خشم انگلیس و آمریکا از گسترش برنامه های هسته ای ایران

خشم انگلیس و آمریکا از گسترش برنامه های هسته ای ایران

افزایش توانایی های هسته ای در ایران، خشم بریتانیا و ایالات متحدۀ امریکا برافروخته است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از اسکای نیوز؛محمود احمدی نژاد،رئیس جمهوری ایران، از نصب 6هزار سانتریفیوژ دیگر برای غنی سازی اورانیوم خبر داده است.

این در حالی است که بسیاری از مقامات غربی نسبت به نصب سانتریفیوژهای جدید در ایران ابراز نگرانی کرده و آن را نادیده گرفتن قوانین بین المللی از سوی ایران برشمرده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجۀ بریتانیا اظهار داشت که ایران نه تنها برنامه های غنی سازی را متوقف نکرده است بلکه با نادیده گرفتن مطالبات جهانی ، از نصب 6هزار سانتریفیوژ جدید در تاسیسات هسته ای اش خبر می دهد.

وی گفت:این اقدام ایران بر خلاف اظهارات تهران است که هدف از فعالیتهای هسته ای اش را تولید نیروی برق عنوان می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجۀ بریتانیا در ادامه افزود؛نادیده گرفتن مطالبات جهانی از سوی ایران به معنای این است که ایران هیچ تلاشی برای جلب اعتماد جهانی از خود نشان نمی دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از اسکای نیوز؛گریگوری شولتی،نمایندۀ ایالات متحدۀ امریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی،با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اعلام نصب سانتریفیوژهای جدید از سوی رهبران ایران بیانگر این است که مقامات ایران به تخطی از قوانین بین المللی همچنان ادامه داده و نسبت به نگرانی های جهانی بی اعتنا هستند.

برنارد کوشنر،وزیر امور خارجۀ فرانسه نیز بر ادامه و افزاریش تحریمهای بین المللی علیه ایران تاکید کرد.

برپایۀ این گزارش،برخلاف خشم و اعتراض جهانی نسبت به فعالیتهای هسته ای ایران،برخی کشورها به انتقاد از گسترش فعالیتهای هسته ای در ایران خودداری کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از اسکای نیوز؛سرگی لاوروف،وزیر امور خارجۀ روسیه،در این رابطه اظهار داشت که  تصمیم گیری دربارۀ اعمال تحریمهای شدیدتر علیه ایران،خیلی زود است.

اعضای شورای امنیت سازمان ملل در نشستی که قرار است در اواسط ماه آوریل برگزار شود، به بررسی مشوق هایی برای متقاعد کردن ایران نسبت به محدود کردن برنامه های هسته ای اش،خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از اسکای نیوز؛ایران از سال1950 برنامه های هسته ای خود را اغاز کرد اما از سال 1979 ،بعد از پیروزی انقلاب اسلامی،موضوع برنامه های هسته ای ایران موجب نگرانی بسیاری از سران غربی شده است.

جرج بوش،رئیس جمهوری ایالات متحدۀ امریکا،از ایران به عنوان تهدیدی بزرگ نام برده است.

گفتنی است شورای امنیت سازمان ملل به دلیل نادیده گرفتن مطالبات جهانی از سوی ایران،تا کنون سه دور تحریم علیه ایران به تصویب رسانده است.

bijana - المان - هانوفر
اخه کسی به خودتان الان بگه پیشرفتهاتون را ادامه ندهید گوش میکونید.
ایران همه ی سعی خود را برای جلب اعتماد کرده .ولی رئیس بزرگ شما..
کور کر ولال تشریف دارن.فقط کم مونده بگن بکش پایین.
خجالت بکشید وقبول کنید دوران شما تمام شده حالا نوبت بقیه است
به امید دنیای بدون ابر قدرت بدون زور ودنیایی خالی از نژاد پرستی
پنج‌شنبه 22 فروردین 1387

