،تعدادی از شهروندان ایرانی را به خاک و خون کشیده اند .

اظهارات این عضو شاخه سیاسی پژاک در حالی مطرح می شود که دلیل وقوع انفجار مسجد شیراز همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده است. برخی از مقامات تاکید دارند که حادثه روز شنبه اتفاقی بوده، اما برخی نیز بمبگذاری را عامل وقوع آن می دانند.

 پژاک، شاخه ضد ایرانی حزب کارگران کردستان (پ ک ک) است.

mamal_deshne - انگلیس - لندن
اندازه دهنتون زر بزنید عربای کثیف. باید نسل اینارو از بین برد. اگه رییس جمهور ایران بودم بمب اتم میسااختم اول عربا رو میکشتم بعد اسراییل و امریکا و انگلیس و المان و فرانسه و کانادا و ژاپن و کره و در اخر هم هند و افغانستان و پاکستان و اذربایجان و مغولستان و یونان و روسیه
والسلام
یکشنبه 25 فروردین 1387

ariobarzan - انگلستان - اکسفورد
ممل دشنه اینها کردن (کورد) نه عرب.غلاف کن عمو همه را کشتی که
دوشنبه 26 فروردین 1387

vahidkral - ایران - تهران
mamal_deshne - انگلیس - لندن
خدا خر رو شناخت بهش شاخ نداد اولا اونیکه این حرف رو زده عرب نیست کرد تشریف دارن ثانیامیدونی جمهوری اسلامی با این بدبختا چیکار کرده هر روز رو سر زن و بچه ها شون بمب و خمپاره میریزه بعدشم آدم خوبه اندازه دهنش حرف بزنه تو رو چه به آمریکا کشورمون با درایت آخوندا 8 سال با عراق جنگید 5/1 میلیون تلفات داد هنوزم داره تاوان اون اشتباه رو میده پس بیا منطقی باشیم جنگ هیچی رو درست نمی کنه ......جاوید ایران
دوشنبه 26 فروردین 1387

mafia - سوئد - استکهلم
ممد جان خوب شد شما رییس جمهور نشدی
اما یه سوال از شما دارم شما چرا رفتی اروپا و دختر های بلوند رو باید ببینی خب برو ایران خانوم ها با حجاب و کشور کاملا مذهبی و گل و بلبل رو ببین و در اونجا زندگی کن
چرا اومدی در بلاد کفر و بین ما کافران زندگی می کنی
دوشنبه 26 فروردین 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
ممل دشنه جون اینا عرب نیستند اینا اصیلترین نژاد اریایی هستند که امروز اینها هم از ظلم و جور اخوندها در امان نیستند. تو با این همه مطالعه تو لندن چیکار میکنی؟
ضمنا این مطلب رو کی نوشته؟ یه جاهاییش رو از جانب مبارز کرد نوشتید اما یه جاهاییش رو معلوم نیست که از قول کی نوشتید مثل اون قسمتش که میگفت گروه های تروریستی جدایی طلب مورد حمایت امریکا هستند. میشه برای این دلیل بیاورید؟ حالا چون دست اینا اسلحه است امریکا بهشون اسلحه داده؟ امروز که دیگه اسلحه مثل ریگ پخشه تو منطقه این که دلیل نشد. ضمنا اقای نویسنده مطلب(حالا هرکی که هست) چرا نمیگی که ایران چه بلایی سر این کردها اورده که امروز این مبارز کرد تهران رو تهدید به حمله میکنه؟ چرا نمیگی که جمهوری اسلامی چرا باید کاری کنه که هموطنان عزیز خوزستانی و اهوازی ما اینقدر عرصه بهشون تنگ بیاد که دست به اعمالی بزنند که بوی جدایی طلبی ازش استشمام بشه؟ چرا همه یه دفعه به فکر جدایی طلبی افتاده اند؟ در پیش گرفتن چه سیاستی در پایتخت باعث شده که هموطنان دیروز و امروز ما در خانه و کاشانه خود احساس غریبی کنند؟ به طور یقین تنگ نظریهای 29 ساله رژیم در سپردن زمام امور استانها به دست افراد بومی و بیگانه انگاشتن انها در شهر خود تنها یکی از دلایل منزوی کردن مردم این اقوام است. شاید بگویید پ ک ک که با ما هموطن نیست. اما هموطنان کرد ما که با انها همگام و برادر هستند واقعا چه اصراری به همسویی با ترکیه در مبارزه با کردها و پ ک ک داریم؟ چه نفعی میبریم؟ درست است که در کل به بعضی رفتار انها هم ما اعتراض جدی داریم اما این دلیل نمیشود که جوانان کرد به مانند شووانه قادری را به بهانه های واهی و بدون توضیح به افکار عمومی به جوخه های اعدام بسپاریم. در هر صورت ریشه نارضایتی ها و نافرمانی های مدنی گسترده ای که امروز هموطنان عزیز کرد و بلوچ و عرب(جنوب ایران) و اذری ما دارند را باید در رفتارهای بیخردانه مردان پایتخت دانست نه چیز دیگر و این موج خطرناکی که امروز میرود یکپارچه گی اقوام ایرانی و تمامیت ارضی ما را تهدیدکند چاره ای باید اندیشید که این میسر نیست جز با گستردن بال مهر بر سر همه انها و ایجاد فضای دوستی و تلاش برای ابادانی ایران. اما دریغ و افسوس.
دوشنبه 26 فروردین 1387

