رابطه پنهانی، عامل جنایت با کراوات صورتی

رابطه پنهانی، عامل جنایت با کراوات صورتی

راز جنایت با کراوات صورتی رنگ که در جریان آن زنی جوان به قتل رسید در روابط پنهانی این زن با پسری 17 ساله نهفته بود.

به گزارش خبرنگار ما ساعت 30/17 روز 7 اسفندماه افسران جنایی پلیس آگاهی و محمدحسین شهریاری - بازپرس ویژه قتل تهران - خود را به آپارتمانی در چهارراه دانشگاه واقع در بزرگراه آهنگ رساندند تا به تحقیق درباره علت مرگ زنی 33 ساله به نام مهناز بپردازند. جسد این زن در آشپزخانه رها شده بود و گره خوردن یک کراوات صورتی رنگ بر گردن وی از نقش یک مرد در این جنایت حکایت داشت. در معاینه های اولیه پزشک قانونی حاضر در صحنه قتل تایید کرد مهناز با همان کراوات خفه شده است.

این جنایت در حالی به وقوع پیوسته که هیچ سرقتی از قربانگاه صورت نگرفته و عامل جنایت برای وارد شدن به منزل زن جوان با مانعی روبه رو نشده بود. از سویی زمان قتل درست در ساعتی بود که دختر 14 ساله و شوهر مقتول در خانه حضور نداشتند. بنابراین پلیس باید به جست وجو برای یافتن مردی آشنا می پرداخت که انگیزه هایی کافی برای یک جنایت انتقام جویانه یا قتل آنی را داشته باشد. آنچه باعث تفوق کارآگاهان در این پرونده جنایی شد اظهاراتی بود که همسایگان مهناز مطرح کردند. همگی آنان در جریان تحقیقات گفتند پسری جوان را مشاهده کرده اند که وارد آپارتمان مقتول شد. آنها همچنین اظهار داشتند صدای داد و فریاد و درگیری مهناز و پسر جوان را به وضوح شنیده اند. در این میان یکی از شاهدان اعلام کرد توانسته چهره آن جوان ناشناس را از روبه رو ببیند و تا حدودی مشخصات وی را به خاطر سپرده است.هنگامی که ویژگی های ظاهری مظنون احتمالی این جنایت در پرونده به ثبت رسید دختر 14ساله مقتول تحت بازجویی قرار گرفت اما گفت چنین فردی را نمی شناسد. شوهر مهناز نیز ابتدا همین جمله را تکرار کرد اما پس از مدتی تفکر اعلام کرد یکی از اقوام دور همسرش شبیه به همان جوانی است که همسایگان او را مشاهده کرده اند. این جوان 17 ساله نوید نام داشت و خواهرزاده جاری مهناز بود.پلیس برای اطمینان از هویت مظنون تحت تعقیب به جست وجو در آلبوم عکس های خانوادگی مهناز پرداخت و تصویری را به دست آورد که در آن زن 33ساله در کنار نوید حضور داشت.

عکس به گونه یی بود که شائبه وجود ارتباط پنهانی میان این دو را قوت می بخشید، به همین خاطر کارآگاهان بی درنگ عملیاتی را برای دستگیری نوید طرح ریزی کردند. آنان که متوجه شده بودند این جوان به عنوان شاگرد راننده در ترمینال جنوب مشغول به کار است شامگاه روز حادثه راهی این محل شدند و با پرس وجو از مسوول تعاونی مسافری که نوید زیر نظر آن کار می کرد پی بردند اتوبوس وی تهران را به مقصد شیراز ترک کرده است. تماس تلفنی با راننده اتوبوس فاش کرد متهم فراری برخلاف معمول در محل کارش حضور نیافته و راننده ساعت 18 به تنهایی عازم استان فارس شده است.غیبت ناگهانی نوید، در کنار اظهارات همسایه های مقتول و عکس کشف شده از وی، به دلیلی دیگر برای اثبات مجرم بودن او تبدیل شد و این بار پلیس تلاش کرد خانه این جوان را شناسایی کند.

