سرلیست اعتماد ملی: رأی بیاوریم ، طرح ۵۰ هزارتومان کروبی را زنده می کنیم

سرلیست اعتماد ملی:

 رأی بیاوریم ، طرح 50 هزارتومان کروبی را زنده می کنیم

طرح حجت الاسلام مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری موسوم به طرح 50 هزار تومان را در مجلس هشتم پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا سرلیست حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق در گفتگو با عصرایران یادآور شد: اگر کروبی رئیس جمهور می شد به عنوان یک مسئول اجرایی می توانست مستقیما طرح 50 هزار تومان را اجرا کند اما در مجلس اگرچه نمایندگان وابسته به اعتماد ملی این طرح را دنبال و پیگیری خواهند کرد اما اجرایی شدن و تصویب قطعی آن به ترکیب مجلس هشتم بستگی دارد.

وی خاطر نشان کرد: روش عاقلانه ای که در دنیا وجود دارد این است که دولت به مردم و اقشار ضعیف یارانه نقدی بدهد که این روش باید در ایران هم اجرا شود اما متاسفانه با توجه به اینکه هیئت های اجرایی پیش بینی مارا در مورد مجلس آتی برهم زدند اجرای این نوع طرح ها بر اساس نوع تشکیل مجلس هشتم عملی خواهد بود.
در انتخابات گذشته ریاست جمهوری ، کروبی وعده داده بود در صورت پیروزی ، ماهانه به هر ایرانی بالای 18 سال مبلغ 50 هزار تومان داده شود .

قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه هیئت های اجرایی در بررسی صلاحیت های نامزد ها "بد" عمل کردند تصریح کرد: در بررسی صلاحیت ها مشکلاتی ایجاد شد که دامنه این مشکلات هنوز هم ادامه دارد بنابراین امیدواریم در اجرا و برگزاری انتخابات مسئولان اجرایی کاری کنند که دلسوزان نظام دغدغه سلامت انتخابات نداشته باشند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی قطعا نسبت به سلامت برگزاری انتخابات دغدغه داریم چون مجریان و ناظران انتخابات یکدست هستند و اصلاح طلبان که از موقعیت بهتری برخوردارند، رقیب دستگاه مجری انتخابات محسوب می شوند بنابراین جا دارد دولت، شورای نگهبان و دیگر مجریان وناظران انتخابات در عمل کاری کنند که این دغدغه رفع شود و شک و شبهه ای باقی نماند.

منتجب نیا با اشاره به اینکه امکان رقابت بر سر 120 کرسی مجلس در انتخابات 24 اسفند اصلا وجود ندارد خاطر نشان کرد: رقابت نامزد های اصلاح طلب بر سر مابقی کرسی ها است و در خصوص ترکیب مجلس هشتم هم اگرچه قبل از رد صلاحیت ها پیش بینی می کردم مجلس در اختیار اصلاح طلبان باشد اما اکنون معتقدم که اصلاح طلبان شانسی برای داشتن اکثریت در مجلس هشتم ندارند و البته به نظر من مجلس هشتم مجلسی متوازن و متشکل از گروه های  سیاسی مختلف خواهد بود.
iran zamen - نروژ - روگنان
درست خواندم 50هزارتومان این هم داستان پول نفت سر سفره است و این داستانها ادامه دارد.12هزار دلار به هر لبنانی وفلسطینی ولی فقط50 هزار تومان به افراد مورد احتیاج .بقول صمد اقا چند پرس چلو کباب می شود خورد
یکشنبه 19 اسفند 1386

sarami - ایران - خرم آباد
قابل توجه نروژ روگنان ِعزیزم تا آن موقع آنقدر تورم بالا میره که نمی تونی باهاش یک بستنی کیم بخری(از قول کهروبی)!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 19 اسفند 1386

kaveieahangar - کانادا - تورونتو
یه آخوند دوزاری ٬ یه طرح پنجاه هزار تومنی و البتّه یه ملّت فراموشکار . راسته که میگن در سرزمین انسانهای فراموشکار دوره تسلسل تاریخ کوتاهتره.
یکشنبه 19 اسفند 1386

Eteraaz - ایران - تهران
شورای نگهبان مطمئنا چنین طرحی رو رد خواهد کرد ، اینو خود کروبی و همین منتجب نیا هم میدونن ، پس هدفشان از مطرح کردن چنین طرحی کاملا مشخصه ...!
یکشنبه 19 اسفند 1386

darya_tanha - ایران - ایران
اقا اینا کی هستن بگین ما هم رای بدیم پنجاه تا هم پنجاه تاست :-)
یکشنبه 19 اسفند 1386

mtpoor - ایران - تهران
خجالت هم که نمیکشن!همین کم بود که با باج دادن به مردم حکومت نحسشون حفظ کنن!آخوند دزد اگر تو و اقسام تو در مملکت نباشن ما نجات پیدا می کنیم.من ترجیح میدم بمیرم ولی مفت خور نشینم کنج خونه.انشاءالله که رای نیارن
یکشنبه 19 اسفند 1386

پری دریائی - ایران - تهران
واقعا شرم آوره !یعنی مردم ایران فقط محتاج 50 هزار تومن پولن؟ اخه با 50 هزار تومن چی میدن؟لابد به ازای این 50 تومن هم 100 درصد رو ی اجناس می کشیدن. اخه از قدیم و ندیم گفتن :سلام گرگ بی طمع نیست.
دوشنبه 20 اسفند 1386

khanande - ایران - ایران
فقط مواظب باشین دوباره خوابتون نبره!!!!!!!
چهار‌شنبه 22 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.