یک ایرانی هم پیامبر اسلام را شخصیت کارتونی کرد

یک ایرانی هم پیامبر اسلام را شخصیت کارتونی کرد

احسان جامی که در نه سالگی همراه با خانواده اش به هلند مهاجرت کرده، عضو شورای شهر کوچک لایدشندام ووربرگ در حومه لاهه از حزب کارگر هلند است
در حالی که نمایش فیلمی "ضد اسلامی" در هلند جنجالها و اعتراضات فراوانی برانگیخته، یک ایرانی ساکن هلند نیز قصد دارد بزودی فیلمی کارتونی را به نمایش بگذارد که در آن، پیامبر اسلام نقشی کمدی دارد.

احسان جامی، سازنده این فیلم کارتونی قصد دارد آن را در سالگرد تولد بیست و سه سالگی اش یعنی بیستم آوریل آینده به نمایش عمومی بگذارد اما با توجه به حساسیتهایی که نسبت به این گونه فیلمها وجود دارد، هنوز محل نمایش فیلم خود را اعلام نکرده است.

احسان جامی فیلم خود را به کمدی بریتانیایی زندگی برایان ساخته گروه مونتی پایتون تشبیه می کند که در آن، مرد جوانی که همزمان با مسیح بدنیا آمده، با او اشتباه گرفته می شود.

فیلم کارتونی احسان جامی که زندگی محمد نام دارد به ماجرای شب ازدواج پیامبر اسلام با همسرش عایشه می پردازد که بنابر روایات، هنگام ازدواج نه ساله بوده است، در صحنه ای از این فیلم پیامبر اسلام در شب زفاف با همسر نه ساله اش به او می گوید: "نگران نباش، آسیبی به تو نمی رسانم".

برای مسلمانان که کاریکاتورهای روزنامه دانمارکی و فیلم نماینده مجلس هلند احساساتشان را برانگیخته، فیلم کارتونی احسان جامی ضربه تازه ای خواهد بود و احسان جامی نیز که خودش در جامعه ای مسلمان به دنیا آمده، بی تردید از تأثیر این فیلم آگاه است، اما با این حال می گوید که فیلمش طنزآمیز است و اگر مسلمانان آزرده خاطر شوند، تقصیر او نیست.

او در گفتگو با بی بی سی گفت که هم اکنون به صورت 24 ساعته تحت حفاظت پلیس زندگی می کند و برای همین چیزی برای از دست دادن ندارد اما در عین حال از تجربه خیرت ویلدرز، سازنده فیلم "ضداسلامی" که در یافتن ایستگاهی تلویزیونی یا سایتی اینترنتی برای پخش فیلمش با مشکل مواجه شده، درس گرفته است.

یکی از گروههای اسلامی هلند برای جلوگیری از پخش فیلم کارتونی احسان جامی به دادگاه شکایت کرده است.

یک زن هلندی به خبرنگار بی بی سی گفته است که هر کسی را که می شناسد، از سیاستمداران جویای شهرت که چنان فیلمهای "توهین آمیزی" می سازند، به ستوه آمده است.

احسان جامی نیز همچون خیرت ویلدرز فعالیت سیاسی دارد، او که در نه سالگی همراه با خانواده اش به هلند مهاجرت کرده، عضو شورای شهر کوچک لایدشندام ووربرگ در حومه لاهه از حزب کارگر هلند است.

Sarah_n - انگلیس - لندن
پیامبر مگه شوخیه که این خول و چل می خواد کارتون کمدی بسازه!!!
دیوانه!
جمعه 9 فروردین 1387

Ali Nia - مالزی - کوالالامپور
خاک بر سرت. ادم حالش به هم میخوره. یکی نیست بگه اخه مرتیکه یه نگاه به خودت کردی ببینی چقدر مضحک و خنده داری؟ خاک بر سرت.
جمعه 9 فروردین 1387

ostajloo - ایران - نهرخلج
کار بدی کرده . باتوهین تا حالا چی حل شده؟ استاجلو از نهرخلج
جمعه 9 فروردین 1387

morteza70 - فرانسه - پاریس
این جور ادمها را باید ادب کرد تا با احساسات میلیونها مسلمان بازی نکنند اینها زنا زاده هستند ادم عاقل مقدسات دیگران ولو هر دین و مسلکی باشه به تمسخر نمیگیره.
جمعه 9 فروردین 1387

joshua - انگلیس - نیوکاسل
دمش گرم.
جمعه 9 فروردین 1387

parsi - نروژ - اسلو
این یک بازی بسیار بزرگ و خطر ناکی است که دولتهای استعمار غرب مدتی است که به راه انداخته اند و اینکه چه کسی این نمایش را به اجرا میگذارد اصلا مهم نیست .
جمعه 9 فروردین 1387

emshab - ایران - تهران
شما بهتره یه فیلم از خودت بسازی تا ما یه کم بخندیم... خجالت آوره
جمعه 9 فروردین 1387

sam66 - انگلستان - لندن
کار خوبئ کرده.مرده شور هر چی عرب پرسته.درود بر احسان جامی.
جمعه 9 فروردین 1387

safasaba - امارات - دبی
ای خاک برآن کله پوکت...احمق .........
جمعه 9 فروردین 1387

ali-vienna - اتریش - وین
نگفت توهین!
گفت شخصیت کمدی.
آفرین به این پسر، یکم بزار مخ این خشک مذهب ها باز بشه!!!
مگه پیامبر چیه که نتونن ازش کارتون بسازن؟ خودش بار ها گفت من با انسان های دیگر فرقی ندارم! شما چی میگید حالا؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 9 فروردین 1387

adegan - ایران - اصفهان
مترسک با این فیلم چی را می خوای نشون بدی امثال تو عقده شهرت دارن
جمعه 9 فروردین 1387

manoto_5557 - سوئد - یوله
چرا وقتی ملاها ادیان دیگر رو مسخره می کنند وپیروانشونو میکشند یا خانه هاشونو خراب می کنند صداتون در نمیاد .ایا تاریخ اسلامی دروغ میگه. مگه عایشه نه سالش نبوده. فقط یک لحظه به یک مرد عرب 45 ساله فکر کنید با یک دختر 9 ساله .جیغ می کشید.
جمعه 9 فروردین 1387

