پادشاه اردن شکست مذاکرات صلح میان فلسطین و اسرائیل را به نفع ایران دانست

پادشاه اردن شکست مذاکرات صلح میان فلسطین و اسرائیل را به نفع ایران دانست

پادشاه اردن،ملک عبدالله دوم،اظهار داشت که مذاکرات صلح میان فلسطین و اسرائیل ،موجب افزایش جنگ طلبی ایران در منطقه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از اینترنشنال هرالد تریبون؛پادشاه اردن که از متحدین نزدیک ایالات متحدۀ امریکا به شمار می آید به منظور بررسی و یافتن راه حلی برای به ثمر رساندن مذاکرات صلح میان فلسطین و اسرائیل،به ایالات متحدۀ امریکا سفر کرده است.

برپایۀ این گزارش ،ملک عبدالله در گفتگویی با رادیوی ملی در واشنگتن نسبت به نفوذ فزایندۀ ایران از طریق حماس در فلسطین و حزب الله در لبنان هشدار داد.

وی مدعی شد :افرادی در میان ایرانیان وجود دارد که سیاست آنها برپایۀ به انزوا کشیدن مذاکرات صلح و متعاقب آن افزایش اهداف شان مبتنی بر جنگ طلبی در منطقه است.

وی همچنین در ادامه افزود بازیگردانانی در این میان وجود دارد که با ایجاد ممانعت در پیشبرد مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین ،خواهان افزایش افراط گرایی در منطقۀ  هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از اینترنشنال هرالد تریبون؛ملک عبدالله اظهار داشت که این اقدامات آیندۀ تاریکی را برای امریکا،اسرائیل،فلسطین و اعراب رقم خواهد زد.

ملک عبدالله از جامعۀ جهانی به رهبری ایالات متحدۀ امریکا خواست تا  بر مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین بیش از پیش اهتمام ورزند.

edvinson - ژاپن - توکیو
راست میگه دیگه. تروریستیم دیگه. کسی ندونه خودمون که میدونی...هه هه هه!
سه‌شنبه 21 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
دو کلام بود از مادر عروس.
سه‌شنبه 21 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
من که گفتم اگه اعراب و اسرایئل با هم صلح کنن یک عده باید گورشونو کم کنن چه جنگ احمقانه همش به خاطر فروش اسلحه به وسیله ئ باندای مافیایئ .
سه‌شنبه 21 اسفند 1386

siavash1 - انگلستان - لندن
خاک تو مختون که دنیا رو هم به گند کشیدین!!! به جای اینکه از عراق و فلسطین دفاع کنی فکر مردم خودت باش به جای خریدن صلاح برای حماس شکم بد بخت بیچاره هارو پر کن! انگلستان
سه‌شنبه 21 اسفند 1386

iroony - ایران - تهران
iranppp - آلمان - دوسلدورف ...اون دو کلام رو الان شما فرمودید...شما بهتر به فکره مسایل آلمان باشید ما ایرانی ها خودمون یه کاریش میکنیم...الان این آقا در باره ی آلمان حرفی زده به شما برخورده؟؟شما سره پیازی یا تهش؟!؟!الان شما آلمانی محسوب میشی نمیخواهد وطن پرست نشون بدی خودتو وطن پرست به اندازه ی کافی داریم....شما به کیف و حالت برس...
سه‌شنبه 21 اسفند 1386

havoo - ایران - تهران
مردک الاغ
سه‌شنبه 21 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
والا مادر عروس که سهله اگه ننه بزرگه عروسم حرف حساب بزنه ما مخلصشم هستیم اقای مدافع فلسطین و حزب الله لبنان. خیلی جالبه این اقای پ پ پ از دوسلدورف میگه که دین و مین اصلا نداره اما از فلسطین و حزب الله لبنان حمایت دواتیشه میکنه لابد میخواهی بگی که از مظلومیت فلسطین داری دفاع میکنی اره؟ اخیه نازی چه ادم انسان دوستی فقط نمیدونم چرا این حس انساندوستی ایشان در مورد هموطنای خودش گل نمبکنه و مثلا در هیچکدام از مطالبی که از تضییع حق ایرانیان و ظلم و ستم به اونها حالا چه زنان چه دانشجوها و غیره توسط اخوندا صحبت به میان میاد ایشان یادشون میره که نظر انساندوستانه!!! بگذارند. شاید هم یه رگ و ریشه فلسطینی دارن و ما نمیدونیم خوب در اینصورت طبیعیه که از اونها حمایت کنی. ایشالله فلسطینتون هم ازاد بشه که در مملکت خودتون ازادانه زندگی کنید.
سه‌شنبه 21 اسفند 1386

