عاقبت دوستی اینترنتی

عاقبت دوستی اینترنتی

دوستی اینترنتی بار دیگر باعث شد حیثیت یک خانواده خدشه‌دار شود و دختری جوان در دامی که خود زمینه آن را فراهم کرده بود، گرفتار آید.


 به گزارش ایسنا سرهنگ عبدالله قاسمی، رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اعلام این خبر گفت: به رغم هشدارهای مکرر، باز هم این هفته پرونده‌ای به پلیس آگاهی ارجاع شد که طی آن، ارتباط اینترنتی باعث بروز واقعه‌ای ناگوار برای دختری جوان شده بود.


 وی افزود: دختری جوان چندی پیش در شکایت خود به پلیس مطرح کرد که مردی به اجبار او را مورد آزار و اذیت قرار داده و در ضمن، فیلمهای غیراخلاقی از او گرفته است.


 سرهنگ قاسمی ادامه داد: کارآگاهان پس از چهره‌نگاری و شناسایی نشانی فرد مورد نظر، متهم را دستگیر و به آگاهی دلالت دادند؛ اما پسر جوان با قبول داشتن رابطه نامشروع با این دختر اعلام کرد : هیچ گونه زور و اجباری در کار نبوده و شاکی داوطلبانه به این ارتباط و تهیه فیلم غیراخلاقی تن داده است.


 رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی اظهار کرد: تحقیقات پلیسی از دختر جوان، صحت ادعای فوق را ثابت کرد و مشخص شد که این ارتباط از طریق «چت» با اینترنت برقرار شده و دختر جوان هنگامی که وعده‌های ازدواج از طرف پسر را پوچ دیده و احساس کرده فریب خورده طرح شکایت کرده است.


 سرهنگ قاسمی با ابراز تاسف از چنین حوادثی، به دختران جوان هشدار داد که دوستی‌های خیابانی و اینترنتی راه حل مناسبی برای انتخاب همسر و تشکیل زندگی نیست و معمولا روابطی که از این طریق برقرار می‌شود ، نافرجام است.


 رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی در عین حال از خانواده‌ها خواست تا بر روابط فرزندانشان حتی روابط اینترنتی نظارت و کنترل داشته باشند و فضایی صمیمی در خانه ایجاد کنند تا جوانان مجبور به پنهان‌کاری نباشند؛ چراکه داشتن ارتباط عاطفی با فرزندان باعث می‌شود جوانان برای درد دل یا مشاوره به افراد غیر و نااهل رجوع نکنند. 

arashk_fara - انگلیس - لندن
خیلی از دوستی ها موفقیت آمیز هست تو اینترنت... اینترنت محل خوبی هست برای دوست یابی اما برای شناخت بیشتر باید قرار ها گذاشته شود اما نه تو خونه ...حالا طرف تو خیابون یا پارتی یا ... آشنا میشه مثلا عاقبتش خوبه؟
دوشنبه 27 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
با ارش موافقم.
دوشنبه 27 اسفند 1386

p0licce - امارات - دبی
سرهنگ عبدالله قاسمی، این قدر زور نزن به گوش اینا نمیره. پدره عشق و هوس بسوزه که اینا هالیش نیست.
اگه یکم دیگه حرف بزنی چند نفر سبز میشن میگن تو مملکت خفقانه و اله و بله وسه همین همچین شده
دوشنبه 27 اسفند 1386

rohnavaz - ایران - تهران
fara انگلیس : من فکر میکنم که شما در اثر استفاده از مواد روان گردان در حال خودت نیستی . لطفا بیشتر مراقب خودت باش.
دوشنبه 27 اسفند 1386

amanj - ایران - همدان
باید اگاهیهای جوانان ماافزایش یابد.وفرهنگ سازی شود.اینترنت وسیله است. مانند هر وسیله دیگر.نحوه استفاده از ان مهم است
دوشنبه 27 اسفند 1386

iroony - ایران - تهران
اتفاقا تو ایران که رابطه ی جنس مخالف مشکل داره اینترنت جای بسیاااااار عالی و خوبی هست که دو نفر بدون اینکه وابستگی آنچنانی هم بهم پیدا کنند حرف بزنند....آخه الان ایران جوری شده که اگر دو تا تیکه چوب خشک رو هم بذاری کناره هم سره یه هفته پیوند میخورند...فیلمهای خارجی نشون میده دو نفر 10 سال باهم همکار هستند اما چیزی بینشون رخ نمیده اما فیلمهای ایرانی کافیه یه دختر و پسر هفته ای 3 دفعه تو خیابون همو بیبینند ازدواجشون قطعیه!!!
دوشنبه 27 اسفند 1386

mehrnoosh - ایران - اهواز
اتفاقا چت فقط برای همین دوست پیداکردنهاست. من چندبار وارد چند چت روم مختلف شدم تا مینوشتم سلام .میپرسیدن چندسالته شوهرداری یانه اگر برای فلان نیامدی وشوهر هم داری بیخود آمدی .من میگفتم بابا حالا نمیشود درباره ی مسایل روز یا کتابهای جدیدی که خوانده اید حرف بزنید ؟ بالحن توهین آمیزی میگفتند اینجا برای صحبت درباره ی مسایل روز نیست . اینجامیان دوست پیدا کنن برای قرار وفلان . من خیلی مایل بچه چت درباره ی مسایل روز در جوی پاک هستم لطفا اگر سراغ دارید به من هم بگویید. ممنون
سه‌شنبه 28 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
rohnavaz - ایران - تهران آره .. مثل موسی و محمد
سه‌شنبه 28 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
rohnavaz - ایران - تهران تو هنوز عقده من رو به دل داری بابا بی خیال یه آیت الله نگفتم و به محمود هم گفتم دکی محمود احمقی نژاد حالا به عشق اینکه حال منو بگیری وقتتو پای کامپیوتر تلف نکن عزیزم
سه‌شنبه 28 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.