‌خاتمی:مردم حق دارند اگر حکومتی را نخواهند؛ با رای خویش آن را عوض کنند

‌خاتمی:مردم حق دارند اگر حکومتی را نخواهند؛

 با رای خویش آن را عوض کنند

رییس موسسه بین‌المللی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها بهار را آغاز زندگی و رستاخیزی خواند که خداوند با مثال قرار دادن آن، مساله حیات مجدد در عالم دیگر را برای انسان به تصویر کشیده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی طی سخنانی در جمع مردم اردکان - زادگاهش - در محل خانه فرهنگ خاتمی، بهار را بارزترین نمونه زندگی بخشی خداوند و مظهر اعتدال الهی توصیف کرد و با اشاره به این‌که "امسال سال نو را در حالی آغاز می‌کنیم که در ششمین روز بهار، ولادت با سعادت پیامبراکرم(ص) و فرزند بزرگوارش امام صادق(ع) را در پیش داریم." این اعیاد بزرگ را به مردم تبریک و شادباش گفت.

وی افزود: اگر بهار، حیات طبیعت است، حیات جامعه انسانی و تاریخ، با بعثت پیامبران میسر می‌شود و اگر بهار هر ساله تکرار می‌شود، بهار تاریخ نیز با سالگرد بعثت پیامبران تکرار می‌شود.

وی با قرائت آیه‌ای از قران مجید که مبنی بر این‌که " به دعوت پیامبران پاسخ بگویید وقتی شما را دعوت می‌کنند تا شما را زنده کنند" خاطرنشان کرد که " امسال ، دو بهار با هم تقارن دارند."

رییس موسسه بین‌المللی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من همواره به این روایت که "دوست داشتن وطن از ایمان است" ، فکر می‌کردم و با خود می‌اندیشیدم که چه ارتباطی ممکن است بین دوست داشتن سرزمین و ایمان که امری قلبی و درونی است، وجود داشته باشد. اگر بپذیریم که انسان دارای یک حیات فردیست که در آن رشد و نمو می‌کند و هویت شخصی خود را باز می‌یابد، باید بپذیریم که انسان دارای یک حیات جمعی نیز هست که تاثیرگذاری آن بر هویت فردی شخص بسیار زیاد است.

خاتمی ادامه داد: وطن و سرزمین ، مظهر هویت اجتماعی انسان است و توجه به وطن ، توجه به هویت جمعی است.

وی خطاب به همشهریانش با بیان این‌که " افتخار ما ایرانی بودن و اردکانی بودن است" گفت: ایران سرزمین بسیار بزرگی است و ملتی افتخار آفرین دارد. ایران جزو معدود کشورهای تمدن‌آفرین جهانی است.

وی با بیان این‌که " ایرانیان ، دست کم دو بار در طول تاریخ ، تمدن‌آفرین بوده‌اند؛ یکی قبل از اسلام و دیگری بعد از اسلام" افزود: بعد از اسلام نیز نقش ایرانیان در ایجاد و بسط تمدن اسلامی اگر بی‌نظیر نباشد، بدون شک کم‌نظیر است به گونه‌ای که اگر بزرگان، مشاهیر، اندیشمندان و متفکرین ایرانی را از حوزه فرهنگ و تمدن اسلامی حذف کنیم، تقریبا از این وادی چیزی باقی نمی‌ماند. پیامبر و اسلام نیز در جان ایرانی استعداد و ذوق فوق العاده‌ای را دیدند و با سخاوتمندی، دریای عظمت و معرفت اسلامی را در جان ایرانی جاری کردند.

خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عظمت و بزرگی ملت ایران و سابقه آزادیخواهی و مشروطه‌طلبی ایرانیان یادآور شد: ایرانیان پیشتاز استقرار جامعه مدنی و تمدن جدید در عین سازگاری با معیارهای فرهنگی و دینی خود در دنیای شرق بودند.

وی هم‌چنین با اشاره به عزم مردم ایران در حد اقل صدسال اخیر برای رهایی از حکومت‌های مستبد و دیکتاتور و حرکت به سمت آزادیخواهی و مردمسالاری و با اشاره به انقلاب اسلامی مردم ایران گفت: هنر این ملت و انقلاب و اسلامی که مردم آن را قبول داشته‌اند این بود که به جای آن رژیم وابسته، جمهوری اسلامی را مستقر کردند.

