مطلب دیگری در باب رومینا گشتاسبی

منبع : وب سایت زنانه ها
نمونه ی دیگری  بر پیتزای قرمه سبزی .
بی رابطه به پست قبلی نیست اگر اشاره ای به این صفحه داشته باشیم.
موضوع چیست ؟ یک زن جوان ایرانی ، که نوشته اند دانشجوی بورسیه است  ـ این را نفهمیدم ، یعنی از طرف دولت ایران اعزام شده ؟ یا خودش با بورسیه دانشگاهی وارد دانشگاه شده ؟ ـ راهی را برای کسب درآمد راحت پیدا کرده است و آن اینکه از بدنش استفاده کند. خوب بدن خودش است. او اولین کسی نیست که چنین میکند و آخری هم نخواهد بود. دلیلی که آورده است کمی تا قسمتی مسخره است که اگر نمی آورد و اصلا هیچ نمیگفت خیلی سنگینتر بود. آخر یعنی چی که ایرانی ها را به تاجر فرش و خاویار میشناسند ؟ و او خواسته است که ایرانی ها را بعد از این به عکسهای پورنو بشناسند ؟
اولا کی گفته که ایرانی ها در اروپا به تجارت فرش و خاویار شهره اند ؟
یکی از دوستان رفته بود برای مسافرت به یکی از کشورهای گرم ، در یک شهر توریستی از او پرسیده بودند کجایی است و او گفته بود ایرانی . و فروشنده پرسیده بود ایرانی ؟ ایرانی ؟ اخمتی نژاد ...ها ها ها . و زده بود بنای مسخره بازی و خنده.
ایرانی ها را به این میشناسند. یا چند بار به خودم گفتند : ایرانی ؟ ایرانی ؟ خمینی ...پخ  پخ .... و با دست که بر گردن گذاشته بودند علامت سر بریدن را نشان داده بودند.
حالا اگر این رومینا خانم میگفت که ایرانی ها به اخمتی نژاد ها ها و خمینی  پخ پخ میشناسند و او خواسته ایماژ دیگری بدهد باز آدم میگفت یه چیزی . یا اگر میگفت به کیک زرد و پرچم سوزان و اورانیومی که دخترهای ۱۶ ساله در آشپزخانه های خانه ی پدری کشف میکنند باز یک چیزی.  اما آخه کی گفته ایران در سال ۲۰۰۷ به تجارت فرش و خاویار میشناسند ؟ خوب تا حالا دو غلت ۱۸.
اما از آن طرف ملت را ببینید که محشر کبرا به پا کرده اند. انگار که شرف  و عزت و افتخار دوهزار و پانصد ششصد ساله ی ایران عزیز به شورت و کرست این رومینا خانم بند بود که همچینی با لحجه مش قاسمی ، پنداری دود شد و رفت هوا.
کامنت ها رابخوانید . یکی اظهار شرم میکند و دیگری فحش میدهد و سومی اظهار تاسف میکند و ( یه چند نفر ندید بدید ممه ندیده  هم هورا میکشند) و  چهارمی از ایرانی بودن خود پشیمان است و ... که چی ؟ یه نفر که لباسهایش را در آورده است ، ایرانی است.
أخر من این ادبیات را درک نمیکنم. من ندیده ام هیچ أمریکایی از وجود خانم آن نیکول اسمیت یا دیگر زنان برهنه و نیمه برهنه بر روی مجلات پرنو اظهار شرم و پشیمانی از آمریکایی بودن خود بکند. هیچ سوئدی یا فرانسوی یا ژاپنی هم در موارد مشابه داد وطن بر باد رفت سر نمیدهد. چرا ملت ما اینقدر همه چیزش اغراق آمیز است ؟ آخر من چرا باید بابت لخت شدن یک زن هموطن خجالت بکشم ؟ خوب اگر خجالتی در کار است که احیانا خود او باید بکشد. که اینطور که معلوم است خجالتی هم نیست. پس به من چه ؟
سالها پیش در کالیفرنیا که اکثر ملت غیور و غیرتمند در آن زندگی میکنند ، فیلم پرنوی ایرانی با هنرپیشگان ایرانی ساخته شد. که شنیده بودم خواستار زیادی در ویئدئو کلوپهای ایرانی داشته است. و هیچ بنای کاخهای جمشید و کورش را نلرزاند.
رومینا گشتاسبی برای پول خوبی که دریافت کرده است ، لباسهایش را در آورده است. من چرا باید اظهار تاسف و یا شرمساری کنم ؟
اگر رومینا گشتاسبی لباسهایش را بر تنش باقی نگاه میداشت ، موجب افتخار و غرور من بود که الان که در آورده است موجب شرمساری من است ؟
گزارشات تن فروشی هزاران زن ایرانی در خیابانهای ایران هر روز به گوش میرسد. چرا عزت و شرف این دوستان در آن مواقع دستخوش نوسان نمیشود ؟
صدها زن ایرانی در دبی تن به همخوابگی با مردانی میدهند که حتی زبانشان را نمیفهمند و کک به تنبان هیچ ایرانی غیرتمندی نمی افتد.
ولی وقتی رومینا گشتاسبی لباس از تن در می آورد و یک دلیل بند تمبانی تر دلایل هموطنان غیورش برای غیرتمندی برای این کار خود می آورد. عظمت و غرور ایرانی دستخوش سفلیس مزمن میشود.
 