عبدالکوروش1 - ایران - کامبادن
واقعن متاسفم برای کسایی که بدون اطلاع چشماشونو می بندند و دهنشونو باز میکنند و نظر میدند کدوم از حضراتی که نظر دادند بازندگی کسی که به عنوان پیامبر از خدا هم بیشتر قبولش دارند از اونی که توی کتابهای دبستان به خوردشون دادند بیشتر اطلاعات دارند ؟
واقعن چرا پیامبر در 24 سالگی با خدیجه بیوه که دوبار هم شوهر کرده بود ازدواج کرد ؟
چرا در 11 سال اخر عمرش 15 تا زن رو عقد کرد ؟
چرا با عایشه در 7 سالگی ازدواج کرد و در 9 سالگی همبستر شد در حالی که خودش 57 ساله بود ؟
چرا برای تبلیغ دینش دست به شمشیر برد ؟ و کدام پیامبر قبل از او این کار را کرد ؟
چرا محمد به عایشه لقب ام المومنین داد ولی به خدیجه نه ؟ و ...
جمعه 9 فروردین 1387

رامین تنها - آلمان - دورتموند
اگر به متن خبر دقت کنید میبینید که ایشون میخواد یک روایت تاریخی (ازدواج محمد سالخورده! با عایشه که بنا بر روایات خردسال بوده ) را به تصویر بکشه. کاری که محمد آن زمان انجام داد بین اعراب شاید رواج! داشته اما امروزه این مسئله قابل بررسی از هر زاویه هست .
جناب مرتضی- فرانسه - پاریس آیا باید تعجب کنم از لحن بیانتون یا عادت به اینگونه صحبت کردن دارید!
درد ما انسانها اینه که تقدس گرا هستیم .
جمعه 9 فروردین 1387

moomo - -
خیلی ادم بیشعوریه.
جمعه 9 فروردین 1387

mystreo - هند - میسور
اخه بگو تو اول برو ریخت تو درست کن بعد بیا کارتون بساز
جمعه 9 فروردین 1387

mehrad - المان - بن
در کل بی احترامی کار خوبی نیست . ان هم برای مشهور شدن حال انکه این کار یعنی چی.
جمعه 9 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
اولا این ادم باید خیلی بدبخت باشه...بیچاره برای پول سوژهای بهتری هست....یارو دانمارکیه که پیامبرو کشید بر ببینش حال و روزش بهتر از این نمیشه..رو.ی صد بار ارزوی مرگ میکنه البته نمیدونم شنیدم که مرد؟؟؟حقیقت داره با این فیلمت فقط خودتو خراب میکنی
جمعه 9 فروردین 1387

nima3 - ایران - تهران
درود بر این ایرانی شریف و شجاع
جمعه 9 فروردین 1387

saeed85 - ایران - تهران
مثل اینکه اینها دست بر دار نیستند. این کارها با اهداف مشخص و جریان مشخصی هدایت می شود. این قدر از این کارها بکنند تا جانشان در بیاید.
این جور آدمها از عقل خرد و شعور زیادی بر خوردار نیستند پس بهتر است با اینان بحث نکنیم. آب دریا کزو گهر زاید یه دهان سگی نیالاید.
جمعه 9 فروردین 1387

koorosh.2007 - ایران - سنندج
درود بر این شجاعت .افرین باز هم بساز .اگر اسلام با یک کاریکاتور یایک کارتون زیر سوال میره همون بهتر که بره.
جمعه 9 فروردین 1387

majidmad - ایران - تهران
خاک بر سر کسانی که با هر چیزی جو گیر میشن...انشاالله پیغمبر یزنه تو کمرش..
جمعه 9 فروردین 1387

هامون-فرانکفورت - آلمان - F
این مسلمین هم هرجا کم میارن فقط بلدن بگن آقا با اعتقادات مردم چکار داری؟ آقا به اعتقادات مردم توهین نکن ! آخر ای مسلمین آمدیم و یکی گفت اعتقاد من اینست که به دختر 9 ساله تجاوز کنم و با بچه شیرخواره سکس انجام دهم و با پدرزن و مادرزن و عمه و خاله ام لواط و زنا کنم و اگر همسایه ام مسلمان نباشد میتوانم خنجری بردارم و سرش را ببرم و زن و اموالش را بردارم و بچه هایش هم نوکر و کنیز من میشوند و میتوانم چهار تا زن بگیرم و هر کاری بکنم زنها حق طلاق ندارند و بینهایت میتوانم زن صیغه کنم هر کس هم پیرو دین من نیست نجس است و کافر است ویا باید پیرو دین من شود و یا میتوان او را کشت و ....
آیا باز هم باید به عقیده چنین ... ای احترام بگذاریم ؟!
جمعه 9 فروردین 1387