رییس بنیاد باران ادامه داد: جمهوری یعنی این‌که حکومت ناشی از اراده مردم است. یعنی این‌که همه چیز در حکومت باید بر مبنای رای و اراده مردم باشد. یعنی این‌که حکومت در مقابل مردم مسوول است و ارباب مردم نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد باران، خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اثر بخش بودن نظر مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: مردم حق دارند اگر حکومتی را نخواهند؛ بدون توسل به زور، با رای خویش آن را با حکومت دیگری عوض کنند.

وی با اشاره به قانون اساسی و این نکته که " همه امور باید از طریق رای مردم باشد" این امر را از افتخارات ملت ایران و عظمت امام راحل دانست.

رییس‌جمهور سابق کشورمان در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم که در ایران هستیم و به لحاظ معنوی نیز ، حب اهل بیت(ع) و مولا امیرالمومنین(ع) را در دل داریم.

وی ایران را دارای موقعیت ممتاز جغرافیایی و منطقه‌یی و منابع عظیم خدادای دانست و ابراز امیدواری کرد تا از این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها به نفع ارتقاء جایگاه کشور استفاده شود.

وی معتقد است: کشور ما دچار عقب ماندگی‌های تاریخی بزرگی است و این از شان مردم ما به دور است که ایران جزو کشورهای در حال توسعه باشد.

وی دوستی وطن را "تلاش برای ارتقاء جایگاه ایران در همه عرصه‌های بین‌المللی، اقتصادی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، رفع تنگناها و مشکلات مردم، در عین رعایت اصل عدالت و برخوردار نمودن همه بخش‌های جامعه از زندگی مناسب" معنا کرد.

خاتمی با بیان این‌که " اگر بهار به معنی زندگیست ، کویر ، نشانه مبارزه با سختی و خشنی حیات است." ادامه داد: از نشانه‌های لطف خدا به مردم کویر این است که اگر کویر را نقطه خشم و بخل طبیعت قرار داده، خداوند به این نقطه انسان‌هایی عطا کرده که همه آن کمبودها را با ابتکار و تلاش و مجاهدت خود جبران می‌کنند.

وی در پایان افزود: افتخار می‌کنم که ایرانی هستم و از بزرگترین افتخارات من این است که به اردکانی بودن خود افتخار کنم.

وی همچنین،حضور خود در جمع اردکانی‌ها را در روزهای نخست سال جدید به فال نیک گرفت و برای روح پاک شهدا، امام راحل و آیت‌الله خاتمی امام جمعه فقید اردکان ، طلب رحمت نمود.

در ابتدای این مراسم محمد رضا تابش نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و خیرمقدم به سید محمد خاتمی، یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشت و برای روح آیت الله خاتمی و آیت‌الله بهجتی، طلب علو درجات نمود.

وی با اشاره به فرارسیدن نوروز باستانی گفت: از نوروز که نو شدن طبیعت را به ما می‌نمایاند، می‌آموزیم تا جان و جهان‌مان را نو کنیم و طبیعت دل و دیده را از زنگارها و غبارها فرو شوییم و کهنگی‌ها و کینه‌ها و خاطرات تلخ را از جان‌مان بزداییم و با الهام از طبیعت نو، به افق‌های روشن و فردای بهتر چشم بدوزیم.

دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراز و نشیب‌های کشورمان در سال 1386، حضور مردم در واپسین روزهای سال گذشته در انتخابات را برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات ملت ایران دانست و با اشاره به نتیجه انتخابات در شهرستان اردکان گفت: اینجانب که افتخار نمایندگی مردم فرهنگ دوست و عالم پرور شهرستان اردکان – یونان کوچک ، که چون نگینی بر تارک کویر ایران می‌درخشد – را برای سومین بار پیدا کرده‌ام، به خود می‌بالم که توفیق خدمتگزاری به مردمی را دارم که شهرشان مهد علما، بزرگان، مشاهیر و فلاسفه و فقها بوده و هست.

منتخب مردم اردکان در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسوولیت خطیر نمایندگی مردم در مجلس، ابراز امیدواری کرد تا " در سایه اعتماد مردم، در عرصه ملی حافظ منافع ملت باشد و در جهت منافع و خواست‌ها و مطالبات مردم از هیچ کوششی فرو گذار ننماید."