برای رفع شبه بگویم که من از  لخت شدن یا نشدن رومینا خانم حمایت نمیکنم. من نه لخت شدنش را مدرن میدانم و نه نشدنش را  سنتی . اما در این مورد ، فکر میکنم که او زنی است که اختیار بدن خود را دارد. اگر میخواهد از آن به این طریق برای پول در آوردن استفاده کند ، مسئله ی خودش است. از نقطه نظر فمینیستی میتوانم در مورد زنانی که به خود به عنوان ابژه های جنسی نگاه میکنند و این نگاه را میپذیرند بحث کنم. ولی در مورد ملیت و افتخارات ملی .... گیو می ا بریک.  
https://zananeha.com/archives/2008-04/002276.html
 
shahab ahmadi - ایران - تهران
کاملا با نظر شما موافقم
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
narges_QQ - امارات - دبی
اگه مردم آمریکایی از آمریکایی بودن خودشون پشیمون نشدن مال این بود که هردختر آمریکایی که اومد عکس برهنه ی خودش رو روی مجله ها بزنه دلیل کارش رو اشاعه فرهنگ آمریکایی یا نشون دادن فرهنگش ندونست . کاری که این خانوم کرد......
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
kouroshk - مالزی -
درود
متاسفانه حرفهای تعصبی و اغراق امیزی که از ایرانیهای عزیز در این مورد وجود داشت در نقطه مقابل و با همان شدت تعصب از سوی این سایت زنانه ها پاسخ داده شده و من تا حدی حق رو بهشون میدم و در صحبتهای متعصبی متاسفانه همیشه حلقه مفقود شده حق هست.اول اینکه مطمئنا اگر در مورد خودفروشان ایرانی دوبی و... مطلب بذارید مطمئنا همین اندازه ملت بادرکمون! فقط فحش نصیبشون می کنن. لخت شدن رومینا گشتاسبی همونطور که گفتین نه مدرن هست و نه سنتی ولی زشت هست حالا شاید برا ایران نه ولی حرف کم مغز ایشون که ایرانی ها را به تاجر فرش و خاویار میشناسند و... برایند منفی داره و البته که اکثر ایرانیها حاضر نیستن به دلیل حفظ ابرو حتی در فامیل دورشون یک همچین شخصی داشته باشن...مطمئنا در یک جامه ایده ال همچین کسایی وجود ندارند در ضمن طبق قانون فیزیکی باترفلای انشتین حتی پر زدن یک پروانه میتونه در طوان اون سر دنیا نقش داشته باشه و مطمئنا این حرکت رومینا برایند منفی در شناساندن ایران خواهد داشت هر چند که این اثر کم باشه که اندک اندک جمع گرد وانگهی دریا شود از نقش بد حکومت گرفته تا عمل بد ما ایرانیها .در مورد فمینیسم در ایران بگم که هدف اولشون مقدس بود و کم کم به بیراه کشیده شد و این به دلیل جاگاه زن هست که هزار و یک دلیل جای مرد نمیتونه باشه و بلعکس...فمینیستی می گفت اصلاچرا نباید بچه دنیا بیاره !!به کجا داریم میریم؟
--------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را ( به فارسی ) بنویسید. در غیر این صورت در آینده از درج نظر شما معذور خواهیم بود.
با تشکر
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
ARTEMIS-SW - سو ید - مالمو
لخت شدن اشکالی ندارد اگر کسئ دوست دارد حتی روسپیگری اگر از فقر نباشد// ولی لخت شدن با نام فرهنگ
ایران...واقعا جای تاسف...همین
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
bibi joon - المان - زیبا
نظر شما درست..ما هم گفتیم که دلیلش مسخره بوده!!!بااین کار نمیتونه فرهنگ شناسی کنه.راحت میگفت این شغلمه.کسی نظر بد نمیداد.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
matarsak - ایران - اصفهان
متاسفانه دین زنان ما جغرافیایی شده و به محض عبور کردن از مرزهای کشور و رسیدن به نقطه ای کور برای به دست آوردن آزادی خیالی اشان دست به هر اقدام زشتی می زنند و البته هیچ یک از طرفداران آزادی-اینگونه اعمال را تایید نمی کنند.ریشه اینگونه حرکات اغلب خانوادگی است.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
پینیسیلین - هند - پونا
آزادی حق ماست ------------- ایران وطن ماست
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
dandy - امارات - امارات
