مرگ چند شهروند در حرم حضرت معصومه؛ به دلیل فشارهای بی‌منطق جمعیت

مرگ چند شهروند در حرم حضرت معصومه

 به دلیل فشارهای بی‌منطق جمعیت

2 زائر تبریزی امروز پنج‌شنبه هنگام تحویل سال نو در جوار حرم حضرت معصومه (س) به دلیل ازدحام جمعیت و فشارهای بی‌منطق مردم متاسفانه جان خود را از دست دادند و حداقل 12 تن نیز مصدوم شدند. استاندار قم این خبر را تایید کرده است.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، علی نیکان قمی ظهر امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به استقبال زائران و حضور آن ها در جوار حرم مطهر گفت: استقبال زائران در این لحظه بسیار زیاد بود و به دلیل هجوم مردم جهت خارج شدن از حرم متاسفانه 2 زائر که اهل شهر تبریز بودند جان خود را از دست دادند. 

وی در خصوص نام و مشخصات این دو نفر ادامه داد: یک زن مسن 60 ساله به نام مریم صالحی، به دلیل تنگی نفس و فشردگی و نفر دوم نیز دختری 8 ساله بود که پس از خروج از حرم در زیر دست و پا جان خود را از دست داد. 

فرماندار قم با بیان اینکه استقبال مردم و زائران جهت حضور در هنگام سال تحویل در حرم مطهر بیش از انتظار بود تصریح کرد: همچنین 12 نفر نیز مصدوم شدند 8 نفر از آن ها در بیمارستان های کامکار و نکویی قم بستری شدند و 4 نفر از آن ها به صورت سرپایی مداوا شدند. 

mah1 - ایران - تهران
اینم از زیارت کردنمون بابا اخه کی...؟ شده برین زیارت بزنه به سرتون که برین کمی جلوتر بعد هلت بدن جلوتر اونجاست که یه ارنج داره پشتوو سوراخ میکنه انگار میخواد نفستو بگیره؟ اونوقت میگی چه... کردم. اون وسطم گیریو...
پنج‌شنبه 1 فروردین 1387

babaktoronto - کانادا - تورنتو
باز این نویسنده ایرانیان یوکی با این نوشته هاش داره تشویش اذهان عمومی میکنه میرم عمو سعید و صدا میکنما. بابا هر فشاری که بیدلیل نیست. بعضی از فشارا دلیل داره والا ثمر هم داره. ادم ثمره اشو بعدا میبینه شما ببینید همین زایران محترم(التماس دعا) اگه ادعیه هاشونو با پست معمولی میفرستن میره که اصلا دیر میرسه به خدا شایدم تا اون موقع دیگه کار از کار گذشته باشه. پس حتما دعای اون بابا واجب بوده و حاجتشو زود میخواسته بگیره که دعا رو با دی اچ ال مذهبی یا همون فشار از همه طرف برای نزدیکتر شدن به حرم مطهر خواسته همراه کنه که این اتفاق ناگوار افتاده و تنی چند شهید شدن. روحشان شاد.
پنج‌شنبه 1 فروردین 1387

حسن کچل - ایران - زاهدان
یه دفعه من رفته بودم مشهد زیارت خلوت بود رفتم خیلی نزدیک داشتم فاتحه میخوندم که پرس شدم به همون حفاز میگن داشتم شهید میشدم اونم چه شهیدی نمیدونم شما اسم این زیارت را چی میزارین خدا یک چیزی میدونسته که
قبر حضرت محمد{ص}وحضرت علی {ع} تو ایران نگذاشته حالا اگر جایی زیارت برم از دور فاتحه ای میخونم بر میگردم ولی یک چیزی خیلی عجیب بود همه عقب عقب میرفتند
جمعه 2 فروردین 1387

mehdy_pooya - ایران - قم
باز که خالی بستی 3 روزه که تو حرمیم
جمعه 2 فروردین 1387

javadremix - ایران - تهران
babaktoronto - کانادا - تورنتو از مسخره کردن عقاید مردم چه سودی میبری بازم هر چی باشه بهتر از اون کلیساهایی است که سالی 20 نفر توش نمیان برن .اون پدر روحانی هم داره مگس میپرونه.
جمعه 2 فروردین 1387

mehrdad_k - اتریش - وین
زیارت؟حضرت معصومه؟ازدحام جمعیت؟اینها 60٪ایران هستند بعد ماامید به پیشرفت ورهایی از خرافات داریم.نه حقشونه اون40٪هم باید بسوزد به خاطره حماقت اکثریات
جمعه 2 فروردین 1387

derafsh - اتریش - وین
من نمیدونم این عید چه ربطی به مرده های عرب داره. چرا ایرانی با این فرهنگ قوی باید ساعت سال تحویل بره سر قبر مرده. چرا ما همه چیز رو قاطی کردیم. عاقبت مردم کم مطالعه و بی خبر از تاریخ خودش جز تباهی چیزی نیست.
جمعه 2 فروردین 1387