hasti40 - ایران - تهران
دیگه چرا همه رو یکی یکی اسم بردی می گفتی فقط ایران باید روی کره زمین باقی بمونه و بقیه جهان کشورها محو بشند و توهم معلومه طرفدار این حکومت کثیف تر و اشغالتر از خودت هستی
دوشنبه 26 فروردین 1387

azadane - ایران - قم
ممل جون از لندن .حالت خیلی نا خوشه.خدا شفا بده به تو و به بقیه هم توان درست اندیشیدن تا برای نجات کشور اشغال شدهمان نیازی به بیگانه نباشه.
دوشنبه 26 فروردین 1387

غلوووو - انگلستان - ابادان
mamal_deshne - انگلیس - لندن
خدا خرو شناخت شاخش نداد...
دوشنبه 26 فروردین 1387

esf - مالزی - کوالالامپور
خاک بر سر دولت ما که دلش واسه اینا می سوزه و پول مردم بدبخت ایران رو توی جیب این عرب های بی شعور می ریزه. چرا ما از این عربها حمایت می کنیم به ما چه که امریکا چه بلایی داره سر اینا میاره مگه همینا نبودن که به ما حمله کردن و جوونهای ما را کشتن هیچ کس هم دلش برامون نسوخت و به دادمون نرسید.
دوشنبه 26 فروردین 1387

بنده ی خدا - ایران - بوشهر
mamal تو خیلی خطرناکی!
دوشنبه 26 فروردین 1387

mah1 - ایران - تهران
mamal_deshne ممل جان شما اعصابت ضعیف شده! همون بهتر رئیس جمهور نشدی. بابا تو که زدی همه رو کشتی!
این جمهوری اسلامی زیادی انگشت تو کار دیگران میکنه امیدوارم دودش تو چشمه مردم نره. این (پ ک ک) هم غلط کرده فکر میکنه حمله به تهران کشکه! عراق عرضه داره خودشو از این گندی که توش غرق شده نجات بده.
دوشنبه 26 فروردین 1387

mahbod1353 - ایران - تهران
mamal_deshne - انگلیس - لندن
بابا تو دیگه کی هستی
دوشنبه 26 فروردین 1387

admiral - ایران - تهران
این عربها مثل ..... عمل می کنند یا دارند زر یا مفت می زنند یا دارند پی پی می کنند با اون حرف زدنشون
دوشنبه 26 فروردین 1387

afshin2005 - ایران - شرق
mamal_deshne - انگلیس - لندن
بابا تو دیگه کی هستی
مطمین باش اگه می تونستن بجای حرف زدن عمل می کردن مثل ما که سی ساله قراره اسراییل رو از بین بببریم.
دوشنبه 26 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
مرگ برتجزیه طلبان داخلی و خارجی .
دوشنبه 26 فروردین 1387

refighbaz - ایران - اهواز
mamal_deshne - انگلیس -
می گفتی کجا رو نمیزنم که بهتر بود تو که دهن همرو سرویس کردی !
دوشنبه 26 فروردین 1387

نوه ی ابلیس - ایران - گرگان
mamal_deshne - انگلیس - لندن
دوست عزیز :اصلا بگو اگه رییس جمهور بشی نسل بشر را نابود میکنی .آخه همین حرف را می زنید که ما را تروریسم و حمایت کننده تروریسم می دانند حداقل بگو نسل اعراب را منقرض می کنیم چون معقولتره لطفا چهره ایرانی را متوحش نشون نده .متشکرم .
دوشنبه 26 فروردین 1387

alijun - ایران - شیراز
جناب آقای احمد خان:
لطفا همانطور که دوستمان گفت به اندازه دهنتان ... بزنید. من هم کاملا با دوستمون موافقم.قربون دهنت هموطن....واقعا باید نسل عرب رو از بین برد.احمد خان باید بدونه جنگ 8 ساله برای ما دست گرمی بود و اگه الان بخواد ور زیادی بزنه وای به حالش....
دوشنبه 26 فروردین 1387

hans - المان - هامبور
این زحمت را بخود ندهید. احمدی نژاد و رژیم فاشیستی اسلامی این هدف شما را بدرستی تعقیب میکنند. هیتلر هم می خواست پیشنهاد شما را عملی بکند ولی نشد .نادان از اشتباهات خود میاموزد و دانا از خطای دیگران. اگر شما ها حتی بمب اتم داشته باشید نهایتا مثل پاکستان خواهید بود. این فرهنگ مبتذل و نژادپرستی شما ها حتی بمب اتم شما را هم بی اثر خواهد کرد.این همه نفرت از عرب و ترک بخاطر عقده های تاریخی شماها است و بس.اسلام شما امروزه در دنیا شما ها را یک تابلوی بد منظره تبدیل کرده.من مخالف مبارزه مسحانه کرد ها و عرب ها هستم ولی اگر در ایران یک سیستم دمکراسی حاکم بود و حق اقوام و فرهنگ انان رعایت می شد دیگر نه ترک ها و نه بلوج ها و نه کرد ها دعوایی با کسی نداشتند.
دوشنبه 26 فروردین 1387