farj00n - کانادا - ونکوور
sam66 پس وقتی داری ولنتاین و هالوین و کریسمس و جشن می گیری یادت باشه تو یک غرب پرستی نه یک پرشن ، امثال تو هستند که هنوز ... احترام به عقاید دیگران را یاد نگرفتند ، واسه جشن تولدشون از این ...می کنن، اینها همش ناشی از عقده نامی شدن است ، همیشه این کمبودهاست که تیشه به ریشه یک ملت می زنه، این آقا هم با کمبودهاش داره آبروی هر چی مسلمان ایرانی است می بره ، واقعاً جای تاسف داره :(
جمعه 9 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
اره بدوئین برید بکشیدش به شما که جمهوری اسلامی خوب بهتان میرسه اگه این کار را بکنید ........فوری منتظرند یک اتفاقی این طوری بیفته شما طرفداران اسلام از اسلام همین توهین و ترور ادب کردن را بلدین...توی این غرب هم هر کی میخواد مطرح بشه می ره سراغ مذهب ...تا حالا با تمام پیامبران شوخی کردن فیلم کمدی ساختن اما با اسلام هنوز این کار را نکردن یک تابو هست هنوز ..هر کسی هم بگه ..این یک جور بازی مسخره است که اگر مسلمانان به جای جوشی شدن یک را ه حل پیدا کنند بهتره برای این که ..غرب منتظر عکس العمل همراه با خشونت مسلمانان هست بعد از این کمدی بازی که بگه مسلمانان وحشی هستند ...
جمعه 9 فروردین 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
ادغام دین و سیاست صحیح نیست.همانطوریکه ملاها با وارد شدن به صحنه سیاست لجن مال شدن و به دین آسیب رساندند اینها(سیاستمداران) هم با این کار خود را به لجن میکشند و آسیب میبینند.این بچه فکر میکند با اعتقاد بیش از میلیارد نفر میشود کارتون و یا فیلمهای مسخره ساخت؟!!!دین اسلام یکی از ادیان آسمانی و مقدس است و مختص به عراب نیست.
جمعه 9 فروردین 1387

ladansiena - ایتالیا - سینا
من شخصا حتی اگه مذهبی نیستم به یه سری چیزا همیشه احترام گذاشتم.ولی بچه ها هر کسی دید خودشو به اینجور مسائل داره و وقتی ما ادعای ازادی بیان میکنیم باید به همه ادما و دیدی که به مسائل دارن احترام بذاریم
جمعه 9 فروردین 1387

malmo - سوپد - مالمو
sam66
جه کاره خوبی کرده؟؟؟دوما کیه که عربها رو ببرسته؟ مسلمانها خدا را میبرستند اکه اطلاعات کافی نداری برو ببرس بچه!
جمعه 9 فروردین 1387

zpirooz - آلمان - آخن
کاش ادمها به عقاید همدیگه احترام میگذاشتند گاهی اونقدر عقب عقب میریم که از اون ور بوم میافتیم
جمعه 9 فروردین 1387

shervin2000 - امریکا - لس انجلس
دوستان هر کس ازاده هر کار میخواد انجام بده شما هم ازادید یه فیلم به طرفداری از اسلام بسازید اگر مردم استقبال کردن که یعنی شما پیروز شدین وگر نه باید شکست را قبول کنید. درود بر احسان.
جمعه 9 فروردین 1387

ARTEMIS-SW - سو ید - مالمو
انهمه اسلامی اونهم در اروپا؟اگه این قدر عاشق اسلامید چرا به خارج امدید واقعا همین اسلام با ملا حق شماست. درود بر هر کسی که این دین ضد انسان را افشا میکند
جمعه 9 فروردین 1387

nimma - امریکا - بوستون
من به این کثافت پیشنهاد می کنم بره یه فیلم از خودش با اون چهره مضحکش بسازه مسلما پرفروش میشه.آخه آشغال شهرت به چه بهایی؟؟؟؟؟؟
شنبه 10 فروردین 1387

nimma - امریکا - بوستون
اگه یه مقدار با دقت به عکس این آشغال نگاه کنید یقه پیراهنش خود گویای همه چیز است.
شنبه 10 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
خوب اقا منم میرم یه فیلم از شب زفاف پدر مادر احسان خان میسازم . تا ببینیم پدرش تو رختخواب بوده یا اقایون هلندی.
اخه یکی نیست بگه تو که هلندی هستی. ایرانی نیست که. انگشتت رو مثل پطروس بکن تو سوراخ سد هلندیها. چکار داری با ایران که مبارزه سیاسی میکنی؟ البته یه بچه خودفروخته 23 ساله که تشنه شهرتِ مادرشو میفروشه چه برسه به اعتقادات
شنبه 10 فروردین 1387

حسین-شیراز - ایران - شیراز
با سلام
بنظر من بایدبه مقدسات ادیان احترام گذاشت .
اگه تایخ رو دقیق مطالعه کنید میفهمید که چرا پیامبر مجبور به ازدواج با عایشه شد.
ازادی بیان خوبه ولی باید هزیه های اون رو هم داد.
حکم ارتداد-اعدام-سلمان رشدی هم یک نوع آزادی بیان هست.
شنبه 10 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
من نمی فهمم چرا نمیشه محمد و نقد کرد ...
شنبه 10 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
بابا تو قرن خودمون جلو چش خودمون یکی از نوفل لوشاتو اومد شد امام سیزدهم لابد همشون همین بودن دیگه . اخه یقه چرا جر میدین ؟
شنبه 10 فروردین 1387

kavir1993 - ایران - اصفهان
فقط می تونم بگم دارند به خودشون توهین می کنند . چون هرکس به شخصیتی توهین کنه انگار به خودش توهین کرده .
دلم می خواد بهشون بگم آخه اگه یک نفر به مقدسات شما توهین کنه چی کار می کنید . مگه نمی بینید مسلمون ها چقدر حضرت عیسی و حضرت موسی و حضرت مریم براشون عزیز و گرامیند . اون موقع شما به پیامبر ما توهین می کنید ؟
شنبه 10 فروردین 1387

mani722 - ایران -
داش مجید آن محمد شما و امثالش تو کمر هر کسی که به دستشون در زمان حیاتشون رسید زدند الان دستشون نمیرسه در ضمن برای این شغل اینقدر دل نسوزونید و به این نکته دقت کنید که ما از زمانی که مسلمان شدیم بد بخت شدیم .
تمام عظمت کشور زیبای ما به دوران قبل از اسلام است
شنبه 10 فروردین 1387

