تصادف اتوبوس راهیان نور و جان باختن ۲۷ تن دیگر

تصادف اتوبوس راهیان نور و جان باختن 27 تن دیگر

بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس کاروان راهیان نور در محور ایذه حدود 27تن دیگر از زایران مناطق جنگی جان خود را از دست دادند  و 13 نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار تابناک اتوبوس حامل این کاروان شامل فرهنگیانی که از استان چهار محال و بختیاری به خوزستان اعزام شده بودند، در جاده شهر کرد به ایذه واژگون شد.

این حادثه روز گدشته بر اثر سرعت زیاد و برخورد اتوبوس با گاردریل و عدم کنترل راننده رخ داد.مجروحان این حادثه به بیمارستان ایذه منتقل شده اند.
 
این دومین حادثه ای است که در دو هفته اخیر برای گروهی از مسافران کاروان های راهیان نور روی می دهد.
روز 25 اسفند سال 1386) نیز اتوبوس حامل گروهی از دانشجویان دانشگاه علمی - کاربردی خیام مشهد با یک تانکر حامل سوخت در محور اندیمشک به خرم آباد برخورد کرد و آتش گرفت و 22 سرنشین این اتوبوس در میان شعله های آتش جان دادند و هفت نفر دیگر نیز زخمی شدند.
 
با وجود آن که حتی رییس جمهور هم برای درگذشت این افراد پیام تسلیت صادر کرد، به این خبر توجه چندانی نشد و صداوسیما به شهادت 5 تن از زایران ایرانی در انفجار انتحاری کربلا بسیار گسترده تر و با آب و تاب بیشتر پرداخت.
 
با وجود آن که طی سالهای اخیر با تلاش بخشهای مختلف جامعه تلفات تصادفات جاده ای کاهش چشمگیری داشته، همچنان این پدیده از اصلی ترین عوامل مرگ در ایران به شمار می رود.
mahdi_dannte - ایران - تهران
خدا روحشونو شاد کنه
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

bahram1 - ایران - تبریز
به خونواده هاشون تسلیت می گم اما همه گی برای ... و خودی نشون دادن رفته بودن
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

ehsanusa - امریکا - نیوجرسی
خدا رحمتشون کنه. بیچاره ها گرفتار اجل معلق در جاده های نا امن و غیر استاندارد ایران و سیستم حمل و نقل نا امن تر اونجا شدند. چیزی که برای مسئولین ایران مهم نیست جون مردمه. در رابطه با اون 5 نفر زائر ایرانی با توجه به دستورالعمل ارسالی شورای امنیت ملی به دفاتر خبرگزاریها و روزنامه ها که خودتون هم روی سایتتون به نقل از روز آنلاین گذاشتین صدا و سیما وظیفه داره هر خبری که به نحوی بشه با اون به آمریکا حمله کرد و علیه اون تبلیغات کرد رو بزرگ کنه و روش مانور بده. احتمالا اگر رد پایی از امریکاییها در این تصادفات جاده ای پیدا میشد و یا میتونستن یه جوری به امریکا ربطش بدن تبلیغات در مورد این اخبار بسیار بیشتر میشد و چه بسا سه روز هم تعطیل عمومی اعلام میکردند و مهمون خارجی هم دعوت میکردن برای مراسم بزرگداشت شهدای جاده ای! به هر حال خدا بیامرزدشان این گروه فرهنگی و آن گروه دانشجویان بینوا را. آمین.
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

Neda.Dubai - امارات - دبی
روحشون شاد....خیلی ناراحت شدم من موندم کی میخوان به فکر مردم خودشونم باشن...
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

king_irooni - ایران - سربندر
تصویر اتوبوس مذکور نشون میده که این اتوبوس متعلق به دوران ژوراسیکه آخه نمی دونم که مسئولین چطور به این ماشینای قراضه اجازه کار کردن ( البته از نوع بازی با جون مردم) می دن؟؟!!
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

پریا - ایران - تهران
از نظر اقایان مهم نیست که انرژی هسته ای رو بچسب
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

iroony - ایران - تهران
معلومه دیگه وقتی با این اتوبوسهای 302 یا همون بنز های قدیمی میبرنشون این اتفاقات هم میفته ماشین 30 ساله پیش که نه ترمز داره نه فرمان هیدرولیک...تازه خوبه چند سال پیش که چند نفرم رفتن رو مین...
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

uglyducky - ایران - تهران
آخه کجای دنیا مردم را برای تعطیلات سال نو به مناطق جنگیی میبرند که خون هزاران جوان بیگناه به نا حق در آنجا ریخته شده.
حالا تازه عراق شده کشور دوست ایران و عراقیهای بیرحم هم شده اند برادران مردم ایران.
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

zpirooz - آلمان - آخن
من نمیدونم کی میخواند در باغ شهادت رو ببندند اونهایی که به چنین اردوهایی میرن بیشترشون یک هدف مشترک دارند که بهرام1 بهش اشاره کرد پس باید شهادتشونو تبریک گفت شهادت رو تبریک میگن دیگه نه!!!؟؟؟
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
روحشون شاد......رییس جمهور دیگه چه ما رئیس جمهـــــــــــــــــــــــــــور نداریم...مردان هــــــــــــــــــــــــــزار چهره>>>>>>>احمدی وهمکاراش
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

fati - انگلیس - لندن
پیروز -المان گل گفتی.اخه رفته بودن چه چیزی ببینن یه مشت زمین که از زمان جنگ درست نشده. چشمها قراره چه زمانی باز بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایا امان از این قوم.......
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

ghoghnoosepir - ایران - تهران
راهیان نور یا راهیان گور
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

kayvan841 - ایران - اهواز
چند روز پیش توی اخبار شنیدم که همین اواخر برای ساختن حرم امام جواد توی عراق!!! مقدار 1100 کیلو (هزار و صد کیلو) طلا!!! از طرف ایران خرج شده!!! که معادل 112 میلیارد تومان است. به نظر شما با این مقدار پول چقدر جاده میشه ساخت یا تعمیر کرد؟؟؟ یا شاید ما لیاقتشو نداریم و امام جواد مهمتره از طلا باشه حرمش!!!
نانی که به خانه رواست به مسجد حراااااااااااااام است!!!
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.