bolton4 - انگلستان - بولتون
ممل دشنه از لندن لطفا بندر انزلی را بمب باران نکن خیلی قشنگه
دوشنبه 26 فروردین 1387

soheil 1pa - انگلیس - پلی موت
یه کم رحم داشته باش صد رحمت به هیتلر .
دوشنبه 26 فروردین 1387

soheil 1pa - انگلیس - پلی موت
اصلا امریکا تو شک و فکر بعدش رو می کنه حالا چهار تا عرب می خواهند به ایران حمله کنند.زرشک....
دوشنبه 26 فروردین 1387

persia_64 - ایران - طهران
ممل دشنه ، تو آخرش یه چیزیت میشه
قبل از اینکه حرفی بزنی اول تو دهنت مزه مزه کن بعد....
و همیشه عادت کن قبل از قضاوت راجع به هر عملی جویای علت باشی
دوشنبه 26 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
ممل دشنه دوره دشنه بازی مرد داداش ! بابک عزیز بسیار زیبا گفتی که هرچی میکشیم از دست این بیخردان است .
دوشنبه 26 فروردین 1387

iroony - ایران - تهران
babaktoronto - کانادا - تورنتو ...واقعا از کامنتهایی که میذارید لذت میبرم..تو ایران هرکس پشت نت بشینه و تو این سایتها بیاید معمولا یا دانشجو هست و جوان یا به هر حال بیکار هست که با این اینترنت کم سرعت و پر دردسر و این همه مشکلات ریز و درشت اقتصادی بیاد و تو نت وقت بگذرونه...واقعا هم نگاه کنید از صحبت کردن اغلب دوستان که از ایران کامنت میگذارند معلوم هست بدون اطلاعات هستند و فقط حرفهایی که از جایی و کسی که حس میکردند طرف چیزی حالیش هست رو کپی و پست میکنند و حتی خودشون هم نمیتونند از حرفهاشون دفاع کنند چون عقیده ی خودشون نیست(نمونه اش حرف یکی از دوستان ترک که اصرار عجیبی هم بر روش داشت بر روی اینکه پارسیان ایران عرب افغانی زبان هستند!)...اما شما رو من کامل نمیشناسم اما حس میکنم اطلاعات زیادی دارید و اغلب بی حب و بغض در مورد مسایل صحبت میکنید...به هر حال لازم دیدم ازتون تشکر کنم چون من از هر کسی که چیزه جدیدی بهم یاد بده تشکر میکنم...موفق بشید..
دوشنبه 26 فروردین 1387

torab - امارات - امارات_دبی
hasti40 - ایران - تهران
من می دونم درد تو چیه میخوای لخت تو تهران بگردی نمیذارن نهههههههههههههه غلام
دوشنبه 26 فروردین 1387

Tina jOon - آلمان - ماینز
ایول ممل ،اصلا با مقوله ای به اسم کتاب و کتابخوانی آشنایی داری؟
دوشنبه 26 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
مطمئنی هیچ کشور دیگری را جا ننداختی.....بابا ایران سازمان جاسوسیش خیلی قویه انشالله جلو دار همه هستند...هیچ کس نمیتونه این دولت را تارو مار کنه..تازه با این کارهاشون کینه ایرانیها را بر علیه خودشان بیشتر میکنند و اگر ایرانی جو گیر بشه حاله همتون و خواهد گرفت...
دوشنبه 26 فروردین 1387

هامون-فرانکفورت - آلمان - F
این کردها خیلی شجاعن دمشون گرم . از مرکز نشینها که ... ای بلند نمیشه
مگر این کردها کاری بکنند و ایران رو آزاد کنند. کردها ایرانی اصیلند و عرب پرست نیستند .
دوشنبه 26 فروردین 1387

gono - امارات - العین
قربون دهنت ممل جون
babaktoronto - کانادا - تورنتو
تو چرا این همه داستان می نویسی اصلا خودت حالیته چی داری می نویسی خودتو مضحکه کردی....
دوشنبه 26 فروردین 1387

bijana - المان - هانوفر
پ ک ک.خندیدم ه ه ه ه
پهلوان پنبه. کردها شعارشون اینطوریه که. من انم که رستم بود پهلوان.
دوشنبه 26 فروردین 1387

12mo12s - فیلیپین - سیبو
ممل جان بابا..بازی زیاد کردی.کافیه دیگه بیا خونه...
دوشنبه 26 فروردین 1387

aud - امارات - دوبی
مرسی بابک جان.
دوشنبه 26 فروردین 1387

nimadarbedar - سوئد - سوئد
مرگ برتجزیه طلب. باباطرف داره زور میزنه که یک تکه از ایران رو جدا کند.میفهمید؟؟؟حالا بزنید سر وکله هم که چی!!که ممل گفته .................. .((((((مرگ برتجزیه طلب))))
دوشنبه 26 فروردین 1387

