تبلیغ هواپیمایی ایران ایر در آمریکا در سال ۱۹۷۰ - ویدئو

تبلیغ هواپیمایی ایران ایر در آمریکا در سال 1970

Katayoon - المان - المان
تبلیغ هواپیمایی در ازای به تاراج بردن منابع ایران!
جمعه 9 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
حالا کی داره منابع را به تاراج می بره .............یک چی می گی تو !!!!!!!!!
واقعا برای خودمون کسی بودیم این شدیم ها.....ای روزگار کج مدار .
جمعه 9 فروردین 1387

ostajloo sadeghi - ایران - نهرخلج
بایک گل بهار نمیشه 90٪ مردم زیر خط فقر بودند.
جمعه 9 فروردین 1387

ajhard - آزاد - آزاد
درود بر پارسیان
اگر سخن شما درست هم باشه اون موقه تاراج می بردن در برابرش یه چیز هایی میدادن حالا چی؟
تاراج نمی برن؟
چیزی واسمون باقی گذاشتن؟
تو این 30سال چی کار کردیم که از گذشته ایراد میگیریم؟
راستی dandy نیست؟نگران شدم واسش آخه نیست با اون فتوا های زیباش دوباره بخواد یکی رو بکشه احتمالا اگر این آقایی که داره توی آگهی حرف میزنه اگر زنده باشه حکم قتلش از سمت dandy صادر میشه نه؟
نپرسید به چه جرمی چون این قوم خوب بلدن یه چیزی به آدم بچسبونن...
پرسیده بودی نمی دونم از کدوم شهر و دیار هستم...در پاسخ باید بگم اهل همون آب و خاک آریایی هستم اما موقع نوشتن کوهی از افسوس رو سرم خراب میشه چون باید سرزمینی که 7000سال تاریخ میترایی داره به زبون عربی حرف بزنه...بنویسه...و تازه امثال جناب عادی بیاد از این ها پشتیبانی کنه....
برو اگر میتوانی پارسی باش...دست کم ایرانی باش...
اگر امروز نمینویسم از کجا هستم چون شرم بر من است که خواهرانم را در خیابان ها کتک زنان می برند برادرانم را می کشند...
ای کاش تاراج می بردند اما خواهران و برادرانم را نمی کشتند...نمی زدند...نمی بردند...
جمعه 9 فروردین 1387

I was born to be free - کانادا - تورنتو
الان اعراب میبرند و خانواده اخوند ها توی المان عشق می کنند. اونوقت مردم فقیر جنوب فقیر تر می شوند. حداقل مردم مثل الان توی فقر نبودند و ترس جنگ نبود و عزت و احترام داشتند.
(قابل توجه Katayoon - المان - المان و خانم ostajloo sadeghi - ایران - نهرخلج )
جمعه 9 فروردین 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
کتایون یک قسمت از کارتون پلنگ صورتی نشون میداد پلنگ صورتی میاد از یه خیابون عبور کنه یه اتوبوسه که سالی یه بار از اونجا میگذشته درست در همون لحظه میاد پلنگ صورتی رو زیر میگیره . حالا تو هم سالی یه بار میای یه کلام گهربار میگیو میری. از ابجوهات و ویسکیهات خبری نیست تموم شد؟
اقای استاجلو صادقی کامنتت منو یاد حکایت گنجشک و شاه و منار جونبون انداخت میدونی که چیو میگم؟ برادر عزیز من نمیدونم تو چند سالته اما همه اونهایی که زمان شاه رو درک کردن و زمان اخوند رو هم دیدند دارن میگن ما خواب اونروزهارو هم دیگه نمیبینیم .فقر بود اما چقدر؟ تازه داشت به همش رسیدگی میشد فقط چند سال دیگه کافی بود که ریشه کن بشه اما حالا چی؟ اینقدر سمن زیاد شده که کوتاهیهای زمان شاه پیشش یاسمنه. تو نوشتن کامنتت وجدانت بهت تلنگر نزد؟ تو هرچی بخواهی میتونی بنویسی مختاری بنویس 100٪ کی به کیه تاریکیه. اما مردم که شعور دارن عقل دارن و میفهمن کی درست میگه و کی غلط.
کتایون خانم راستی نفت زمان شاه خدا بیامرز بشکه ای 35 دلار بود دلار هم 7.5 تومان. شاه کمتر از اونهم نمیفروخت اینو علنا اعلام کرده بود . اما اخوند تا همین 2سال پیش داشت نفت رو بشکه ای میانگین 20 دلار میفروخت. دلار هم 950 تومان بود و هست این یعنی نفت مفت .حالا کی منابع ایرانو داشت حراج میکرد؟ اخوند یا شاه ؟ حد اقل زمان شاه منابع نفت و گاز خزر و پارس جنوبی و .... سر جاش بود اینا این منابع رو هم دارن به تاراج میدن . حالا از معادن طلا و مس و بقیه نمیگم که اونارو هم دارن به بهای ناچیز میبرن برو به بابات بگو اینارو بلده بهت یاد میده برو افرین دختر خوب .
جمعه 9 فروردین 1387