خدا رو شکر که حرفهای دله منو زد....و حرفهایی که در موردش ذکر کردم الان داره سایت همونه و میگه...خدا رو شکرا ....
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
iranppp - آلمان - دوسلدورف
عالی مقام منظورتان از «لحجه» همان «لهجه» بود؟
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
siamak rahimi - کانادا - تورنتو
اولا این خانم که عکسشو انداختتین ایلار دیانتی هستش و ایرانی نروژی هستش و خیلی با مزه کلمات فارسی رو میگه.دوما اینها همه جا هستند چه ربطی به فرهنگ داره.یارو داره کلی پول در میاره اصلا براش مهم نیست کسی هم با دیدن یه ایرانی لخت نمیگه فرهنگ ایرانه بده یاخوبه.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
parviz1 - انگلستان - کترینگ
عمل هر کسی به خودش مربوط میشه.قبلا هم عرض کردم هیچ کسی نمیتواند کار خوب و یا بدی بکند و بگوید این فرهنگ یک ملت است مخصوصا که بگوید از قشر تحصیلکرده و دانشجوی کشوری و باز خصوصا کشوری مثل ایران با آن دانشجویان و اندیشه های پر افتخار دانشجوی ایرانی.در عمل این شخص مورد نظر و یا پیام ایشان هیچ کار فرهنگی دیده نمیشود و بلکه یک عمل شخصی و فقط به خودش ارتباط داشت.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
parand2008 - فرانسه - نانسی
متاسفانه در ان جا همه با قرار دادن نظرهای افراطی دین مذهب سیاست تاریخ ....................را بر باد رفته میدیدن در حالی که هر روز شاهد اخباری هستیم از خود روزنامه های ایرانی در ایران که تعداد زنان روسپی در ایران در حال ازدیاده و این زنان پول را برای گذران مایحتاج خانواده می خواهند و از ان طرف دختر بچه های معصومی که به کشورهای عربی فروخته می شوند (منظور از دختر بچه به خاطر این که در فیلم فقر وفحشا مسعود ده نمکی از اسلامیون دو اتیشه رژیم که گویا در حال حاضر دچار استیصال روحی شده..دیدم که تمام دختران مصاحبه شده زیر 18 سال بودند ) این خجالت داره برای مدعیان دیانت سیایت تمدن ایرانی ...هر چیزی که ایرانی و تصویر ایران را خدشه دار میکنه ................نه این خانم .......
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
عقاب اسبیکو - ایران - خرم آباد
رومینای عزیز وقتی که انسان متولد میشه اگر خیلی از دو ستان ببینند واقعن لخته!!!اگر خالق ما در داناپیش شک نکنیم یک فکری به بی حجابی یا بد حجابی ما انسانها می کرد و اینکه نکرده خیلی جای سواله یعنی خدا از این ادم دو پا کمتر می فهمه. و من می گم ای انسان دو پا چقدر فضولی که توی هر کاری سرک می کشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
azadi - ایران - کرج
خدا پدرت را بیامرزه این حرف دل من هم بود ولی بعضیها بک کم زیادی اتیشی شدند.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
farideh2007 - سوییس - سنتگالن
این خانوم به خاطر یک سری کمبوداش دوست داره بدن زیباش را به نمایش بگذاره ولی بهتر بود رو راست این کارو کنه.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
aryamanesh14 - ژآپن - توکیو
جای بسی تأسف است که چرا هموطنان ایرانی نمیخواهند این حقیقت را در یابند
که اگر دولت شاهنشاهی ایران پایدار بود و یااگر که زنده یاد شاپور بختیار توانسته بود که ایران را از سلطه اخوند نجات دهد و یا اگر همینک یک دولت سکولار و مردمی بروی کار اید که تمامیه حق و حقوق مردم رعایت شود و در واقع دموکراسی واقعی در ایران عزیزمان برقرار شود که ازادی بیان و ازادی مطبوعات و جراید بدون هیچگونه سانسوری بوجود اید
اینگونه تصاویر را هم به احتمال 99 درصد ویا 100 درصد بر روی مجله ها و مطبوعات و جراید هم داشتیم در داخل ایران
خواهشی که من از شما هموطنان گرامی دارم به این مورد هم فکر کرده و قضاوتی منصفانه در مورد این زیبا روی ایرانی رومینای عزیز داشته باشید
سر بلند و پاینده باد ایران وایرانیان عزیز و گرامی