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
ممل دشنه سوئیس یادت رفت بنویسی.
دوشنبه 26 فروردین 1387

hojjatbaba - ایران - تهران
ممل جو ن تو منم کشتی بالام جان
نه تنها پژاک بلکه هیچ کس دیگه ای هم نباید فکر تجزیه ایران را در ذهنش مزه مزه هم بکند
دوشنبه 26 فروردین 1387

kaveh norway - نوروژ - اسلو
ممل دشنه:-ادم باید یه چیزای بدونه بعدش بره حرفی بزنه بهتره که بری و یه زره معلومات تو ببری بالا .با تشکر¤¤
دوشنبه 26 فروردین 1387

kaveh norway - نوروژ - اسلو
ممل دشنه:-ادم باید یه چیزای بدونه بعدش بره حرفی بزنه بهتره که بری و یه زره معلومات تو ببری بالا .با تشکر¤¤
دوشنبه 26 فروردین 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
mamal_deshne - انگلیس - لندن
نژاد پرست من هم در آخر تو رو می کشتم به همراه ارمنستان
دوشنبه 26 فروردین 1387

ARTEMIS-SW - سو ید - مالمو
درود بر ایرانیان کرد که اصیل ترین نژاد ایرانی هستند اما ننگ نفرت بر جدایی طلب از هر خراب شده ای باشد...اخوند کثافت یک روزی به گور میرود ولی ای جدایی طلبان کور خوانده اید اگر فکر می کنید ازاب گل الود می توانید ما هی بگیرید همان کرد با شرف ایران جواب گروه های جدایی طلب را خواهند داد...واین ال احواز چه کوفتی هست؟؟؟ اره به جای اهواز بگویید ال احواز... جدا شد و عربی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کور خوانده اید خیانتکاران.......
دوشنبه 26 فروردین 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
hans - المان - هامبور
باهاتون موافقم ممنون

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ-
بابک جان کامنت شما کاملا منطقی و چیزی هستش که تو ایران حقیقت داره ولی محض اطلاع دوستان ریشه تبعیض رو می گم متاسفانه بعد از انقراض حکومت قاجار و روی کار آمدن پهلوی رضا خان به خاطر دشمنی و عقده ی تاریخی از ترک ها و عرب ها دست به کار های ننگی در آذربایجان زد که با توجه از شناختی که از شما پیدا کردم می دونم صد البته از اونا بی خبر نیستین رضا خان بنیان گذار 80 و اندی سال حکومت فاشیستی در پایتخت هستند همان دهستانی که آقا محمد خان قاجار در سال 1210 قمری اون رو پایتخت کرد رضا خان در راستای اهداف پانفارسی می خواست کشوری واحد با زبان و نژاد واحد بسازد که هیچ وقت عملی نشد و هیچ وقت هم نخواهد شد اون حاضر به 1 دقیقه آموزش ترکی در مدارس شمالغرب کشور نبود رضا خان می خواست همه آسمیله فارس شوند اون قصد داشت با تحریف تاریخ تاریخ ایران و تمام اقوام آن را به مبدا هخامنشی ببره و به خاطر همین نابود سازی فرهنگ و زبان ملل غیر فارس با هزینه های زیاد آغاز و توسط افرادی چون کسروی و افشار و... ساپورت می شد ولی کشور کثیر الملل ایران به مثال یه فرش و یا قالی ایرانی می مونه و همون طوری که همه می دونید قالی با تنوع رنگ و طرح و شکل هاش قشنگ و با ارزشه و قالی یک پارچه هیچ غنا و ارزشی نداره ایران هم با تمام اقوامش قشنگه در هر دین و مذهبی که باشن ایران واحد یعنی این نه چیزی که پهلوی و امروزه رژیم ایران دنبال می کنه
نتیجتا تبعیض در کرد و ترک و بلوچ و عرب و ... و تحقیر سایر ملل غیر فارس ریشه 80 ساله داره که به همت رضا خان و پسرش و مزدوران این نظام تا به امروز کاملا آشکارا قابل مشاهده هستش و با اشعار تشویقی فردوسی در شعر هایی با موضوع توهین به عرب و ترک و ... و خود ستایی و خود بزرگ بینی کذایی و تلقینی و توهمی همچنان توسط خیلی ها ادامه داره ولی تا به امروز جز عدهی معدودی خود باخته هیچ کس هویت و زبان خود را با هویت و زبان فارسی عوض نمی کنه
هارای هارای من تورکم واژه ی آشنایی که در و دیوار های تبریز مزین بدان است
به امید ایرانی آزاد و برابر همراه با تمام اقوام
یاشاسین ایران و ایرانلی لار
دوشنبه 26 فروردین 1387

maral-sh - ایران - تهران
بابک تورنتو - یه نفر پیدا شد که ازت طرفداری میکنه . ایرونی! مثل اینکهنظرات شمارو تا حالا نخونده که میگه بدون حب و بغض درمورد مسایل صحبت میکنید !!!!!
دوشنبه 26 فروردین 1387