نتایج این مرحله از تحقیقات کارآگاهان را با اخذ نیابت قضایی از بازپرس شهریاری راهی کرج کرد اما آنان هنگامی که ساعت پنج بامداد روز چهارشنبه هفته گذشته -یک روز پس از قتل - در خانه متهم حضور یافتند متوجه شدند وی از روز سه شنبه به منزلش نیز مراجعه نکرده است. به این ترتیب گره تازه یی در پرونده به وجود آمد و افسران جنایی که دیگر ردپایی از نوید در اختیار نداشتند ترجیح دادند با تحت کنترل در آوردن تلفن منزل وی در انتظار نخستین تماس این جوان بمانند. سرانجام ظهر روز پنجشنبه نوید با خانه اش تماس گرفت و کارآگاهان از این طریق پی بردند متهم از آپارتمانی در تهرانسر به منزلش تلفن کرده است. با افشای این موضوع ساعت 14 روز 9 اسفندماه تیم ویژه یی از ماموران عملیاتی پلیس آگاهی خانه مورد نظر را محاصره و نوید را بازداشت کردند.

این جوان پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و ارتکاب قتل را پذیرفت. او گفت؛ من از یک سال پیش رابطه ام با خانواده مهناز بیشتر شد، ابتدا با دختر 14 ساله او دوست بودم اما این رابطه پایان یافت و پس از آن بود که ارتباطم با مهناز شکل گرفت. او از زندگی با شوهرش ناراضی بود و می گفت همسرش به وی بی اعتنایی می کند. مهناز دیگر نمی خواست با این مرد زندگی کند و می گفت مایل است با من باشد. به این ترتیب رابطه ما ادامه داشت تا اینکه روز سه شنبه مهناز به من تلفن کرد و خواست به خانه اش بروم.متهم به قتل ادامه داد؛ روز حادثه من و مهناز با هم ناهار و مشروب خوردیم و پس از آن مهناز به من پیشنهاد رابطه داد ولی من قبول نکردم و بر سر این مساله با یکدیگر درگیر شدیم. در این اثنا مهناز کراوات مرا باز کرد و من که به شدت عصبی شده بودم همان کراوات را دور گردنش حلقه زدم و وی را خفه کردم و به سرعت گریختم. بنابراین گزارش پس از اعترافات نوید وی راهی بازداشتگاه شد و تحقیقات از او ادامه خواهد یافت.

دریا-بابایی - ایران - اهواز
به حق چیزهای ندیده ونشنیده
این دیگه چه مدلشه
یکشنبه 12 اسفند 1386

nirvana jon - ایران - تهران
هرچی گند و کثافت و فساد هست از گور این خانواده های چیپ پایین شهری بلند میشه . این جور افراد چه مهناز و چه نوید معلومه که سر سفره پدر مادر بزرگ نشدند. اگه در مورد مادر مهناز هم تحقیق بشه معلوم میشه چند تا معشوقه پنهانی داشته . و صد البته دختر 14 ساله این خانم هم آینده پر افتخاری مثل مادرش خواهد داشت . مار چه زاید بچه مار! و خدا میدونه که این چرخه تا کی ادامه پیدا میکنه .همون بهتر که مرد.
یکشنبه 12 اسفند 1386

iran man - ایران - تهران
nirvana jon - ایران - تهران

جان شما لطف کرده از گذشته تمیزبالا شهری خودت کمئ مئ گفتئ
یکشنبه 12 اسفند 1386

smms19802000 - ایران - تهران
... nirvana jon ربطی به پایین و بالای شهر بودن نداره اصالت و انسانیت مهمه که فکر تو هم ازش محرومی . متاسفم برات
یکشنبه 12 اسفند 1386

