شوهری محکوم به خرید ۱۲۴ هزار شاخه گل برای همسرش شد

شوهری محکوم به خرید 124 هزار شاخه گل برای همسرش شد
زنی پس از 10 سال زندگی مشترک با همسرش به خاطر خساست او مهریه اش را که 124 هزار شاخه گل محمدی است به اجرا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ما چندی پیش زنی به نام هنگامه به دادگاه خانواده مراجعه کرد و گفت چون شوهرش مرد خسیسی است می خواهد برای تنبیه او مهریه اش را که 124 هزار شاخه گل محمدی است به اجرا بگذارد. هنگامه در تشریح علت این تصمیم گفت؛ 10 سال قبل از طریق یکی از دوستانم با شاهین آشنا شدم. بعد از چند مرتبه رفت و آمد و آشنایی بیشتر به یکدیگر علاقه مند شدیم و تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. طبق رسم و رسوم معمول من باید مهریه ام را مشخص می کردم اما به خاطر اینکه زندگی مرفهی داشتم و مهریه برایم اهمیت چندانی نداشت تصمیم گرفتم برخلاف روال معمول به جای سکه مهریه ام را گل قرار دهم و علاقه من به گل محمدی سبب شد تا 124 هزار شاخه گل را مهر کنم.

شاهین هم نه تنها با مهریه پیشنهادی من مخالفتی نکرد بلکه به خاطر این تصمیم رمانتیک علاقه اش به من بیشتر شد و بدین ترتیب من و شاهین به عقد هم درآمدیم. این زن ادامه داد؛ حدود یک سال در تهران زندگی کردیم اما بعد تصمیم گرفتیم به دوبی مهاجرت کنیم در این مدت متوجه یک خصوصیت خاص در شاهین شدم. او به شدت مرد خسیسی بود و این مساله برای من که همیشه زندگی راحت و مرفهی داشتم قابل تحمل نبود. پس از 10 سال زندگی با شاهین همین اخلاق او باعث شد تا به این فکر بیفتم که برای تنبیهش مهریه ام را به اجرا بگذارم چرا که دیگر تاب تحمل چنین وضعی را ندارم. خساست شاهین به حدی است که وقتی با هم به رستوران یا کافی شاپ می رویم، او حتی حاضر نیست پول قهوه یی را که می خورم بپردازد و فقط پول خوراکی های خودش را پرداخت می کند. بنابراین شاهین باید 124 هزار شاخه گل محمدی من را که حق طبیعی ام است به من بدهد.

در ادامه بررسی این پرونده شاهین به دادگاه احضار شد و ضمن رد ادعای همسرش گفت؛ این حرف ها به خاطر رفت و آمد هنگامه با دوستان میلیاردرش است و دوستانش او را تحریک کرده اند تا مهریه اش را به اجرا بگذارد. به هر حال من توان تهیه این مقدار گل را ندارم و فقط قادرم روزی 5 شاخه گل به او بدهم تا به حقش برسد.

بنابر این گزارش پس از اظهارات هنگامه و شاهین از آنجایی که این مهریه عجیب طبق قانون مالیت دارد و قابل اجرا است رئیس دادگاه با صدور قرار تامین، حکم به توقیف یکی از املاک شاهین به ارزش 60 میلیون تومان داد و این ملک تا زمانی که او 124 هزار شاخه گل محمدی را فراهم نکند در توقیف باقی خواهد ماند.
mobina999 - سو ئد - استکهلم
خیلی کار خوبی کرده.مردان خسیس اصلا قابل تحمل نیستند..افرین
دوشنبه 13 اسفند 1386

Geelongcat - استرالیا - سیدنی
شاخه های گل را بدهد و از شر همچین زنی خلاص شود.
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

asal20 - ایران - تهران
این مردها و خانوادهاشون همش فکر میکنند زنها تحت تاثیر دستاشون هستند در حالی که خانوادهاشون با دخالت های بی جاشون چنان صدمه ای به زندگیت یزننند که اصلا قابل جبران نیست مخصوصا مادراشون
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

bahram1 - ایران - تبریز
حال بعضی مردا رو واقعا باید گرفت. از جمله مردای خسیس بدبین و عیاش و بد تر از همه مردایی که کمر بسته در خدمت مادراشونند و هنوز محتاج شیر مادر.مثل شوهر خواهر من که خدا نصیب هیشکی نکنه.
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