تابش افزود: ضمن تاکید بر اهداف اصلاح‌طلبانه خود، متعهد می‌شوم تا در جهت رشد و توسعه و عمران و آبادانی اردکان عزیز و خدمت به اردکانیان شرافتمند، همه مساعی خویش را به کار بندم.

نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال " نوآوری و شکوفایی " ابراز امیدواری کرد تا مسوولین، با بهره‌گیری از استعدادها و نبوغ جوانان و دانشمندان این مرز و بوم، استفاده از نظرات نخبگان و مدیران مجرب، حرکت بر مدار قانون و برنامه‌ریزی ، استفاده از منابع و امکانات و ظرفیت‌های بسیار بالای کشور، سامان دادن به وضعیت اقتصادی چون گرانی و تورم، ایجاد ظرفیت‌های شغلی، تنش‌زدایی در عرصه خارجی و حل معضلات سیاسی با تدبیر و خردورزی ، مجموعاً شرایطی را فراهم آورند که کشور در مسیر بالندگی و شکوفایی قرار گیرد و از مشکلات مردم – این صاحبان اصلی انقلاب که ولی نعمت مسوولین هستند – کاسته شود و آرمان‌ها و خواست‌هایی که ملت شریف ایران برای تحقق آن هزینه‌های سنگینی داده است، محقق شود.

تابش در پایان، بار دیگر بر عهد خود برای خدمتگزاری صادقانه به کشور و مردم حوزه انتخابیه شهرستان اردکان تاکید و سالی سرشار از موفقیت و کامیابی را برای مردم آرزو کرد.

iran zamen - نروژ - روگنان
اقای خاتمی دیگر بس است.اگر مردم به جمهوری اسلامی بگویند نه . به گفته شما میشود حکومت را به حکومت دیگر تبدیل کرد.اقا از 70000000میلیون 50000000 می گویند نه باور نمی کنید .این یک حقیقت است.دروغ دیگر بس است تا چه زمانی می خواهید به این حرفها ادامه دهید.
دوشنبه 5 فروردین 1387

parviz1 - انگلستان - کترینگ
این ملا خاتمی از همه دروغگوتر و دست از عوام فریبی بر نمیدارد.غافل از اینکه دست ملاها پیش ملت ایران باز شده و دیگر دروغهایش کارساز نیست.اگر راست میگوید در رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی اعلام کند که رای گیری مجدد(آری و یا خیر)به جمهوری اسلامی بعد از 30 سال حق مردم است .بعد ببینیم که چه اتفاقی میافتد.مرتیکه مزخرف خجالت هم نمیکشد و با آن پوز خند مسخره به ملت به دزدی و عوام فریبی خودش ادامه میدهد.
دوشنبه 5 فروردین 1387

joshua - انگلیس - نیوکاسل
ادم دروغگو مردک نفهم چرا ایقدر چرت و پرت میگی جه افتخار و چه پیشرفتی تاریخ دنیا از خود دیده پس از اسلام جز ترور و ادمکشی به صورتهای مختلف و مقایر به مد روز.بعد اون کی جرات داره که جان خود و خانواده خود را به خطر بیندازه و بر زبان بیاورد که ما حکومت ظلم از طرف خدا و به نام خدا بر مردم را نمیخواهیم.
دوشنبه 5 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
اون روزی که قرار بود بین دانشجوها ودشمنشون یکیو انتخاب کنی حرمت عمامه بهت اجازه نداد دوستاتو تنهابذاری همتون مثل همین از چی ترسیدی اقای خاتمی ؟وقتی اونروز رای اکثریت رو پشت سر داشتی ؟ایا فرصتهای تاریخی اینچنینی برای مردان سیاسی تکرار شدنی هستند ؟ هرگز ! امروز اصلاح طلبی شما ساخته دردی از این مردم دوا نمیکنه .خانه از پای بست ویران است !
دوشنبه 5 فروردین 1387