30min - ایران - ایران
خوب تقصیراصلی مرد مهناز (شوهرش) بوده که بهش بی توجهی و بی اعتنایی کرده و واسه اینه که زنه هم منحرف شده.این نظر منه البته .
یکشنبه 12 اسفند 1386

aynaza - ایران - تبریز
nirvana jon بالا شهر نشین ! خیلی راحت داری ندیده و نشنیده برا خودت می بری و می دوزی.... اگه روزی برسه که تو هم مجبور بشی پایین شهر زندگی کنی حتما میشی مثل اونا شایدم بدتر .. در این صورت برات متاسفم ....
یکشنبه 12 اسفند 1386

fati - انگلیس - لندن
نیروانا-ایران-تهران---مغزتو اکبند نزار بعد فساد و کثافت هیچ ربطی به اینکه بالا یا پایین شهر نداره!! تو خودت خوب باش شاهکار کردی.! کاری نداشته باش به اینا لوووووووول فوقش اینا اشکارا فساد میکنن ولی بالایها پنهانی! هاهاها لووووووول
یکشنبه 12 اسفند 1386

pakzad - ایران - آذربایجان
بی اعتنایی و سرد مزاجی شوهر عاملی که باعث هزاران طلاق و هزاران جنگ ناموسی و قتل و از هم پاشیدن خانواده ها شده
و این مشکل نشات می گیره از عدم آموزش روابط س.ک.سی در میون ایرونیا و هر کسی که صحبتی از این مساله به میون می یاره به عنوان منحرف و.. شناخته می شه ولی کاش می دونستند که نقش اول زندگی و خانواده رو تشکیل می ده
یکشنبه 12 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
با پاکذاد موافقم.
دوشنبه 13 اسفند 1386

محمد - ایران - تهران
قابل توجه همه بچه های تالار این نیروانا خانم میخواست بگه آره منم بچه بالا هستم اما توجه داشته باشید اون بچه دهاتهای بالای شهر تهران! اوووخ نمی خواستم به دهاتهای بالا شهر تهران توهین کنم........
دوشنبه 13 اسفند 1386

hoormazd - امریکا - تگزاس
این نیروانا همون نیس که واسه تحقیق در مورد قران رفته بوده قفقاز و کشف کرده که کوروش کبیر همون ذوالقرنینه? حالا همه فهمیدن که این تحقیق از کود هم کم ارزش تره با اون طرز فکر چیپ ابلهانه ات چون لااقل کود به یه دردی میخوره.در ضمن تحقیقی که زنجانی ازش کف بکنه و محققش این ادم با این طرز فکر باشه معلومه چی از اب در اومده.طفلک اون کسی که تو جاش رو تو دانشگاه اشغال کردی.
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

babakj - ایران - تبریز
pakzad - ایران - آذربایجان
باهات کاملا موافقم. مشکل بزرگیه و چارش هم اینه که زن و شوهر با هم رو راست باشن و بهمدیگه بگن چه جوری باید همدیگه رو ارضا کنن.
چهار‌شنبه 15 اسفند 1386

ehsanusa - الامریکیه - جرسیه الجدیده
نیروانا-ایران-تهران (شمال؟ جنوب؟ غرب؟ شرق؟ مرکز؟)
در خانواده های مرفه و روشنفکر و کلاس بالا (مثلا شمال شهر) این جور مسایل نه اینکه نباشه نه بلکه زیاد هم هست ولی چون کلاسشون بالاست براشون طبیعیه و اگر زنه دوست پسر داشته باشه مرده هم دوست دختر داره و با هم کنار میان. خوب فرهنگ سطح بالا یعنی همین دیگه! امیدوارم شما کلاست اینجوری بالا نباشه!
در ضمن من فکر میکنم شوهره مقصر بوده. چون اگه به قول برخی دوستان مرد و زن به همسرشون توجه کنند و نیازهای عاطفی و جنسی همدیگه رو بدون رودربایستی به هم بگن و برطرف کنند 90 درصد مشکلات زناشویی از بین میرود. 10 درصد باقیمانده هم چیزی نسیت با کمک و پشتیبانی همدیگه قابل حله!!!
جمعه 17 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.