کارناوال نوروزی ایرانیان در نیویورک ۲ - عکس

کارناوال نوروزی ایرانیان در نیویورک 2

dandy - امارات - امارات
خدایا چقدر لباسهای محلی زنان ایران زیباست...
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

azadi - ایران - کرج
dandy - امارات - امارات
ندیده بودی؟لباسهای قشقایی لباسهای کردی لباسهای ابیانه و فارس یا بلوچها واقعا زیبا هستند.
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
azadi - ایران - کرج دیدم ...ولی چقدر جلوه داره...واقعا زیباست..هنوز که هنوز در ایران این لباسها رو میپوشند..
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

دربه در - ایران - تهران
ارزوی شیر و خورشید و تو این مملکت شیعه به گور میبرید ما واسه اینکه اوون شیر و خورشید و برداریم صدها هزار خون جوون دادیم .
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387

ghol333 - ایران - تهران
در به درـ زنده باشی .دمت گرم . یک عده شاه پرست به این امیدند که روزی به ایران برگردند .بزک نمیر بهار میاد . ما این مملکت را مفت به دست نیاوردیم که مفت هم از دست بدهیم.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387

morri - انگلستان - لندن
با سپاس فراوان از شما
دربه در-ایران-تهران تو که معنی فرهنگ را نمی دونی برو از گذشتگانت بپرس که برای پرچم زیبا و پر افتخار شیروحورشید نشان میهن عزیزمان ایران صدها هزار که هیچ بیش از آن خون دادیم و می دهیم. و مطمءن باش شما و رژیم کثیفتان را لای همین پرچم خرچنگ نشان پیچانده و به گور می سپاریم. زنده باد ایران آزاد. اهتزاز و پر افتخار باد پرچم سه رنگ شیروخورشید نشان ایران.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387

shekamo - نورو/ - اوسلو
وری نایس
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387

دربه در - ایران - تهران
morri-انگلستان-لندن
مطالعه کردم دیدم اسلاف شیروخورشید تو صدها هزار خون دادند البته بهتر بگم خون ریختند برای اینکه خودشان را حفظ کنند . می فهمی که ! همون دارودسته پهلوی و میگم که افتخارشون اینه که تاریخ شمسی رو هم پهلوی میخواستن بکنن و زنان عریان را در جشن 2500 ساله به عنوان دروازه تمدن ایران نشان میدادند و الان بازمانده هاشون هر کودوم به یه گوشه دنیا خزیدن و ناله وطن وطن سر میدن !
ولی بدون امثال پدر من سینه هاشونو جلوی گلوله بردن تا نشون بدن دروازه تمدن ایرانی قلب اونه که به هیچ وطن فروش و دشمنی اجازه نمیده به آرزوهای شیروخورشیدی خودشون تو این مملکت شیعه برسن !
در ضمن فعلا که امثال مثل تو را لای همون شیروخورشید پیچیدیم و مثل خرچنگ بیرونتون انداختیم !
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387

پریا - ایران - تهران
در به در ما حاضریم برای اینکه پرچم شیر و خورشید و دوباره به دست بیاریم هر کاری انجام بدیم پرچم تازی پرچم واقعی ایران نیست با توجه به تاریخ دو هزار ساله ایران شیر و خورشید پرچم ما ایرانیان هست دیر و زود داره ولی سوخت سوز نداره
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387

ARUBARZAN62 - ایران - اصفهان
ghol333 - ایران - تهران همچین میگه مملکتو آسون بدست نیاوردیم که انگار تو جنگ غنیمت گرفته . مگه ایران ارث باباته ادمه بی مغز. ..
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387

ramtin80 - بلژیک - بروکسل
ghol333 - ایران - تهران
ما پیش از شما قوم درنده و خائن زیاد دشتیم همانند مغول.عثمانی. عرب.شما هم به یاری جوانان ایران نخواهید ماند.عربزده گان وطن فروخته.افرین بر دوستانگرامی و فهمیده امmorri - انگلستان - لندن
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387

miss malo0os - ایران - تهران
من عاشق این نشان فروهر هستم :x
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387

rene - آلمان - کلن
درود بر ایرانیان
جمعه 16 فروردین 1387

limit - ایران - تهران
ببخشید ناراحت نشید می خواهم نظر شخصی خودمو بگم . اگه شما ضد رژیم فعلی یا بقول معروف طرفداران سرسخت شاهنشاه شب و روز سرتونو به دیوار بزنید نمی تونیدکوچیکترین تاثیر یا ضربه ای بر نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنید شما خیلی خیلی خیلی کوچیکتر از این هستید که حتی به فکرش باشید می دونید چرا ؟ خودتون رو خسته کنید و فکر نکنید من جوابتون رو میدم چونکه کشورهای میزبانتون انگلیس و امریکا و ... شب و روز خودشون رو دارن جر می زنن تا بتونن ایران رو این شکلی کنن یا اون شکلی کنن و ایران مثل سگ هم بهشون نگاه نمیکنه . با تشکر فراوان
جمعه 16 فروردین 1387

arashk_fara - انگلیس - لندن
limit - ایران - تهران اینقدر سواد نداری که بفهمی انگلیس و آمریکا خودشون با احمقی نژاد هم سفره هستن
شنبه 17 فروردین 1387

ghol333 - ایران - تهران
آریوبرزن ـ اصفهان: ما انقلاب اسلامی را با خون هزاران شهید در تقابل با رژیم سفاک پهلوی به دست آوردیم و با اهدای خون بیش از یکصد و بیست هزار شهید دیگر در جنگ نابرابر هشت ساله صدام لعنتی٬حفظ کردیم و اینقدر غیرت داشتیم که اجازه ندهیم یک وجب از خاک مقدس ایران در اختیار دشمن باقی بماند. ایران برای ایرانیست ٬وما بایدآن را در برابر این همه گرگ پیدا و پنهان که از همه طرف زوزه می کشند٬حفظ کنیم. رامتین ـ بلژیک : می خواهم با ادبیات خودت ٬جواب بدم.اگر ما خائن بودیم مثل تو ی بلژیک نشین اکنون مشغول قر..بودیم و بعد از ودکای فرانسوی در کاباره ها باد گلو می زدیم و ادای اپوزیسیو ن در می آوردیم. .... شما فقط یک چیز می خواهید : آزادی پایین تنه . وگرنه برایتان مهم نیست که چه کسی در ایران حکومت کند.درد وطن هم ندارید درد جای دیگر است.
شنبه 17 فروردین 1387

ARUBARZAN62 - ایران - اصفهان
limit - ایران - تهران اشتباه گفتی این کشورا که تو گفتی به جنابعالی و هم فکرای بی مغزت مثل .... هم نگاه نمی کنن
شنبه 17 فروردین 1387

mohsenkmp - ّهلند - ماستریخ
اون زمان که منم ایران بودم دنیا را از تو زیر زمین میدیدم. متاسفانه کتابهای سانسور شده منبع اطلاعات برخی ازدوستان ایران است.
شنبه 17 فروردین 1387

پری دریائی - ایران - تهران
ghol333 - ایران - تهران بهتر بود به جای حفاظت از یک رژیم ضد بشری و تروریست از ازادی و حقوق انسانها حفاظت می کردی جیره خور!!! limit - ایران - تهران تاریخ نشون داده که هیچ بنیان ظلم و ستمی پایدار نخواهد ماند ، پس زیاد به خودت فشار نیار عزیزم شب بلند است و قلندر بیدار!!!
دوشنبه 19 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.