وقتی مجری زن پرس تی وی فرق ایمیل و وب سایت را نمیداند- ویدئو

وقتی مجری زن پرس تی وی فرق ایمیل و وب سایت را نمیداند

babaktoronto - کانادا - تورونتو
اونوقت ببین اینا میخوان دنیا رو مجاب کنند که اطلاعات مورد نظرشونو از اینا بگیرن. چقدر دنیا بدبخت شده که به شما روی بیاره.
جمعه 10 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
خاک تو سر بیسوادت.
شنبه 11 اسفند 1386

ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
babaktoronto - کانادا - تورونتو : تو واقعا اخر وطن فروشهائی مگه تلویزیون و رادیوهای همه دنیا سوتی نمیدن؟ مگه همون کانادا تا به حال در برنامه های تی وی یا رادیو اشتباه نکرده؟
شنبه 11 اسفند 1386

پری دریائی - ایران - تهران
چه جنایت نابخشودنی ی ی ی ی !!!
شنبه 11 اسفند 1386

jgreene75 - انگلستان - لستر
ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
تو هم یه چیزی میگی هااااا! عزیزم مگه زوره که می خواهند به انگلیسی هم که شده مغز انگیسی زبانها را هم شستشو دهند؟! کلاغ می خواست راه رفتن کبک را بیاموزد، راه رفتن خودش را هم فراموش کرد!!!! در کانادا و ... هم اگر اخبار مثلا فارسی، اون هم از بن دروغ و فریب!!! به خورد مردم بدهند، اون وقت میشه آنها را مقایسه کرد!!!
کسی نیست به اینا بگه بابا بیا برین آش نذری تان را بخورید، شما را چه به مجری گری اون هم برنامه انگلیسی، و اون هم تکنیکی!!! اصلا قیافه تان هم به گشت ارشادیهای صادقیه می خوره تا مجریگری!!! اون هم چی؟ آقا با کت و شلوار و پیراهن یقه دار که مدل غربی است ولی خیلی بی ریخت! چون با این مدل و پیراهن یقه دار باید کراوات زد و البته با صورت مرتب و تراشیده، نه مثل آقای مجری بالا! گویی که برای مراسم چهلم اومده!!!!!
شنبه 11 اسفند 1386

nasle javan - ایران - تهران
babaktoronto - کانادا - تورونتو بابا بسته دیگه چرا اینقدر چرت می گی همه اشتباه می کنند بوش و شاه هم سوتی میدن( از خودت یاد گرفتم که همه چی رو به اینها ربط میدی) چرا اینقدر بر ضد ایرانی حالا اشتباه کرده به قول پری دریائی
چه جنایت....
شنبه 11 اسفند 1386

farahani - کانادا - تورنتو
babaktoronto - کانادا - تورونتو تودیگه هیچی نگو که اخر سوتی هستی ولی خودمونیم لهجه اش خیلی از تو بهتره. ahangebiseda اینجا که هیچی امریکاش هم که اینقدر این بابک سنگشونه به سینه می زنه کلی سوتی می دهند که در مقابل این هیچه.
شنبه 11 اسفند 1386

mah1 - ایران - تهران
احمدی نژاد همینها رو میخواد صادر کنه.
شنبه 11 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
اهنگ بیصدا الحق که اسم خوبی داری. همون دکمه میوتت را همیشه بزن که صدات در نیاد که هم خدا و هم خلق خدا راضی تره. بچه وطن بخر!!! اگه اشتباه لپی بود که اون 2 ساعت بعد باز همون اشتباه رو تکرار نمیکرد(نکنه سواد انگلیسی نداری که اون زیر نویس زرد رنگ رو که نوشته بود 2 ساعت بعد بخونی؟). تازه اون بغلیش هم از اون بیسوادتر که بعد از دو مرتبه از بیرون بهشون گفتند تا اشتباهشون رو اصلاح کنند. نه از این اشتباه ها اینجا نمیکنن. اینجور اشتباه ها مثل این میمونه که یه مجری بجای سیب زمینی بگه دیب دمینی. اینجور اشتباهی رو اونجا میکنن. پس اونجور اشتباهی هم اینجا نمیکنن
شنبه 11 اسفند 1386