hoormazd - امریکا - تگزاس
دو چیز حد نداره یکی پهنای کهکشانها یکی هم خریت بشر.کی این مردم میخوان دست از خرافه پرستی و مخ اکبندی بردارن?
جمعه 2 فروردین 1387

hesam007 - ایران - شیراز
اشکال نداره شهید شدن میرن پیشه خدا ..مستقیم به خدا میگن..
در باغ شهادت همچنان باز است..
جمعه 2 فروردین 1387

shayan96 - ایران - تهران
من نمی دونم ایرانیهای اون ور آب چطوری مخشون رو شستشو میدن که اعتقادات شون 180 درجه تغییر میکنه که ما رو آدم های خرافه پرست و نفهم و خودشون انسانهای باشعور و فهمیده به حساب میارند تو رو خدا به ما بگید اونجا چه میبینید که اینقدر عاقل و با شعور میشید. بیچارهها حق هم دارند اینقدر توی ایران دیسکو میسکو ندیدن که باید هم عقدهاشون رو سر اسلام خالی کنند.
جمعه 2 فروردین 1387

hoormazd - امریکا - تگزاس
shayan96 - ایران - تهران
معلومه کی مخش شستشو داده شده.شیعه های رافضی مرده پرست که هر جا چندتا اهن و اجر و یه اسم عربی میبینند زود بهش دخیل میبندند تا دل درد و کمردرد و بواسیرشون خوب شه اینم عاقبتش.چقدر ایرانی بدبخت شده که باید اویزون معصومه و سکینه و رقیه باشه.به ما چه که یه عرب پاپتی به خاطر سودای حکومت بر یه قسمت از ایران بلند شده اومده اینجا و بعد هم مرده.تو هر شهری هم که رسیده یه بار کمرشو امتحان کرده تا این مردم مرده پرست بی عقل خرافاتی یه جا واسه اویزون شدن داشته باشن. چقدر پهنای چاه باید گشاد تر بشه تا این امام تایمری بیاد بیرون? کی قفل مغز این عرب پرستهای مرده پرست میخواد باز شه? شما چه جوری دست کسی رو که شلاقتون زده میلیسید?وای از اینهمه نادونی و جهالت
شنبه 3 فروردین 1387

king_irooni - ایران - سربندر
میگن قدیما سفیر بریتانیا با زنش میره که مشهد رو ببینه و یه سری هم به مرقد امام رضا (ع) بزنه ، وقتی مردم رو اینجوری می بینه که چجوری از سر و کول هم بالا می رن به زنش میگه که : فکر کنم حالا حالاها منافعمون تو ایران سیو (save) باشه .
شنبه 3 فروردین 1387

kamikase - ایران - تهران
hoormazd جون دمت گرم.
هر چی بدبختی میکشیم از خرافه پرستیه!
شنبه 3 فروردین 1387

kotlet - ایران - تهران
سفیر بریتانیا مسلمون شد یا نه؟
شنبه 3 فروردین 1387

parand2008 - فرانسه - نانسی
جالبه این کارها همه تو ایران هست حتی عرب ها هم این کار ها را نمیکنند می گن حرامه شما بت پرستید براشون مسخره است ........شما ها را تو ایران حسابی شستشو میدن با اون دستگاه عریض و طویل صداو سیما که نمزاره هیچ لااقل از همسایه های کناری عربا بودنید .....هر چند این اخونده بهجت می گه اون ها هم نجس هستند .........
شنبه 3 فروردین 1387

ASTON - ٍٍٍ -
من با نانسی کاملا موافقم عربها تمام‌این رسو مات را حرام عادات و روسومات شیعه می دانند و اینگرئ را تقلید از دین و ایین هندوها میداند.میگویند کافیست ارم (لو گوی)جمهوری ب استلاح اسلامی را بالوگوی سیکهای هندی و طرز عمامه بستن اخوندهایشیعه را با سیکها مقاسه کنید.یا کافیست به یک فیلم هندی توجه کنئد .کشیدن یک تکه پارچه به بتها برای متبرک کردن و. . . .در ضمن مراسم سال نو ائین باستانی ما ایرانیهاست چه ازمسلمان کلیمی مسیحی زرتشتئ و. . .جشن گرفتن ان هیچ ربطی به مذهب ما ندارد اگر داشت میگفتن چیدن هفت سین درکلیسا یا مسجد!
یکشنبه 4 فروردین 1387

kotlet - ایران - تهران
parand2008 - فرانسه - نانسی
اگه تاحالا تو قم بوده باشی می بینی 50 درصد مردمش عربن
سه‌شنبه 6 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.