دوربین مخفی بررسی واکنش مردم آمریکا به نژاد پرستی یک فروشنده

دوربین مخفی بررسی واکنش مردم آمریکا به نژاد پرستی یک فروشنده

داستان از این قراره که یه شبکه تلوزیونی از دو نفر از همکارانشون -در پوشش یک فروشنده آمریکایی و یه دختر مسلمون - بطور مخفیانه فیلم میگیره. فروشنده در حضور مشتری ها به دختره میگه چون تو مسلمون هستی من بهت چیزی نمی فروشم! دوربین هم بطور مخفیانه واکنش مردم رو ضبط میکنه و بعد هم خبرنگار اون شبکه میره و به مشتری هایی که از خودشون واکنش نشون دادن میگه که داشتیم ازتون فیلم میگرفتیم و ازشون بابت واکنشی که نشون داده بودند بیشتر توضیح میخواد . حدود دو سوم از مشتری ها به فروشنده اعتراض می کنن و میرن بیرون. مابقی تاییدش می کنن . بعضی ها می ایستند و از دختره دفاع می کنن.یکی از اوونها - مردی که گریه می کنه - میگه من پسرم سربازه ارتش آمریکاست و توی عراق جنگیده اما تروریزم ربطی به این دختر مسلمون نداره و فروشنده بهش ظلم کرد . دو دختر جوون دیگه هم همین حرفها رو میزدن. خبرنگار توی استودیو با یه روانشناس مصاحبه میکنه و ازش نظر میخواد که چرا مردم این واکنشهای مختلف رو نشون میدادن. آخرش هم با یه دختر مسلمونی که توی آمریکا بدنیا اومده صحبت میکنه. دختره میگه من واقعا قربانی بدبینی مردم آمریکا نسبت به مسلمونها شده و علیرغم اینکه زاده اینجا هستم خیلی ها منو آمریکایی نمی دونن چون مسلمون هستم .

azarmidokht - امریکا - میشیگان
مرسی.واقعا عالی بود.
دوشنبه 12 فروردین 1387

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
قابل توجه اونهائی که فقط بلدن زود سر ببرن و منطقشون روی سرنیزه است دو سومه مردم امریکا با توجه به حادثه 11 سپتامر هنوز به مسلمونا احترام میگذارن و حتی ازشون دفاع میکنن از شما سئوال دارم اگر شما بودید ایا اینطور برخورد می کردید یا طرفو مثل همیشه سر می بریدید ؟
دوشنبه 12 فروردین 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
فیلم تبلیغاتی خوبی بود.هنرپیشه های خوبی داشت.اما اگه به آمار تعداد زندانی های سیاه به نسبت درصد جمعیتشون نگاه کنیم بهتر با روحیه راسیستی نوه های سرخ پوست کش ها وبرده دارها آشنا میشیم.از رسیدگی به مردم سیاهپوست سیل زده نیو اورلن میشد خیلی چیزها رو فهمید واز حساسیت آمریکائی ها به اسم دوم باراک«حسین»اوباما!
دوشنبه 12 فروردین 1387

ARUBARZAN62 - ایران - اصفهان
این نشون میده با همه ی تبلیغات پر هزینه ای که علیه مسلمونها میشه ذهن و وجدان مردم امریکا چقدر روشنه
دوشنبه 12 فروردین 1387

غریب - اکراین - کیف
بابا صد شرف به این امریکایهائی که اینجا دیدیم چقدر انساندوستانه برخورد کردند آفرین واین نشان میدهد که انساندوستی حدومرز دین ونژاد خاصی را نمیشناسه..حالا ببینید که بعضی از این آنتی اسلامهای ایرانی چه خواهند نوشت.آفرین بر انسانیتشون
دوشنبه 12 فروردین 1387

farj00n - کانادا - ونکوور
خیلی جالب بود ، واقعاً آفرین به مردمی که برگرفته از روح بلند و سرشت نیکو خودشون برای هر قوم و ملت و آئینی و مذهبی احترام قائلند، کاش بعضی از این تازه به دوران رسیده ها یاد می گرفتند، احترام به چیزی که جمعیت کثیری به اون اعتقاد دارند از اصول اخلاقی است :)
دوشنبه 12 فروردین 1387

mahbod1353 - ایران - تهران
Nima 1 - سوئیس - زوریخ
سر بریدن مخالفین توصیه اسلام نیست فرهنگ عرب هاست. اگر تاریخ ایران رو بخونی متوجه میشی که ایرانیان بعد از جنگ و پیروزی به تمام ادیان منطقه مغلوب احترام میگذاشتند و حتی معبد های انها پس از جنگ توسط پارسیان یا ایرانیان بازسازی می شده.
دوشنبه 12 فروردین 1387