سوین - ایران - تهران بزرگ
باز این ممد چاخان یه بهوونه ای پیدا کرد که ابراز عقیده کنه ؟ واقعا متاسم که بعد از این همه بلایی که سر ملت اومده بازم جمع میشن واسه این سوپاپ اطمینانا کف و سوت می زنن. کنتور که نمی ندازه دهنش رو وا میکنه ملت هم میگن ایول اینم آزادی بیان اینم رهبر آزاده که از هیچی نمی ترسه.
دوشنبه 5 فروردین 1387

parmida-otrish - اتریش - وین
توجه توجه بزرگترین دروغگوی سال شناخته شد .
دوشنبه 5 فروردین 1387

sarv_e_chamaan - ایران - تهران
این بابا که همش از حکومت تعریف کرده و تیتر مناسبی برای خبر انتخاب نشده است.
(خاتمی با اشاره به اثر بخش بودن نظر مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: مردم حق دارند اگر حکومتی را نخواهند؛ بدون توسل به زور، با رای خویش آن را با حکومت دیگری عوض کنند. )
دوشنبه 5 فروردین 1387

حسن کچل - ایران - زاهدان
من با نظر شما برادران ..عزیز کاملا موافق نیستم درسته که اینم اخونده ولی با بقیه
فرق میکنه شما که خارج از کشور هستین ولی ما دیدیم که تلاش کرد لااقل در دوره خاتمی با اکسیژن تنفس نکردیم ولی کارشکنی زیاد میکردن. نمیگذاشتند حرفهاشو عملی کنه. خاتمی اگر چه تمید حکومت کرد ولی خاتمی بود که تروریستهای اطلاعاتی را زیر سوال برد هر چند با مرگ امامی نجس کامل نابود نشد .پروژه خاتمی بود که پس از سالها به مردم ازادی بیان داد همه سیاستمدار شدند در دنیا ایرانیان به ایرانی بودنشون افتخار میکردند در جهان به رو ایران باز شد ولی افسوس که دستهای الوده شیاطین شد راه و افکارش بود ولی اگر خاتمی پای حرفش بایستد کل ایران که نه بلکه جهان پشیبانش میشود در ضمن یک نفر را میشه خفه کرد یک ملت را هرگز کسی نمتواند ملتی واحد نه ملتی خود فروش و برادر فروش و ترسو با شعوری کمتر از گوسفند هر ایرانی 3 چیز میخواهد ازادی خانه کار مگر چقدر این خواسته ها خطرناکند که حکومتی وحشت کنه پیکانی که شاه قول داد به هر خانوار ایرانی بده پیشکش ایران حکومتهای زیادی بخودش دیده هیچکدام تا ابد نبودند یا از خارج هجوم اوردند وعوض شده ویران یا کودتاه شده یا انقلاب شده شاه هم نمیخواست سلطنتشو از دست بده شاه هم ساواک داشت هم ارتش هم ژاندارم هم پاسبان که همه مسلح بودند و مردم با همین دستهای خالی اگر شاه هم بفکر رای گیری می افتاد شاید هرگز انقلابی در کار نبود بقولی گره ای که با دست وا شود هیچ عاقلی با دندان بازش نمیکنه بابا نترسین اسلام به این اسونی نابود نمیشه خدا در انتخاب دین اجبار نکرد ازاد گذاشت مگر یک حکو مت نعوذب ا..از خدا بالا تر است دندان باز نمیکند
دوشنبه 5 فروردین 1387

ladansiena - ایتالیا - سینا
اقای خاتمی شعار دادن اسون.8سال هم شما شعار دادی و هیچ کاری نکردی. طفلکی ایران.هر سال بدتر از پارسال.خاک بر سرمون.
دوشنبه 5 فروردین 1387

ویسپرد - انگلیس - لندن
خاتمی که در اوائل انقلاب وزیر ارشاد بود بنیان گذار توقیف، سانسور مطبوعات، نشریات و چاپ در ایران است. در اواخر دهه 70 عکس هایی از خاتمی در کنار میز شراب همراه اطلاعیه ای با امضای «جمعی از اعضای انجمن اسلامی برادفورد انگلستان» توزیع شد.. در زمان ریاست جمهوری اش دانشجویان از خوابگاهشان نیمه شب به پائین پرتاب و کشته و زهرا کاظمی خبرنگار کشته و قتل های زنجیره ای و بسیاری دیگر در کارنامه او و رژیم جمهوری اسلامی وجود دارد. شهرت او مانند بسیاری از افراد رژیم ، حفظ منافع شخصی، سفسطه و دروغ به مردم است البته زیر نام خدا... و این بار..
دوشنبه 5 فروردین 1387

