نتایج انتخابات ایران؛ چشم‌انداز اولیه - ویدئو

نتایج انتخابات ایران؛ چشم‌انداز اولیه

با گذشت چند ساعت از پایان رأی گیری در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، نتایج اولیه انتخابات به تدریج روشن می شود. گزارش از جین هادن.

برای تماشای ویدئوی " نتایج انتخابات ایران؛ چشم‌انداز اولیه"

اینجا را کلیک کنید

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
بابا برین کشگتونو بسابین ما از تلویزیونایئ که اخباراش .....مالی نداره همه چیزو دیدیم و شنیدیم که دنیا فهمیده که این انتخابات نه ازاد بود نه عادلانه انتخابات ازاد یعنی اینکه تمام روزنامه ها ازاد باشن نماینده ها از صافی رد نشده باشن و رای اکثریت بدون درستکاری از صندوقا بیاد بیرون برا ما که داریم تو دموکراسی زندگی میکنیم و تو فضای ازاد رای میدیم افه نیاین این شر و ورا مال سیمای جمهوری اسلامیه.
یکشنبه 26 اسفند 1386

tgf - انگلیس - لندن
باید بپذیریم که این رژیم ورشکستة سراپا تقصیر بدنام که شبح یک حمله نظامی در بالای سرش پرواز می کند و نه در داخل کشور اعتباری دارد و نه در عرصة بین المللی آبروئی، بسیار هشیارتر از ما عمل می‌کند و حداقل آنجا که پای بود و نبودش در میان است بسیار فراتر از ما می‌نگرد و هم چون خیلی از ما نگرش و نگاهش محدود به مثلث دماغ و نوک بینی اش نمی شود.
یکشنبه 26 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
چه طور این خانمها تا یک ماه پیش با این شکل و شمایل و روسری های باز مورد تحقیر و ضرب و شتم نیروی انتظامی واقع میشدند اما حالا عزیز شده اند و ازشان عکس تبلیغاتی گرفته میشود؟ پر واضح است که مشاوران طراح انقلاب که ظاهرا کار خود را هم خوب بلدند به تصویر کشیدن خانمهای شیک و مدرن را در دستور کارهای تبلیغاتی قرار داده اند. اخوند با تمام تبلیغات طاقتفرسایی که در دستور کار خود قرار داده بود حتی نتوانست درصد اندکی از مردم را هم به پای صندوقهای رای بکشاند که انهم به خاطر نیاز به مهر شناسنامه بوده نه اعتقاد به نظام اخوندی.
اقای احمدی نژاد حمقا کسانی هستند که در کسوت رییس جمهور یک مملکت اینچنین حمقاوارانه و به دور از شان یک رییس جمهور سخن میرانند . اقای حمقا این قطعنامه پدر مردم را در اورده چرا حاشا میکنی؟
یکشنبه 26 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
ت گ ف عزیز مغز متفکر این ورشکسته هایئ که گفتی از یک جای دیگه تغذیه میشه !
یکشنبه 26 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
از همونجایئ که مثل زالو داره خون این ملتو میمکه !
یکشنبه 26 اسفند 1386

dandy - امارات - امارات
واااا حمقا؟؟دیگه چیزی راهی نیست بوش رفیقت همین روزها بایبای میکنه تو هم قبل از انتهای ریاستت روزی صد بار استعفا میدی...
یکشنبه 26 اسفند 1386

jimbo - ایران - ناکجااباد
babaktoronto - کانادا - تورونتو
نظراتتو می خونم لذت می برم مرسی
سه‌شنبه 28 اسفند 1386

alirezatarabangiz - سوئد - استکهلم
از ایت الله بی بی سی بیشتر توقعی نیست
سه‌شنبه 28 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.