لندن ، عید ، باران ، برف و دیگر هیچ !

لندن ، عید ، باران ، برف و دیگر هیچ !

هر چند شاید کمی دیر شده باشه ولی عید نوروز را به همه تبریک میگم . اینکه دیر شد شاید یک علت عمده اش این باشه که اینجا در لندن امسال بوی نوروز و عید رو نمیشد حس کرد (مگر هر سال میشد؟!) . به نظرم آدم تا توی این موقعیت قرار نگیره قبول این حرف براش سخته ولی واقعا عید و نوروز ، فقط و فقط در ایران هست که معنا میده و آدم از نیمه اسفند بوی عید رو می تونه حس کنه . اینجا در لندن از همون روز اول فروردین هوا ابری و گرفته بود ، بعدش بارون ، و روزهای دوم و سوم فروردین هم که برف اومد ! من که در عمرم تا حالا توی فروردین ندیده بودم برف بیاد ! امروز هم که ۱۸ فروردین باشه توی لندن داره برف میاد اونم چه برفی ! این عکس رو همین چند دقیقه پیش گرفتم تا خودتون ببینید عید ما در لندن رو :

  راستی ایرانی های مقیم لندن چون سیزده بدر میشد سه شنبه و همه وسط هفته سر کار بودن ، می خواستن امروز که یکشنبه است رو به جاش سیزده بدر بگیرن (۱۸ بدر؟) حالا با این برف سنگین فکر کنم امسال اولین سال بدون سیزده بدر برای ایرانی های لندن نشین باشه !

پی نوشت : اینکه میگن هوای لندن حالی به حالیه همینه دیگه ! همون منظره عکس بالایی رو درساعت ۵ عصر لندن ببینید :

منبع : وبلاگ کمان

fati - انگلیس - لندن
اره والا چه برفی بود مردیم از هوای گند اینجا.ای کاش میشد رفت ایران واسه همیشه
یکشنبه 18 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
جالب بود برای همینه که...............
یکشنبه 18 فروردین 1387

shireen - انگلیس - لندن
دقیقا می تونم درک کنم که چی میگین...
یکشنبه 18 فروردین 1387

payamak - انگلستان - منچستر
من که اصلا دچارافسردگی شده ام خدا یه پولی برسونه از اینجا کوچ کنیم یه جامثل یونان
یکشنبه 18 فروردین 1387

ویسپرد - انگلیس - لندن
فاطی هوای اینجا خیلی تمیزه درسته که یه کمی ابری هست ولی خیلی پاکه مطمئن هستم وقتی بری ایران فکر نکنم بیشتراز یه ماه دوام بیاری منکه خیلی حال کردم...
یکشنبه 18 فروردین 1387

mr_soloo - فنلاند - واسا
بابا کدوم رو باور کنیم
سیزده بدر در لندن - عکس
پنج‌شنبه 03 آوریل 2008 - 15 فروردین 1387 یا اینو که الان دیدم....
خدائیش شما هم کم خالی نمیبندید ها البته شاید یادتون میره مطالب قبلیتونو
-----------------------
کاربر گرامی
با کمال تعجب باید به عرض برسانیم که بارش برف از صبح زود آغاز گردید و تا حوالی ساعت 3 تمام زمین سفید پوش شده بود , سپس بارش تگرگ شروع شد و بلافاصله بعد از آن هوا آفتابی شده و در طی چند ساعت تمامی آثار برف از روی زمین پاک شد.
در واقع مردم لندن در طی یک روز شاهد روز برفی زمستانی و هوای آفتابی بهاری بودند.
با تشکر
یکشنبه 18 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
قربان ان شگل ماهتان بروم من در شمال نروژ هستم ما تا دیروز یعنی6-4-2008 برف می بارید.دلم برای یک نوروز ماند ان گذشته های دور تنک شده .با ان بوی بهاری.مرک بر اخوند.
یکشنبه 18 فروردین 1387

shela - سویس - برن
میدونید چیه؟همش تقصیره حایری است.از بس نمازه بارون خوند.خدا میخواست باران نازل کنه دید حایری در حاله...است خدا هم گفت حالا که منو مسخره کردی!رحمتم را به انگلیسیا میدم .شما هم بهتره توی خشکسالی بمونید.
دوشنبه 19 فروردین 1387

naslesookhteh - ایران - تهران
چه سریع ادم برفی هم ساختن. مثل اینکه خیلی دلشون واسه زمستون تنگ شده بود.
دوشنبه 19 فروردین 1387

leila58 - رومانی - بخارست
mr_soloo - فنلاند - واسا واقعا راست گفتی تو اینجا نوشته سیزده بدر سه شنبه بود کسی نرفت و یکشنبه هم برف اومد حالا با این برف سنگین فکر کنم امسال اولین سال بدون سیزده بدر برای ایرانی های لندن نشین باشه از اونور تو مطلب قبلی نوشته بود اینقدر ایرانی برای سیزده بدر اومده بودند که ترافیک شده بود طوریکه پلیس همه ماشینها رو 40 پوند جریمه کرد وتو عکس هم مردم زیادی بودند لطفا سعی کنید مطالبتون با هم همخوانی داشته باشه
---------------
کاربر گرامی
روز سیزده بدر روز 1 اپریل سه شنبه بود که وسط هفته کاری بوده و از آنجا که ایرانیان زیادی در لندن زندگی می کنند تمامی آنها نتوانستند روز سه شنبه را مرخصی گرفته و به سیزده بدر بروند با این وجود تعداد زیادی از ایرانیان موفق شدند برای سه شنبه برنامه ریزی کرده و مرخصی بگیرند و همان طور که در خبر ها شنیدید به سیزده بدر بروند که خیلی هم شلوغ شد ولی تعداد ایرانیان باقی مانده تصمیم گرفتند در اولین یکشنبه بعد از سیزده بدر که روز تعطیل است به نیت علاقه ایی که روحا به این مراسم دارند به پیک نیک بروند و مراسم سیزده بدر را برای خودشان بجا بیاورند که متاسفانه به علت بارش برف بی هنگام موفق نشدند. تصور میکنم کاملا توضیحات قانع کننده باشد .
با تشکر از دقت و توجه شما
دوشنبه 19 فروردین 1387

mah1 - ایران - تهران
اخی چقدر کارکنانه این سایت خدایی ماه هستن وقت میزارن جواب میدن. مثلا به این mr_soloo - فنلاند - واسا... شما مثله اینکه اینگلیسو با عربستان اشتباه گرفتی عزیز! بابا جان هوایه اینگلیس به دم دمی بودن معروفه.
دوشنبه 19 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.