حال و هوای عید در تهران

حال و هوای عید در تهران

نوروز فرا رسیده و تهران حال و هوای عید گرفته است.

برای تماشای ویدئوی " حال و هوای عید در تهران"

اینجا را کلیک کنید

8735 - ایران - شیراز
ای ول بابا چقدر همه چی ارزونه ارزون هست . یه وقت ورشکست نشن
چهار‌شنبه 29 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورنتو
ببخشید این دم اخری تک و تنها تو مملکت غریب اخرین کامنتامم بنویسم شاید این کامنت زیاد نوشتن هم یه جورایی حس ارتباط با هموطنامو برام زنده میکنه در هر صورت به شخصه اگر در طول این مدت مسبب سر درد برای همه و مخصوصا ایرانین یو کی های عزیز شدم عذر خواهی میکنم.
اگر اینجا تهران باشد ایا شما جنب و جوش و تحرک تو این فیلم دیدید؟ ایا بوی عید میامد؟ مردم که بیشتر به اجناس نگاه میکردند تا خرید اینطور نیست؟ اگر مردم واقعا استطاعت مالی داشتند که اصلا نباید چیزی تو اون مغازه اجیل فروشی پیدا میشد ادم هم که باید مثل تظاهرات وول میزد. ادم این چیزارو میبینه واقعا ناراحت میشه ادم از داخل یه چیزایی میشنوه از قیمت اجناس که گوشاش سرخ میشه. چقدر تصور اینکه یه پدر نتونه به درخواست فرزندش برای خرید یک لباسی یا هر چیز دیگه در عید جواب مثبت بده سخته.
این دمه اخری باز هم تجدید دوران این کره خاکی که نویدگر اغازی دوباره در بهار زندگانیست بر زمین- طبیعت -انسان و ایرانیان کره خاکی مخصوصا زحمتکشان گرامی ایرانیان یو کی که امکان برقراری ارتباط ایرانیان در سراسر جهان را فراهم اورده اند خجسته و میمون باد. به امید ازادی و سربلندی دوباره ایران زمین و ایرانی.
رسید مژده که امد بهار و سبزه دمید وظیفه گر برسد مصرفش گلست و نبید
شراب نوش کن و جام زر به حافظ ده که پادشه به کرم جرم صوفیان بخشید
چهار‌شنبه 29 اسفند 1386

shekamo - نورو - اوسلو
وای هوس ایران و کردم محشر بود دستتون درد نکنه وووووووووو
عیدتون مبارک
پنج‌شنبه 1 فروردین 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.