Neda.Dubai - امارات - دبی
هامون-فرانکفورت - آلمان - F خیلی الکی حرف میزنی جدی میگم!!!!٬
در ضمن این آقا احسان هم کمبود داره هم از نظر عقلی مشکل...!!!!
یکی نیست کارتون خودشو بسازه...!!!
بنده خدا عقده ای دست خودش هم نیست...!!!
شنبه 10 فروردین 1387

boy-teh - ایران - تهران
اشغاله کثافت به خاطر گرفتن مقام اینکارو میکنه خاک تو سرت...
شنبه 10 فروردین 1387

mah1 - ایران - تهران
رسیدن به پولو شهرت چه کثافتی میتونه از یه ادم بسازه.
شنبه 10 فروردین 1387

narges_QQ - امارات - دبی
( روی صحبتم با اوناست که واسه کار این آقا کف میزنن و هورا میکشن )مسلمون یعنی خدا پرست که پیغمبرش حضرت محمد (ص) هستن . چه ربطی به عربا داره ؟ شما با عربا مشکل دارین یا با خدا؟ شما هنوز تکلیف خودتون رو با خودتون مشخص نکردین بیچاره ها که همش اسم دین که میاد یاد عرب و عجم میفتین و میگین عربا بدن از اون طرف هم ادعای مدرن بودن میکنین که آری در جوامع امروزی باید به یکدیگر احترام گذاشت ولی از اون طرف چی؟ همش نژادپرستی که ایرانی خوبه عرب بد و کثیف و ... از اون طرف هم این آقای احسان رو تشویق به توهین عقیده ی میلیونها انسان مسلمان میکنین .
شنبه 10 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
p0licce - امارات - دبی
تو .... ادم دنیا هستی هر چند تو عربا بودن و تعلیم تربیت اسلامی داشتن بهتر از این نمیشه فیلم زن سعید امامی را که دیدم حرفای اون بازجوها چقدر با ادبیات تو می خوره نکنه خودت یکی از اون ها بودی؟؟؟؟برای خودتون از محمد بت ساختین در حالی که یک سر سوزن هم نمیدونید چرا می ترسید ...!خجالت میکشین ..نگید دختر 9 ساله عرب اون زمان فرق داشت ..جسمش اماده بوده روحش هم !!!
شنبه 10 فروردین 1387

ramtin80 - بلژیک - بروکسل
درود بر فرزند ایران شرم بر مذهبیان وطن فروش . ما همیشه با این دین خشن جنگیدیم و می جنگیم.بلژیک
شنبه 10 فروردین 1387

kotlet - ایران - تهران
افرین دمت گرم چه کار خوبی کردی
شنبه 10 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
parand2008 - فرانسه - نانسی من که میگم اندازه یک گیاه ... نداری بیراه نگفتم دیدی حالاچقدر کم ظرفیتین شما افرادی که سنگ این کثافت رو به سینه میزنین؟شما حتی ظرفیت این رو ندارین که من یه فیلم از پدر مادر این یارو بسازم¡¡ انوقت در مقابل اینکه این بخواد به مقدسات من توهین کنه میخواهین خاموش باشم¿¿¿
شما که میخواین محمد رو نقد کنین اجازه بدین که منم مادر و پدرّ این اقا رو نقد کنم¿¿¿
دیدین حالا مشکل نقد نیست¡¡ مشکل تمسخره و بس. پس از ما نخواین که در مقابل تمسخر دیگران ساکت بشینیم.
مثل اینکه دل خوشی از عربها نداری¿ مگه شما رو مورد عنایت قرار دادن که اینقدر عصبانی هستی ازشون¿
ادبیات من شبیه هر کثافتی که باشه¡¡ شبیهه اشغال وطن فرشی مثل شما نخواهد بود. این رو مطمین باش.
khasteh - فرانسه - استراسبورگ اگه سوادش رو داری نقد کن اما تمسخر نکن. تو ویا هرکسی که سوادشو داره بیاد نقد کنه من میشم مریدش. اماشما خوب میدونین هدف نقد نیست وگرنه نمیرفت صاف تو رختخواب محمد
شنبه 10 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
یعنی واقعا شما فکر میکنین از یه بچه سوسول بزرگ شدی تو اروپا بر میاد بشینه زندگیه حضرت محمد رو نقد کنه¿¿¿
خواهش میکنم یکم واقع بین باشین و الکی سنگ کسی رو به سینه نزنین¿
یعنی این اقا صلاحیت داره که بشینه پیغامبر یک دین رو نقد و برسی کنه¿¿¿ کجا در این زمینه درس خوانده¿ دیدن حالاا چقدر روشنفکرین!!!!!!!!!
مطمین بش کسی که تو هلند با سیگری بزرگ شده اصلا نمیدونه محمد کی هست.
شنبه 10 فروردین 1387

azadi - ایران - کرج
هنوز که چیزی نساخته.سوژه اش هم که واقعیه من دراوردی نیست اگر خلاف واقع چیزی ساخت به او تذکر باید داد ولی هنوز که چیزی نشده همه اینجوری اتیشی شدید و فحش وفضیحت نثار این بنده خدا میکنید اگر توانستید با ادله بهش ثابت کنید اگر نمیتونید فحش ندید علمتان را تقویت کنید
شاید نتیجه بهتری بگیریدو در ضمن بی حب و بغض نظر بدید
شنبه 10 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
nimma - امریکا - بوستون هههههه مردم از خنده به چه نکته ای اشاره کردی هههههه یقش ههههههه
شنبه 10 فروردین 1387

bmhbmh55 - ایران - تبریز
ااااا تو رو خدا یک نیگاه به یقه پیراهن این آشغال تو اون عکسش بندازید اا
شنبه 10 فروردین 1387