themind - ایران - ایران
ململی واسه امثال تو هست که به ایرانی جماعت میگن تروریست
دوشنبه 26 فروردین 1387

shanul - المان - هامبورگ
mamal_deshne - انگلیس - لندن می خواستی با این حرفت معروف بشی بیا این کاپ قهرمانی مال تو {احمدی نژاد}.حالا برو باهاش حال کن.
دوشنبه 26 فروردین 1387

malek - ایران - زرندیه
جالبه هر کی که ایران باهاش خصومت داره جزء اصیلترین نژاد آریایی ها هست! نکنه این عرب ها و انگلیسی ها و آمریکاییها و صدام حسین و ... هم از نژاد آریا باشند. پ ک ک می خواد تهران رو بزنه. آخه مورچه چیه که کله پاچش چی باشه. در ضمن آقای تورنتو، اینکه تو کشور نارضایتی هایی تو مردم وجود داره شکی در آن نیست. نکنه میخوای بگی دیگه هیچ جای دنیا این اوضاع وجود نداره. شماها جزو اون دسته از آدم ها هستید که می خواهید از این اوضاع به نفع خودتون استفاده کنید. در مورد اینکه بعضی از مسولین مملکتی دارای رفتارهای بی خردانه هستند هم چیز واضحی هست.بطور مثال موسویان. شماها فقط با کلمات قلمبه سلمبه می خواهید با ذهن خوانندگان بازی کنید و وقت اون ها رو تلف کنید. این ادعا رو هم میکنید که بیشتر از همه می دونی و بقیه رو هوا دارن حرف میزنن. فقط داری با کلمات بازی می کنی و چیز های تکراری رو تحویل خوانندهها میدی. به قول معروف داری گنده... میکنی . همین و بس.
دوشنبه 26 فروردین 1387

mosafer kocholoo-uk - انگلیس - لندن
مسافر کوچولو-انگلیس.
بابک تورنتو -اونها خودشون رو ایرانی نمیدونند وبرای همین حتی قبل از رژیم اخوندی در حال جنگ بوده اند درست مثل عربهای جدائی طلب در جنوب و یادمان باشد که در طول جنگ اینها به ایران خیانت کردندمثل عربها در جنوب.ازادی طلبی وجدائی خواهی متفاوت است .من برای اون هموطن کرد که برای ازادی بیان وحداقل امکانات زندگی که حق هر بشری است مبارزه می کند احترام قائلم و حمایتش میکنم.
دوشنبه 26 فروردین 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
تجزیه خاک ایران محکوم به شکست خواهد بود
نباید بیش از این پیکره تاریخی و قلمروی ایران آسیب و تجزیه شه
پاینده باد وطنم ایران
دوشنبه 26 فروردین 1387

farj00n - کانادا - ونکوور
Irooni تا الان فکر می کردم بچه های ایران خیلی از ماها اطلاعاتشون بهتر است و می تونند بهتر راجع به اوضاع نظر بدن چون تو ایران زندگی می کنند و با همه مشکلات دست و پنجه نرم می کنند ، اما وقتی دیدم به افرادی مثل بابک تورنتو که همیشه راجع به همه مسائل ایران ساز مخالف می زنه و یک بار از دید منطقی به مسائل نگاه نمی کنه و چون شاید از اینکه مجبوره واسه رسیدن به آزادی های احمقانه اش در غربت به سر ببره خیلی شاکی است همیشه با دید منفی به همه اخبار ایران نگاه می کنه ، فهمیدم راست گفتی هستند افرادی در ایران هنوز که از روی بیسوادی میان برای نظرات دیگران سوت و کف می زنند و یک کم از ذکاوت خودشون استفاده نمی کنند یک نظر بزارن ببینیم چیکارن :)
دوشنبه 26 فروردین 1387

amir_kurd - سوئد - استکهلم
ببینین من نمی خوام نه از کسی دفاع کنم نه کسی رو محکوم کنم اما نظرم رو به عنوان یه کرد ایرانی که از خشونتای این حکومت فرار مرده میگم حزبهای کردی که ریشه ایرانی دارن هیچ کدوم این حزب جعلی و گنده گوزیهاشونو تایید نمی کنن ما حکومت فعلی ایران رو قبول نداریم و برای براندازیش حاضریم هر کاری بکنیم اما اینکه احزاب کشورهای دیگه بخوان برامون تایین تکلیف کنن و جون هموطنهامونو تهدید کنن قبول نداریم
دوشنبه 26 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
mamal_deshne - انگلیس - لندن.دوست عزیز هنوز بجای نرسیدی .جنک جهانی سوم را اغاز کردی.موفق باشی
دوشنبه 26 فروردین 1387