shervin_bito_wien - اتریش - وین
حملات اسراییلیها به مردم فلسطین در همه دنیا محکوم هست
سه‌شنبه 21 اسفند 1386

dandy - امارات - امارات
برو ملک عبدالله تو هم ادم شدی خواهرت پیر و ترشیدت و که قالب کردی به شیخ دبی بخاطر منافعت...حالا واسه ما جرات دار شدی ...واقعا الاغی
چهار‌شنبه 22 اسفند 1386

پری دریائی - ایران - تهران
بابک جان خودتو ناراحت نکن عزیزم از نظرات اینو بقیشون که خودت خوب می دونی کاملا مشخصه چه کاره هستن. عرب یا عرب زاده یا عرب پرست یا لبنانی یا فلسطینی یا بدتر از همشون یه مشت جیره خور ووطن فروش . به هر حال نظراتشون به درد همون تروریستای عرب می خوره که دارن نوکریشونو می کنن گر چه شک دارم این جماعت ماله دوغوز اباد خودمونم باشن چه رسد به المان و کانادا.صلح ایندو به نفع همه مردم خاورمیانس اما یه مشت کثافت و حرومزاده می خوان نذارن صلح تو خاورمیانه حاکم شه تا بتونن به حکومت ننگینشون ادامه بدن.
چهار‌شنبه 22 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
ایرونی.کی-کجا-چی ...درباره آلمان چی گفته؟آلمان به من چه.هرچند زنم آلمانیه اما دل پری از آلمانی ها دارم.چند روز پیش خبر دار شدم دائی 40 ساله ام( پدر سه تا بچه ) چند ماه پیش به خاطر عوارض بمب شیمیائی که آلمان در اختیار صدام گذاشته بود «شهید» شده بعد تومیگی من از آلمان دفاع میکنم.امان از دست یاوه گو.ضمنا من نصف 29 سال عمرم رو توو آلمان گذروندم درس خوندم زبان یاد گرفتم کار کردم مالیات دادم وحاشیه امنیتی برای خودم وزن وبچه ام ساختم.فکر میکنی به همین راحتی بگم گور بابای 14 سال زحمت وعمر برو با سی سال سن ایران از صفر.....تازه سه چهار سال درسم مونده.ایران مادر ماست .آدم هر چقدر بیشتر از مادرش دورباشه هم عشقش بیشتر میشه هم بیشتر قدرش رو میدونه.مادر هرچقدر پیر ودردمند وفرتوت باشه مادر آدمه . حالاتو چرا بهت بر خورد از توهین من به این مردک بی غیرت هرجائی نادرست تر از باباش.
چهار‌شنبه 22 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
نور به قبر جلاد قصی القلب« لاجوردی»که بلد بود با خائن جماعت به چه«زبونی»حرف بزنه.
چهار‌شنبه 22 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
پری من الله وقرآن و محمد و رضای عرب رو نمی پرستم.تو چی می پرستی؟اگه میپرستی تو عربزاده و عربپرستی.امیدوارم جرات جواب دادن داشته باشی.هم تو هم بابک هم ایرونی.اگه «وجود »دارید جواب بدید.مغلطه نکنین.