zpirooz - آلمان - آخن
بابک جان حالا امسال که نفت 100 دلار هم فروختند چه غلطی خوردند؟ فعلا که سفره پهنه و حضرات هم سیری ناپذیر اگه اون موقع یک شاه داشتیم حالا هر کدومشون یک حکمروایی دارن
شنبه 10 فروردین 1387

hoormazd - امریکا - تگزاس
ostajloo sadeghi - ایران - نهرخلج
نه عزیزم 200 درصد زیر خط فقر بودن.شما وقتی حرف میزنی فکر هم میکنی? کتایون هم که...بس کنید این تفکر جهان سومی رو
شنبه 10 فروردین 1387

mehranbeigi - کانادا - تورنتو
اخه کسی نیست به این ادمهای ................. مثل ostajloo sadeghi و Katayoon بگه که اخه شما که دستتون از دزدی های 30 سال گذشته توی پول و خون مردم الوده شده چرا دیگه میایین نظر میدین
دارن میبینن با چشمشون که ایران 30 سال پیش جزو بهترین کشورهای دنیا بوده خود نوری زاده میگفت ما تو ایران بودیم میگفتیم وضعیته کشورمون بده ولی وقتی میرفتیم انگلیس و المان و فرانسه و امریکا برمیگشتیم ایران میگفتیم 1000 رحمت به ایران اون موقع ایران بهترین کشور بوده ما فقط به افکار پوسیده خودمون حالا به بدترین روز ممکن افتادیم دیگه بد تر از این نمیشه کشورمون داریم تو لجن زار فرو میریم هنوز میان میگن نهههههههههههههههههه ایران بد بود اون زمان بسه دیگه بابا
شنبه 10 فروردین 1387

ghol333 - ایران - تهران
پولهایی که خانواده باده پرست شاه ملعون از ایران به تاراج بردند و اکنون در خارج از کشور در کازینوها با آن نرد بی ناموسی می بازند از نفت صد دلار ی هم بیشتر است . آخوند هر کاری که کرد کشور را در اختیار ارباب بزرگ شاه و دار و دسته اش قرار نداد. به قول شریعتی امضای هیج آخوندی پای هیچ قرارداد استعماری نیست.زنده باد ایران.
شنبه 10 فروردین 1387

pooia - مالزی - kulalampur
تمام کارخانه ها مثل ذوب آهن و فولاد و اتومبیل سازی زمان شاه ساخته شد وتازه به بهره برداری رسیده بود. تمام دانشگاه ها که الان شما می بینید همه زمان شاه تاسیس شده. قدمهای خوبی داشتن بر می داشتن. تکنولوژی از کشورهای پیشرفته وارد میشد. الان چی ؟ از چین که آشغاله .
متاسفانه مردم نمک نشناس ایران خوشی زد زیر دلشون . مردم ایران لیاقت ندارن وقتی با تمام توهین هایی که به مردم میشه باز بیشتر از 65% میرن رأی میدن . و باز هم رژیم رو تأیید می کنن. متاسفم از انیکه این همه هموطن احمق دارم .
شنبه 10 فروردین 1387