morteza70 - فرانسه - پاریس
اقای بابک از کانادا ما که نفهمیدم مرام و مسلک و .............. تو چیه هم از امریکا هم از ایران هم از کرد هم از تجزیه طلبها هم از اپوزیسون هم از شاه هم از لیبرالها هم از ووووووووووووووو حمایت میکنی اقا تکلیف همه رو روشن کن . در ضمن جهت اطلاع بنده خودم در شبکه صدای امریکا از قول رهبر پژاک که در امریکا بسر میبره شنیدم که ایشان از کمک های امریکا تشکر کرد.
دوشنبه 26 فروردین 1387

koorosh.2007 - ایران - سنندج
ببینید مسله کورد یا اقوام دیگر خیلی بیشتر از اینهاست راهی نمونده البته من مخالف مبارزه مسلحانه هستم و مخالف پژاک .اما در کشوری که زبانمان در مدارس تدریس نمی شه فرهنگ مان رو به نابودیه شهروند درجه 2 حساب میشیم تا حالا استاندار بومی نداشتم .چه برسه به مقامهای بالا در کردستان مذهب هم که فرق داره در اینجا سنی یهودی مسیحی زرتشتی اند خوب دولت هم که اساسا با اینها مخالف .یا سر سازگاری نداره کردستان مثل پادگان می مونه هر جا که می روی پر از پاسدار است رهبرانمان ترور شدند توسط رژیم و حزب االه هر خانوادهای در اینجا یکی یا دو نفر از انها اعدام شدند ما کجا تجزیه طلب بودیم همیشه دمکراسی برای ایران و حق برای خودمان روا می دونیم می خواهیم .به امید ازادی ایران وایرانی .
دوشنبه 26 فروردین 1387

husseini - فنلاند - ترنیو
اقای نویسنده اخه ایرانی کی تاحالا تروریست بوده تا الان تروریست خوانده شود ؟ اقای سردبیر وبلاگ شما با کیهان شریعتمداری فرقی نداره دیگه وقتی ایرانی را تروریست ببینی. اینها تروریست نیستند بلکه اینها جان بلب رسیده ها هستند. اینها هموطن های درجه سه هستند به قول رژیم . و
اقای سر دبیر اگه سرمان را از برف بیرون بیاریم انوقت با چشمهای باز میبینیم
که تروریست کردهای هموطن هستند یا ( کاظم دارابیها ) ؟ فنلاند ترنیو
دوشنبه 26 فروردین 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
فرجون از ونکور لابد تو هم یکی از همون طایفه ای هستی که از صدقه سر اخوند به نون و نوایی رسیده یا یکی از همون فک و فامیلای هییت حاکمه که با پول مردم ایران تو ونکور زندگی میکنی و سنگ اخوند و به سینه میزنی. میدونی چیه به نظر من امثال شماها که تو ونکور کانادا دارید عشق و حالتونو میکنید و از اوضاع و احوال مردم ایران خبری ندارید واقعا بیخود میکنید که از راه دور و از سر سیری از اخوند حمایت میکنید. بابا صد بار گفتم پاشید برید تو ایران با اون نظامی که باهاش حال میکنید زندگی کنید اینجا چیکارمی کنید؟
من هم سرگذشتم و تو این سایت گفتم صد بار نمیگم من تو ایران عشقو حالمو میکردم نه اینجا. بهتره تو به عشق و حالت برسی و با پول اخوندی که به خون مردم ایران اغشته است برای اعضای خانواده ات زندگی خوبی درست کنی. تو به چی اوضاع ایران میگی مثبت هان؟ د بگو دیگه. شاید ما مثبت منفی رو اشتباه گرفتیم. باز هم میگیم شما ها که اونور دنیا تو ناز و نعمتین حق دفاع از اخوند رو ندارید شیر فهم شد؟
دوشنبه 26 فروردین 1387

بنده ی خدا - ایران - بوشهر
جماعت بیکارو ببین.

سه‌شنبه 27 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
از دست این احمدی ..یکی نیست بهش ...مردم از مشکلات مالی خسته شدن این همه تورم نابسامانی به ایران برسی و مردمش ثواب دنیا اخرت نصیبت میشه بی خود به این عراق بند نکن این کردها هم طفلی همیشه مورد ازار و تبعیض ..هستند
babaktoronto - کانادا - تورنتو
من هر بار کامنت های بابک را میخونم یک سری اطلاعات جدید یاد می گیرم برای اینکه بلده که این جا محل نظر دادنه اول مطلب را میخونه و در رابطه با مطلب نظرش را میدیده .. یک کار عادی اما بعضی ها مییان این جا برای توهین کردن..من یاد اون شعبان بی مخ تو فیلم هزار دستان علی حاتمی میافتم ..ولی واقعا فرهنگ شعبانی بین بعضی از ایرانی ها هست که فقط برای اشوب مییان و حرفی برای گفتن ندارند.
سه‌شنبه 27 فروردین 1387