tarrega - ایران - ساری
نمیدونم چی بگم .
درسته . خاتمی توانایی و پتانسیل انجام خیلی کارها رو داشت . اما قدرتشو نداشت و این به معنای همه چیز و هیچ چیزه . کسی که قدرت نداشته باشه یعنی برای ریاست جمهوری هیچ صلاحیتی نداره .
من جزو کسایی بودم که فقط یک بار در انتخابات شرکت کردم و اونو هم به خاتمی رای دادم اما اون فقط ماسکی بود به چهره ی پلید این دولت . دریچه ی امیدی بود برای جان گرفتن دوباره ی این رژیم .
هرچند نمیشه از این گذشت که خیلی از مفاهیم مخالفت و حقوق بشر و ایستادن مردم در این 8 سال بوجود آمد . اما من معتقدم خاتمی عروسک خیمه شب بازی ای بیش نبود در دستان پلید خونخواران این رژیم .

خاتمی دروغگو نبود . اما یک رئیس ناتوان بود با شعارهای زیبایی که خودش هم میدانست توانایی اجرایشان را نخواهد داشت و این یعنی ........
دوشنبه 5 فروردین 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
حسن کچل گره ای که با دست باز میشه نباید با دندان باز کرد قبول ولی به ملایان نباید اعتماد کرد اعتماد کردن به اونها خطرناکه مطمئن باش این ادم اونروزی که رای 70 میلیونی حامیش بود اونکاری رو که باید میکرد نکرد به نظر من هدف اون حفظ جمهوری اسلامیه ! هیچوقت از اون شنیدی که حرف از جدایی دین و دولت بزنه ؟نه برا این بابا دیر شده تاریخ مصرفش گذشته اون قدر اون موقعیت تاریخی رو نفهمید و نتونست ازش مثل یک قهرمان بزرگ تاریخی ازش استفاده بکنه افسوس تا اونجایی پاپیچ اینها شد که به کل نظام لطمه نخوره متاسفانه این گره با دندان باز خواهد شد مگر اینکه معجزهای رخ بده !
دوشنبه 5 فروردین 1387

iroony - ایران - تهران
حسن کچل - ایران - زاهدان ...جدا فکر میکنی مردم ایران انقلاب کردند؟؟فکر کردی چطوری شاه نتونست مردم رو سرکوب کنه؟؟یعنی نمیتونست یه قتل عام کلی راه بندازه؟؟جدا فکر نکردی مردمی که به مراتب از الان بی سواد تر و راضی تر بودند چطور شد انقلاب کردند اما مردم با سواد و ناراضی تر الان نمیتونند دوباره انقلاب کنند؟؟...فکر نمیکنی خاتمی مثله یه مهره شطرنج هست که یه وظیفه خاص داره؟؟وظیفه خاتمی اینه که مردم رو به اصلاحات در درون همین نظام نه نظام دیگری امیدوار کنه اما دیگه حناش رنگی نداره...البته که این حکومت حالا حالا ها هست و به زور جکومت میکنه خیالت راحت...
دوشنبه 5 فروردین 1387

shanul - المان - هامبورگ
خاتمی اگه تو دلسوزه مردم و وطن پرست بودی میرفتی خارج از ایران و پناهنده میشدی و حقایقه رژیم ایران رو برای دنیا میگفتی تا حقانیتتو برای خدا و ملت ایران صابت کنی.
دوشنبه 5 فروردین 1387

پریا - ایران - تهران
اینا چون خودشون از همه چی خبر دارن حتی از به زبان اوردن کلمه رفراندوم وحشت میکنن به نظر من اگه خاتمی نبود این حکومت خیلی زود از بین میرفت من دوست دارم دفعه بعد هم احمقی نژاد رئیس جمهور شه تا این حکومت از ریشه نابود شه
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

mehrnoosh - ایران - اهواز
این مطلب را باید روز سیزده بدر منتشر میکردند.اشتباهی زودتر منتشر کرده اند.
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

king_irooni - ایران - سربندر
دوستان ، مشکل اینه که فکر می کنید خاتمی اومده که ایران رو از دست دیکتاتوری نجات بده ، اما اینطور نیست بلکه اون سعی می کنه که با روشهای آروم تر دوام حکومت رو بیشتر کنه.
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

hesam007 - ایران - شیراز
این نامردا دسته همشون تو یه کاسه هست..... فقط خیانت به مردم و مملکت و خوب بلدن.
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