shaan - امارات - دبی
خوب حالا یه اشتباهی کرد اینقدر گیر ندین
یعنی خدا وکیلی شماها اشتباه نمیکنید ... عجب دنیایی شده...
شنبه 11 اسفند 1386

farahani - کانادا - تورنتو
babaktoronto - کانادا - تورونتو بابا بسته دیگه چرا اینقدر چرت می گی همه اشتباه می کنند بوش و شاه هم سوتی میدن( از خودت یاد گرفتم که همه چی رو به اینها ربط میدی) چرا اینقدر بر ضد ایرانی حالا اشتباه کرده به قول پری دریائی
چه جنایت....
شنبه 11 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
چی شد؟ چی شد؟ چی شد؟ به به به سوتی رو ببینننننننیییییییید کامنت فراهانی کانادا تورنتو همون نسل جوان شد تو تهران. خوب دیگه اینهم سوتیه وزارت اطلاعات. بابا حاج مصطفی این کامنت و به اسم فراهانی تو کانادا فرستاده بود یه بار حاج نصرالله تو دیگه چرا این کامنتو فرستادی. ارسال این کامنت از بالا برای من دستورش رسیده بود چرا وزارت اطلاعاتو ضایع کردی. ههههههه اقای فراهانی تورنتو پس تو اینجایی و حتما پیتزا دلیورری میکنی نه؟ لابد یه غالیچه حضرت سلیمون هم داری و عصرها میری تهران از اونجا هم به اسم نسل جوان کامنت میذاری. به به به برو تو سوتییییییییییییییییییییی. حالا خداییش کدوم یکی هستی فراهانی پیتزایی تو تورنتو یا نسل جوان ایران هههههههههههههههههههه مردم از خنده. ببین کیا دارن از این نظام محافظت میکنن برو تو محافظا چه تکنولوژییییییییی هسته ای بود. از همون اتمای کشف شده احمدی نژاد هم بود. هاهاهاا. عیب نداره زیاد ناراحت نشو به حاجیتون سفارش میکنم که کاریت نداشته باشه و اخراجت نکنه. همه اشتباه میکنن. اما اسلامو به خطر انداختی ها. هاهاها
شنبه 11 اسفند 1386

sara-sara - امارات - دبی
دوستان...وقتی جناب پروفسور بابک تورنتو یه نظری میده.بقیه که همگی بیسواد هستن.لطفا نظری ندن!!!!!
شنبه 11 اسفند 1386

aimar - ایران - تهران
اون آقا ریشوهه خیلی باحاله..... هی میخواد ماله بکشه.......
شنبه 11 اسفند 1386

amir19 - هلند - لاهه
با سلام به همه والا هجده سال تو این اروپا زندگی میکنم ازاون زمانی که این هلند سه تا کاتال داشت تا الان صدها مدل ما سوتی ایراد از این مجری دیدم ولی ندیدم کسی از اینها ایراد بگیره اینجا 50 کانال همیشه مجری اشتباه میکند تو اون کاناداشم و امریکاشم این چیزا که خیلی بیشتر حالا این بابا هم یک اشتباه کرد کوچک کردن دیگران اقایان وخانمهای متمدان به هیچ وجه جالب نیست ضمنان اقای بابک خان تورنتو که تو این سایت هیچ مطلبی نیست که احضار نظر شما نباشه با توجه از تعریفهای که از خودتان کردین من و چندتا از دوستان میایم تورنتو خیلی دوست دارم شما که همه امور ملکتی سر در میاورین از نزدیک شما را بینیم با توجه به اینکه شما مهاجرتی به کانادا رفتین و فکر کنم گفته بودین کارشناس یک شرکت بزرگ هستین در مدت یک سال ضمنان جهت اطلاع من چندتا از فاملیهای نزدیکم در تورنتو هستن و بچه اشون انجا متولد شدن انجا تحصیلاتشان را به پایان رساندن و با اون همه تجربه هنوز مثل شما موشالا سر کار کارشناسی نرفتن و بازم با شرمندگی من اینجا کار خودم هست و نه رئیس بالا سرم هست نه چیزی وقت دیدن این سایتهارا در روز ندارم شماچه جوری در سر کار میتوانید برای هر مطلبی نظر دهید برای من خیلی جالب با تشکر از همه دوستان و سرفرازی ایران وایرانی
شنبه 11 اسفند 1386