iroony - ایران - تهران
farj00n - کانادا - ونکوور .....ملت ایران با سواد بودند...اولا هر کسی از راه میرسید یه پالون نمینداخت گردشون و سوارشون بشه(تاریخ اینو نشون میده از مغول و عرب بگیر تا روس و انگلیس و آمریکا و حتی یه دوره محمود افغان!)و مطمئنا از این ملت چیزی بهتر از شما عمل نمیاد که بذاری بری خارج بعد دم از ایرونی بودن هم بزنی!!!آخه یکی نیست بهت بگه تو اگر ایرونی هستی اونجا چه غلطی میکنی؟؟حتما توهم یه مبارزه سیاسی بودی بعد از چند سال زندان از مرز ترکیه در رفتی؟؟...من که یک بار نظرم رو گفتم ایران برای اونهاییه که دلسوزش هستند تو اگر دلسوزی برو واسه انگلکان و ساکسونهای کانادا دل بسوزون...ملت ایران باسواد بودند....وقتشو با اینترنت سرعت 37 تلف نمیکرد بیاد تو این سایت که عقده هاشو خالی کنه...تا حالا به نظرات توجه کردی؟؟هرکی اسمه یکیو(از جمله خودت و خودم)کپی پست میکنه یه مشت اراجیف بهش میگه بعدم هر روز سر میزنه ببینه طرف چی گفت!!!...به نظرت این ملت باسواد هستند؟؟من اگر به بابک میگم خوب نوشتی به این خاطره که حداقل واقعا نظر میده نمیاد مثله شما از فرظ علافی! اسمه یکیو کپی کنه تا یکم سرگرم شه...
سه‌شنبه 27 فروردین 1387

farj00n - کانادا - ونکوور
اما راجع به نظری که بابک تورنتو در این پست داده ، تا حدودی کامنت شما درست ، اما باز هم همه چیز به صورت صددرصد بر عهده نظام نیست ، استثناهائی مثل سیستان و بلوچستان که به هیچ عنوان نیمیخوان تحت نظر حکومت باشن وجود داره ، چون کارشون با قاچاق مواد از پاکستان و افغانستان به ایران است و هیچوقت نمی خوان این بیزینس رو ااز دست بدن، در زمان رفسنجانی چند تا نبرد منطقه ای بین سپاه و این قاچاقچی ها در گرفت ، چند تا کشته دادن ، الان هم کسی حق رد شدن از بردهای آنها را نداره ،هنوز هم رژیم نتونسته مهارشون کنه، بعضی مناطق کرد نشین هم به همین صورت هستن ، می خوان استقلال خودشون را داشته باشن ، یک تابستان من به شیروان چرداول ایلام مسافرت کرده بودم ، توی یک شهر کوچک چند تا گروهک بود که کارشون قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی بود و همیشه اسلحه همراه داشتن و همه می گفتن نیروی انتظامی با اینها کاری نداره . درسته که رژیم در برابر اینها کوتاه اومده و اشتباه کرده ، اما خونهائی زیادی هم ریخته شده در این سالها که فایده نداشته :(
سه‌شنبه 27 فروردین 1387

farj00n - کانادا - ونکوور
irooni همین الان برو به جوابی که بابک داده توجه کن ببین اصلاً ربط داره؟؟ فقط یک چیزی گفته نگیم لاله :))) ، محض اطلاع بابک تورنتو بگم معلومه که ایران عشق من است و همیشه ازش دفاع می کنم والا اسممو میزاشتم فرجون ونکوور ، درثانی من نه طرفدار راستم نه چپ، نه به احمدی رای دادم نه دوره دوم خاتمی ، خودم اینجا باحجابم ، اما همیشه نظرم اینه که کسی حق نداره به مردم ایران بگه چی بپوشن، شوهرم هم آخوند نیست ، اتفاقاً یکی از بچه قرطی های ایران است که نصف کسائی که آمریکا و کانادا زندگی می کنند زیر دستش انگلیسی خوندن ، پدرامون هم هر روز کانال "وی او ای" نگاه می کنند بلکه خبر سقوط آخوند را بشنون ، اما همه اینها دلیل نمیشه پا روی حرف حق و حقیقت بزارم(چون اول من یک مسلمانم ایرانیم) ، اگر دور از ایرانم اما یک ایرانی هستم و طرفدار ایران ، با همه خوبی و بدیش و دست هر کسی که فقط یک شب به عشق خدمت به کشورم خواب نداشته رو می بوسم ، فرقی هم نمیکنه رضا خان پهلوی باشه یا احمدی نژاد . خیلی اتفاقها در همه جای دنیا رخ می ده اما این بابک فقط صداش سر ایران بلنده ! درضمن بابک من با پول هیچکس حتی یک قهوه هم نخوردم خیالت راحت، تو اگه یک کم شعور داشتی وقتی ازت انتقاد میشد به جای بیربط جواب دادن و تهمت و ... دنبال یک جواب منطقی می گشتی ، irooni بازم میگم من راجع به هر خبری اول نظر ایرانی ها مقیم ایران را می خوانم چون اونها در اون شرایط زندگی می کنند و بهتر از خیلی های دیگه اوضاع را درک می کنند ، اونها هستن که صبح که بیدار میشن با ترس از اینکه شاید تا شب یک اتفاقی بیفته تا همه زندگیشون رو به هم بریزه روبه رو هستند نه من و تو ، درضمن بچه های ایران الان خیلی فهمیده و باسواد هستن ،البته دوستان و دور و اطرافیان من همه تو ایران تحصیلکرده و باشعور بودند ،شما را نمی دانم :) زنده باد ایران ، زنده باد ایرانی
سه‌شنبه 27 فروردین 1387

