امام جمعه شیراز: همه نمازی که ما می‌خوانیم یک‌طرف، یک آمین رهبری هم یک‌طرف

امام جمعه شیراز: همه نمازی که ما می‌خوانیم یک‌طرف، یک آمین رهبری هم یک‌طرف

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه نزول خشکسالی امتحان الهی برای دانستن قدر و ارزش نعمات خداوند است، گفت: خشکسالی را به ما دادند تا نماز باران بخوانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز محی‌الدین حائری شیرازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: ما بندگان متکبر خداوند نیستیم که با یک بار خواندن نماز باران و نازل نشدن رحمت الهی قهر کنیم، باز هم نماز باران خواهیم خواند و در گرفتن نعمت از پروردگار گدایانی سمج هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس از مقام معظم رهبری درخواست کرد تا ایشان هم برای طلب باران دعا کنند، گفت: همه نمازی که ما می‌خوانیم یک‌طرف، یک آمین رهبری هم یک‌طرف، دعا به وسیله آمین اولیای دین اجابت می‌شود، اگر ما همه قنوت‌ها و تکبیرها را بگوییم برای اجابت نماز باران باید این نماز به اولیای دین وصل باشد.
حائری شیرازی گفت: مردم از فردا (شنبه) به مدت سه‌روز روزه بگیرند و همه در روز سوم یعنی دوشنبه در جوار تربت پاک شهیدان نماز باران را در سراسر استان اقامه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین با تاکید بر لزوم تداوم برخورد قانونی با هنجارشکنان در جامعه گفت: مسئولان بدون توجه به تائید و تکذیب‌ها با کسانی که هنجارها را می‌شکنند، برخورد کنند.
حائری شیرازی تامین امنیت اجتماعی مردم در خیابان‌ها و معابر را لازم توصیف و تصریح کرد: نباید به افراد اجازه داد با لباس‌‌های محرک به خیابان‌ها آمده و بگویند آزاد هستم، هر لباسی را که می‌خواهم بپوشم.
امام جمعه شیراز گفت: هیج کس اجازه ندارد جوان مردم را تحریک کند، این رفتارها امنیت جامعه را با مخاطره روبرو می‌کند بنابراین باید با قدرت با چنین رفتارهایی برخورد کرد.

aynaza - ایران - تبریز
الهی ننه قربونت بره... رفته بودی پاساژ ؛ستاره فارس؛ ؟؟؟ اونجا تحریک شدی ؟؟؟
یکشنبه 18 فروردین 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
اگر میگفت دعای یک مومن واقعی بالا تر از نماز و دعای هزاران مفت خور است و خشکسالی و هم برای این است که یک مشت دزد و مفت خور چون حق ملت را میخورند بهتر بود. خداوند با خشکسالی نشانه ای از خشم خود به .... دروغین و غیر منتخب ملت ایران و همدستان و مزدوران رزیم هشدار میدهد که بیدار شوند و دست از این جنایات بردارند .
یکشنبه 18 فروردین 1387

shiva_hr86 - ایران - اصفهان
ایشون با آیت الله حسنی نسبتی دارند ؟؟؟؟؟
یکشنبه 18 فروردین 1387

ریکا - ایران - قائم شهر
نظیر این ابله که تو توهماتش زندگی میکنه نتنها تو ایران بلکه در تمام دنیا هست. فقط در همه جا، اینها یه چارپایه میذارن تو دیوانه خونه سخنرانی میکنن ولی تو ایران رهبریت کشور رو در دست دارن. این احمق حرفی میزنه در حد فهم و شعور خودش. خاک تو سر اون کسائی که این جرندیات رو کردن باورهاشون. تازه دو غور و نیم شون هم باقیه. با پررویی اعتراض هم میکنن که کسی به باورهامون توهین نکنه. منکه حالم از این افراد و اینجور نظر دادنها بهم میخوره.
یکشنبه 18 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
خود شیرینی میکنه...مثله بعضیها که تو سایتند
یکشنبه 18 فروردین 1387

mah1 - ایران - تهران
اصلا میدونین چیه عبا و عمامه تحریک کننداست. یه خورده هم شیپیش و ریش چاشنیش دیگه نگو و نپرس... ( چطور این اجازه داره تحریک کننده لباس بپوشه)
یکشنبه 18 فروردین 1387

