در آفریقا زن حامله در هنگام به دار آویخته شدن زایمان کرد

در آفریقا زن حامله در هنگام به دار آویخته شدن زایمان کرد

 یک زن و شوهر که به جن گیری و جادوی سیاه متهم بودند از سوی روستائیان از سوی روستائیان به دار آویخته شدند و زن بالای چوبه دار زایمان کرد.

روستائیان ابتدا زن و شوهر را ضرب و شتم کردند اما به این هم قانع نشدند و زن و شوهر را به دار آویختند . زن که 8 ماهه حامله بود هنگام تلاش برای نجات جانش روی چوبه دار فرزندش را به دنیا آورد.

شوهر این زن در آخرین لحظات توانست خود را نجات دهد و زنش را از دار پائین بیاورد.

ساکنان روستای کیلیپ در پاپوا گینه نو دو هفته قبل یک زن به نام نولان یکوم و شوهرش را به دلیل ارتباط با اجنه و جادوی سیاه ضرب و شتم کردند.

همسایگان اعتقاد داشتند نولان و پائول یکوم آنها را جادو کرده و قصد دارند با جادوی سیاه همسایگانشان را بکشند و به همین دلیل آنها را از یک درخت به دار آویختند.

پائول یکوم در مصاحبه با نشریه "د نشنال" واقعه را این گونه توضیح داد: " برای آنکه پاهایمان به زمین برسد توانستم طناب را شل کنم. توانستیم خودمان را برهانیم. همسرم که 8 ماهه حامله بود در هنگامی که می کوشید خود را از دار نجات دهد نوزاد را به دنیا آورد. برای هردومان لحظات وحشتناکی بود."

این زوج که بعد از این واقعه پیش اقوامشان در روستای دیگر پناه گرفته بودند در نهایت تحت مراقبت پزشکی قرار گرفتند.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از روزنامه حریت، پزشکان جنسیت نوزاد به دنیا آمده را دختر عنوان کرده و افزوده اند حال مادر و نوزاد رضایتبخش است.

در کشور فقیر پاپوا گینه نو که در جنوب اقیانوس آرام قرار دارد جادوی سیاه از بزرگترین و رایجترین اعتقادات مردم به شمار می رود و زنانی که این جادو را انجام می دهند به شیوه سوزاندن یا به دار آویختن کشته می شوند!

babaktoronto - کانادا - تورونتو
صبر کنید صبر کنید به چی میخندید؟ دارید مسخره میکنید؟ پس بذارید بهتون بگم که عین این قضایا تو مملکت خودمون هم اتفاق افتاد به مراتب فجیع تر و در ابعاد بزرگتر . شما فکر میکنید سر دخترای مجاهد چی اومد؟ تو زندان اوین شبانه یک صیغه عقد اجباری و بعد هم یک همخوابگیه اجباری و بعد چوبه دار یا شلیک گلوله(اخه در اسلام اعدام دختر باکره ممنوعه) دختر گول خورده ای که دنباله راه همون انقلابچی های 57 شد فکر میکرد که راهش راه درستیه و باید برای رسیدن به سعادت برین نظام پهلوی رو سرنگون کرد . چه میدونست که اینها همش بازیه یه بازیه خانمانسوز و بعدش هم فریب رجبی. اون دخترا که در خلوص نیت به پاکیه سپیده صبحگاهی بودن باید مادران امروز ایران زمین میبودند که جهالتی دیگر به مراتب بدتر از انچه که در بالا خواندید گریبانشان را گرفت اکثر انها هم صرفا به جرم اندیشه اعدام شدند. ایا این نظام نمیتوانست با اندکی گذشت و تامل و اینده نگری اینده ایران را از وجود فرزندانش محروم نکند؟
پنج‌شنبه 9 اسفند 1386

parsian world - فیلیپین - مانیلا
به به بازهم که چشممان با افاضات این فرزند کوروش کبیر!!!! منور شد!
جمعه 10 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
اگه خدا قبول کنه او بابا رجویه نه رجبی. از دوستاران این نظام اخوندی هم به خاطر اینکه با این اشتباه باعث بیسوادی جماعت شدیم معذرت میخوام
جمعه 10 اسفند 1386

ajhard - آزاد - آزاد
babaktoronto - کانادا - تورونتو
درود بر تو درود بر شرف پاک آریایی تو...از گفتار نیکت پی به پندار نیک تو می برم...از آرش سخنت که نشان از درد این نامردمی هاست پی به کردار نیک تو می برم...
درود بر تو که آنچه را دیده ای پنهان نمی کنی...آرزوی من این است تا ابد پاینده و پایدار باشی چرا که به مانند تو نیستند این آریاییان امروز...
سپاس
جمعه 10 اسفند 1386