ali.antone - ژاپن - نوکپو
سلام.شاید این حکایت واقعی رو شنیده باشید ولئ تکرارش خالی از لطف نیست یک شب عارفی در عالم رویا میبینه رفته بهشت برمیگرده میبینه از اون طرف رضا خان کبیر ومحمدرضا شاه فقید با نگرانی دارن میان مپرسه شما کجا اینجا کجا چرا نگرانید رضا خان میگه بعداز انقلاب اینقدر مردم گفتن خدا شاه وپدرش رو بیامرزه ما رو اوردن وسط بهشت و کلی هم بهمون حوری دادن وبرای این ناراحتم یه اخوند پدرسوخته گیر نمیارم اینارو عقد ما کنه
شنبه 10 فروردین 1387

mobina999 - سو ئد - استکهلم
اگه اون موقع یک شاه داشتیم حالا هر کدومشون یک یه پا شاهن.حالا سر قتل و غارت دعواست.
شنبه 10 فروردین 1387

Katayoon - المان - المان
تورنتوئی بیسواد هنوز نمیدونی چه عواملی قیمت نفت رو تعین میکنه!
اگه بدلخواه اون فراری بود پس چرا بشکه ای 350 ویا حتی 3500 دلار نمی فروخت ؟
باز نخوردی گیج میزنی هااااااا
شنبه 10 فروردین 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
خانم کتایون باسواد ...همش زیارت عاشورا نخون برو چهار تا کتاب تاریخی البته نه از اونایی که اربابای روضه خونت چاپ کردن از اون درست و حسابیاش بخون تا بفهمی که ایران در دورانی رییس اوپک بوده در باقی دوران هم از مهمترین و اثرگذارترین اعضای اپک بوده مثل الان نبوده که ایران رو به هیچ جاشون تو سیاست گذاریهای اوپک حساب نمیکنن. بله شاه ما و ایران از تاثیر گذارترین اعضای اوپک بودن اگه تو سوادت به این چیزا نمیرسه چرا غرشو به بقیه میزنی.
تازه این اواخر گفته بوده که دیگه نفت خام به دنیا نمیدیم و با ایجاد پالایشگاههای مختلف هم در کشور شغل ایجاد میکنیم هم به جای نفت محصولات نفتی میفروشیم اونهم به چند برابر قیمت. کافر همه را به کیش خود پندارد فکر کردی اخوند توسیاست گذاریهای اوپک مداده شاه ما هم مداد بود؟ اره دختر جون حالا فهمیدی که ما حرف اول و میزدیم. راستی نگفتی که چه جوری با ویسکی و ابجو اشنا شدی کلک.؟
و مطلب اخر ما این اواخر اینقدر جساب ذخیره ارزی داشتیم که میتونستیم نفت هم نفروشیم تا مدتی. اونوقت دنیا بیچاره میشد پس ابتکار عمل و قیمتگذاری همش دست ما بود. فکر کردی برای چی شاه رو کله پا کردن؟
شنبه 10 فروردین 1387

jehe - امریکا - شارلوت
هیچ توجه کردین که عکس میدون ولیعصرم نشون دادن؟
دلم برا خونمون تنگ شد
شنبه 10 فروردین 1387