ویسپرد - انگلیس - لندن
این یارو به گاو گفته زپرشکی
یکشنبه 18 فروردین 1387

rad - انگلستان - لیدز
دوستان همگی میدونید که دستغیب اولین امام جمعه شیراز بود.اون تو رساله اش نوشته بود ادم زنا کار وگنه کار در این دنیا قبل از مرگ بدنش هزار تیکه میشد.با کمال معذرت.ایشان وقتی دار فانی را لبیک گفت باور کنید ... هاش را از با لا ی درخت اوردند پائین و با بقیه تیکه پارهای بدنش در تابوت گذاشتند.حا لا نمیدونم این خرا فات را قبول کنم یا نه؟؟؟؟؟
یکشنبه 18 فروردین 1387

naslesookhteh - ایران - تهران
عجب پاچه خاری این دیگه.
یکشنبه 18 فروردین 1387

jimbo - ایران - ناکجااباد
اه اه اه چقدر بی رخته مفتخور گردن کلفت خدا به چه امیدی رحمت بفرسته برای مردم
یکشنبه 18 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
برید بمیرید اخوندای دوزاری بدبخت از دین فقط همین را یاد گرفتن به پر پاچه زنان نگاه کنند بدبختها !!فتوا بدن وقتی می گن در اعتیاد رتبه اول را داره ایران لال می شن این مدعین مذهب ...وقتی زنان از نداری تن فروشی میکنند مردید یک حرفی بزنید اون همه بدبختی تو مملکته همون فقط لباس زنان شما راتحریک میکنه ...خوبه همه لباس دارند اگر نداشتند شما اویزونا !!!
ادم شرمش میشه از این مدعیون مذهبی
یکشنبه 18 فروردین 1387

sarami - ایران - خرم آباد
گدای سمج که بودند ولی دزد سمج هم هستند. اما هم سوز سازی امامان جمعه توسط .... الحق که جواب داد عزیزم !!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 18 فروردین 1387

دربه در - ایران - تهران
به این فکر باید نوبل حماقت داد . بابا خسته نشدین ؟
یکشنبه 18 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
بخوره تو سرت ... !
یکشنبه 18 فروردین 1387

Delhoreh - ایران - مشهد
از مسوولین محترم سایت تقاضا دارد در انعکاس خبرها از تصاویر وحشتناک این حضرات بی اصل و نسب استفاده نکنند، باور کنید تا چند روز حال تهوع به آدم دست می دهد!!
یکشنبه 18 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
ایشان به خر گفته برو جلو که من می خواهم جایت را بگیرم.چرا دراسلام این حرفها زیاد است.می دانم چون در اسلام به زن بسیاز احترام گذاشته اند.از در......
یکشنبه 18 فروردین 1387

shekamo - نورو - اوسلو
الهی نسل اخوند هیز وکچل و شیپیشو و مفت خور از زمین برداشته شه امین همه با هم 1 صدا اااااااممممممیییینننننن
یکشنبه 18 فروردین 1387

babi2524 - ایران - شاهین دژ
sarami - ایران - خرم آباد
نمیدونم چرا اینقد حرفات به دلم میشینه دمت گرم
بابام همیشه میگه زمان شاه اونا همه کیسه گدایی داشتن باید اینجوری حرفن بزنن چون خدای احمقشون هرچی خواستن بهشون داده یه ملت هم با این پیشینه تاریخی شدن نوکرشون
یکشنبه 18 فروردین 1387

shela - سویس - برن
این حایری یکی از کثیف ترین نماینده امام ... است.میخواست خیابانهای شیرازو 1 روز در میان زنانه مردانه کنه.اخه بیشعوری هم حدی داره .خدا میدونه رحمت الهیشو کجا نازل کنه.اینجا که همشون کافرن باران و نعمت فراونه .نکنه این اروپایی ها هم نمازه بارون میخونن.فقر و بدبختی فلاکت جهالت هم برای مملکتهای اسلامی.البته فقره فرهنگی.
یکشنبه 18 فروردین 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
دندی امارات
چطور می توانی به یک بنده مخلص خدا و برادر مسلمان خود توهین کنی؟ پس شما چگونه مسلمانی هستی؟ :-)
یکشنبه 18 فروردین 1387

fardad - انگلستان - لندن
خدایا ما ایرانیها چرا اینقدر بدبختیم.جون مادرتون همچین خبرایی رو نذارید تو سایت با اعصاب ما اینجوری بازی نکنید.بابا سال 2008 نا سلامتی. دنیا تو فکر ساختن خونه تو مریخ ما تو 1400 سال پیش گیر کردیم هنوز.همیشه دوست داشتم بدونم چند در صد مردم ایران احمقند و این چرتو پرتا رو باور میکنند.اگر کسی میدونه به من بگه لطفا.
یکشنبه 18 فروردین 1387

