الظواهری: امیدواریم که ایران در نتیجه جنگ با امریکا از پای بیافتد

الظواهری: به ایران حمله خواهیم کرد

امیدواریم که ایران در نتیجه جنگ با امریکا از پای بیافتد

سناتور جان مک کین مکرراً مدعی همکاری گروه تروریستی القاعده و ایران شده در حالیکه ایمن الظواهری،رهبر شمارۀ دو القاعده،برخلاف اظهارات جان مک کین در یک نوار ویدئویی اعلام کرده است که مشتاقانه منتظر دیدن روزی است که ایران در نتیجۀ جنگ با ایالات متحدۀ امریکا از پای افتاده است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از هافینگتون پست"huffingtonpost"؛ ایمن الظواهری وعده داد که این شبکۀ تروریستی در میدان نبرد ایران و امریکا ،پیروز جنگ خواهد بود.

الظواهری گفت: اختلاف امریکا و ایران در واقع بر سر کشورهایی است که بر آنها نفوذ دارند و حملۀ نظامی ایالات متحدۀ امریکا به ایران از احتمال بسیار بالایی برخوردار است.

وی گفت:من فقط می توانم بگویم که تغییرات بزرگی در انتظار منطقه بوده و چنانچه جنگ میان [ایران و امریکا] هر دو را از پا در آورد ،پیروز اصلی میدان گروه"مجاهدین"خواهد بود.

وی گفت:در صورت پیروزی هریک از این دو کشور،آنگاه نفوذ آن کشور به آتش جنگ دامن زده و آن را شدت بیشتری می بخشد یعنی در آن زمان است که جنگ واقعی میان "مجاهدین"و کشور پیروز آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از هافینگتون پست"huffingtonpost"؛ الظواهری گفت: آغاز جهاد  و انحطاط مهاجمین در عراق و افغانستان مانع از این خواهند شد که ایران و امریکا تنها تصمیم گیرنده در منطقه باشند.

babaktoronto - کانادا - تورنتو
سناتور جان مک کین کاملا درست گفته شواهد و قراین تماما همینو میگه. غنایم بدست امده در افغانستان که از سوی ایران برای طالبان ارسال شده بود. ترنسفر اعضای القاعده از ایران توسط سپاه پاسداران در جنگ بین طالبان و امریکا در افغانستان که منجر به سقوط طالبان شد و برخی شواهد دیگر تماما حکایت از حمایت ایران از القاعده میکنه. یادتون باشه همین چند ماه پیش بود که القاعده به ایران دو ماه فرصت داده بود تا دیگر در عراق دخالت نکند وگرنه در ایران اقدام به بمب گذاری میکند. و ما دیدیم که دخالت ایران در عراق ادامه یافت بدون انکه تهدید القاعده عملی بشود خوب این نشان از توافقات پشت پرده بین ایران و القاعده دارد مگر غیر از این است؟
شاید بگویید اگر این نظریه من درست است پس چرا طالبان ایران را مرتب تهدبد میکند که باید بگویم که چون چوب این اقایون پشم نداره به همه دنیا کمک میکنن و از طرف همونایی که بهشون کمک کردن یا مثل این عضو ارشد القاعده تهدید به نابودی و ابراز خوشحالی از نابودی ما میکنن و یا مثل کشورهایی چون مالزی و چین و روسیه که پول و باج رو از اینا میگیرن که رای رو به نفع اینا تو سازمان ملل بدهند پول رو میگیرن یه اب هم روش رای هم یا به ضرر ما میدن یا خیلی بخوان به اینا حال بدن ممتنع رای میدن. به این میگن سیاست موفق خارجی. به به دست مریزاد اخوند.
شنبه 17 فروردین 1387

aghakian - ایران - یزد
برو بابا خودت هم عروسک آمریکای مکار هستی...بن لادن و مبارزه با تروریست و یازده سپتامبر همگی ساخته دست جرج بوشه برای بهانه قرار دادن که نفوذ بیشتری در منطقه داشته باشه...
شنبه 17 فروردین 1387