Mahrad - ارمنستان - یروان
کاش ارمنی ها هم انقدر آدم بودند. اینجا با مسلمون و مخصوصا ایرانی مثل دشمن چند صد سالشون برخورد میکنند. ارمنستان تنها کشور دنیاست که ساکنان خارجی اش تقریبا 98 درصد ناراضی و از مردم این کشور به خاطر رفتارهای بی ادبانه و نژادپرستانه متنفرند.
دوشنبه 12 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
خیلی جالب بود...انسان واقعی به این میگن گفت فرق نمیکنه..نه مسلمون چه غیره ...مهم انسانیت که خیلی کم ..افرین به بانیه این دوربین مخفی...برای اونهایی که فرق میزارند..اینها امریکایی هستند...ولی چقدر زیبا از یک مسلمون دفاع کردند...افرین..
دوشنبه 12 فروردین 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
بابا مردم دنیا باحالن و خوبند . بخدا راست میگم.این گرفتاریها از دولتهاست و مخصوصا یک دولتی مثل دولت ما که فقط میگه مرگ بر این و مرگ بر آن.آخه با دنیا چیکار دارین.یکم بفکر ملت و دلخوشی ملت خودمون باشید.وقتیکه احترام به حقوق ملت خودمون نمیزارید چطور میشه انتظار داشت که به حقوق دیگران احترام بگذارید.تازه اون وقت خودتونو مسلمان و بقیه را کافر میدونید. اسلام میگه دزدی بده که الحمدولله همتون دزد هستید.اسلام میگه کار بد نکنید و بهم دیگر احترام بگذارید و حتی در سلام گفتن از هم پیشه بگیرید که جز کار بد و بی احترامی به ملت کاری از دستتون بر نیامده! اسلام میگه جنایت نکنید و زنا نکنید.هم جنایت میکنید و هم ترویج جنایت و زنا .آخه آبروی هم برای خودتان نگذاشته اید.کسیکه خود آبرو ندارد چطور در دنیا میتواند از دین و آزادگی ملتی دفاع کند؟!!لابد بامرگ بر این و مرگ بر آن !!!! تازه انتظار دارید که دنیا برایتان احترام هم قائل باشد.ای کاش کمی از ملت آمریکا می آموختید و دیدید چطور از یک دختر مسلمان حمایت کردند در انگلیس هم من دیده ام که دولت و ملت در اینجا چقدر احترام برای مسلمانان قائل هستند .بیائیم (انسان) باشیم یعنی (این سان) باشیم.
دوشنبه 12 فروردین 1387

mehrad - آلمان - بن
ارزش انسانی به این میگن.من خودم در المان دیدم که چقدر به این مسلمان ها کمک میکنند تا در این جامعه خوب زندگی بکنند.به دین شان احترام میزارند.چون به مقام انسانیت احترام میگذارند .نه به ریش و روسری.ال
دوشنبه 12 فروردین 1387

مومنتمومنت شلنگ اباد - سوئد - لینکشوپینگ
در افغانستان 9 نفر دیپلمات به دسته طالبانی که همگی از قوم پشتوها هستن کشته میشن. در ایران رحم به افغانیها نمی کنند. اگر حادثه 11 سپتامبر در ایران اتفاق میافتاد. فکر نمی کنم یک مسلمون می تونست اونجا زندگی کنه. پس خواهشا اینقدر دم از فرهنگه چندهزار سالتون نزنید!!!!!!! (لازمه اینم بگم که اون 9 نفر دیپلمات نبودن بلکه مزدورهای سپاه پاسداران بودن که به هلاکت رسیدن)!!!!!!!!!!!!
دوشنبه 12 فروردین 1387

