امیررضا خادم در نامه‌ای به شورای نگهبان خواستار بازشماری آرای خود شد

امیررضا خادم در نامه‌ای به شورای نگهبان خواستار بازشماری آرای خود شد

امیررضا خادم در نامه‌ای به شورای نگهبان خواستار شمارش مجدد آرای خود شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نامه خادم به شورای نگهبان ضمن تشکر از «مردم بزرگوار و فهیم ایران» از بابت حضور در انتخابات و «خداقوت به کلیه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی» و با اشاره به نظرسنجی‌هایی که طبق گفته خادم در آنها وی در تمامی مراحل یا نفر اول و یا یکی از چند گزینه اول حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بوده است، تغییر شرایط فعلی نامتعارف دانسته شده و آمده است:« مستدعی است به هر شکل که مقدور می‌باشد، نسبت به بازشماری آرای اینجانب و بررسی احتمال اشتباه در نحوه شمارش آن دستور لازم را صادر فرمایید.»

در ادامه نامه خادم آمده است:« در نهایت آنچه شرط لازم برای قوام بیش از پیش در پیکره سیاسی کشور است، انتخاب فرد یا افراد از سوی مردم بوده که ایشان با حضور خود آن را به اثبات رسانیدند و آنچه شرط کافی بر این الزام است، اعتنا و احترام به آرای مردمی است که انتخاب اصلح از آن آنهاست.

بنابراین از درگاه خداوند منان آرزو دارم به ما عنایتی فرماید تا تحمل دیدن و شنیدن دیگران را از دست ندهیم.

عشق دردانه است و من غواص و دریا میکده

سر فرو بردم در آنجا، تا کجا سر بر کنم

با تشکر

دکتر امیررضا خادم»

dara - ایران - ایران
سر فرو بردم در آنجا، تا کجا سر بر کنم ...خوب معلومه از مجلس ........پهلوون باید خاک مجلس بخوره تا ابدیده بشه
دوشنبه 27 اسفند 1386

ostajloo - ایران - نهرخلج فریدن
اقای کیان ارثی نماینده سابق فریدن و داماد خلخالی را من خیلی خوب میشناسم. ایشان اصلاح طلب هستند. بلا نسبت. چون فریدن همه این روحانی مبارز و مومن رامیشناسند دیگر از فریدن کاندید نشداین بار از تهران کاندید شد . این مبارزدر ردیف 49 بود آقای خادم در ردیف 50 انوقت بعضی هابه رضازاده اردبیلی اعتراض میکنند که چرا رفته فلان جا پول در میاورد. درمملکتی که قهرمان جهان از اخوندی که مدرک او سوم ابتدائی باشد و چهار دوره نماینده مردو بشود وخنده دارتر اصلاح طلب هم باشد از آقای خادم بیشتر بیشتر رائ بیاورد!

استاجلو
سه‌شنبه 28 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.