ghol333 - ایران - تهران
علی ـ ژاپن : حکایت دیگری هم از شاه بخوان همه جنایتکاران رابرده بودند در جهنم قسمتی که پر از کثافت بود .همه زیر گنداب ها بودند ولی دیدند شاه ایران تا سینه بیشتر فرو نرفته .هیتلر اعتراض کرد که چرا شاه ایران باید بالاتر از دیگران باشد؟ گفتند : او روی شانه های باباش ایستاده!!!
یکشنبه 11 فروردین 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
قول 33از تهران- برادر تو جهنم که گنداب نداریم تو جهنم پر از اتیشه. اگه اخوندایی که مردن بیایند تو خوابت توصیف جهنمو برات میکنن. مثلا خیلی فکر کردی که جواب انتونی از ژاپن رو بدی؟ باشه بابا اربابات ازت راضی شدن تو کارتو انجام دادی اما خوب جوکت ضمن بیمزه بودن اصول دین رو هم تغییر داد. برو بپا گیر سعید مرتضوی نیفتی که کارت زاره.
یکشنبه 11 فروردین 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
آقاغوله 333 ایران تهران.یدونه (3) کافیه با این فکر کردنت. وای بحال تو که سه دفعه سه کردی.امضا ملاها پای اوراق در زمان شاه!!!اگر قرار بود که ملاها را آدم حساب میکردن که مملکت از زمان قجری و جاده های خاکی و الاغ و مکتب خونه که جلوتر نمیرفت همین طوریکه داری میبینی کشور را با آن همه پیشرفت و صنعت و آزادی و دانشگاه و دانشجو در سراسر دنیا امروز این ملاها بکجا کشوندن و امضا های ننگینشون در قراردادهای گاز و یا نفت و حتی از تقسیم دریا مازندران که وطن فروشی معرض است و آدمکشی و جنایاتی که هر روزه در دنیا میشه پای همه ورقه ها دیده میشه فقط یکم چشم باز میخواد .اکثر ملاها اون موقع یا پا قبری میخوندن و یا باسواداش روضه خون بودن از هر هزارتاش یکی شایدمعلمی و یا آدم درمیامد.قدیما وقتی مخ بچه ها دیگه درس رو نمیکشید میفرستادنش که ملا بشه و اصلا تو تهران معرف بود میگفتن که این دیگه بدرد چیزی نمیخوره بره ملا بشه بهتره تا وقت کلاس رو بگیره. البته روحانیون خوب و برجسته حسابشون با این ملا دوزاریها که الان در راس کارند همیشه جدا بوده و هست و مردم فرق روحانی فهمیده و ملای دزد و جانی را خوب میشناسند و میدانند که چه کسانی خیانتکارند و چه کسانی مسلمان و خدمتگذار.
یکشنبه 11 فروردین 1387

leilajoon - رومانی - بخارست
babaktoronto - کانادا - تورنتو چرا حرص می خوری اگه امثال کتایون و قول 333 نبودند و نباشند که مملکت ما به گند کشیده نمیشد که کسانی که تا دیروز برای ایرانیها دولا راست میشدند حالا ما رو مسخره کنند و به ما بگن عقب مونده و وحشی
دوشنبه 12 فروردین 1387

mah1 - ایران - تهران
من کاری به کامنت های دیگران ندارم ولی شاه هرچی بود سگش میرزید به اخوندهای دزد و گدا گشنه. لااقل اون چشم و دل سیر بود ولی اینها مگه سیرمونی دارن. حیف شاه. هر بدی کرد پیش اینها فرشته است. اینها دستشون حتی به خون خودیشون هم الودست کم سرهمو زیر اب نکردن. فقط جان مادرتون اسلام و خدا پیغمبرو وسط نکشین.
دوشنبه 12 فروردین 1387

sara12 - انگلستان - اسلو
ضمنا این آگهی سال 1970 نیست و انواع جامبو جتهای (747) از اواخر سال 1975 ببعد ساخته شد و پرواز کردن در ایران ایر یا (هما) هم پروازهای مستقیم از تهران به آمریکا و بلعکس با جت بو ئینگ 747 از سالهای 1976 شروع شد و تا یکی دو سال بعد از انقلاب هم ادامه داشت.پس نتیچه میگیریم که این آگهی در سال 1976 بوده و یا بعد.
دوشنبه 12 فروردین 1387

Geelongcat - استرالیا - سیدنی
Katayoon - المان -
این خانم بداند که میلیونها دلار ایران الان هزینه حماس فلسطین و حزب الله لبنان میشود. همانهایی که ادعای امارات را در مورد خلیج فارس و جزایر سه گانه تایید میکنند.
باز از تاراج منابع ایران صحبتی داری ؟
دوشنبه 12 فروردین 1387

dj amir - انگلستان - برافورد
کجا بودیم و الان به کجا رسیدیم
سه‌شنبه 13 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.