mohammad55ir - هند - پونا
آقا Nima 1 - سوئیس - زوریخ
دوست عزیز،از خود بی خود شدگان و بی منطقها و بیسوادانی که بدون کمترین مطالعه فکر میکنند انتقاد احمقانه شان از اسلام نشانه ای از روشنفکری در اصل خاموششان است،ارزش این را ندارند که من و شما امثال ما وقتمان را بیهوده تلف کنیم،
و من الله توفیق.
دوشنبه 12 فروردین 1387

morteza70 - فرانسه - پاریس
انساانهای ازاده و با اخلاق در همه جا هستند این ربطی به سیاستهای روز ندارد انچه که واضح است فقط افراد تند رو و بی منطق و ناسیونالیست تحمل عقیده دیگران را ندارند مثل فاشیستها و صهیونیستها و وهابیها و ملحدین .
دوشنبه 12 فروردین 1387

sabrina - ایران - امل
وقتی پرچم های امریکا و شعار های مرگ بر امریکا میگن خوب 1 عده از مردم هم چین واکنشی نشان میدن این مسلمون ها که اینقدر مذهبی هستن برن کشور های مذهبی و اسلامی خودشون
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
لصفا از نژاد پرستی نگید ایرانی ها از همه نژاد پرست تر هستن اگر کلامون را قاضی کنیم ببینید اون افغانی ها تو ایران را باهاشون درست رفتار میکنیم ؟به خاطر پول مقام ایرانی به ایرانی فخر میفروشه ..مدام سر ترک فارس.. یااقوام مختلف باهم میجنگیم در حالی که همه ایرانی هستیم وای به حال این که بریم تواروپا و امریکا ....من خودم هم میبینم با محجبه های این جا رفتار خوبی ندارن تو اروپا خصوصا فرانسه المان ...برام من سئواله خوب چرا این مسلمانان ...به اروپا و امریکا می رن ..یا اینکه بودن در مملکت پیشرفته تحصیل کار و خدمات رایگان بسیار بهداشت امنیت ...یک بها ئی هم داره ..از این اتفاقات هم می افته.......
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

elora - نروژ - اسلو
من خودم مسیحیم ولی برای مسلمونها احترام قائلم. کسی از تروریست خوشش نمیاد ولی کی گفته که همه مسلمونها تروریستن. من وقتی اسم مسلمون می یاد به پدربزرگم فکر میکنم که شاید هرگز قرانو نخونده بود و با جهاد و جنگ و سر بریدن کاری نداشت. ولی با مسلمون بودنش سعی میکرد انسان خوبی باشه و برای فروتن نگه داشتن خودش سر بندگی خدا رو به مهر میگذاشت. درود به انسانهای ازاده که همنوع خودشونو دوست دارن چون به هر طریقی عاشق خالق هستند.
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

mah1 - ایران - تهران
elora - نروژ - اسلو
عزیز افرین به شما و طرز فکرتون ای کاش یه کم از شعور انسانی شما رو بعضی از ایرانیان دیگه هم داشتن که فکر میکنن با تلخی و توهین به اعتقادات دیگران چیزی مهم!؟رو ثابت میکنن. انسان بودن به نژاد و مذهب کاری نداره هست عرب مسلمان بد و هندوی بت پرست خوب یا برعکس. اول احترام به یکدیگر رو یاد بگیرین بعد سخنرانی کنید از حق و نا حق!
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
فقط بلدید یک روی سکه رو ببینید.من سالهاست دینی ندارم.اما قلبم برای کودکان وغیرنظامی های افغانستان که در بمبارانهای «مردم روح بزرگ نیکو سرشت»(؟!)آمریکا به بهانه واهی 11 سپتامبر کشته شدندو می شن وتعدادشون به مراتب بیش از 4000 هزار نفر 11سپتامبره میلرزه.
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

morteza70 - فرانسه - پاریس
elora - نروژ
تفکر شما قابل ستایش است با تشکر.
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

javadremix - ایران - تهران
parand2008 - فرانسه - نانسی mehrad - آلمان - بن Nima 1 - سوئیس - زوریخ کاملا باهاتون موافقم و مقداری ذهن من را مخدوش کرده باور کنید اگر من بودم این کار رو نمی کردم ولی خوب معلوم نیست که واقعی باشه.
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