aghakian - ایران - یزد
ریس جمهوری شجاع ودلسوز ایران دمت گرم... به این زور گوها رونده که اگه فرصت پیدا کنند ایرانو میدان تاخت و بهره برداری از منابع آن به نفع خودشون میکنن....دمت گرم آقای دکتر . مردم ایران همیشه همراه تو خواهند بود....دشمنان ایران به هیچکدوم از اهداف شوم خودشون نرسیدن و این نتیجه عملکرد دولت شجاع دکتر احمدی نژاده ...همونهایی هم که در ظاهر دشمن توهستند باطنا از سیاست خارجی تو راضی هستند منتها چون از اول با تومخالف بودن هنوزم مثلا مخالفند
انرژی هسته ای... فناوریهای روز دنیا..حق مسلم ماست
جمهوری عزیز اسلامی ایران همیشه سرفراز باد....جاوید باد پرچم سه رنگ ایران ّبا آرم الله...آرم جمهوری اسلامی
ایرانیهای مقیم انگلیس و آمریکا یک پماد سوختگی به ریس جمهور این دو کشور بدین تا ...ن مبارکشونو چرب کنن...بد جوری سوخته ظاهرا
پنج‌شنبه 22 فروردین 1387

I was born to be free - کانادا - تورنتو
ها ها . خانم aghakian - ایران - یزد
پمادت رو نگه دار که زیر موشک های امریکا نیازت میشه.البته امیدوارم که هیچوقت این اتفاق برای نه تو و نه هیچ کس نه افتد. چون شما ها با اخبارهای اشتباه و برعکس شستشوی مغزی شدی. وحتا نمیدونی که چرا تورم هست. امیدوارم بدون خونریزی این حکومت عوض شود.
پنج‌شنبه 22 فروردین 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
چرا آمریکا اسرائیل و انگلیس و... داشته باشه ولی ایران نه؟
اگه بده چرا اونا دارن؟<؟
به قول ماحمود خودمون:
انرژی هسته ای حق مسلم ماست
الان یه عده می یان و اراجیف می گن بی خیال همشون
یاشاسین ایران هسته ای این باعث غرور و افتخار و فخر هر ایرانی هستش به خدا مخالفان ایران هم نسبت به بی پروایی ایران احساس غرور می کنند
پنج‌شنبه 22 فروردین 1387

shanul - المان - هامبورگ
به نظر من ایران اتمی خواهد شد و بلافاصله بعد از این کار امریکا و کشورهای بزرگ اروپای به ایران حمله خواهند کرد و ایران را تصرف می کنند.سود سیاستهای شل کن و سفت کن در باره ایران این هست که تمام زحمتها و مخارج اینکار در حال حاضر توسط دولت ایران داره پرداخت میشه و دولتهای بزرگ میخواهند یک ایران اتمی حاضر و اماده را تحویل بگیرند.
پنج‌شنبه 22 فروردین 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
بیژن خان عزیز از آلمان و آقا کیان از ایران.سلام عزیزان.بابا جان کسیکه با انرژی هسته ای جهت برق مشکلی نداره مشکل هسته ای از نوع بمب اتم است که از روز اول دروغ یا راست میگن ما دنبالش نیستیم و از اونم طرف هم بعضی از کشورها را تهدید میکنند که از روی نقشه بر میداریم و ال و بل میکنیم.شما چطور خودت میخوای شب راحت بخوابی اما زن و بچه مردم آدم نیستن که راحت پشت بلندگوهای دنیا داد میزنیم میکشیم ووو!!!یک مقدار هم وجدان بد نیست آدم داشته باشه.بهر حال همانطور که قبلا هم عرض کردم من با هر گونه جنگ و خونریزی مخالف هستم و امیدوارم که هیچ وقت در کشور عزیز ایران شاهد جنگی دوباره نباشیم.
پنج‌شنبه 22 فروردین 1387

atabak - ایران - تهران
به نظر من مردم ایران از هر چی نا راضی باشند اینو دوست دارند .دمشون گرم
پنج‌شنبه 22 فروردین 1387

Iran.Sarzamin.Javid - نروژ - روگنان
aghakian - ایران - یزد .........اخبار مربوط به بیماران کلیوی رو هم خواندی؟ ادم ... همان بیچاره ها که باید ماهی 250هزار تومان پول بدهند هم از همین مردمند که دارند چوب حماقت دیوانه هایی مثل دکتر جونت و امثال اونو در طول این سالها میخورند.قبل اینکه بخوای جبهه بگیری و جواب بدی لطفا یه لحظه چشمهات رو ببند و تصور کن که یکی از همین بیماریهای صعب العلاج رو داری و پول هم نداری٬اونوقت ببین انرژی هسته ای می خوای یا درمان مجانی؟!؟فقط فکر کن.
پنج‌شنبه 22 فروردین 1387