چهار‌شنبه 22 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
اقای پ پ پ والا مغلطه که کار شما بوده تا یه جا کم میاوردی میزدی به جاده خاکیه و احمد شاه میدونی که چیو منظورمه؟
ضمنا تو جواب بده اول( جواب کامنت منو اون بالا) اگه جواب دادی ما مخلصه شما هم هستیم. ما در گفته هامون اینقدر منطق سراغ داریم که وجودشو پیدا کنیم جواب کامنت بدیم. راستی نگفتی جواب چیتو بدیم سوال کن جواب بدیم.
چهار‌شنبه 22 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
بابک خان.من در کامنت اول شما یک (؟)دیدم :جوابش هم اینه « آره».من قلبم با همه مظلومهاست.فلسطینی-چچنی-یهودی های زمان نازیها-ارامنه زمان عثمانها....و دانشجو های کوی دانشگاه زمان «خاتمی»وجوانهای هموطن و هم محل که مورد ظلم بسیجی نماهای مفت خور ومردم آزار قرار میگیرند.اما مشکلات و بیعدالتی ها داخل ایران (که من هرگز منکرش نیستم)باید به دست ایرانی برطرف بشه.داستان احمد شاه ومجلس به توپ بستنش !!!؟؟؟هم اشاره ای بود به اطلاعات غلط جنابعالی که صد البته مشتی بود نمونه خروار--------واما تکرار سئوالم.شما چی رو میپرستید؟(الله ودین عرب رو؟).شمائی که من رو به دلیل اعتراض به کشتار مردم بی گناه واز خانه وآواره به عرب پرستی متهم میکنید
پنج‌شنبه 23 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
دوسلدورف جان این اولین باریه که میبینم از ظلمی که به هموطنات میره ذکری به میان میاری و در عوض در مورد فلسطینیها زود کامنت میذاری.
میتونی بگی تو مملکتی که تو از رییس جمهورش دفاع میکنی با وجودی که هیچکس اجازه کوچکترین اعتراضی نداره و با وجود خفقان شدید چطوری میشه ایران رو اصلاح کرد؟ در مورد پرستش خدای باید بهت بگم این یک مسیله شخصی در زندگی هرکسی است و به تو ربطی ندارد که من یا دیگری چه دینی دارد و چه خدایی را میپرستد این درست اشتباهی است که نظام اخوندی در طول حکومتشان داشته اند :تفتیش عقاید.
پنج‌شنبه 23 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
من علاقه ای به دانستن مسائل شخصی وتفتیش عقاید حضرت والارو ندارم.اما فقط خواستم با اشاره به نقطه ضعف تناقض گوئی مثل حضرتعالی ببینم«عرب » و «عربپرست»منم که مسلمون نیستم یا....
جمعه 24 اسفند 1386

