حضور خاتمی در گردهمایی رد صلاحیت شدگان

حضور خاتمی در گردهمایی رد صلاحیت شدگان

فارس: سید محمد خاتمی روز پنج شنبه در گردهمایی رد صلاحیت شدگان اصلاح طلب به سخنرانی خواهد پرداخت.

نامزدهای اصلاح طلبی که رد صلاحیت شده اند روز پنجشنبه 16 اسفند در تهران گرد هم می آیند.

این تعدادی از رد صلاحیت شدگان درنشستی که ساعت 9 صبح در مسجد امیر المؤمنین واقع در بلوار مرزداران تشکیل می‌شود شرکت می کنند و در این گردهمایی که به دعوت ستاد ائتلاف اصلاح طلبان برگزار می‌شود سید محمد خاتمی سخنرانی خواهد کرد.

bihamta - انگلستان - لندن
حالا صدتا هم گردهمایی بزارین چه اتفاقی می افته هیچی. هیچ مشکلی حل نمی شه. هیچ دردی هم دوا نمی شه. فقط حرف ها و شعارهای تکراری بازهم تکرار می شه.
فقر همچنان بیداد میکنه و مردم بیچاره باید باز هم نظارگر یه بازی جدید سیاسی باشن. به جای این کارها فکری به حال مشکلات اقتصادی و گرانی باشید.
پنج‌شنبه 16 اسفند 1386

vira - ایران - تهران
از قول یکی از مقامات در همین سایت خوندم که امدن خاتمی به صحنه انتخابات برای { داغتر شدن } فضای انتخابات بود . امیدی هم به اصلاحات توسط ایشون نمیره . اگه غیر از این بود با تعطیلی فله ای روزنامه ها در زمان ایشون مواجه نمیشدیم ٬ 18 تیر هم اتفاق نمی افتاد .
پنج‌شنبه 16 اسفند 1386

aynaza - ایران - تبریز
خانم ویرا ! قرار نیست الان خاتمی کاری بکنه ...آخه وقتی دیگه احمدی نژاد محبوب! داره یک تنه از پس همه کارها بر می آد دیگه چه نیازیه به خاتمی؟؟ احمدی نژاد داره به تنهایی قیمت تمام کالاها رو (دقت کن تمام کالاها رو) چندین برابر می کنه ... به تنهایی داره با شایسته ها مبارزه می کنه و به تنهایی داره کسی رو که جریان 18 تیر رو برنامه ریزی و به راه انداخت مدیر عامل سایپا می کنه (البته به واسطه رابطه محکمش با یارو) ... به تنهایی داره ریل هوایی می زنه ... به تنهایی داره این همه معتاد رو تو کشور پرورش می ده ..... این همه اصلاحات!!!! دیگه چه نیازی به خاتمی و امثال او هست؟؟
شنبه 18 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.