یک سگ، موجب تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در محور آستارا ـ اردبیل شد

یک سگ، موجب تصادف زنجیره‌ای 9 خودرو در محور آستارا ـ اردبیل شد

 ورود یک قلاده سگ ولگرد به جاده، حوالی روستای کشفی در کیلومتر 10 جاده آستارا به اردبیل باعث بروز تصادف زنجیره‌ای 9 خودرو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، این سگ پس از ورود به جاده پرتردد بلافاصله توسط یک دستگاه خودروی پژو 206 نقش برزمین شد که ترمز کردن خودروی مذکور باعث برخورد 9 خودروی دیگر شد.
مامورین پلیس راه گیلان، بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند، ولی با این حال رفع ترافیک سنگین بوجود آمده بیش از 45 دقیقه طول کشید.
در تصادف زنجیره‌ای خودروها که یک دستگاه کامیون پخش دارو جزو آنها بود، علت اصلی فاصله بسیار کم خودروهای عبوری و ترافیک نسبتاً سنگین این مسیر اعلام شد.
به گزارش خبرنگار فارس، این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت، ولی به خودروهای مذکور خسارات شدیدی وارد آمد.
به گفته فرماندار آستارا، این شهرستان در نوروز امسال با 40 درصد افزایش تعداد مسافرین نوروزی نسبت به سال گذشته روبرو شده است.


khasteh - فرانسه - استراسبورگ
لعنت بر این جاده های بیصاحب . سال گذشته عبور یک شتر از وسط یکی از جاده های ایرا ن باعث تصادف و مرگ یک هموطن شد .
دوشنبه 12 فروردین 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
عجب سگ خری بوده.
یه بار یکی از دوستای من تو جاده شمال میزنه به یه درخت بهش گفتیم چرا زدی به درخت گفت به جان مادرم یه خانواده اردک داشتن رد میشدن می خواستم بهشون نزنم. دیگه این یه خانواده اردک افتاد تو دهن ما و همش اذیتش میکردیم.
دوشنبه 12 فروردین 1387

karlgustav - سوئد - استکهلم
موضوع ربطی به جاده ی بی صاحب نداره. اینجا هم که ما ساکنیم و اند صاحبه!!!!! و مهد تمدنه ...علاوه بر سگ ولگرد.. آهو- گوزن- خرگوش و..... از جاده ها عبور می کند...
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

ehsanusa - امریکا - نیو جرسی
این تصادفها ربطی به حیوانات اهلی یا وحشی عبوری از جاده ها نداره. مشکل از رانندگی به سبک ایرانیه. شما فکر میکنید حداکثر سرعت مجاز برای رانندگی توی اون محور چقدر بوده و آیا راننده های عبوری اون رو رعایت کردن؟ تو ایران انگار که حتما عقربه کیلومتر شمار باید تا بالاترین حد ممکنسرعت بالا بره. مردم فکر میکنن اگه با ماشینشون حداکثر ممکن سرعت رو نرونن ماشین ماشین نیست. رعایت فاصله هم چه از طرفین و چه از عقب و جلو اصلا اهمیتی نداره! حالا این وسط تقصیر اون حیوون بیچاره چیه؟ اگه عقل داشت و میفهمید که بهش حیوون نمیگفتن! مشکل از خودمونه. یه ایتالیایی که اومده بود تهران و رانندگی مردم رو دیده بود میگفت تو تهران ماشینها اینقدر بهم نزدیک میشن که انگار راننده هاشون میخوان جیب همدیگه رو بزنن. من خودم دو سال و نیم پیش دو تا مهمون آلمانی داشتم. از در هتل محل اقامتشون تا دفتر شرکت (توانیر تا میدان فردوسی) براشون تاکسی آژانس گرفتم. بیچاره ها تا رسیدن شرکت رنگ و روشون مثل گچ سفید شده بود و دودستی دستگیره در رو چسبیده بودن از بس راننده تاکسی تند اومده بود و ویراژ داده بود. خوب اگه تو این حالت تصادف بشه مقصر کیه؟ مسلمه که اگه قوانین رانندگی و حق تقدم رعایت نشه تصادف اجتناب ناپذیره!
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
اخه جانم اهو و گوزن و خرگوش وحشی که از جاده های اینجا رد میشه و چندین کیلومتر اینورتر و اونورتر خطر تابلوی علامت محل عبور حیوانات وحشی رو نصب کردن چیکار داره به گله شتر و ساربان وسط جاده که عزیزترین مارو از ما گرفت .
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
عجب سگ الاغی بوده...
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

pakzad - ایران - آذربایجان
آره سگ همه جا حتی تو فضا هم باشه خلاصه یه حیوون وحشی هستش که ...
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

leilajoon - رومانی - بخارست
کسی که فرق سگ و الاغ رو نمیدونه چیه؟؟؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
leilajoon - رومانی - بخارست ای کاش جرات داشتی حرفتو یزنی..چون اینطوری بهت فشار وارد میشه...هردو حیونند نه شاید الاغه سگه یا سگه الاغه...؟؟...
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

PROOK - ایران - دربدر
با دروود
خداوند را سپاس که تصادف مزبور تلفات جانی نداشته است
بنده در سال 1384 در جاده 15 کیلومتری سیرجان به حاجی آباد با یک سگ تصدف کردم که خوشبختانه خسارت جانی نداشت . ساعت 8.30 شب بود و با سرعت 140 کیلومتر در ساعت در حرکت بودم که سگ بدبخت از جاده عبور کرد ولی متاسفانه دوباره برگشت ومن هم با این سرعت نتوانستم ترمز کنم و با همان سرعت سگ نگون بخت را زیر گرفتم که یک لحظه فکر کردم سگ از زیر ماشین اومد تو . بعد از رسیدن به شهر ... با مراجه به تعمیرکار ( سپر-سینی جلو- رادیات و... پکیده بود)
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

leilajoon - رومانی - بخارست
اونی که فرق این دو تا رو نمی دونه از اون دو تا بدتره دوما اگه کامل نگفتم برای اینه که مثل بعضی ها بی ادب نیستم و مثل اینکه به تو بیشتر داره فشار میاد
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
فقط بهت میخندم چون مضحک اور سایت شدی.....یو ها ها ها leilajoon - رومانی - بخارست
اونی که فرق این دو تا رو نمی دونه از اون دو تا بدتره دوما اگه کامل نگفتم برای اینه که مثل بعضی ها بی ادب نیستم و مثل اینکه به تو بیشتر داره فشار میاد ...چقدر تو دیگه باتربیت هستی..حداقل من حرفو برای تو واصحه چون تو در اینده کمدین خوبی میشی
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

leilajoon - رومانی - بخارست
dandy - امارات - امارات نمیدونم شاید از نظر عقلی مشکل داری چون همه جا فقط حرفهای الکی و بیخود میزنی و فقط میشه به حرفهات خندید
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.