Iran.Sarzamin.Javid - نروژ - روگنان
bijana - المان - هانوفر
از شما بعیده که در کشوری مانند المان هستی و طرز فکرت اینه!!!عزیز دل شما اول ببین زیر بنای پیشرفت چی بوده در همین المان؟٬تحقیق کن و بپرس در مورد صدر اعظم ادنایر ٬باور کنید انرژی هسته ای نبود که غرب پیشرفت کرد٬اول پیشرفت کرد و بعد برای پیشرفت بیشترش از انرژی اتمی استفاده کرد!!!نه مثل ایران که مردمش برای تامین نان شبشون درگیرن.
شما رو به اون چیزی که بهش اعتقاد دارید اول فکر کنید بعد حرف بزنید.
پنج‌شنبه 22 فروردین 1387

arash newcastle - انگلیس - نیوکاسل
انرژی هسته ای. 200 تومن بسته ای.
جمعه 23 فروردین 1387

mahditehrani - ایران - تهران
به به به به دمه ما ایرانیا گرم
جمعه 23 فروردین 1387

ahangebiseda - سوئد - نورشوپینگ
pakzad - ایران - آذربایجان : افرین
جمعه 23 فروردین 1387

palmera - ایران - اصفهان
Iran.Sarzamin.Javid - نروژ - روگنان
عزیزم اطلاعات غلط نده.این جریان داروی بیماران کلیوی که پیرهن عثمان کردی از این قراره...این دارو مدتهاست که مشابهش در ایران ساخته شده اما ایرانیا چون همیشه فکر می کنن جنس خارجی بهتره(که در مورد دارو چون فرمولاشون یکیه هیچ فرقی نمی کنه)زیر بار مشابه ایرانیش نمی رفتن.برای همینم دولت یرانه داروی خارجیو که قبلا 2700 تومان بود کردش 1000 تومان.برای اینکه شرکت داخلی آسیب نبینه. تو همه جای دنیا این کار مرسومه.اونای که ژاپن رفتن میدونن یکی از دلایل عمده پیشرفت ژاپن اینه که قیمت اجناس خارجی در ژاپن همیشه چند برابر قیمت واقعیشه.خواهشمندم یه ذره انصاف به خرج بدین
جمعه 23 فروردین 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
bijana - المان - هانوفر
دوست خوبم باهاتون موافقم حرفاتون کاملا منطقی و درسته ممنون
جمعه 23 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
aghakian - ایران - یزد رئیس جمهوری شجاع ودلسوز ایران دمت گرم... .جون ان خیکش.بابا دستمال کشیدنم حدی داره.خود تو اولین کسی هستی که با اولین شلیک سوراخ موش میخری.خدا وکیلی چقدر از اینها مگیری.
جمعه 23 فروردین 1387

حسن کچل - امریکا - نیو یورک
پیشرفت حق ملتهاست هند و پاکستان هم هسته ای دارند ولی ایران فقط برای سلطه خودش میخواهد بخد اول سر خودتون امتحانش کنه
کشوری که به چادر نشینان با راکت وبمب حمله میکنه با اتم چکار میکنه این یعنی
سلاح گرم در دست دیوانه چند تا موشک اتمی چپ راست شلیک میکنه برای پیشواز
مهدی که ظهور کنه اخه شنیدن که باید دنیا را به اتش بکشی که امام زمان ظهور کنه از دست اتش نشانی هم کاری بر نمیاد
دوما اگر برق تولید کنه به شما مفت نمیده که افتخار میکنی شما پول همین برق دیزلی را نپردازید ببین 3سوت قطعش میکنند یا نه
خاک بر سر ملت جاهل هر جا سخنرانی میکنند که این خواست ملت ایرانه
وقتی شما ازادی میخواهید به خواسته شما عمل میکنند
شما یک ماهواره هم نمیتونید ازادانه داشته باشید که کل ملت ارزوی ازاد یودنش را دارند ر.... تو ایران بویش تمام دنیا را گرفت مبارک باشه هسته ایی
جمعه 23 فروردین 1387

Iran.Sarzamin.Javid - نروژ - روگنان
حسن کچل - امریکا - نیو یورک
باور کن خیلیها نمی فهمن چی میگی٬اینها حتی نفهمیدن فیلم حسن کچل چی میگه٬فقط خندیدن ولی نفهمیدن که حال روز خودشون هست!!!!!
شنبه 24 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.