ehsan mn - ایران - اصفهان
سلام خدمت همتون
اول از همه خواهش می کنم نظر منم بخونید
ببینید من با یک مثال شروع میکنم
کارخونه ی اتومبیل سازی بنز آلمان اگه در دنیا بهترین نباشه ولی از بهترین ها هست
حالا شما فرض کنید مردم این ماشین رو بخرند ، بعد از یه مدت همه ببینن که آمار تصادفات اتومبیلهای بنز بالا رفته
ببینن هر کی بنز داره خیلی تند میره با سرعت غیر مجاز میره سبقت غیرمجاز می گیره و خلاصه هرکی بنز داره روزی یه نفرو تو خیابون زیر میگیره و میکشه
حالا قضاوت با شما
آیا ما باید به شرکت بنز ایراد بگیریم یا راننده ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا ایراد از اتومبیلهاست یا از راننده ها؟؟؟؟
اسلام به ذات خود ندارد عیبی * هر عیب که هست ز بد مسلمانی ماست
تورو خدا اینجور قضاوت نکنید اسلام دین عشق و صلح و دوستیه
تورو خدا یه کم بیشتر راجه به اسلام تحقیق کنید
ما تو دینمون حتی باید به بت پرست ها و کمونیستها احترام بذاریم
لا اِکراهَ فی الدین ...این آیه ی صریح قرآن کتاب مسلموناست که میگه هیچ اجباری در دین نیست
(هیچ مسلمانی حق توهین به دین دیگری را ندارد (دوستان من اگه دیدید یه مسلمون به دین دیگری توهین کرد اونو مسلمون ندونید
به این جوون هم توصیم اینه آقا احسان کاش بیشتر مطالعه کرده بودی و می فهمیدی
در اون زمان یک دختر 9 ساله ی عرب از نظر جسمی بسیار تنومند بوده
اندازه ی یه دختر 20 ساله ی الان
شنبه 10 فروردین 1387

Iran.Sarzamin.Javid - نروژ - روگنان
دینی که ستونش به یه باد معده بنده٫ تکلیف هواداراش هم معلومه ٫با یه باد راه می افتند و با یه فس می خوابند٫چون فکرنمیکنند.جمع کنید بساط عرب پرستی رو.
برید تاریخ رو بخوانید و ببنید اسلام با چه فجایعی وارد ایران شد٫از جنگهای معروف به رده بخوانید و از کشتار تیسفون و بعدش اگر غیرت داشتید که بعید می دانم داشته باشید٫انوقت اسلام رو می اندازید سطل .ایرانیهای با غیرت!عراب به فرمان همین محمد که سنگش رو به سینه می زنید به سرزمین ما یورش بردن وبه مادران ما تجاوز کردند٫میدانم براتون مهم نیست چون همین الان ناموس ایران مورد تجاوز قوم محمد قرار می گیره ولی اینبار تو سرزمین اعراب به اسم امارات٫مردای باغیرت ایران:کلاهتون رو بیاندازید اون بالا بالاها!!!!
اقای احسان جامی به شما افتخار میکنم که هنوز 23 سالتون نشده انقدر در فعالیهای اجتماعی شرکت دارید که توانسته اید عضو شورای شهر هم باشید٫ای کاش این منتقدین اینها رو هم می دیدند!!
...پیش این سنگدلان قدر دل و سنگ یکی است....................قیل و قال زغن و بانگ شباهنگ یکی است
زنده باد ایران٫اندیشه
نابود باد اسلام٫تحجر
شنبه 10 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
درود بر این جوان ایرانی .که در سن 23 سالگی دین اسلام محمدی را خوب شناخته.درود و درود.ولی بعصی ها مانند کp0licce - امارات - بخا طر اینکه نان عرب زیاد خورده.....خدا شمارا شفا دهد.بلند بگوئید امین شاید کمکی از ته چاه بیاید.
شنبه 10 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
ramtin80 - بلژیک - بروکسل تو هنوز شعار مرگ بر ... درود بر... میدی؟؟؟ ههههههههه بچه انقلابی
شنبه 10 فروردین 1387

nona33 - انگلیس - ناتینگهام
احسان از ایران- اصفهان
یک کم فکر کن بعد حرف بزن یعنئ دخترهای عرب تنومند بودن ولی مرداشون به اندازه نخود..
....واییییییییییییی خدای من اصلا با عقل جور در نمییاد
شنبه 10 فروردین 1387

ARTEMIS-SW - سو ید - مالمو
باز این خل و چلهای اسلامی نظر دادند اینها اینقدر بی سوادند که قوانین طبیعت راهم قبول ندارند برای اب توبه ریختن ....میگن ... در 9 سالگی هیکل 20 ساله راداشته فرض کنیم چنین چیز احمقانه ای درست خوب تکلیف مغز کودکانه اش چی میشه...!. بابا کاسه کوزتون رو جمع کنید برید عربستان!!!.
شنبه 10 فروردین 1387

mah1 - ایران - تهران
ARTEMIS-SW هر که با مسلمون بودنش مشکلی نداره باید بره عربستان! فکر نمیکنی تو هم یه جور این اخوندها داری فاشیستی حرف میزنی! میشه برایه کسی تکلیف مشخص نکنی... سعی کن اینقدر بدبین نباشی. (خل و چلهای اسلامی) اخه بی انصاف اگه مسلمون زاده ایی که خوش به حاله پدر مادرت! اگه نیستی که میشه بگی مذهب خودت چیه که یه کم راجبش صحبــــــــــــــــــــــت کنیم!
شنبه 10 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
اصلا شاید طرف (...... ) بوده !
شنبه 10 فروردین 1387

shervin2000 - امریکا - لس انجلس
این پلیس امارات هم نان عرب زیاد خورده هم .....
درود بر احسان عزیز.
شنبه 10 فروردین 1387