palmera - ایران - اصفهان
یاد حرفای استاد نوری زاده افتادم که وقتی می خوان در مورد جریان اصلاحات حرف بزنن میگن کاروان با نشاطی که ساربانش قصد حرکت نداشت...آقای خاتمی بسه!
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

zpirooz - آلمان - آخن
همه حرفهاتون درست اما اگه اون هشت سالی که شما میگید هیچ نتیجه ای نداشت الان بیشتر از نصف بچه هایی که توی این سایت کامنت میگذارند شاید هنوز بعد از اسم ... صلوات میفرستادند. من دوران دانشجوییم از لیسانس تا فوق لیسانس هم در زمان خاتمی بود و هم قبل از اون اون قبل ها توی دانشگاه انجمن های اسلامی همه دست ادمهایی بود که هیچکس رو بجز خودشون قبول نداشتند و ماها رو کافر میدونستند جنبشی که باعث شد نه تنها دانشجوها بلکه بقیه اقشار جامعه به خودشون اجازه بدند حکومت رو حداقل توی مجامع خودشون نقد کنند از زمان خاتمی و شروع بحث های اصلاح طلبی آغاز شد تا قبل از اون شما به نماینده رهبر در دانشگاه هم نمی تونستید ایرادی بگیرید چه رسد به انتقاد از مقام اول کشور که به معنلی ایستادن در مقابل خدا بود پس در این وانفسا باید گفت باز هم دست مریزاد به این کسانی که جامعه خفته رو یک تکانی دادند هر چند هیچ کاری نکردند و نخواهند کرد
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
دوست عزیز palmera - ایران - اصفهان .شما که نقل قول از اقای نوری زاده می گوئید ایا او را واقعا می شناسید.یا این چندین ساله که صحبت از مخالفت می کند او را می شناسید.خاتمی ونوری زاده وغیره همه انها بخشی از سیستم حکومت هستند.
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

next - انگلیس - لندن
مردک ابله چرا دست از سر ملت ایران بر نمیداری. خائن تمام عیار.
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

wizard2377 - ایران - آبادان
بی خیال شو
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

jvdkhz - پارس - پارسه گرد
این یارو تا موقعی که رییس جمهور بوده چرا این حرفارو نمیزد؟چرا از مردم نپرسید که آیا حکومت اون دوره رو قبول دارن یا نه ؟بی جربزه فقط میگفت گفتگوی تمدنها مگه اسرائیلیها تمدن نداشتن چرا ورزشکارای دوره خودش که بااسرائیلیها باید مسابقه میدادن انصراف میدادن؟تازه وقتی یه ایران میومدن کلی تشویق میشدن؟؟؟اینها فقط گردن به بالا!!!!فقط زبون. مگه خودش نبود که تو دانشگاه هو شد به دانشجوها گفت بیرونتون میکنم؟انگار با بچه طرفه!!!!گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه....
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

parmida-otrish - اتریش - وین
نه جانم این دروغ اول اپریل بود منتها خاتمی کلک زد و زودتر گفت.
چهار‌شنبه 7 فروردین 1387

Afshin London - انگلستان - لندن
یک شیشکی بلند برای خاتمی شیاد و دوستانش بفرست صواب داره
پنج‌شنبه 8 فروردین 1387

azadi - ایران - کرج
انقدر این مردک بی وجود اراجیف گفته وخالی بسته حس خواندن اراجیف جدیدش رو نداشتم ولی از تیتر صفحه یک سوال برام مطرح شد که دوست دام این جلنبر جوابم رو بده سوال ساده ایه احتیاج به هوش سرشاری نداره ولی خائنین مثل این یارو درک سوال فکر میکنم سخت باشه همینطور جوابش
ببخشید مجبور شدم بخوانم ؛به حال خودم وتمام ایرانیان تاسف خوردم.
سوال
میشود بفرمایید اگر حکومت جمهوری اسلامی میباشد پس ولایت فقیه این وسط چه کاره بیدند ویگلنزجگ؟
اقای خاتمی خواهشا دیگه حرف نزن به اندازه کافی تئوری دادی بی وجودیهای تو باعث شده که ناموس ما مردم سر از امارات در بیاره تمام کشورهای درپیت عرب دارند برای ایران لنترانی میخوانندو...
در یک کلام خفه شو
جمعه 9 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.