 
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
jehe - امریکا - شارلوت
حالا همه رنگ عوض کنین و باایشون موافق بشین
اینست فرهنگ ایرانی
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
ali-vienna - اتریش - وین
آفرین، قشنگ گفته
مگه لباس پوشیدن این خانم باعث افتخار من شده که نپوشیدنش باعث شرمساری من بشه.
آقایونی که گلوی خود را پاره کردند و آبروشون به باد رفت: برید جلوی اعراب را بگیرید که برای دختران ایرانی سایت درست نکنند و با عکس و تشکیلات حراج بزنند. البته این که میگم نه به خاطر این که دوباره رگ 2500 ساله ام زده باشه بالا، به این علت میگم که از فقر ناشی میشه. فقری که جمهوری اسلامی به ارمغان آورد برامون.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
iran zamen - نروژ - روگنان
قبلا گفتم و دوباره می گویم مسله شخصی است و این خانم یک زن ازاد است و اختیار تن خود را دارد و هیچ ضربه ای به هیج فرهنگی نمی زند.و هر کسی فکر می کند که به فرهنگش بر خورده.اب خنک یادش نرود
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
leila58 - رومانی - بخارست
کسی نسبت به دخترهایی که میرن دوبی غیرتی نمیشه چون نمیگن به خاطر نشون دادن فرهنگ ایرانی خود فروشی میکنیم این خانوم بیجا میکنه کار زشت خودشو با عنوان نشون دادن فرهنگ ایرانی توجیه میکنه دوما اگه برای یه امریکایی اهمیتی نداره که هموطنش این کار رو بکنه برای اینه که توی فرهنگشون این مسائل بی اهمیته اون حتی اگه خواهرشم این کار رو بکنه تفاوتی براش نداره ولی ایا یک ایرانی در مورده خواهرش میتونه تحمل کنه پس این فرهنگ ما نیست این خانوم باید میگفت دوست دارم این کار رو کردم من قبلا هم گفتم اینجا توی روزنامه این عکس رو زده بودن و زنهای ایرانی رو مسخره میکردند که پس فرهنگ زنهای ایرانی که همیشه ادعای نجابت دارن اینه ولی اگه این خانوم مسئله فرهنگ ایرانی رو پیش نمیکشید کسی باهاش کاری نداشت این هم میشد مثل این همه دختر ایرانی تو دوبی
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
zhina - سوئد - یوتبوری
ای بابا ... چرا شلوغش میکنین..
من خودم سوئد زندگی میکنم. ولی وقتی بعد از سالها برگشتم ایران دیدم وای چه خبره.. اونجا چیزایی دیدم و شنیدم که عمرا اگه اینجا شنیده باشم.. داخل ایران وضعش اونقدرها بد هست که چندتا عکس این خانم اصلا به چشم نیاد.. در ضمن ابروی یه کشور 70 میلیونی به یه عکس از دست نمیره.. فروش چند میلیاردی سی دی منتسب به زهرا امیرابراهیمی بازیگر سریال نرگس حمایت و علاقه ی مردم ایران رو به این جور موارد نشون داد .. حالا اه میگفتن یه فیلم شخصی از هدیه تهرانی اومده که چادر سرشه ایا کسی حاضر به دیدنش میشد؟؟؟ حالا خریدوفروشش پیشکش... فقط اینو خواستم بگم بی جهت جبهه نگیرید چون ته دلتون همچین ناراضی هم نیستین...........
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
shanul - المان - هامبورگ
کار این خانم محترم هیچ اشکالی نداشته و این خانم دوست داشته اینطوری نظرشو در مورد ایرانها بده مگه حالا دروغ گفته که بعضی ها ناراحت میشن.شما یک سری به دبی بزنید دخترای ایرانی رو ببینید که زیر دست و پای عربها تن فروشی میکنند یا در خود ایران ما چقدر به قول مردم خانه فساد داریم یا در کشورهای اروپای و امریکا خیلی از زنهای که حتی شوهر و بچه دارن برای گذران زندگی خودفروشی می کنند اگه کلاهمون رو قاضی کنیم و منصف باشیم مبینیم این خانم دروغ بزرگی نگفته که رگ غیرتمون باد کنه .
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
naslesookhteh - ایران - تهران
موافقم.
خوب تا حالا دو غلت ۱۸ نه 3 غلط 17
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
linda-amsterdam - هلند - امستردام
خوب کرده. به کسی چه مربوطه.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
lavita - اوکراین - کیف