Mahrad - ارمنستان - یروان
الورا از نروژ؛
شما احتمالا ارمنی هستی چون ما ایرانی مسیحی نداریم. اگر هم ارمنی هستی نگو من مسیحی هستم چون ارامنه گریکور هستند و نه مسیحی. بعدشم ارامنه از ترسشون به مسلمون احترام می گذارند و نه از شعورشون. اینجا به وضوح شاهد اسلام ستیزی و نژاد پرستی هموطناتون هستیم.
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
ایران پی پی از دوسلدورف
به تمام مقدسات عالم سوگند اگر تو یک کلمه انگلیسی بفهمی.
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
استاد 32 ساله دانشگاه !!!!به سر مبارکت انگلیسی بلد «نیستم».حتی «اسمت چیه» و«حالت چطوره»و«اسم من ...ه» روبه انگلیسی نمیتونم بگم.حتی یک کلمه«من» «تو»«تخته سیاه»«گربه » «قلم» هم نمیدونم به انگلیسی نمیدونم چی میشه.«به جون تو-تو بمیری»راست .میگم!
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
علیرضا خان.استاد دانشگاه 32 ساله با 5-6 سال سابقه تدریس!!!نابغه دهر!!!تو فکرکن من انگلیسی بلد نیستم.خیالت راحت تائید یا رد از طرف تو خللی در فکر وعقاید من ایجاد نمی کنه.اگر انگلیسی هم بلد نباشم(یا نبودم)با «خالی بندی»عقده های آرزوهای دست نیافته ام رو مثل«بعضی ها».....راستی تا زمان تدریس در دانشگاه چند سال درس خوندی؟از چند سالگی؟
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

mehr-uk - انگلستان - 000
Mahrad - ارمنستان - یروان
مهرداد جان تا دلت بخواد ایرونی مسلمون زاده مسیحی شده داریم.من خوم یکی از اونها هستم.اگه جای انسانها رو بخاطر باورشون اذیت میکنن مثل ارمنستان یا .... تعجب نکن چون جای دیکه ادم ها رو بخاطر باورشون میکشن.اگر اشتباه میکنم لطفا بهم بگوید؟
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

Iran.Sarzamin.Javid - نروژ - روگنان
Mahrad - ارمنستان - یروان
اتفاقا در ایران٬ایرانی مسیحی هم وجود داره٬گریگوری هم یه شاخه ارتدوکس هست٬سعی کن یه خورده به معلوماتت اضافه کنی قبل اینکه بخوای جواب بدی!!!!!!!!!!1
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

soda.n - انگلستان - منچستر
قابل توجه ایرانیان مسلمانی که خودشون خودشون وقبول ندارند.و هر توهینی که دوست دارند می کنند.تازه ادعای بافرهنگیم میکنند.
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
علیرضا جان از سوئیس سلام این دوسلدورف رو ولش کن بگذار با خودش حال کنه . اگه دقت کرده باشی همش دلش برای افغانستانی و لبنانی و فلسطینی میطبه گور بابای ایرانی و زندانی سیاسی ایرانی و جنایتهایی که تو این 29 ساله تو ایران شده. ایشون فقط اینجاست که به اینو اون گیر بده و جو سایت رو مشوش کنه. دیدگاهشم که دیدی اون نظر اولشو بخون( فیلم خوبی بود....) همه دنیا فیلم بازی میکنن غیر از رفیقش احمدی نژاد و ملاها. منم با تو هم عقیدم فکر کنم سواد درست و حسابی هم نداره.
اقای راننده دوسلدورفی نامسلمون برو تو بخش جزایر سه گانه از قضییه بحرین برات نوشتم بلکه دیگه اینقدر ضایع نکنی و بحرین بحرین نکنی.
(احمد شاه رو که من الان گفتم تو یه چیز دیگه بگو)
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
از طرفدار جمهوری اسلامی بیش از این انتظار نمی رفت عزیزم. قسم هم نمی خوردی باور می کردم :-)
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
بابک تورنتو
بخاطر احترام متقابل برای شما، چشم.
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