Katayoon - المان - المان
افتضاح کنگرلو رو حتما دیدید چرا اونجا کامنت نذاشتین؟
ببین این به اصطلاح روشنفکرا چه ادمهای بیسواد و نادانی هستند .بعد از 30 سال زندگی در امریکا دو کلمه انگلیسی بلد نبود خاک بر سر پر ادعاتون کنند. حالا اینهارو مقایسه کنید با جونهای کشورمون.
اینم لینکش تا 2باره ببینیدhttps://iranianuk.com/article.php?id=25623
شنبه 11 اسفند 1386

بهدین - آمریکا - نشویل
حالا خوب شد ایمیل خودشو به‌ جای ایمیل اتاق اخبار به‌ مردم نداد.
شنبه 11 اسفند 1386

k_tanha - کانادا - تورونتو
بابک جان شما خودت رو زیاد ناراحت نکن. اینجور اشتباهات توی تلوزیونهای کانادا هم زیاد رخ میده عزیز.
شنبه 11 اسفند 1386

Sh.Motekallem - روسیه - مسکو
این مرده عینهو اون بازیگر مارمولک میمونه که هی میگفت: حاج آقا مساله! بابا این میو میو که نشد لهجه! رعیت بیاد بالا همینه دیگه...
یکشنبه 12 اسفند 1386

mohsen kh - مالزی - کوالالامپور
همه اشتباه میکنن این هم روش مهم نیست خیلی
یکشنبه 12 اسفند 1386

farahani - کانادا - تورنتو
چته بابک تورنتو آب و روغن قاطی کردی.نه عزیز من فراهانیم پیتزا دلیور.اینم جهت اطلاعت بگم که با موزیلا فارسی نمیشه تایپ کرد میدونی چیه؟گودزیلا نه موزیلا.برای همین من از کلمات دیگران استفاده می کنم.افتاد؟فقط برو خدا رو هزار مرتبه شکر که دوستان ایرنیان یوکی نظر منو نذاشتن چون سرتو دیگه نمی تونستی بلند کنی در ریچموند هیل.شاید کمی تغییرش بدم و دوستان لطف کنندبذارنش تو سایت.ولی خودمونیم همه دیگه شناختنت فقط مونده کلاغه.... ضایعت کنه.
یکشنبه 12 اسفند 1386

AmirSdCa - آمریکا - سن دیگو
بابک خان عزیز قبلا چند تا کامنت باحال ازت خونده بودم احساس میکردم آدم با سوادی هستی ولی از نظراتت تو این صفحه فهمیدم چه موجود بی کلاس و عقب افتاده ای هستی که ظاهرا کار خودت اونجا پیتزا دلیوریه !!!! راستی به قول امیر از هلند نشد ما یک صفحه تو این سایت باز کنیم اسم تو نباشه !!
بابا یه کم رو کارت (پیتزا) تمرکز کن ...........
یکشنبه 12 اسفند 1386