اگر افلاطون را هم بیارین در این باره نظر بده باز از مردم غیرتی ایرانی!!!!!!!!همین را میشنوین که قبلا گفتن اگه بگین فیلمش هم هست دوستان غیرتمند برا پیدا کردنش دنیا را زیرو رو میکنن کار از این حرفا گذشته خدایا سببی
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
halind - کانادا - تورنتو
مساله شخصی خودش است.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
payamak - انگلستان - منچستر
اتفاقا تیپش خیلی دهاتیه و این خانم سنش برای این عکسها کمی زیاد بنظر میرسه درست مثل خواننده های زن لوس انجلسی که همه پلاس فیفتی هستند
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
koorosh-e-kabir - ایتالیا - بولو نیا
بابا چرا دست از سر این بنده خدا بر نمیدارین...بدنش مال خودشه... گناهشم تو استفاده کردن از اسم ایران بزرگتر از از بین بردن اعتبار ایرانی توسط رژیم اخوندی نیست...خیلی ناراحتین خر اونارو بگیرینااا
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
samy - فرانسه - پاریس
رومینا گشتاسبی برای یک مجله هرزه در اسپانیا برهنه شده تا عکسش را بگیرند و چاپ کنند. آیا برای پول ایکار را کرده؟ آیا برای شهرت انکار را کرده؟ هدفش از راندن آن سخنان در مورد فرهنگ ایرانی و خاویار و فرش چه بوده؟ ...
... آنچه می خواهم بدان اشاره کنم اصلا این نکته نیست ، کما اینکه بسیاری ممکن است مرا بی غیرت بدانند، هیچ ملامتی نیست، چه غیرت امری نسبیست (این ویدئو را ببینید). اما آنچه مرا واداشت تا این دستنوشته را بنگارم دقدقه ام نسبت به سرنوشت میهنمان است. ...
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
ali.antone - ژاپن - نوکپو
سلام.من نمیخواستم هرگز مطلبی بنویسم چون در خبر قبلی مربوط به این خانم انواع واقسام توهین به من وتمام ایل وقبیله و طایفه و... شد من ننوشتم اگه این خانم تو ژاپن بود خودم سرشو میب.../شما خوندیید میبریدم چرا نخوندید میبوسیدم من اگه جمله مو تکمیل نکردم خواستم هر کسی هر جور دوست داره بخونه قصد گله ندارم فقط میخواستم در اخرین کامنتمم چند نکته را بگم اول اینکه هموطن عزیز با نام خواسته من کلا همیشه با زبان طنز حرف میزنم اگه ناراحت شدید از عمق وجودم معذرت می خوام دوم اقای ایران زمین نروژ من چندتا از مطا لب شما رو خوندم مخصوص اونجا که گفته بودید در موقع جنگ جبهه بودیداین احساس بهم دست دا د که شما از من بزرگترید و توی همون فلاح به من یاد دادن احترام بزرگتر واجب من 29 سال دارم از شما هم بابت تمام حرفام با تمام وجود معذرت میخوام ومن اینجا کار ماشین میکنم ودومین ایرانی مقیم ژاپن هستم که بدون ازدواج و با پرداخت مالیات ویزای ژاپن را گرفتم واز ادمهای معروف فلاح همین بس که در جنگ 4500 نفر شهید دادیم که دوتاش برادرام بودن سوم بابک عزیز تورنتو/نانسئ مهربان فرانسه/دوستان مالزئ/امارات.امریکا.اروپا.هند و... هر روز باکمال میل مطالب زیباتونو میخو نم و لذت میبرم پاینده باشید انشالا
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
shirin asal - ایران - تهران
منم کاملا با نظر نویسنده موافقم
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
mini110 - اوکراین - کیف
عقاب اسبیکو - ایران - خرم آباد
الحق که ....
ناراحت نشی ها ولی همین حرفها رو میزنی که براتون حرف در میارند و جک میسازند .
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
sogol.m - امارات - دبی
درود بر این سایت که تمام نوشته هایش منطقی است .زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوط است نه به هر آخوندزاده نفهم
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
naslesookhteh - ایران - تهران
به قول فردوسی پور چه میکنه این رومینا بازم مطلبش داره به سمت رکورد شکنی تعداد نظرات میره. تازه احتمالا کلی نظر دیگه هست که مسولین سایت دارن چکشون مکنن تا بفرستنشون رو سایت.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387
 