Nickolas99 - کانادا - تورنتو
بابا بابک ول کن تورو حضرت عباس. خسته نمیشی اینهمه هرچی میشنوی مربوط و نامربوط هی ربط میدی به ایران؟ میخوای بگی چی؟؟ می خوای بگی
آ خوندا بدن؟؟ خوب اینو همه میدونن. دیگه چی میخوای بگی آخه. بابا برو به فکر یه کاری باش. میخوای مردم و آگاه کنی ؟ اینا خودشون تو ایرانن بهتر از منو تو میدون کجا چه خبره. اگه هم میخوای کمکشون کنی به جای موعظه یه تکونی بخور نه اینکه بشینی اون گوشه و هی اطلاعاتی که ملت دارنو هی تکرار کنی.
جمعه 10 اسفند 1386

arashj - ایران - تهران
بابک جان از تورونتو نشنیده ام اعدام باکره در اسلام حرام باشد.
جمعه 10 اسفند 1386

freewwwts - ایران - ایران
با تشکر از آقای babaktoronto - کانادا - تورونتو
خانواده من یکی از همان قربانیان است .اون انسانها جزو نجیب ترین و پاکترین انسانها بودن و امروز یکی سری ااشغال به اونها انگ منافقو میزنن.
جمعه 10 اسفند 1386

mah1 - ایران - تهران
freewwwts خیلی متاسفم از اتفاقی که برایه خانوادت افتاده. امثاله شما کم نیستن. به امید روزی که باشیمو ببینیم خون این عزیزان پایمال نشده. درود بر ازادی. امیدوارم به روزی که بخاطر فکر کردن کسی رو نکشن!
جمعه 10 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
چه دنیای خر تو خری شده هر کی هر کیو دلش بخواد میبره بالا ی دار !
جمعه 10 اسفند 1386

sara-sara - امارات - دبی
پروفسور babaktoronto - کانادا - تورونتو خسته نمیشی از اینهمه افاضات؟؟!!!
یعنی هر خبری از هرجای دنیایا هر کسی اینجا نوشته بشه .باید ربطش بدی به ایران؟؟!!!
حالا اگه بگن تو کره مریخ فلان شده باز این بابکه میادمیگه تو ایران هم اینطوری...
اگه بیکاری برویه شغلی واسه خودت پیدا کن .....!!!!
جمعه 10 اسفند 1386

sabahalamot - بلژیک - گنت
ارش ج ازایران تهران عزیز جان این رسم متداول ملاهاست که قبل از اعدام بکارت دختران را بر میداشتند . و بیشرمانه هان روز پاسدار مربوطه به منزل دختر مراجعه میکرد و میگفت من داماد شما هستم و این قران و شاخه نبات مهریه دختر شماست که امروز صبح به حکم حاکم شرع!!!!!!اعدام شد دو نمونه در همسایگی بنده اتفاق افتاد .بدرود.
جمعه 10 اسفند 1386

shelman83 - ََََانگلستان - لندن
اینا که بیشتر به کل کل شبیهه تا نظر...
جمعه 10 اسفند 1386

man-irani - هلند - دن هلدر
با دروود/ تا آنجایی که من میدانم و در نقشه موجود هست پاپواگینه نو در قاره اقیانوسیه هست شمال شرق استرالیا در کنار جزایر تاسمانی/ با تشکر
جمعه 10 اسفند 1386

irandokht - کانادا - تورنتو
باسلام
اینکه babaktoronto فرمودند درمورداعدام کاملاصحت دارد.اگرنشنیدیددلیل براین نیست که صحت ندارد.
واماشماbabaktorontoهمنطور که Nickolas99بیان داشتندهمه خیلی از این
مطالب رومیدانندوصداشون هم درنمی اید امثال شماهم اگرغمشون روبخورند
می فرمایندیه تکونی بخورموعظه نکن . ماهمه می شینیم به بقیه می گوییم خودتون را تکون بدیدوقتی هم جوان نوشکفته مردم را نه تنها ازتکون بلکه از حیات ساقط می کنندمیگوییم میخواست صداندهد.
واماNickolas99 نمی توانیدبه مردم بگوییدساکت باشندمی بینیدکه هنوزهستندکسانی که نمی دانندچه اتفاقاتی پیرامونشون دارد رخ می دهدشماخودتونگران نکن اصلاسلامت باشی بشین ببین بقیه چه کا رمی کنند این جوری بهتراست.
جمعه 10 اسفند 1386