azadi - ایران - کرج
دوستان عزیزی که فکر میکنند اعراب دوست و برادر ما هستند باید ابن مطلب را مطالعه کنند جمهوری اسلامی بینوا وامریکای جهانخوار خودشون با دست خودشون این گروه ها رو به وجود اوردند حالا برای خودشون هم شده اند سر خر احتمالا دشمن بعدی مون حزب الله لبنان و بعدیش جدایی خواهان چچن و... خواهند بود.
مبارک است انشاءالله
شنبه 17 فروردین 1387

jvdkhz - پارس - پارسه گرد
عجب کلاشنیکوفی پشت سرشه!!!نارنجک انداز هم داره!به به...به به (همرمان دست راست بالا)این بدبختا موشک انداز خودشونو میدن برنو های از رده خارج میگیرن حالا چه زبون درآوردن!!
شنبه 17 فروردین 1387

ARIO - ایران - اهواز
روش القاعده (تروریسم) برای از بین بردن دشمن روش کثیفیه.در گذشته ؛حال و آینده غیر قابل قبول خواهد بود...القاعده از بین میرین بدون اینکه کسی از نابود شدن اون اظهار تاسف بکنه.آمریکا اگه دشمن یه کشوره لا اقل یه دشمن شرافتمنده؛اما القاعده قابل ترحمه.انسانهای رانده شده از تمدن ...
شنبه 17 فروردین 1387

kitaro - ایران - تهران
شکی نیست که ایران و القاعده برادرهای دوقلو هستن و این کلک احمقانه به دستور ایران توسط ظواهری گفته شده..
در ضمن اگه القاعده با آخوندا مشکل داشت راحت میتونست تو این مملکت بی در و پیکر که سگ صاحبشو نمیشناسه خرابکاری کنه.
ازقدیم گفتن چاقو دسته خودشو نمیبره.
--------------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را به فارسی بنویسید در غیر این صورت در آینده از درج نظر شما معذوریم .
با تشکر
شنبه 17 فروردین 1387

alitajik - ایران - ورامین
زمانی که ما همه افراد بشر بدنیا میاییم درون مغزمان پاک و خالی از هر نوع عقیده و نظر خواصی هست بسته به آنکه در چه خانواده و کشوری بدنیا بیاییم تحت تاثیر آنها دارای نگرش خاصی میگردیم مثلا یک عده حتی عضو گروهی بنام القاعده میشوند راستی فکر کرده ایم چه چیزی باعث آن میشود.چه چیزی باعث شده که هر یک از ما برای یک موضوع واحد نظرات متفاوت داریم .نتیجه اینکه یافتن حقیقت امری بسیار دشوار است و برای نزدیک شدن به آن نباید تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفت.همانطور که قبلا عرض نمودم سران طالبان مامور هدفی خواص در منطقه هستند.و گرنه خیلی زودتر از این مدت نابود شده بودند .
شنبه 17 فروردین 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
بی شعور کثافت هیچ ... نمی تونی بخوری
ایرانی پشته وطنشه
تا آخرین توانمون با غیرت تمام مدافع سرزمینمون ایران هستیم
کثافت تروریست وحشی
شنبه 17 فروردین 1387

bahman_hw - ایران - مشهد
الظواهری و جرج بوش رو باید به یک گاری ببندند.
شنبه 17 فروردین 1387

GOD_SOLDIER - انگلیس - گلاسگو
babaktoronto - کانادا - تورنتو.معلومه هیچی از سیاست نمیدونی .نمیخواهم که زیاد برات درس سیاست بدم ولی فقط این را بهت میگم که ایران افغانستان یا عراق نیست ومردم شاهد تمام ماجرای امریکا هستند اون بلای که سر مردم عراق اورد ........ملیونها مثل من هستند که غیرت دارند نه بخاطر ملاها بلکه بخاطر وطنم جانم را فدا میکنم و از ادمهای خیانتکار متنفرم .زنده باد دلیران شجاع ایرانی
شنبه 17 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
خر بیار باقا لی ببر.فقط ما در انتظار سخن الظواهری.بی پدر بودیم.
شنبه 17 فروردین 1387