khasteh - فرانسه - استراسبورگ
کثافتکاریهایئ که در لایه های پنهان جامعه ایران وجود داره وحشتناکو غمانگیزه نه این فتو .
جمعه 16 فروردین 1387
 
saeed85 - ایران - تهران
اگر آدرس ایمیل این زن انیرانی را داشتم خوب جوابی بهش می دادم. معلوم نیست رفته اونجا درس بخواند یا هرزگی کند. بعد هم عذر بدتر از گناه می آورد. هویت ایرانی نابو شده و فرهنگ ما بدجور متلاشی شده است. مقصر این وضع کیست؟
جمعه 16 فروردین 1387
 
aryamanesh14 - ژآپن - توکیو
خطاب به علی - انتونیو-ژاپن-توکیو
سلام به تو ای هم ولایتی
خرسندم از اینکه میبینم تو را باز امده ای
نالان و گریان در پی عفو و پوزش امده ای
زین به بعد مگذار در کامنتت نقطه چین
تا هجوم نیارند به سویت این چنین
تو که خود قوانین این سایت میدانستی
پس چرا این چنین نقطه چین گذاشتی
زین به بعد رعایت کن عفت کلام
تا به رویت تیغ نکشند با چندین کلام........................

پاینده و سر بلند ایران وایرانی
جمعه 16 فروردین 1387
 
مهدی.آرشاک - ایران - تبریز
به نظر من اگه ایران اینطوری شناخته بشه بهتره از شناخته شدن توسطه فاطمه رجبیه!!!!!!
جمعه 16 فروردین 1387
 
iran zamen - نروژ - روگنان
ali.antone - ژاپن - نوکپو.دوست عزیز.من بهیچ عنوان به شما وکسانی که در جنگ جان فدائی کردن توهین نکردم.من 47 سال دارم و در سن 21 سالگی در جنگ بودم .اگر حرفی در باره فلاح زدم فقط قصدم جواب به ایرانی دیگری بود در ژاپن که دیگران را با گردن گلفتی تهدید میکرد.من شخصا از شما معذرت می خوام.
جمعه 16 فروردین 1387
 
reza78 - ایران - تهران
افرین منم موافق شما هستم، قابل توجه کاسه های داغتر از اش
جمعه 16 فروردین 1387
 
zhina - سوئد - یوتبوری
ali.antone - ژاپن - نوکپو
منو یادت رفت داداش...
جمعه 16 فروردین 1387
 
aghakian - ایران - یزد
مثل این دختر هرزه همون قضیه قدیمی که یک عده در قایقی نشسته بودن ویک نفر از مسافرین کشتی می خواس جایی که نشسته رو سوراخ کنه بقیه که این صحنه رو دیدند خواستند اورا از اینکار منع کنند او گفت جای خودمه به کسی هم ربطی نداره....متاسفانه خیلی از هموطنان به کثافت کاریهای فرهنگ غرب اهمیت میدن آمار نشون میده بیشتر از نصف غربی ها حرام زاده هستن یعنی پدر ومادر معلومی ندارن ...اونوقت می خواهید از این فرهنگ کثیف دفاع کنید؟...کی گفته کار این دختر هرز فقط به خودش مربوطه اولا که فر هنگ شریف و نجیب ایرانی رو زیر سوال برده دوما عمل خلافش اگه جلوش گرفته نشه تمام جامعه رو غرق میکنه ....یادمون باشه در هیچجای فرهنگ ایرانی لخت وسکس وجود نداره حتی زمان کوروش بزرگ ما فرهنگی نجیب داشته ایم که با آمدن اسلام این نجابت کامل وکامل تر شده است....به هوش باشیم مملکت ما دشمنان قداری دارد همونها که فیلم 300 رو برای ما درست کرده اند نمی توانند دختری ایرانی رو بخرند و برای مبارزه با ایران او نو علمکنند؟؟؟
جمعه 16 فروردین 1387
 