joshua - انگلیس - نیوکاسل
اقا احسان از اصفهان تو که میگی قران گفته در دین اجباری نیست چرا وقتی عمر به پادشاه ایران یعنی یزدگرد سوم نامه نوشت گفت اگر میخواهی کشور و مردم ایران را در برابر حمله سپاه اسلام نجات بدهی باید تسلیم بشوی و دینی را که ما برایتان مشخص میکنیم قبول کنید؟دوما اگر جرات داری برو در تمام کشورهای مسلمان بگو در دین اجباری نیست تا بفهمی حکمی که برایت صادر میکنند چیست؟سوما لطفا معنی مرتد را از اخوند مسجدتون سئوال کن و حکم در مورد انان چیست.زنده باد ایران بدون اسلام.
شنبه 10 فروردین 1387

mani_722 - ایران - ایران
اقای احسان از اصفهان مثال شما بدرد خودتان میخورد
اگر تاریخ نویس بیطرفی پیدا شود و تاریخ 200 اشغال ایران توسط اعراب را بنویسد نظر تمام ایرانیان با شعور و وطن پرست نسبت این شغل یعنی مسلمان بودن عوض میشد.« و امادر مورداسلام
مسلمانان در بطن اندیشه خود به تقدیس خدای قهار و خشنی می پردازند که زبان تکلمّش با انسان زبان تهدید و شکنجه است. در منظر چنین خدائی ، انسان صالح، بنده ای است خائف که شرط تعبدش وحشت از خشم او و اجتناب از دوزخ خوفناک اوست
شرط دلرُبائی در منظر خدای اسلام، کشتن یا کشته شدن است
سرکوب مخالفین به اشد مجازات و در صورت عجز، کشته شدن در منظر خدا، اعلی درجه بندگیست
شنبه 10 فروردین 1387

boy-teh - ایران - تهران
حیون عوضی اینو بدون اشغالایی مثل تو نمی تونن با این کاراشون اسلام و مقدسات و زیر سوال ببرن و با احساسات میلیاردها نفر بازی کنن به قول شاعر که میگه خر چه داند قیمت نقل و نبات.چیزی به مرگت نمونده اگه خداهم نکشتت من شخصا می کشمت
شنبه 10 فروردین 1387

ahangebiseda - سو ئد - نوزشو پینگ
ali-vienna - اتریش - وین : پس برای پدر و مادر تو هم بسازه. احترام خوبه مگه نه؟
شنبه 10 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
p0licce - امارات - دبی
خودشی خوب حدس زده بودم ....احتیاجی نیست که با عربها باشم تابفهمم تو هستی باهاشون می ایی این جا معرفی اشون میکنی اما خودمونیم خوب خوش خدمتی میکنی هاا!!!!!
اما افرین به جسارت این ایرانی که داره مرزها را می شکنه
شنبه 10 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
درود برkhasteh - فرانسه - استراسبورگ.راست می گوئید.اصلا این فکر را نکرده بودم.شاید همینطور باشد.چو ن اکثریت عربها همینطور هستند .وقتی ریس انها ... باشد.هوادارانش باید.... باشند.زنده باد ایران بدون اسلام
شنبه 10 فروردین 1387

mehre paeez - امرپکا - راکوپل
من با بی احترامی مخالفم ولی انصافا به نظر شما اسلام دین صلح و دوستیه. چرا در قران امده که کافران را بکشید تا زمین از خونشان رنگین شود. چرا به مرد اجازه میده زنش را بزند. چرا غیر مسلمان را نجس میداند. این اقا رو هم اول فیلمشو ببینیم بعد حکم صادر کنیم.
شنبه 10 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
mehre paeez - امرپکا - راکوپل مطالعه کن میفهی چرا.
یکشنبه 11 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
mani_722 - ایران - ایران شعار جرج بوش هم دموکراسیه. ایا با صلح داره میاره؟ چه کشت و کشتاری راه انداخته. شما برداشت صحیح رو از اسلام ندارین مطالعه هم نکرین وگرنه اینجور نمینوشتی
یکشنبه 11 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
iran zamen - نروژ - روگنان تو هم از قرار معلوم نژادپرستا سوارتن چون هنوز نفهمیدی انسانها با هم برابرند. سیاه سفید عرب و ترک نداره. دلت خوش مهد تمدن دنیایی؟ واسه همین افکار نژادپرستانت که تورو پشیزی حساب نمیکند و میزنن تو سرت.
یکشنبه 11 فروردین 1387

SAMAN28 - انگلیس - ساندرلاند
این اواخواهر.بچگی هاش ایران بوده....حتما بلایی سرش اومده......از طرف .دانا.کریم.کاوه.حاج فرهاد.
یکشنبه 11 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
parand2008 - فرانسه - نانسی وقتی کم میاری و جوابی واسه حرف حق نداری میشینی از ترک دیوار خورده گرفتن. تو اصلا لیاقت بحث هم نداری. بیسوادیت رو ثابت کردی
یکشنبه 11 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
mani_722 - ایران - ایران شعار جرج بوش هم دموکراسیه. ایا با صلح داره میاره؟ چه کشت و کشتاری راه انداخته. شما برداشت صحیح رو از اسلام ندارین مطالعه هم نکرین وگرنه اینجور نمینوشتی
یکشنبه 11 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
shervin2000 - امریکا - لس انجلس تو هم از قرار معلوم نژادپرستا سوارتن چون هنوز نفهمیدی انسانها با هم برابرند. سیاه سفید عرب و ترک نداره. دلت خوش مهد تمدن دنیایی؟ واسه همین افکار نژادپرستانت که تورو پشیزی حساب نمیکند و میزنن تو سرت.
چقدر بدبختن اونایی که جواب کم میارن میدونستی؟
یکشنبه 11 فروردین 1387

arashk_fara - انگلیس - لندن
دمش گرم درود بر تو ...حداقل ...... داره این کار رو بکنه شماها که ....... ندارید برید قرآن رو فارسی بخونید ....جلوتون آیه قتلو قتلو میذاریم باز میگید .. ننگ بر شما عرب و تروریست پرسان....در ماه های محرم وصفر تجاوز اعراب به وطن وناموسمان را گرامی میداریم...ننگ بر شما خدا ازتون نگذره
یکشنبه 11 فروردین 1387

