قتل زن و شوهر جوان به دست برادر خشمگین

قتل زن و شوهر جوان به دست برادر خشمگین

مردی که با انگیزه یی واهی برادر خود و همسر او را به قتل رسانده بود از سوی دادگاه کیفری استان اصفهان به قصاص محکوم شد.

چندی قبل ماموران نیروی انتظامی مبارکه از وقوع جنایتی در روستای دهسرخ مطلع شدند و پس از حضور در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز کردند. آنان متوجه شدند در این جنایت مردی 30ساله به نام ایرج و همسر جوانش به نام اکرم با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده اند و این حادثه در شرایطی به وقوع پیوست که فرزند خردسال آنها ناظر قتل والدینش بود.

جست وجو در قتلگاه نشان داد هیچ سرقتی از آنجا صورت نگرفته است. از سویی قاتل یا قاتلان به واسطه آشنایی قبلی با مقتولان توانسته اند بدون توسل به زور و اجبار و به عنوان میهمان به منزل اکرم و ایرج راه یابند. پس از آنکه پیکرهای دو قربانی برای انجام آزمایش های تخصصی و تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت کارآگاهان تصمیم گرفتند تحقیقات خود را با بازجویی از دو برادر ایرج آغاز کنند. در همان مراحل اولیه پرس وجوها یکی از دو مظنون به نام بهرام به ارتکاب جنایت اقرار کرد و گفت به شدت دچار عذاب وجدان شده و از کاری که انجام داده پشیمان است.

این مرد 36ساله در توضیح علت قتل گفت؛ من هیچ اختلافی با برادرم نداشتم ولی از کارهای او خوشم نمی آمد و احساس می کردم رفتارش باعث بی آبرویی ما شده است. به همین خاطر نیز روز حادثه به خانه اش رفتم تا با او صحبت کنم. به هیچ وجه قصد نداشتم وی را بکشم اما گفت وگوی ما به مشاجره و درگیری کشیده شد و ایرج و همسرش را به قتل رساندم.پس از اعترافات بهرام و بازسازی صحنه قتل این متهم در شعبه 17 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی هاشم رضایی تحت محاکمه قرار گرفت و در حالی که با درخواست قصاص از سوی اولیای دم مقتولان مواجه شده بود بار دیگر اتهام قتل را پذیرفت و گفت؛ یک هفته قبل از قتل ایرج در غیاب من به منزلم رفت و مدارک شناسایی من و خانواده ام را از همسرم گرفت و با خود برد اما هیچ توضیحی درباره این کارش ارائه نداد. پس از اینکه از طریق همسرم به ماجرا پی بردم به خانه وی رفتم و با ایرج صحبت کردم تا مدارک شناسایی را پس بدهد ولی او نه تنها از این کار خودداری کرد بلکه گفت باید به وی پول بپردازم. این رفتار ایرج مرا به شدت عصبی کرد و در یک لحظه چاقویی را که در جیب داشتم درآوردم و چند ضربه به وی زدم. در حین این درگیری اکرم برای وساطت آمد که به صورت ناخودآگاه او را نیز هدف قرار دادم.

وی افزود؛ هنگام فرار از خانه ایرج تصور می کردم همسرش هنوز زنده است و فقط مجروح شده ضمن اینکه اصلاً قصد کشتن آنها را نداشتم و اگر هدفم قتل بود به شیوه یی دیگر متوسل می شدم.

متهم به قتل ادامه داد؛ هنگام فرار از خانه برادر دیگرم را دیدم که در مسیر منزل ایرج بود. به وی گفتم ایرج و همسرش خودکشی کرده اند و به کمک نیاز دارند. امیدوار بودم او زن برادرم را نجات دهد ولی این اتفاق نیفتاد. من از کاری که کرده ام به شدت پشیمان هستم. پس از قتل زندگی ام ویران شد و خانواده ام آواره شدند. ای کاش هیچ وقت چاقو همراه نداشتم تا این حادثه رخ نمی داد. پس از اعترافات این متهم قضات دادگاه بهرام را به قصاص محکوم کردند و پرونده او برای تایید یا نقض حکم صادره به دیوان عالی کشور ارجاع شد.

fati - انگلیس - لندن
وای خدای من انقدر گرفتن زندگی مردم راحت شده؟؟؟؟؟؟ نوش دارو بعد از مرگ سهراب اقا بهرام
یکشنبه 19 اسفند 1386

kooroshebozorg2500 - ایران جاوید - تهران
مرد خشمگین دادشت جنایت کار از آب در آمد
یکشنبه 19 اسفند 1386

مریم- - کانادا - اتاوا
خیلی جالبه که مدتیه تو ایران هر کس یکی دیگه رو می کشه میگه اصلا قصد نداشتم بهش آسیبی برسونم ولی یهو چاقویی که تو جیبم بود رو درآوردم و نفهمدیم دیگه چی شد.
به نظر شما طبیعیه که آدم بی خود و بی جهت با خودش همیشه چاقو داشته باشه؟
یکشنبه 19 اسفند 1386

javadremix - ایران - تهران
وای فاتی از انگلیس چه قدر مردم در آن دیار در امنیتند که حتی یکی از وزرایش به صداقت گفته جرات قدم زدن در خیابان هایش را ندارد راستی میگن اونجا ها اصلا چاقو کشی نمیشه و میگن سالی هزاران دانش آموز بر اثر ضرب و شتم کشته یا زخمی نمیشن
یکشنبه 19 اسفند 1386

sarami - ایران - خرم آباد
نقل قول از جمهوری اسلامی :این شتری است که در خانه همه می خوابد
چون زود این دنیای فانی را ترک کردن یعنی اینکه گناه کمتری مرتکب می شوند .معلومه معصومه می ره بهشت خوش به حالش!!!!!!!!
یکشنبه 19 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
هر روز امار جرم و جنایت تو این دیار گل و بلبل داره بالاتر میره و کسی هم به فکرش نیست . اویزون کردن ادما از چوبه دار نتیجه عکس داده !
یکشنبه 19 اسفند 1386

nimaaa - امریکا - اوهایو
عجب دوره زمونه ای شده به خاطر هیچ چی هم ادم میکشن.
یکشنبه 19 اسفند 1386

alex-korea - کره جنوبی - سیول
این بابا احتمالا فامیل مردخشمگین بوده.......
دوشنبه 20 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.