shanul - المان - هامبورگ
aghakian - ایران - یزد شما مثل اینکه اصلان توی دنیای امروزی زندگی نمیکنی و از اتفاقات دور و اطرافتون خبر ندارید.حرام زاده بودن افراد هم فقط در چارچوب اسلام هست خارج از ان اعتباری ندارد.فرهنگ نجیب و شریف ایرانی هم بعد از دوران هخامنشی چال شد دیگه.جامعه ایرانی بعد از سال 57توسط ملایان غرق شد رفت کف اقیانوس.این دختر هم اصلان هرزه نیست نگاه اسلامی شما به اینجور ادمها که خواهان ازادانه زندگی کردن هستند اینگونه هست مسلمانان مگه غیر از خودشان کس دیگه ای را قبول دارند؟اقا جان دنیا دیگه عوض شده مردم دنیا برای حرفهای اسلامی شما تره هم دیگه خورد نمیکنند.
جمعه 16 فروردین 1387
 
iran zamen - نروژ - روگنان
saeed85 - ایران - تهران هویت ایرانی نابود شده و فرهنگ ما بدجور متلاشی شده است. مقصر این وضع کیست؟شما واخوندها.اگر مردم را از روز اول راحت مگذاشتین وفشار نمی اوردین اینطور نمی شد.
جمعه 16 فروردین 1387
 
dandy - امارات - امارات
...هر دختری که بدون خانواده بیاد امارات اللخصوص پس از برگشتش تو فرودگاه بازخواست باید پس بده..این قانون در فرودگاه اصفهان اجرا شده و میشه...تا دلیلش هم ثابت نشه خبری از گذر نامه نیست....امارت قبل از فوت شیخ زاید و ازدواج شیخ امارات با ملکه یک جورایی داشت خودشو فراموش میکرد ...تا اینکه شیخ با ملکه اردن ازدواج کرد...و ویزا به زنها مشکل داده میشه...مخصوصا روسها عراقیها و رومانیها و قزاقستانیها.... اینجا کشور قانونه...برایشون فرق نمیکنه کی باشی چی هستی...
جمعه 16 فروردین 1387
 
saeed85 - ایران - تهران
iran zamen - نروژ - روگنان
شما چرا پای من را وسط می کشید؟ مقصر این وضع یک یا دو نفر نیست. این مورد یک مورد ساده نیست. خود فرد و محیط خوانوادگی او مقصر اول هستند. خیلی ها تا قلب آمریکا رفتند و لب به مشروب نزدند. هویت فرهنگی و اخلاقی فرد خیلی مهم است.
جمعه 16 فروردین 1387
 
پری دریائی - ایران - تهران
دمش گرم . چه هیکل قشنگ و رو فرمی خسته شدیم بسکه دخترای زیبامونو با چادر چاقچول بوگندو دیدیم. عزیزم خیلی خوشگل و خوش هیکلی و همیشه موفق و موید باشی .
شنبه 17 فروردین 1387
 
khasteh - فرانسه - استراسبورگ
شما ها دم از کدوم هویت فرهنگی میزنین ؟ اون هویت از همون موقعی متلاشی شد که دختر 15 ساله ایرانی برا دراوردن خرجی خانوادش کنار خیابون به خود فروشی مشغول شد . همون موقعی متلاشی شد که تو دبستان مواد مخدر پیدا شد. هویت ایرانی خیلی وقته متلاشی شده وقتی همه خواب بودن ! هویت ما از همون موقعی متلاشی شد که تعهد جای تخصص و گرفت ! این هویت خیلی وقته متلاشی شده مثل اثار باستانی که داره میره زیر اب ! و دیگه اثری از این هویت باقی نمیمونه !
شنبه 17 فروردین 1387
 