zpirooz - آلمان - آخن
حالا بدوه دنبال گل محمدی تا از این به بعد یاد بگیره زندگی مشترک یعنی چه
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

mobina999 - سو ئد - استکهلم
bahram1 - ایران - تبریز !!!اینطور که بوش میاد شما خودت این اخلاقهارو نداری!! اگه واقعا اینطور باشه پس خوش به حاله خانومی که شما شوهرش باشی.
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

asal20 - ایران - تهران
بهرام 1 از این مادر ذلیلی مردها نگو که دلم خونه
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

bahram1 - ایران - تبریز
خانوم مبینا شما لطف دارین. ولی باید بگم من تو خونواده ای بزرگ شدم که در اون هم مرد و هم زن ارزشمنده. مخصوصا زن چون وظیفه الهی مادری رو بر عهده داره. تو خونه ما هیچوقت کارها احساسات و خوشی ها به دوقسمت مردانه و زنانه تقسیم نشده بود. ولی چه کنم که بر خلاف خودم خواهرم گرفتار مردی با تربیت غلط شد. خانوم من برای من عزیزه و به اندازه ای که حد نداره ارزش این عزت رو داره. عسل خانوم خدا بزرگه خواهرم. شما قوی باش و به خودت حرص نده. عمر اذیتهای مادر شوهرت کوتاهه
چهار‌شنبه 15 اسفند 1386

asal20 - ایران - تهران
اخی بهرام1شما خیلی روشنفکرهستید ولی از کجا معلوم که کوتاه باشه
چهار‌شنبه 15 اسفند 1386

mobina999 - سو ئد - استکهلم
از شوخی گذشته من الان کاری به بقیه ندارم ولی bahram1 - ایران - تبریز : با این همه لطفی که از طرف شما نسبت به خانومت میبینم اه میکشم که ای کاش خدا یک مرد خوب نسیبم کنه.در دنیا هیچ چیز به اندازه یک مونس خوب به درد ادم نمیخوره.خودش یک دنیا ثروته.بدون اینکه بخوام به اقایون عزیز توهینی بکنم بلانسبت خیلی ها تعداد مردهایی که میشه به عنوان یک همسر واقعی و یار و غمخوار روشون حساب کنی به جرات انگشت شماره.من خودم بسیار عاطفی و زود رنج هستم.و اینقدر نامیدم که فکر میکنم اون کسی که میخوام هرگز پیدا نخواهم کرد.
چهار‌شنبه 15 اسفند 1386

دریا-بابایی - ایران - اهواز
Geelongcat - استرالیا - سیدنی
دوست عزیز چرا میگی از شر همچین زنی !!!!!! این جمله رو متوجه شدی خساست شاهین به حدی است که وقتی با هم به رستوران یا کافی شاپ می رویم، او حتی حاضر نیست پول قهوه یی را که می خورم بپردازد و فقط پول خوراکی های خودش را پرداخت می کند.
چهار‌شنبه 15 اسفند 1386

asal20 - ایران - تهران
مبینا اصلا نگران نباش خوبش هم هست ولی راست میگی کمه
چهار‌شنبه 15 اسفند 1386

Geelongcat - استرالیا - سیدنی
دریا-بابایی - ایران - اهواز
دوست عزیز ما نمیدانیم که قضیه رستوران یا کافی شاپ چقدر واقعییت داره.
قاضی هم باید مهریه را به اجرا بذاره حالا داستان زن واقعیت داشته باشه یا
نه فرقی نمیکند.
چیزی که معلومه اینه که این دو باید از هم جدا شوند.
چهار‌شنبه 15 اسفند 1386

kotlet - ایران - تهران
عجب زن پر رویی
جمعه 17 اسفند 1386

kotlet - ایران - تهران
حالا این از کافه گفت یه خاطره از این کافه ها یگم:رفته بودم تو یکی از این کافه ها یه دونه از این پسر سوسولا با دوست دختر زشتش اومدن تو دختر اومد بگه مایه دارم گفت اقا لطفا دو تا کافه گلاسه پسر که نمی دونست کافه گلاسه چیه گفت اقا لطفا دوتا هم برای من بیارید
جمعه 17 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.