iroony - ایران - تهران
iranppp - آلمان - دوسلدورف .....ما هرچی باشیم خاپن به مملکتمون نیستیم....شما اگر وطنتو دوست داری(که بعیده)میومدی توش زندگی میکردی به قوله خودت داری برای آلمان مالیات میدی از نظره تولید ناخالص ملی هم داری برای آلمان کار میکنی کلا شما عضوی از جامعه ایران نیستی کسی هم که جزوی از جامعه ایران نباشه حق اظهار نظر در موردش رو هم نداره همون طور که من نمیتونم در مورد مساپل آلمان حرفی بزنم....من جزو کسایی هم نیستم که مجبوری تو ایران موندن . موندم چون اعتقاد دارم به میهنم و میگم اگر من نمونم پس یعنی همه ی حرفهام کشک بوده ایران رو باید ایرانی آباد کنه ایرانی که داخله وطن هست نه امثال شما که زدید به چاک جاده بعد ادعای وطن پرستیتم میشه...امثاله دکتر حسابی هم بودند که میتونستند تو آمریکا پادشاهی بکنند اما تو ایران موندند چون معتقد بودند به حرفهاشون....

جمعه 24 اسفند 1386

پری دریائی - ایران - تهران
iranppp - آلمان - دوسلدورف هیچ علاقه ای با بحث کردن با امثال تو ندارم. sorry.
جمعه 24 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
پری تو رو خدا با من بحث کن.وگرنه دهنم از گرسنگی کج میشه.«بات ایت دازنت ماتر»انگلیسی دان!!!
شنبه 25 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
ایرونی عزیز.من در عشق وعلاقه تو وامثال تو که با وجود دست به گریبان بودن با مشکلات ریز ودرشت جلای وطن نکردید شکی ندارم. در مورد مالیات دادن و تولید ناخالص هم حق با توست ولی از بین گردن کج کردن برای کمک اجتماعی و یا گرفتن کمک مالی(که البته در توان خانواده ام نیست)وکار کردن برای تامین مخارج تحصیل ومعاشم شما کدام راه را انتخاب میکردید؟برایم جالب است بدانم چند در صد از دانشجو های ایران به جز غر زدن ودود کردن محصولات مزارع افغانستان کار مفید وتولید ناخالص دارند.دوست عزیز من هم ایران بودم و ناملایمتی ها وناعدالتی ها را تجربه کرده ام.خانواده و فامیل ودوستانم همه ایرانند.من هم مثل خیلی از دیگران مدهوش غرب و غربزده بودم.خصوصا که زادگاهم قلهکه و محل زندگی ام ضرابخونه.مناطق سوسول پرور و عاشق بی واچ!زندگی در غرب پرده ها را از چشمم برداشت .دوری از مادر(ایران)عشق به او را مضاعف میکنه وشک ندارم عشق دکتر سمیعی ودکتر خداپرست و کلنل پسیان که سالها دور از وطن بودند کمتر از عشق مرحوم حسابی ودیگر خادمان وطن باشه. عرق و تعصب مهدوی کیا وهاشمیان وحتی زندی کمتراز عشق تو به ایران نیست.هموطن پس میبینی عشق به وطن جا ومکان وزمان نمیشناسد.
شنبه 25 اسفند 1386

iroony - ایران - تهران
من به حرف شاملو افتخار میکنم که گفت:من ایرانیم شمع زندگیم در ایران میسوزه....من میدونم که شما راه درست رو انتخاب کردید که رفتید آلمان بر حسب اعتقادات رفتی مثله خیلی دیگه از کسایی که دورو بره من هستند و به قوله خودمون و خودشون لحظه شماری میکنند از ایران و از دست این آخوندها فراااااااااار کنند خوده منهم تا چندی پیش همین اعتقاد رو داشتم عمره آدم تو ایران میسوزه تباه میشه...مگه برامون چی گذاشتند این حکومت؟؟آزادی؟رفاه؟آینده؟آسایش؟هیچی نذاشتند برامون...اما من ایرانیم عاشق مردم عوضی کشورم هستم صبح تا شب باهاشون سر و کله میزنم اما دوستشون دارم عاشق وجب وجب خاک پاک ایرانم همه ی اقوامشو دوست دارم از حرف زدن ترکها کیف میکنم زبان کردی رو دوست دارم عربهای جنوب رو واقعا دوست دارم با اون خون گرمیشون...وقتی حس میکنم برم خارج برای چی نمیتونم جواب بدم به خودم..برای من دنیا همینه دنیا برای من ایران هست فکرشو بکن اگر موقع حمله اعراب یا مغولها همه ی ایرانیها کشور رو ول میکردند الان ایرانی بود اصلا؟؟زمان جنگ خیلی ها رفتند غرب و آمریکا اما وطن پرستهایی بودند که به جای خارج رفتند به جنگ دشمن مام میهن به نظره من دنیا همین دو روزه خوشی نیست به نظرم ما انسانها برای اهداف متعالی تری از خوردن و خوابیدن و آسایش بدنیا امدیم....نمیدونم شما چیه نظرت...
شنبه 25 اسفند 1386

پری دریائی - ایران - تهران
iranppp - آلمان - دوسلدورف
دقیقا !!اتفاقا منم واسه همین باهات بحث نمی کنم که دهنت کج بشه!!!البته شک دارم که همین الانم دهنت راست باشه!!!!در ضمن جواب ... مثل تو خاموشیه عزیزم!! خودتم بکشی وطن فروش،اجنبی نواز و عرب پرست هستی!!!! در ضمن من فقط خدا رو قبول دارم فقط و فقط و فقط نمی دونستی بدون!!
یکشنبه 26 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.