قاتل ناشناس زن جوان و پسر چهارماهه اش را به قتل رساند

قاتل ناشناس زن جوان و پسر چهارماهه اش را به قتل رساند
قتل مرموز یک زن و فرزند چهارماهه اش کارآگاهان جنایی را در برابر معمایی پیچیده قرار داد.

به گزارش خبرنگار ما اجساد زنی 24 ساله به نام نجمه و پسر چهارماهه اش شامگاه چهارشنبه هفته گذشته در خانه شان در بلوار شفق کشف شد و پلیس تاکنون فقط یک مظنون را در رابطه با این جنایت دستگیر کرده است.

کشف جسد

ساعت 35/9 شامگاه چهارشنبه هنگامی که مرد جوان به همراه مادر و خواهرش به خانه خود واقع در بلوار شفق در شهرک صدف رفت و در واحد شماره سه تنها مجتمع مسکونی آن منطقه را گشود با سکوت سنگین حاکم بر منزل مواجه شد. او که می دانست همسرش باید در تدارک مهمانی شبانه باشد به موضوع مشکوک شد و به جست وجو در خانه پرداخت و ناگهان جسد بی جان و غرق در خون نجمه را که روی تختخواب در کنار پیکر پارسا چهارماهه رها شده بود، پیدا کرد. مرد جوان که از دیدن این صحنه شوکه شده بود با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از این جنایت هولناک خبر داد. دقایقی بعد با حضور ماموران کلانتری قائم، بازپرس حسین اصغرزاده و کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص فجیع ترین جنایتی که از آغاز سال جاری در پایتخت به وقوع پیوسته است آغاز شد.

بررسی های اولیه نشان داد روی پیکر زن 24 ساله آثار اصابت 16 ضربه چاقو مشهود و گلویش نیز بریده شده و پسر چهارماهه اش نیز با 4 ضربه کارد به قتل رسیده است.

پیدا شدن جنازه ها در رختخواب این احتمال را مطرح کرد که مادر و فرزند در ساعات اولیه صبح کشته شده اند اما انگیزه قتل آن دو بر کارآگاهان پوشیده بود چرا که هیچ سرقتی از خانه به وقوع نپیوسته و از سویی دیگر اگر قاتل با نیت کشتن نجمه به قربانگاه وارد شده بود دلیلی برای پایان دادن به زندگی نوزاد چهارماهه نداشت. از آنجا که نجمه با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده و پسرش نیز از این سناریوی جنایتکارانه در امان نمانده بود، پلیس احتمال داد هدف قتل در پس یک کینه جویی نهفته است. کارآگاهان در ادامه به بازجویی از شوهر نجمه پرداختند. او که در وضعیت روحی مناسبی قرار نداشت، در اظهاراتش گفت؛ صبح امروز - روز حادثه - طبق معمول به سر کار رفتم و هنگام خروج از منزل متوجه نکته مشکوک و غیرعادی نشدم. از آنجا که قرار بود شب مادر و خواهرم به خانه ما بیایند از محل کار دنبال آن دو رفتم و پس از ورود به آپارتمان با جنازه همسرم و پارسا مواجه شدم.

در حالی که گفته های پدر خانواده نتوانسته بود راهگشای پلیس باشد، کارآگاهان تصمیم گرفتند به پرس وجو از همسایه های مقتولان بپردازند تا شاید از لابه لای اظهارات آنان بتوانند نکته یی کلیدی را دستاویز قرار دهند و به سوی علل اصلی این جنایت هدایت شوند. تک تک اهالی مجتمع مسکونی هنگامی که در برابر سوالات افسران تحقیق قرار گرفتند اظهاراتی مشابه را تکرار کردند و گفتند در آن روز متوجه سروصدای غیرعادی از خانه نجمه نشده اند و هیچ فرد غریبه یی را نیز داخل ساختمان مشاهده نکرده اند.

کنار هم قرار گرفتن اطلاعات به دست آمده برای پلیس فقط به یک معنا بود. احتمال قوی وجود انگیزه انتقام جویی در قتل، مشاهده نشدن فردی مشکوک در ساختمان، دست نخورده بودن در ورودی واحد شماره سه و مقاومت نکردن زن 24 ساله در لحظات واپسین زندگی حکایت از آن داشت که قاتل از پیش قربانیان خود را می شناخته و به همین خاطر بدون مانع و جلب توجه توانسته خودش را به طبقه دوم مجتمع مسکونی بلوار شفق برساند و ضربات مهلک را بر پیکر دو مقتول وارد کند. در این صورت قاتل بی شک از غیبت شوهر نجمه در آن ساعت روز اطلاع داشته است.

با اتمام بازرسی از صحنه جنایت ضمن اینکه اجساد مقتولان به پزشکی قانونی انتقال می یافت، کارآگاهان فهرستی از مظنونان احتمالی تهیه کردند و به این صرافت افتادند که احتمال دارد هدف قاتل از کشتن نجمه و پارسا، اختلاف با زن 24 ساله نبوده و وی با انگیزه انتقام گرفتن و ضربه زدن به پدر خانواده چنین اقدامی را انجام داده باشد. در نهایت افسران جنایی در میان مظنونان خود نام مردی را پررنگ تر از سایرین دیدند و به همین سبب وی را بازداشت کردند. این مظنون تاکنون اتهام قتل مادر و فرزند را نپذیرفته است اما به دستور بازپرس اصغرزاده تحقیقات از وی ادامه دارد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.