salem - هند - پونا
من به اونهایی که دلشون واسه سر بریده های کثیف امریکایی تو عراق و افغانستان می سوزه میگم تو هم اگه جای اون جوون یا پدری بودی که جلوی چشمش چند سرباز کثیف به خواهر ودختر معصومش تجاوز میکردند اگه یو جو غیرت داشتی کاری غیر از حمله انتحاری و سر بریدن نمی کردی اما افسوس امروز غیرت مرده
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

Erica - بلاروس - مینسک
ارمنی ها کلا کمونیست و بی خدا هستند. اصلا بویی از خدا و پیغمبر نبرده اند.
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

elora - نروژ - اسلو
Mahrad - ارمنستان - یروان گرامی. من مسلمان زاده و پارسی زبانم و خودم مسیح رو به عنوان سرورم قبول کردم و در حال نوشتن تز فوق لیسانس در مورد رابطه میان اسلام و مسیحیت هستم و به این دلیل میتونم بگم که دانسته برای انسانهای ازاده ارزش قائلم نه از روی ترس که اگر به خاطر ترس بود باید همان مسلمان باقی میماندم.درود به همه شما دوستان ازاده
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

Lord-of-Mercy - نیوزلند - ولینگتون
جاوید از نروژ؛
پس مرتیکه گرگوری که میگن همین ارمنی ها را میگن آره؟ یا کلا مسیحی ها هم شامل این قضیه میشوند؟ شما خودت گرگوری هستی؟
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

ali safari - ژابن - توکیو
توی ایران خودمون اگر یک شهرستانی میاد شهر
مردم با چشم بیگانه بهش نگاه میکونند . حالا اگر مسلمان نباشد برخوردشان بدتر مشود . حالا اگر مثلا یهودی باشد چه برخوردی باهاش میشود؟؟؟؟؟ به امید روزی که مرز دین و مذهب و سیاه و سفید نباشد . متشکرم
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
راستی بابک می طبه یعنی چی؟یعنی تب میکنه؟!!!!!!
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