romina_goshtasbi - اسپانیا - مادرید
بسیار منطقی و عالی بود.
-----------------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را به فارسی بنویسید در غیر این صورت در آینده از درج نظر شما معذوریم .
با تشکر
شنبه 17 فروردین 1387
 
jimbo - ایران - ناکجااباد
هر چی تو این سایت بنویسن شما ملت بیکار موافقین فرهنگ ما فرهنگ اروپا وامریکا نیست برهنگی باما بیگانست
شنبه 17 فروردین 1387
 
parand2008 - فرانسه - نانسی
جالبه بعضی ها اصلا متوجه نیستند فقط می نویسند .....اون احمقی نژاد وقتی درباره اسرائیل نطق میکنه و مزخرفاتش در باره هاله نور عکس گنده اش را می اندازند تو تمام مجله های این جا همه هم به ایرانی و این دلقک اخوندا می خندند ...اون وقت بیاید از فرهنگ بگید این مردک فرهنگ برامون گذاشته ....دایه از مادر عزیز تر برای عرب پاپتی شده و این اسلام ...
شنبه 17 فروردین 1387
 
m_javad - ایران - تهران
با همه پیشرفت علم . آدم حیرون میمونه که فرق انسان وحیوان درچیست
چون هرقدر انسان روی عقل وفهم خودش حساب بیشتری باز میکنه عملکردش بیشتر شبیه حیوان ها میشه .
این بود انسانی که فرشته ها به امر خدا به او سجده کردند ؟
یکشنبه 18 فروردین 1387
 
parviz1 - انگلستان - کترینگ
سامی-فرانسه-پاریس.سلام .من کامت شما را خوندم ولی متاسفانه متوجه نشدم که لخت شدن این شخص چه ارتباطی به دغدغه شما نسبت به میهن داشت.در صورت امکان لطفا با توضیحات بیشتر ما را هم آگاه فرمائید.
دوشنبه 19 فروردین 1387
 
پری دریائی - ایران - تهران
تعریف و تصور بعضی عزیزان راجع به هرزگی واقعا جالبه.این دختر هرزه نیست کسانی هرزه هستند که مثل زن همسایه ما چادر سر می کنن ،شوهر و دو تا بچه دارن بعد تا شوهرشون می ره ماموریت تشریف می برن خونه پسر همسایه بغلی تا طفلکی رو از تنهائی و عذبی در بیارن.هرزگی سر خیابون وایسادان (با حجاب کامل) و امار دادن به ماشینا و هر شب رو در اغوش یه عوضی سر کردنه.نه اینکه یه نفر حالا بدنشو نشون بده همه مهر هرزگی بهش بزنن وهر کی دختر همسایه ما رو ببینه بگه وای چه زن محجبه ای!!
سه‌شنبه 20 فروردین 1387
 
faradeh - ایران - علی اباد کتول
این قضیه نمی تونه ربطی به کشور داشته باشه.اون بدن خودش بوده که تحت اختیار عقل واعتقاد خودش هست.اینجور مسائل نه تنها واسه ایران بلکه واسه تمام کشورها اتفاق میفته و چون ایران کمترین سهم از این اتفاقات راداشته بیشتر بهش توجه می شه.مثلا امریکا و ایتالیا و. . .که عادی شده واسشون این تن فروشیها.پس ما نباید به حال خودمان افسوس بخوریم بلکه رومینا خانم که باید به حاله خودش افسوس بخوره و ما فقط میتونیم واسش متاسف باشیم.
سه‌شنبه 20 فروردین 1387
 
aghakian - ایران - یزد
پری خانم دریایی نکنه تو همون رومینا خانوم هستی؟؟ چطور شده اینقدر دایه مهربون تر از مادر شدی برای ایشون ..تو یک زن هستی ارزشت از یک حیوون خیلی بیشتره ....اگه تمدن و فرهنگ به لختی بودنه عزیزم که حیوونها از همه کسی لخت تر هستند حتی از رومینا هم لخت ترند قدر حجاب رو بدون چون حجاب باعث میشه حیا باقی بمونه وقتی حیا از انسان گرفته بشه با حیوون هیچ فرقی نداریم مگه هنوز نمیدونی توی فرهنگ غرب بیشتر از نصفشون پدر ومادر ندارند؟ یعنی جنگل یعنی زندگی حیوانی...
سه‌شنبه 20 فروردین 1387
+4
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.