Eteraaz - ایران - تهران
آقای بابک ، القاعده 1 ماه پیش اسرائیل رو هم تهدید کرد به خاطر کشتار فلسطینیها ، از اون طرف هم کشتار فلسطینیها توسط اسرائیل ادامه پیدا کرد ، ولی القاعده تهدیدش رو عملی نکرد .این چه حرفیه که شما میزنی ؟! شما متاسفانه سرشار از احساسات و تعصب هستی . دوست عزیز لطفا قبل از نوشتن نظرات بیشتر فکر کنید
شنبه 17 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
این بابا ترسیده ولی فقیه رو دستش بلند شه !
شنبه 17 فروردین 1387

majidmad - ایران - تهران
ایرانی نیستیم اگه 2 تا افغانی و پاکستانی و عرب بخوان ایران رو از پای در بیارن........
شنبه 17 فروردین 1387

mtpoor - ایران - تهرات
اولاً که القاعده مال آمریکاس,دوماً ما ایرانی ها از هیچچی نمی ترسیم,سوماً 1400 سال پیش حضرت محمد(درود بر وی) گفت که بالاخره یهود(اسم مکان,اسراییل) به مسلمانان حمله می کنه و مسلمانان بر آنها غالب میشن.ایران رو خداوند بوسیله ذوالقرنین(کوروش کبیر)بوجود آورد و همیشه برای ما هست و ما هم از هیچ احدی نمی ترسیم(:
شنبه 17 فروردین 1387

mohammad55ir - هند - پونا
آقایون GOD_SOLDIER - انگلیس - گلاسگو و Eteraaz - ایران - تهران

با نظرات شما موافقم،و برای جناب بابک و اشخاصی که بدون اطلاعات کافی و متعصبانه نظر میدهند هم متاسفم.
محض اطلاع آقای بابک از تورنتو باید عرض کنم که در همان عملیاتی که خودت راجع به آن گفتی،ایرا کمک اطلاعاتی زیادی به ارتش امریکا بر علیه طالبان کرد.
شنبه 17 فروردین 1387

king_irooni - ایران - سربندر
خدایا ما رو از دست این آدمایی که فقط از جنگ کردن لذت می برن و عاشق جنگیدن با دیگران هستن رو ، نجات بده حالا چه بوش باشه چه سپاه پاسداران ، چه حزب ا... ،چه اسرائیل ، چه طالبان و یا حماس باشه
یکشنبه 18 فروردین 1387

پری دریائی - ایران - تهران
خوبه بدبخت بی عرضه نگفته که ایران بدست ما از پا میوفته . از کیسه خلیفه بخشیده گفته ایران بوسیله امریکا از پای میوفته بدبخت بی وجود از ترسش جرات نکرده بگه ما ایرانو از پای در میاریم. وهابیه اشغال بوگندو فقط می تونی از فضولات ما نوش جان کنی حرومزاده!!!البته به علاوه امریکا یا هر کشور دیگه ای که بخواد ما رو از پا بندازه تو اگه نوکر امریکا نبودی که تا الان گرفته بود مثل سگ(عین صدام) انداخته بودت تو اشغالدونی !!
یکشنبه 18 فروردین 1387

Persia_64 - ایران - طهران
bahman_hw - ایران - مشهد
باهات موافقم باید به گاری بستشون
آیا به درد گاری میخورن ؟ یا گاری را هم به **** میدن ؟
یکشنبه 18 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
شاید کمک های اسلامی اقا احمدی نژاد به ایشان نرسیده این هم نفرین کرده ...این اشغال ها چشم دیدن ایران را ندارن بدبختهای وحشی مثلا خیر سرشون مسلمان هم هستند تو سرتان بخوره
یکشنبه 18 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
babaktoronto - کانادا - تورنتو
بابک خان چه جلز ولزی بلند می شه هر بار یک کامنت میزاری !
دوشنبه 19 فروردین 1387

mohammad55ir - هند - پونا
parand2008 - فرانسه - نانسی
...چون اصولا آدم زنده وکیل وصی نمیخواهدو خودش هم دست داره برای تایپ کردن و هم انشاءالله عقل ،اما اینکه شما از جانب یکی دیگه اظهار وجود میکنی یعنی همون ....سوخته، ازخودت چی داری برای گفتن؟
دوشنبه 19 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
mohammad55ir - هند - پویا
خیلی حرف ...میزنی ها ؟من از طرف کسی حرف نمیزنم مثل شما ها نیستم مطمئن باش برای اینکه خودم هستم نه مثل بعضی ها که تقلید کورکورانه میکنند اق محمد
سه‌شنبه 20 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.