iranppp - آلمان - دوسلدورف
علیرضا خان 32 ساله استاد دانشگاه با 6 سال سابقه خدمت(؟!)انصافا با این بابک خان بحر العلوم با سواد!!!اتحاد خوبی تشکیل دادید.یکی خالی بند اون یکی یاوه گو با کلی غلط املائی و اطلاعات غلط.خدا بیامرزه جلاد لاجوردی رو که خوب می دونست تا نباشد چوب تر فرمان نبرد....راستی آقا بابک من با روندن تاکسی آخر هفته ها درآمد بیشتری از «اساتید واقعی»دانشگاه دارم وبهم اجازه میده تا بتونم در هفته تحصیلاتم رو در رشته الکتروتکنیک (البته شبانه)ادامه بدم تا وقتی 32 سالم شد ناچار نشم برای گشودن عقده هام دست به دامن خالی بندی شم.راستی شغل جنابعالی؟یا میزان در آمد «سوشیالی»تان.راستی سوشیال هم «کلمه »انگلیسیه؟به جون علیرضا من حتی یک «کلام» هم انگلیسی بلد نیستم.علیرضا 32 ساله استاد دانشگاه با 6 سال.....بمیره اگه دروغ بگم.
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
اقای دوسلدورف همون که تو نظرات دنبال این میگردی که ببنی بجای پ ب نوشته شده باشه تا به اینو اون گیر بدی و اگه یکی به جای میطپه نوشته باشه میطبه نتیجه گیری کنی که طرف بیسواده نشون دهنده اوج دقت و کاراییته به همین کار برس و دخالت و تحریف تاریخ و توهین به اینو اونو دیگه از شرح وظایفت فاکتور بگیر. ببینم دیکته های امشب رو کی تصحیح میکنی؟ با دست و دلبازی نمره بدیها افرین پسر خوب. از استاد لاجوردی هم بیشتر از تو در نمیاد. ضمنا باشه ما قبول کردیم که تو داری تو رشته الکتروتکنیک تحصیل میکنی. فقط قول بده فارغ التحصیل شدی به خدمت طالبان و امثال لاجوردی ها که اسطوره های تو هستند در نیایی. راستی یه جا گفته بودی من انگلیسیم ضعیفه میخواستم بگم از کجا بهت الهام شد؟ نکنه نستراداموسی شاید هم دیوید کاپرفیلد شاید هم منو با کسی دیگه قاطی کردی. دیگه انگ دیگه نداری بزنی؟
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
پسر گلم «ایران پی پی» خودت را کنترل کن. عنان کار از کف مده :-)
خداوندا این پسر می خواهد سر به تن من نباشد اما برای مردن من قسم راست می خورد. :-))) خوب گل پسر، اگر به فرض هم که یک کلمه انگلیسی بلد هستی که نباید بگویی «تو بمیری اگر بلد باشم» چون در آنصورت من در اثر سوگند تو نخواهم مرد. خداوندا تو را سپاس که عقل طرفداران جمهوری اسلامی را در این حد آفریدی :-)))
گذشته از آن اینجا که آلمان نیست که به برخی آدم ها (البته تاکید می کنم آدمها) درآمد پناهندگی بدهند.:-) دوما دهان بسته دار که گند کار بیش از این در نیاید پسر جان. چون این سوسیال که از دور دهان ول نمودی واژه فرانسوی است و نه انگلیسی. پس بیش از این خویش رسوا نفرما. که داغ ننگ طرفداری جمهوری اسلامی تو را بس. از همه اینها گذشته در همین وب سایت کسانی از شمال و جنوب سوییس هستند که من را شناخته سابقه ام را می دانند. بگرد پیدا کن. بپرس. امیدوارم اگر اینقدر مایل هستی روزی تو هم در جایگاهی که من هستم وارد شوی :-)
اقای بابک تورنتو
من فکر می کنم این طرفدار جمهوری اسلامی که منطق راست و دروغ سوگند خوردن را هم نمی داند یا اصولا در ایران تشریف فرما هستند و یا از طرف نهاد ریاست جمهوری کامپیوتر مجانی با کیبورد عربی جهت افاضات موهن به ایشان اهدا شده است. اگر فردی با کیبورد فاقد برچسب حروف عربی در خارج از ایران سختی کار را در ک کرده باشد وقت نا شریفش را صرف درآوردن غلط های املایی نمی کند. :-)
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
«ایران پی پی»
در مورد اتحادی که بیان فرموده بودید عرض کنم که اگر صرف تشکیل دادن اتحاد در مواردی که طرفین دارای نقاط دید مشترک باشند مورد سوال است، پس چگونه است که شما با نقاط دید مشترک وسیعی که با جمهوری اسلامی دارید به همراه پول نفت بعلاوه نیروی خوف آور پلیس مخفی به همراه صدا و سیمایی قدرتمند، یک سویه و تبلیغاتی با سی هزار نفر کارمند به همراه قدرت تکنولوژیک برای فیلتر نمودن و محدود کردن دسترسی به سایت ها به همراه قدرت فیزیکی برای جلوگیری از دسترسی به امواج رادیویی به همراه چاه ویل کیهان و... ائتلاف تشکیل داده ای و از اتحاد دونفر به قول خودت خالی بند و یاوه گو در نه دنیا در هراسی و معترض؟ راستی مگر برد این وب سایت یا ابزار مشابه دیگر تا چه حد است که این همه وقت خود را تلف می کنی تا پاسخ چون منی را بدهی؟ من اگر اینجا هستم دروغ گویی هستم که ابزار دیگری برای بیان نظراتم ندارم. راست گویی چون تو که بلندگوی بزرگ جمهوری اسلامی را در دست دارد اینجا چه می کند؟ :-)
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

I was born to be free - کانادا - تورنتو
alireza.ch - سوییس - نوشاتل و babaktoronto - کانادا - تورنتو
قشنگ جواب این پی پی رو دادید.واقعا ممنون. این پی پی در ایران هست و مثل مرد اخمگین فقط صدا در میاره.
پنج‌شنبه 15 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.