محکومیت پرناز عظیما به یک سال حبس

محکومیت پرناز عظیما به یک سال حبس

پرناز (نازی) عظیما از سوی شعبه 13 دادگاه انقلاب به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

محمدحسین آقاسی، وکیل مدافع عظیما با اعلام این خبر به ایسنا گفت: نگهداری وسایل دریافت امواج ماهواره‌ای، تحصیل مال نامشروع (حقوق موکل از فعالیت در رادیو فردا) و تبلیغ علیه نظام از طریق اقدام علیه امنیت ملی، اتهامات موکلم در این پرونده عنوان شده بود که شعبه 13 دادگاه انقلاب موکل را از دو اتهام اول تبرئه کرد و وی را بابت تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس تعزیری به علت فعالیت مستمر در "شبکه ضد انقلابی رادیو فردا" محکوم کرد.

وی افزود: موکلم که اصالتا ایرانی ـ آمریکایی است، ساکن پراگ است و برای ملاقات با خانواده خود به ایران آمده بود که به مدت هشت ماه ممنوع‌الخروج بود و پس از هشت ماه مجددا کشور را ترک کرد.

پیش از این قاضی حداد، معاون امنیت دادسرای عمومی و انقلاب تهران در 14 شهریور 1386 در مورد پرونده پرناز عظیما با بیان این که خروج وی از نظر دادسرا بلامانع است گفته بود: در هنگام آزادی عظیما، همزمان ممنوع‌الخروج بودن وی نیز رفع شد.

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
درود بر مبارزان راه ازادی نابود با د بی عدالتی مرگ بر فاشیسم.
دوشنبه 13 اسفند 1386

بابک - ایران - سیزوار
این را می گویند تروریسم دولتی
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

javadremix - ایران - تهران
منم اگه پول می دادند به زمین و زمان انتقاد می کردم در هر رادیو تلویزیونی کار می کردم بدبخت کاری نکرده روسپی ها پول میگیرند یه چیزی میدن اینها هم پپول میگیرن از شرف و ذهن آزاد شون میدن.
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

pakzad - ایران - آذربایجان
خاک تو سر کسی که مبارز آزادیش این خانوم باشه همشون جیره خور و از یه قماش هستند فقط مدلاشون متفاوت هستش این وسط بیچاره مردم اند که به هر بادی این ور اون ور می شن
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
جامعه ای که الگوی سیاسی ، اجتماعی واقتصادی آن ازقوانین ارتجاعی اسلام نشات می گیرد و مربوط به بیش از1400 سال می باشد ازنظربنیادگرایان اسلام(اسلام یک بار و برای همیشه درهرموردی تعیین تکلیف کرده است ) وازدید محافظه کاران (زن به عنوان انسان برابر در جامعه مطرح نیست بلکه تنها به عنوان یک مادر وهمسر مطرح میگردد نه یک موجود صاحب اختیار)که این تفسیرات برای مردان زمینه را مساعد میسازد که اجازه ی هر کاری ازقبیل ضرب وشتم و قتل را بر زنان روا می دارند. مردان طبق قوا نین ا سلامی این موارد را حق مسلم خودمی دانند
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

hoormazd - امریکا - تگزاس
javadremix - ایران - تهران
به تو چی دادن که شرف و ناموس و غیرت و ازادگی و وطنتو به حکومت اخوندی فروختی?
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

ahoa - ایران - تهران
این رژیم فاسد همانند دولت گذشته شده اما خوش به شرف دولت گذشته حد اقل اون ها رحم داشتن این مادر به خطا ها رحم هم ندارن
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

mobina999 - سو ئد - استکهلم
javadremix : نفست خیلی از جای گرم در میاد. جمش کن بابا.واسه تو و امسال تو چه فرقی میکنه کی خورد کی برد؟ شما راحت باشید؟
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

mobina999 - سو ئد - استکهلم
احتمالا امثال فریبخوردگان این رژیم پوسیده راهی جز کاسه داغتر از اش شدن برای اخوندها ندارند.اینها حقوق میگیرند که تبلیغ کنند. اگر هم هر زمان رژیم سرنگون شد اون طرفی میشن. لعنت بر این سیاسته بی پدر مادر. حالا جالبیش هم اینجاست که واسه اینکه حرفاشون خریدار بیشتری داشته باشه میان از اسمهای مستعار remix و این مزخرفات استفاده میکنند.
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

darya_tanha - ایران - ایران
جواد برو بگیر بخواب مادر. تو خوابت مفیدتره. به امید ازادی و بخواب رفتن همه مزدوران
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.