iroony - ایران - تهران
استقلال حق همه ی ملت ایران هست....شما خودتون رو بزارید جای یک ترک آذربایجان...چه دلیلی میبینید که زبان مادریتون تدریس نشه تو شهر و دیاره خودتون؟؟یا چرا یک کرد نباید دوست داشته باشه یک کشور مستقل داشته باشه که اونو همه جا کرد بشناسن و حاکماشون کرد باشند و به اون به چشم یک اخلال گر نگاه نکنند؟چرا عرب خوزستان با دیدن امثال کویت و قطر نباید دلش بخواهد مستقل شه؟مطمین باشید ایران تیکه تیکه شه ما فارسها هم با افغانستان و تاجیکستان متحد میشیم اسمه کشورم میذاریم فارسستان ....درسته ایران خیلی قوی تر از کردستان متحد آذربایجن متحد و حتی فارسستان متحد هست اما وقتی نفعش به خیلی ها نرسه چه سود؟؟مردم ما هم عقل اون رو ندارند بفهمند اگر مسالمت امیز باهم زندگی کنند سودش به همه میرسه پس بلاخره ایران ترکیه پاکستان افغانستان یه روزی تجزیه میشوند...شما و من به عنوان فارس فکر کنید به زبانتون در کشوره خودتون بها ندهند و حتی جک هم براتون بسازند انواع توهین هم بهتون بشه هوس نمیکنید تلافی کنید؟؟.....بدشانسی هر کاری حکومت میکنه هم به نام فارسها میزنه شدیم آش نخورده و دهن سوخته...به نظره من کشوری که بخواهد هم وطنهاش به خاطره زبان هم به همدیگه فحش بدهند همون بهتر تجزیه شه بره پی کارش...
چهار‌شنبه 28 فروردین 1387

kotlet - ایران - تهران
به به به به
بابا این mamal شوخی کرد د ول کنید ای بابا ول کنید اونو ااااا من معذرت می خوام ولش کنید
koorosh.2007 - ایران - سنندج
با هات 100در صد موافقم .
اقایونی که به کردا می گید تروریست باید منصف بود حق رو باید به کردها داد مثلا تو همین تهران ببینید چه جوری به یک کرد نگاه میکنن
به جای تدریس زبان عربی که هیچ کس نمی فهمه چرا نباید زبان کردی تدریس بشه؟مگه اصیل ترین زبان موجود تو ایران نیست؟
به جای حمایت از یه مشت عرب بو گندوی شیعه(مثلا همین حزب الله ) چرا پول ایران نباید صرف ابادی کردستان و سیستان بشه؟
اصلا به چه جراتی جمهوری اسلامی می ره تو یه مکان غیر شیعه شیعه بازی در میاره؟(مثلا مسجد شیعه ها رو می چسبونه به مسجد سنیا یه سر به یک قسمت سنی نشین ایران بزنید ببینید چه خبره)
هنوز خاطره کثافت کاری پاسدارا از ذهن کردها پاک نشده(که هیچ وقت پاک نخواهد شد) شروع به بمباران مناطق کرد نشین می کنه. و .......
پنج‌شنبه 29 فروردین 1387

saedi1363 - انگلیس - لندن
واقعا جای تاسف داره که مسئولین این سایت هم به این گروها که برای گرفتن حقشون مبارزه میکنن لقب تروریست میده و اتهام به خاک و خون کشیدن مردم را به اونا مزنه. این گروها در برابر به خاک و خون کشیدن زن و بچهاشون دفاع میکنن. به نظر من اینطور یاد کردن از گروها حمایت اشکار از کارهای تروریسی ایران علیه تمام قومیتهای ایرانیست .پس اگر از این گروها حمایت نمیکنیم با این گونه اتهام و توصیف کردن این گروها مهر تائید و حمایت از ظلمی که به مردم ایران میشه نزاریم. ممنون
پنج‌شنبه 29 فروردین 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
به امید نابودی دشمنان ایران مخصوصا گروهک تروریستی پژاک که خود کردستانی های فهیم(به غیر از جوانان احساسی) مخالف اون هستند
و به امید برابری ملل غیر فارس در ایران
برابری مدنی و اجتماعی ترک و فارس و کرد و بلوچ و ترکمن
یاشاسین ایران
جمعه 30 فروردین 1387

iroony - ایران - تهران
pakzad - ایران - آذربایجان ....میگی ملت فارس رو بیشتر بهش میرسند؟؟؟خوب قبول پس محض نمونه بگو الان من و این کتلت عزیز چی داریم که تو و یاشار عزیز ندارید؟؟؟نه جون من بگو تا منم بدونم...زبانمون تدریس میشه؟؟میخواهم 70 ساله سیاه تدریس نشه چه نفعی برای من داره؟؟تو که خودت داری بهتر از من فارسی حرف میزنی...
شنبه 31 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.