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
ehsan mn - ایران - اصفهان
کم شرو ور بگو/ دختر اروپائیهای 9-10 ساله هم از نظر بدنی زود رشد میکنند پس باید به همشون تجاوز کرد؟
بسه دیگه زیاد بهمش نزن که بوی گند این دین تمام دنیا رو برداشته.
یکشنبه 11 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
من هیچ صلح و صفا یی تو دین اسلام نمیینم تماما درحال ناسزا گفتن به تمام ادیانه همه بدن فقط اسلام خوبه ..هر کی هم اعتراض کنه باید بمیره ..دچار توهم هستند همه را بد میدونند اخه یکی نیست بگه بی سوادی و بی اطلاعی از دنیا تاکی هر کشور مسلمان را هم می بینی یا توش فقر فساد جنگ بی عدالتی و ....از هر چی عرب وحشی و زبان نفهمه متنفرم
یکشنبه 11 فروردین 1387

kotlet - ایران - تهران
افتخار ایران من خودم شخصا به ایشون لقب شوالیه می دم
یکشنبه 11 فروردین 1387

kotlet - ایران - تهران
اگر اسلام دین صلح و دوستی بود باید در طی 1500 سال یک نمونه نشون می داد(اما همش داریم بر عکسشو می بینیم)
یکشنبه 11 فروردین 1387

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
p0licce - امارات - دبی
چقدر می نویسی؟ معلومه آدم وراجی هستی. حتما فکر می کنی با نوشتن جواب طرف رو دادی و حرفته به کرسی نشوندی؟ آره؟
یکشنبه 11 فروردین 1387

یاسمن110 - ساحل عاج - ابیدجان
خوبه دیدن زو رشون به مسلمونا نمیرسه از بدبختی نمی دونن چکار کنن . بیچاره فکر کرده با این کار پیامبر رو خراب میکنه نمیدونه گنده تراش هم نتونستن کاری بکنن چه برسه به این مورچه .... بابا ریز میبینمت
یکشنبه 11 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
p0licce - امارات - دبی. عرب گوش کن تو خیلی کوچکتر از انی که بخواهی تو سر کسی بزنی.همین که عربی همان خدای که تو به ان عتقاد داری زده تو سرت چون عربی.همین کافی است عرب.کاری را که ما در آ ینده می واستیم بکنیم.بوش داره انجام میدهد عرب.
ازparand2008 - فرانسه - نانسی وarashk_fara - انگلیس - لندن کمال تشکر را دارم.زنده باد ایران ودنیای بی عرب و بی اسلام
یکشنبه 11 فروردین 1387

غریب - اکراین - کیف
اللهم صلی علی محمد وال محمد وهرکه توان شنیدن ندارد جرعه ای از اب دریابنوشد.شفاعتش شامل دوستدارانش واب حوض کوثر گوارایشان.سعدی اگرعاشقی کنی وجوانی.........عشق محمدبس وال محمد
یکشنبه 11 فروردین 1387

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
iran zamen - نروژ - روگنان
دوست عزیز بگذار من هم در ادامه حرفات یک چیزی به این p0licce - امارات بگم.
p0licce - امارات - دبی
یک روز می یاد که هر کس ادعای مسلمونی کنه با پوتین تو دهنش بزنیم و اون روز هم با توجه به این اخبارهائی که می شنوی دیر نیست.
یکشنبه 11 فروردین 1387

ali-vienna - اتریش - وین
ahangebiseda - سو ئد - نوزشو پینگ
محمد پدرت بوده یا خدیجه و عایشه مادرت؟
یکشنبه 11 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
Nima 1 - سوئیس - زوریخ فکر نمیکردم اینقدر بدبخت باشی که ارزوی زدن ما رو داشته باشی.
بیا بزن داشی جون من بیا بزن دلت خنک شه. برو بدبخت ارزوتو با خودت به گور میبری بیچاره.
واقعا کوری واکنش جهانی و سازمان ملل رو نمیبینی؟ فاشیست.
دوشنبه 12 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
iran zamen - نروژ - روگنان خیلی دردت اومد که فحش میدی ؟ من معذرت میخوام دفعه بعد مواظب میشم دردت نگیره. شرمنده.
دوشنبه 12 فروردین 1387

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
p0licce - امارات - دبی
اتفاقا اون آرزوم داره به وقوع می پیونده. فعلا سیاستی را پیش گرفتیم که مثل سگ تو عراق به جون هم افتادید و به اسم شیعه وسنی دخل همدیگر را می آورید. مابقی را نمی گویم چون به معلوماتت اضاف می شه.
دوشنبه 12 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
p0licce - امارات - دبی.پس قبول داری که کسی به کسی مگوید . عرب فحش است.عرب.دردم امده از اینکه.... دردش امده.عرب
دوشنبه 12 فروردین 1387

mystreo - هند - میسور
فقط خواستی بگی منم هستم.
دوشنبه 12 فروردین 1387

darvaze_jahanam - نروژ - اسلو
بشتابید بشتابید
خانومها و اقایان (لیدیز اند جنتل من)
تور جهنم ٬ویژه شما جهنمیان از هم اکنون اغاز می شود.شرط بررسی پرونده شما دیدن انیمیشن ... و یک سیر دل خندیدن به او می باشد.
به علت محدودیت جا از پذیرفتن اشخاصی که فقط لبخند زده اند معذوریم.
برنامه های تور:
دیدار از گودال هاویه
نشستن زیر سایه درخت زقوم
ملاقات با نخبگان قوم لوط(ویژه مردان قزوین وشهرضا)
دیدار با برجستگان قوم ثمود
ودرروز اخر ٬روز خجسته ومبارک :دست بوسی شیطان عظیم الشان اسلام حضرت ایت اله(دولادولا)شیخ پشم الدین ...منتظر درخواستهای جهنمی شما هستیم.
قربون همگی ٬دیدار در جهنم
دوشنبه 12 فروردین 1387

darvaze_jahanam - نروژ - اسلو
p0licce - امارات - دبی
امو سلام الیکم (با لهجه قزوینی) بیا شهر ما تا دردو نشونت بدم
اگه پات برسه جهنم من می دونمو تو
مسلمون.....
دوشنبه 12 فروردین 1387

