شکایت ثبت احوال فارس از مرد هزارچهره

شکایت ثبت احوال فارس از مرد هزارچهره

اداره کل ثبت احوال استان فارس از تهیه کنندگان مجموعه تلویزیونی مرد هزار چهره شکایت کرد.

به نوشته الف وکیل اداره کل ثبت احوال استان فارس ، با تهیه و تقدیم دادخواستی به دادگستری فارس از مسئولان و دست اندرکاران مجموعه تلویزیونی مرد هزار چهره شکایت کرد.

در این دادخواست مواردی به عنوان دلایل و مستندات توهین بیان شده است از جمله: انتصاب شخصیت اصلی داستان به عنوان شخص کلاهبردار شیاد و متقلب در مجموعه ثبت احوال شیراز، ارائه فضای بی نظم و خارج از شان اداری در ثبت احوال شیراز و القای سوئ استفاده از موقعیت شغلی توسط کارکنان اداره کل ثبت احوال شیراز.

در این دادخواست، ثبت احوال استان فارس خواستار اعاده حیثیت و دریافت 21 میلیارد ریال به عنوان خسارت معنوی وارد شده به مجموعه ثبت احوال شیراز شده است.

سریال طنز مرد هزار چهره با کارگردانی و بازی مهران مدیری از روز اول فروردین 87 ، هر شب ساعت 23 از شبکه سوم سیما پخش می شود. در قسمتهای اول و دوم این سریال، دیوانسالاری پیچیده و نظام اداری کشور بطور غیر مستقیم به باد تمسخر گرفته شده است.

در سریالهای مشابه و طنزهای انتقادی قبلی مهران مدیری، ناهنجاری های نظام اداری و سیاسی کشور بدون اشاره مستقیم به سازمان یا محلی خاص، نقد می شد اما در داستان "مرد هزار چهره" ، ناهنجاری های اداری در اداره ثبت احوال شیراز- به عنوان نمونه ای از ادارات کشور - اتفاق می افتد.

salar_ee - ایران - تهران
اداره ثبت احوال شیراز هم خواسته خودشو با این شکایت مطرح کنه. مهران مدیری کارگردان و بازی گر قوی است که چهره واقعی جامعه را به تصویر میکشد.چرا باید از واقعیت فرار کرد.
یکشنبه 4 فروردین 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
بابا کی می خواهید دست از این کوته نظری ها و تنگ نگری ها فارغ شوید؟
در غرب روز روشن رییس جمهور را سوژه طنز می کنند آب از آب تکان نمی خورد. حالا مثلا ثبت احوال شیراز امام زاده شاه عبدالعظیم است که به گوشه قبایش برخورده است؟ تازه اگر خسارت معنوی است چگونه برآورد خسارت فرموده اید آنهم به این میزان؟!!!
یکشنبه 4 فروردین 1387

artosh - ایرام - تهران
ای بابا! این گشنه ها هم دنبال یه تکه استخونن. بابا مگه نظام اداری این مملکت چیزی جز اینه؟
بنده خدا مهران مدیری. واسه شادی مردم ساخته اما....
یکشنبه 4 فروردین 1387

palang - انگلیس - لندن
دیگر ایران طنز پردازی شهیر مانند مهران مدیری رابه خود نخواهد دید
دوشنبه 5 فروردین 1387

rezashah - استرالبا - ملبورن
اداره ثبت احوال بوی کباب حس کرده
دوشنبه 5 فروردین 1387

شیما - ایران - ایلام
اینا هم میخوان ادعای خارجی ها رو در بیارن.......برن گم شن...واقعیت تلخه
دوشنبه 5 فروردین 1387

dr.arshia - کانادا - تورنتو
دکتر شریعتی سخن جالبی در این خصوص فرمودند:( بی شعوری مادر کفر است.)معنی طنز را هم نمدانند تقصیری هم ندارند وقتی عادت کنن که توی طنز هم عزاداری و نماز جماعت نشون بدن و همیشه حاج اقا بهترین انسان باشه دیگه از این مدل طنزا بدشون میاد.خدایا ایران و ایرانی را به دموکراسی درست و جامعی بدون اخوند سوق بده.خدایا امین.
دوشنبه 5 فروردین 1387

dandy - امارات - امارات
حقیقت تلخه......خیلی هم با مزست.....ثبت احوال شیراز. هم بخودش شک داره
دوشنبه 5 فروردین 1387