ebi60 - اطریش - وین
بابا یک چک بانکی اقا یک طرف
پاچه خواری شما خوش تیپ ها هم یک طرف
یکشنبه 18 فروردین 1387

bahram1 - ایران - تبریز
منظورش از جوان مردم پسرای بسیجی بود نه؟ آخوندا که به زنا ارزش نمیدن.
باز رحمت به حسنی. این بابا پاک مردمو ....فرض کرده
دوشنبه 19 فروردین 1387

mehrnoosh - ایران - اهواز
به به !!!!!! به به !!!!خیلی از تاسفم ممنونم؟!!!!!!!!!؟
دوشنبه 19 فروردین 1387

paiiz - ایران - تهران
این بابا چند سال پیش که مردم شیراز شورش کرده بودند در نماز جمعه تهدید کرده بود کاری می کنم که صدای ببم ببم از خونه ها تون دربیاد. منظورش از دعای رهبر ُ خودشه چون اینها خودشون رو نماینده خدا روی زمین می دونند.
دوشنبه 19 فروردین 1387

تنهاترین - ایران - تهران
یکی به این احمق بی شعور بگه ُ تو که نمی تونی غریزه خودتو کنترل کنی آدم نیستی اینقدر حیوون بودن خودتو داد نزن
البته حق ملت ما حکومت حیوونایی مثل همین هاست. همه هم راه می افتن دنبالش می رن نماز می خونن
دوشنبه 19 فروردین 1387

neda5 - امارات - دبی
شکمو - نورو - اوسلو
فقط نسل اخوند هیز وکچل و شیپیشو و مفت خور ؟ آخوند غیر کچل تمیز خوش تیپ اشکالی نداره بمونه؟ :))...نگو همشون کچلن و شیپیشو:)))...بگو خدا نسل احمقها و مغرضین رو از روی زمین برداره...آامممممیییننننننن
دوشنبه 19 فروردین 1387

Samurai - فنلاند - هلسینکی
حق مطلب رو تمام دوستان ادا کردن و همه به خوبی شرح دادن حماقت این هیولای کریه المنظر رو که تازه گوشه کوچکی از حماقتها و خرافه پرستیهای مذهب خیالی و پوچشون هست.
دوشنبه 19 فروردین 1387

aghakian - ایران - یزد
من همیشه فکر میکردم این چیزها خرافاته ولی تا حالا چند بار دیدم که بعد از دعای باران که توسط مردم و به جماعت خونده میشه بارون اومده مطمئنا اگه خالصانه خونده بشه خدا هم به بندگانش جواب رد نمیده....یک چیز جالب هم بگم اتفاقا همین الان در یزد و خیلی از شهرهای ایران داره بارون میاد ....به خدا این چیزها حقیقت داره
ضمنا فرهنگ و تمدن خودتونو توی حرف زدنتون به این روحانی مسلمون نشون دادید من نه طرفدار روحانی یا هر قشر دیگری هستم فقط طرفدار حق هستم هر کسی که حق بگه دوستش دارم خواه اخوند باشه خواه غیر آخوند ......به قول یک بنده خدایی جواب این فحشها تهمتها و بد دهنیها به این بنده مسلمون خدا که شاید از همه ماها پاک تر و پیش خداوند عزیز تر باشه را هم در این دنیا و هم در پایان عمر حداکثر این دوره که 60 -70 سال بیشتر نیست در اون دنیا خواهید دید
با این کارهاتون میخواهید ثابت کنید که مثلا اگه رژیم نابود شد شما احمق های بی تربیت میخواهید بر کشور عزیز ایران حکومت کنید؟؟ نه نه ما یک دانه موی ریش این آخوندها رو به شما بی تربیتها نمی فروشیم....البته با عرض معذرت از بقیه خوبان این سایت منظورم افراد بی تربیت سایت بود
با تشکر از سایت حقیقت نگار ایرانیان یوکی
سه‌شنبه 20 فروردین 1387

یاسمن110 - ابیدجان - ساحل عاج
واقعا که دستش درد نکنه با این حرفش حرص بعضیها را حسابی در اورد ...بوی دماغ سوخته میاد
سه‌شنبه 20 فروردین 1387

helen1 - ایران - مشهد
خاک برسر خودش وهر چه شیخه بیسواد مثل خودش.....
چهار‌شنبه 21 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.