Diana8 - انگلستان - لندن
اخه من میخواهم بدونم این خرس گنده از خوش خجالت نمی کش ه با اون قیافه چپل چلاقش؟
دوشنبه 12 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
iran zamen - نروژ - روگنان
این p0licce - امارات - دبی را اصلا
جدی نگیر عیب نداره حالش خوب می شه این همه اش دل اش می خواد سوژه داشته باشه با یکی کل کل کنه ...چون حرف حق تلخه
دوشنبه 12 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
iran zamen - نروژ - روگنان
خوشم اومد خیلی باحال گفتی ....واقعا عرب یک فحش است برای ایرانی و دین اسلامی که توش همه اش پر از توحش عربهای بربر است
دوشنبه 12 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
p0licce - امارات - دبی. به قول Nima 1 - سوئیس - زوریخ
زمانی خواهد رسید که پوتین در دهانت خواهند کرد.عرب
دوشنبه 12 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
Nima 1 - سوئیس - زوریخ چرا کم میارین طفلکیا؟؟؟ وقتی کم میارن شروع میکنین به نشون دادن شخصیتتون.
لازم به یاداوری که هدف از نظر دادن تبادل نظریات و استفاده از اون نه تبادل ناسزا. عزیز دل برادر سعی کن نژاد پرست نباشی چون عملی است منسوخ . انسان باش حال چه عرب چه عجم چه اروپایی . سعی کن اینو بفهمی وگرنه از حیوان هم کمتری.
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

Nima 1 - سوئیس - زوریخ
p0licce - امارات - دبی
می بخشید شما از اون موقع تا حالا داشتید تبادل نظر می کردید؟؟؟
پس این چرت و پرتها چی بود که به این دوست iran zamen - نروژ - می گفتید؟؟
یک بار دیگه چیزهائی که نوشته بودی مرور کن ببین کجاش تبادل نظره.
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
p0licce - امارات - دبی.چی شد عرب داری به....مالی افتادی.بالا بری و پاین بیائی عرب هستی.دیدم به قزوین وشهر رضا دعوت شدی .به تو عرب خوش بگذرد.ازشما دوستانNima 1 - سوئیس - زوریخ.parand2008 - فرانسه - نانسیdarvaze_jahanam - نروژ - اسلو و بقیه دوستان تشگر می گنم به امید پیروزی ایران ازاد و بدون اسلام و بدون عرب
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
Nima 1 - سوئیس - زوریخ.دوست عزیز خودت را بخاطر این افراد خسته نکن.در جامه اسلام پر از این افراد نا اگاه است.که عقلشان به....است ..
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
p0licce - امارات - دبی
بسیار خر تو خر و مزخرف بود. برگزار کنندگانش پولاشونو گرفتن و رفتن وعین خیالشون نبود که در چند قیمت بلیط فروختن و هر کسی باید سر جای خودش باشه.)
این بابا قاطی داره از اسلام دم می زنه و از رژیم ملاها طرفداری میکنه از اون طرف پا میشه می ره کنسرت گو گوش بره اما سنگ دین را به سینه کوبیدن بعد بری یک خانم نیمه برهنه را ببینی .......این همان بیماری روحی روانی و تضاد شان است حالا حداقل می ری نیا یک جا دیگه بگو اسلام دین کاملیه ........یا اینکه اصلا از بیخ عربه یا نمی فهمه خدا همه را شفا بده
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
parand2008 - فرانسه - نانسی فقط برات متاسف میشم وقتی خودت رو .... به مردم معرفی میکنی. کسانی که منو میشناسن الان دارن بهت میخندن.
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

p0licce - امارات - دبی
خوب بالاخره جناب احسان خان شلوار خوشون رو زرد دیدن و تغییر نظر دادن و شرمنده کسانی شدن که سنگش رو به سینه میزدن.
بهر حال دوستان رهبرتان بسیار ضعیف بود. .... دفعه دیگه دنباله رو کسی باشین که سرش به تنش بیرزه. سعی کنین بفهمین جامعه جهانی با این مزخرفات مخالفه.
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

تنهاترین - ایران - تهران
اونایی که سنگ اسلام رو به سینه می کوبید چرا نمی خواید قبول کنید اسلام دینی که تنها و تنها بر مبنای شهوات انسانی و به دست انسان بنا شده نماد واقعی اش هم هزاران آیه از قرآن که فقط به موضوعات این چنینی پرداخته !
یک کم فکر کنید دین چیزی نیست جز ساخته ای بشری که برای سرپوش گذاشتن به خیلی کارها توسط تعدادی از آدمایی که از این قضیه سود می بردند پا به عرصه وجود گذاشته
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

esfand - امارات - دبی
احترام گذاشتن به هر مذهبی شامل احترام گذاشتن به رهبر اون مذهب هم میشه . کار ایشون یعنی به تمسخر گرفتن عقاید 1 میلیارد مسلمون.
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
p0licce - امارات - دبی

من عین کامنت خودت را کپی کردم ...ناراحت شدی ...اخه خیلی ضایع است تو اسلامتون زن نیمه برهنه دیدنش حرامه موسیقی حرامه ....تو خودت بهتر میدونی ...بعد کنسرت خانم نیمه برهنه رفتن ...از خودم در نیاوردم خودت نوشتی ................
چهار‌شنبه 14 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.