ugh2008 - ایران - تهران
اون وقت میگن چرا کرگردانای ایرانی فیلماشون ابکیه وداستانهای تکراریه عشقی وخانوادگی دارن بیچاره ها تقصیر ندارن میخوان سرو گوششون راحت باشه. اقای مدیری هم پس از سریال بر ره واون همه گیر از طرف اموزش و پرورش ومردم برره و...بیخیال سریال انتقادی شدورفت دنبال روش بقیه وسریال باغ مظفرروساخت. حالاهم این گیر مسخره هیچ ارتباطی بااصل موضوع نداره وگرنه که باید پزشکهاوبعدم پلیس شکایت کنند
دوشنبه 5 فروردین 1387

ASTON - -
خوبه همیه ما مید و نیم یک فیلم یا سریال که بخواد تو ایران پخش بشه باید از7 خوان رستم رد شه تا مجوز بگیره لابد همچین چیز ی واقعیت داره که ا جازه اش دادند در ضمن چرااز تهیه کننده خسارت بگیرند بگو اگه جرات دارن از شبکه3 بگیرند که داره پخش میکنه
---------------------
کاربرگرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را به فارسی بنویسید.
با تشکر
دوشنبه 5 فروردین 1387

farhad21 - ایران - اصفهان
در مورد ثبت احوال فارس میتونم بگم که :
اومد لب بوم قالیچه تکون داد... قالیچه خاک نداشت خودش را نشون داد.
دوشنبه 5 فروردین 1387

دیبا - ایران - تهران
اولا بحث اعاده حیثیت در جایی مطرح می شه که در واقع حیثیتی ریخته شده باشن و مردم اون و باور کرده باشن و دیدشون نسبت به اون مورد تغییر کنه . در صورتیکه این یه مجموعه ی طنز و همه مردم کاملا متوجه این مسئله هستند. این اولین مجموعه مهران مدیری نیست و قبلا هم ایشون و بقیه از اسامی ادارات و شهرای دیگه (من جمله همین تهران) هم برای کاراشون استفاده کردن. اگه اینجور بود که دادگاه های تهران باید پر از این دادخواست ها و پرونده ها می شد . الا اینکه ثبت احوال محترم شیراز توو شیر برنج دنبال گوشت می گردن که متاسفانه پیدا نخواهند کرد.
با سپاس
دوشنبه 5 فروردین 1387

mehrnoosh - ایران - اهواز
مهران مدیری جان تو توی هر سوراخی انگشت کنی یه ‌‌اژدهای دوسر از توش در میاد.تو با طنز شبهای برره اوج نبوغ خود رابه اثبات رساندی که دیگر کسی نتواند بگوی به شهرما گویش ما شغل ما ویا غیره توهین شده.در این مجموعه ی جدید هم هنوز برای اظهار نظر زود است هر که بیخودی انتقاد کند فقط میخواهد به نوعی خودش را مطرح کند.مدیری جان دستت درد نکند.
دوشنبه 5 فروردین 1387

jvdkhz - پارس - پارسه گرد
یه جوری زر میزنن انگار کارشون بهتر از اینه.نه تنها اداره ثبت احوال بلکه اکثر ادارات همینجوره تو شناسنامه یکی از دوستان که المثنی گرفته دوتا بچه هم داره اسم زنش ثبت نشده ولی اسم بچه ها نوشته شده؟؟؟این ثبت احوال هم دیده تو کشورهای دیگه خسارت معنوی معنی داره اومده پا در هوا یه زری زده به دل نگیرید
دوشنبه 5 فروردین 1387

javad_uk - انگلیس - لندن
دمش گرم
دوشنبه 5 فروردین 1387

sarv_e_chamaan - ایران - تهران
کاش خداوند قدرت درک طنز را به بعضی انسانها عنایت کند . آمین یا رب الجهانیان
دوشنبه 5 فروردین 1387

king_irooni - ایران - سربندر
نه که واقعا" سیستمشون اینجوری نیست ؟؟؟!!!.... تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها....
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

behzad135220 - اوکراین - کیف
احتمالا همون کارمند اداره ثبت احوال شیراز از طبقه زیر زمین اداره ثبت احوال پا شده اومده خودی نشون بده...خوب اگه اینجوری هستین چرا ناراحت می شین....به خودتون برسین تو رو خدا.....آی پزشکا...آی پلیسا ...آی وای بیاین که مهران اومده برین شکایت .....
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.