jgreene75 - انگلستان - لستر
nasle javan - ایران - تهران و farahani - کانادا - تورنتو : (بسته؟؟؟؟ یا بسه؟) برادرا (حاجیها!) یا شایدم خواهرا! ای ول سوتی دادین که بابا!! تازه معلوم شد این نظرات از جایی بهتون دیکته میشه!! بابا اگه می خواهید بهشت بروید اینجوری راهش نیست!!!! احادیثتون نگاه کنید: ننوشته خدا دشمن قاتل و جانی و ... هست. گفته خداوند فقط دشمن دروغگوست!!! یعنی دشمن شما دروغگوها!!!!!!
AmirSdCa - آمریکا - سن دیگو: عزیزم تو که میگی بابک همه جا نظر میده، چرا نسل جوان (همون فراهانی) رو نمیگی که شب و روز از این سایت آزاد دست برنمی داره!!! مهم اینکه بابک لااقل صادقه و با یک آی دی میاد. اون حاجی فراهانی چی؟! نه تنها روزانه هزاران بار به مردم ساده دروغ می گویید، اینجا هم ما را از دروغ هاتون بی نصیب نمیگذارید! البته گاها سوتی هم میدید مثل نظرات این خبر که نسل جوان شده همون فراهانی!!!! بابا پول نفت سر سفره 70 میلیون مثل اینکه به شما هم خوب میرسه ها، البته حساب کن بشکه ای بالای 100 دلار!!! پس باید کلی بهتون رسیده باشه. نه؟ ولی این پولهای بیت المال از گلوی کسی پایین نرفته و نخواهد رفت. چون حرامه. این حرف مرا فراموش نکنید...

یک خواهشی هم از برو بچ ایرانیان یو کی دارم: میتونید یکی دو سطر به اسکریپت ارسال نظر اضافه کنید که محل (کشور) ارسال کننده هم در نظرات همه درج بشه؟ اونایی که محل خود را به غلط می نویسند، حتما نظری غیر از شر و دروغ هم ندارند!!! واقعا از دروغگویی این شمر زادگان خسته شدیم. بسه دیگه....
به امید آزادی ایران و سربلندی تمام ایرانیان.
یکشنبه 12 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
فراهانی یعنی مردم اینقدر احمقن که این کامنت مسخررو در توجیه سوتییت گذاشتی؟ 4تا کامپوتر جلوته با اسامی مختلف داری کامنت مینویسی دیگه. خوب امکانات وزارت اطلاعات از حسناش هم همین داشتن چند خط اینترنته. راستی اینقدر وزارت اطلاعات بزرگه که توش ریچموند هیل هم دارید؟ کامنتات به اسم فراهانی بهتر از نسل جوانه یا حد اقل یه اسم جدید اختیار کن. کارتون واتو واتو رو دیده بودی؟ هر لحظه به یه شکل در میومد. حکایت توست. از چارگوشه دنیا با اسامی مختلف کامنت میذاری اما بپا دیگه سوتی ندی. این امیر از سن دیگو هم اسم جدیدته؟
یکشنبه 12 اسفند 1386

fati - انگلیس - لندن
همه اشتباه میکنن ولی شما میاید نظر بدید یا اینکه باره همدیگه کنید؟؟!! همه منحصر به فرد با نظرهای متفاوت. احترام...مرسی
یکشنبه 12 اسفند 1386

persian*girl - آمریکا - آمریکا
ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگو , farahani - کانادا - تورنتو , nasle javan - ایران - تهران, نظرات تمام دوستان قابل احترام است. هدف اینجا صرفا تبادل نظر است نه اهانت به دوستان و نظرات ایشان. در ضمن نظرات و گفتهای هر شخص نشانه شخصیت ایشان است.
یکشنبه 12 اسفند 1386

fx4540 - کانادا - ونکوور
اشتباه پیش میاد ولی این اشتباه نبود کم سوادی یک مجری بود چون دو مرتبه اونو تکرار کرد. میدونید که معمولا مجری ها رو از افراد تحصیل کرده و با دانش انتخاب می کنن. پس این اشتباه نیست بی سوادی هست.
یکشنبه 12 اسفند 1386

nasle javan - ایران - تهران
بابک تورنتو نمی خواد التماس فراهانی بکنی ما بچه یه سازمانیم.چرا رنگت پرید بابا.پات برسه فرودگاه یه راست میری 209. کوچولو خالی بندیت رو کردم الکی گیر میدهی به بچه های دیگه.همه ازادن مطالب منو دوباه بفرستند.خیالت راحت شد.ولی حالا بیا ایران نترس کسی با تو کاری نداره.دچار خودباوری نشو.
یکشنبه 12 اسفند 1386

ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
babaktoronto - کانادا - تورونتو : حیف که اصلا متوجه نیستی متاسفانه
jgreene75 - انگلستان - لستر : فکر کنم تو در زندگیت هرگز اشتباه نکردی
یکشنبه 12 اسفند 1386

ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
persian*girl - آمریکا - آمریکا : موافقم
یکشنبه 12 اسفند 1386

farahani - کانادا - تورنتو
jgreene75 - انگلستان - لستر و babaktoronto - کانادا - تورونتو یعنی شما اینقدر خنگ تشریف دارین که وزارت اطلاعات ایران میاد پول بده به من.میگم بابک حالت خوب نیست بابا ساده ! اطلاعات ایران اینقدر بیکاره که بیاد نظر بده که من تایپ کنم.ببین تو به اندازه کافیه ضایعه شدی بدترش نکن.میبینم همه بهت متلک میندازن.jgreene75 من به اندازه بابک هیچوقت نمی تونم نظر بدم چون ما باید کار کنیم ولی این رفیقمون اون پولی رو که میگی داره می گیره برای همین همه جا نظر بی ربط می ذاره.دیگه برای ما که تو این شهر هستیم دستش رو شده.محض اطلاع شما من بیشتر اگه وقت کنم دروغ های ایشون رو رو می کنم.الان از جای دیگه خورده داره بالا پاپین می پره.منم میگم بابک و شما یکی هستین؟خوبه.اینها رد گم کنی بابک خان هستش تو گول نخور بابا 32 سالته.
یکشنبه 12 اسفند 1386

amir19 - هلند - لاهه
با سلام نمیدانم واقعا جای تاسف که ما ایرانیها دست از این حرفهایمان بر نمیداریم بابا یک مقدار به خودمان بیایم و سربه سر همدیگر نذارریم و یا تهمت به کسی نذنیم مثلا همه مال یک اب و خاک هستیم دوستانی که خارج از کشور هستیم همه می دانیم صد سال هم تو این اروپا و امریکا باشیم از نظر این دولتها خارجی هستیم همه به این مسلئه واقف هستیم و باید از صبح تا عصری دنبال خارج و مخارج زندگی باشیم پس زندگی راحت وبدون دردسر اینجا نیست پس بیایم جای فرف فروشی تهمت زدن دروغ دریبری گفتن با خودمان صادق باشیم و به هم بخاطر نام ایران و ایرانی بودنمان به همدیگر احترام بگذاریم جناب اقای بابک خان فکر کنم بخاطر اطلاعات لازمه را در مورد اطلاعات ایران ندارید و این بخاطر حضور تازه شما در خارج میباشد دوستان قدیمی وسروران که سالها در خارج کشور هستن میدانند من چه میگویم ان وزارت خانه با کسی شوخی نداره اگر احساس کنه که امیر که خودم باشم حرفاش و حرکاتش واقعا بر ضد رژیم و یا تحرکات واقعی بر علیه رژیم داره خیلی سریع سر بنده را که هر جایی دنیاه باشم زیر اب می کند پس از نظر من حرفها و نظراتی که الان شما می دهید برای انها عادی وچیز جدیدی نیست شما ت به کانادا رسیدن نظریه پرداز شدین امیدورم که همه موفق باشن و شما هم به همچنین ولی چه ارزشی داشت که یک سال یادوسال قبل که در ایران بودین مثل دوستانی که در هر شرایطی حر فشان را میزنن شما هم انجا میزدید که ارج و خودش را داشت نه در اینجا باز سروران مستحصر هستند که این نظرات شما را پانزده تا بیست سال قبل بازگو کردن و اگر مطلب جدیدیی است من از داخل کشور شنیدم مثل سخنرانی دو هفته قبل اقای سروش که داخل کشور و با انهمه فشار و کنترول حرفهایش را زد این هم فقط جهت اطلاع شما دوستان من را بخشید که فضولی در کارتان کردم ول واقعا این دنیا ارزش این جرو بحثها را ندارد زنده باد ایران و سرافراز باد ایرانی ه در داخل چه در خارج
دوشنبه 13 اسفند 1386

Sh.Motekallem - روسیه - مسکو
تفرقه... هدیه انقلاب!
چرا با هم می جنگید آخه شما؟ آخوند همینو دیده که تا حالا از منبر نیومده پایین دیگه.
دوشنبه 13 اسفند 1386

ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
babaktoronto - کانادا - تورونتو : من به ایرانی بودنت شک دارم ( من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد ان اشنا کرد ) در تو اینقدر زبان انگلیسیت خوبه که سوتی های تئ وی و رادیو کانادا رو متوجه نمی شی در ضمن ایکاش معنی ahangebiseda رو می فهمیدی . ساده گی من از پیچیدگی توست تو حتی معنی این حرف منو نفهمیدی.
jgreene75 - انگلستان - لستر : مگه مغز تو با اخبار متفاوت شسته شو نشده؟ پرس تئ وئ حقایقی رو باز گومیکنه که هرگز دیگران نمیکنن
دوشنبه 13 اسفند 1386

AmirSdCa - آمریکا - سن دیگو
دوستان به اندازه کافی به بابک ... شد دیگه بذارین بدبخت به کارش (پیتزا) برسه !!!!
دوشنبه 13 اسفند 1386

jgreene75 - انگلستان - لستر
farahani - کانادا - تورنتو: کی 32 سالشه؟! من؟ بابا تو که نابغه ای!!! نیوتن را ملاقات نکردی؟ فکر کنم اون علم و نبوغ ترا دزدیده!!! از آی دیم گفتی نه؟ اون به تاریخ شمسی بود!!! لول ل ل ل ل ل
در ضمن از آمدن به فرودگاه نمیشه 3-2 میلیون را ترساند! بترسید از زمانی که تو همین فرودگاه گرفتار خشم میلیونها مردم شوید!!
ahangebiseda - سو ئد - نورشوپینگ
تو راست میگی! لعنت خدا بر دروغگو!!! یعنی بر آنهایی که 29 ساله مردم را فریب دادند!!
دوشنبه 13 اسفند 1386

ahangebiseda - سوئد - نورشوپینگ
jgreene75 - انگلستان - لستر : میشه بگی کجای دنیا دروغ نیست؟
دوشنبه 13 اسفند 1386

ahangebiseda - سوئد - نورشوپینگ
jgreene75 - انگلستان - لستر : ایران عزیز ما از کسانی مثل بابکها رنج میبره
دوشنبه 13 اسفند 1386

jgreene75 - انگلستان - لستر
من نه طرفدار این رژیم هستم، چرا که واقعا راهش را به نوعی گم کرده (مثلا به مردم فلسطین و ... بیشتر از مردم خودش اهمیت میده! چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است!!!)
و نه عاشق رژیم شاهنشاهی و ... و .. اینو محض اطلاع گفتم.

و اما در مورد این خبر بگم که "اشتباه کردن" را با "دادن هر پست به هر کسی" اشتباه نگیرید!!!! که این روزا زیاد شنیده میشه در ایران.
به امید آزادی ایران و سربلندی تمام ایرانیان.
دوشنبه 13 اسفند 1386

parand2008 - فرانسه - نانسی
farahani - کانادا - تورنتو AmirSdCa - آمریکا - سن دیگو ولی این را می دونم که یک سری ادم بیکلر را وزارت اطلاعات اجیر کرده که بیان مفت مجانی تو سایت های ایرانی ........برای چر ند و پرند گفتن و هرج مر ج هر چند با بابک موافق نیستم اما شاید بیانش بد بوده این جا هم مجری ها اشتباه می کنند اما بعد کلی می خندن و این اسباب شوخی میشه و شاید یک نکته اموزشی برای خیلی ها که شاید نمی دونند بابا همه که مثل شما نابغه نیستند با هم مهربون باشین
دوشنبه 13 اسفند 1386

parand2008 - فرانسه - نانسی
Sh.Motekallem - روسیه - مسکو

حرف درست را تو زدی و بس
دوشنبه 13 اسفند 1386

ehsanusa - امریکا - جرسی
معمولا مجری ها از روی تکست مطالب را میخونن و اینخانم هم احتمالا در حال خواندن از روی صفحه نمایش تکست مطلب اشتباه رو خونده. ولش کنین بابا!
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.