zpirooz - آلمان - آخن
حرف آقای babaktoronto - کانادا - تورونتو
کاملا درسته حتی اقای منتظری هم زمانی که از این تجاوزها که در دهه شصت اتفاقافتاد خبردار شده شدیدا اعتراض کرده دوست من تعریف میکرد که دختر همسایه شون که یک مجاهد بوده دقیقا همینطور کشته شد. من با مجاهدین کاملا مخالفم اما این کاری که نظام کرد عین حیوانیت بود. دوست من میگفت یک روز ماهها بعد از اعدام دختر همسایه شون یک سپاهی اومده بوده در خونه اونها و یک قران با یک شاخه گل رز به مادر اون دختر داده بوده و گفته این مهریه دختر شما بود من اورا پیش از مرگ به عقد خود در اوردم و اینطوری بوده که فریاد واویلای این مادر بیچاره به گوش همسایه ها از جمله دوست من رسیده بود. ای قران بزنه به کمرشون کسی که دیگری را بزور مجبور به ارتباط جنسی بکنه از حیوانات هم حیوان تره اونوقت اینها اسم دین و خدا رو یدک میکشند و یک عده هم دانسته یا کورکورانه افتاده اند دنبالشون.
جمعه 10 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
اینکه در زندان به زندانیها تجاوز میکردن بعد اعدامشون میکردن حقیقت داره حتی پسرها.
جمعه 10 اسفند 1386

Nafiseh - ایران -
واییییییییییییییییییییییی....من این موضوع رو نمیدونستم خاک بر سر ما که اینا دارن به ما حکم میکنند
جمعه 10 اسفند 1386

dandy - امارات - امارات
بیچاره خانمه که حامله بود اخه بچه گناه داشت خدت رو شکر جان سالم بدر برد
جمعه 10 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
سارا خانم از دبی - نیکلاس از تورنتو : نه باور کنید هنوز خیلی از جنایتهای این اخوندها رو کسی نمیدونه به خدا نمیدونن تازه همه اینها سر سوزنی از خیانتهای این اخوندها هم نیست که ما میدونیم انشاالله اینده حقایق را خواهد گفت. سارا خواهر من فقط یک لحظه خود را بگذار جای اون دختری که به هزار امید و ارزو در رویای مادر شدن و تشکیل خانواده خود را در یک زندان دید با هزار توهین و شکنجه و بعد یک تجاوز و چند ساعت بعد هم مرگ و تمام. مگه مرگ فقط مال همسایست؟ ما ایرانی هستیم اخه چی باعث شده که دلتون از سنگ بشه . شاید بگی چشمشون کور میخواستن مجاهد نشن. مگه اونایی که در سنگر اخوندا بودن و پیروز شدن اونها هم برای اندیشه قیام نکردن؟ خوب اینها هم اندیشه خود را داشتند. اما شکست خوردند.اندیشه هرکس برای خودش محترمه و به اون ایمان داره .حالا باید این بلا رو سرشون بیاریم؟ تو کدوم دین اینو میگن؟ تو با اینکه 180 درجه با من اختلاف سلیقه و اندیشه داری اما هنوز خواهر ایرانی منی و من هنوز راضی به کم شدن یک تارمو از سر تو نیستم . ما جواب ایندگان را چی داریم که بدیم؟ بیایید به جهان از دید مهر بنگریم . بابا ناسلامتی ما انسانیم
جمعه 10 اسفند 1386

Nickolas99 - کانادا - تورنتو
آقای بابک
میدونن یا نمیدوننش بحث نیست . گرچه خودشون چون در ایران زندگی میکننند داستانهای واقعی تر و ملموس تر و هم از نزدیک دیدنو شنیدن هم خواهندشنید. چیزی که من میگم اینه که اینکاری که شما دارید میکنید یه جورایی داره از حیطه منطق پا فرا تر میگذاره. این که شما به گونه ای هر خبری رو به نفع تفکرات خودت تعبیر میکنی و به عنوان یک حرکت انقلابی ستایشش میکنی نه تنها متناسب با اهدافی که شما داری نیست بلکه این موعظه ای رو هم که شما بعنوان یک وظیفه ازش یاد میکنی لوث میکنه. این نحوه رخورد با این اخبار منو یاد مجاهدین خلق میندازه . هرچقدرم که حرف حق بزن این حرف رو با چاشنیه فحش و ناسزا به آخوندا تحویل میدن. با اینکار نه تنها به حقشون نمیرسن بلکه اگر چهار نفرم کار اونارو تایید میکرده بعد از مدتی از اینهمه احقاق حقوق کردن با اراجیف خسته میشه. بیا و روشط و عوض کن تا دیر نشده
شنبه 11 اسفند 1386

Nickolas99 - کانادا - تورنتو
خانم ایراندخت شرمندم ولی من اصولا با خانما بحث نمی کنم علی الخصوص بیمنطق
شنبه 11 اسفند 1386

دریا-بابایی - ایران - اهواز
babaktoronto - کانادا - تورونتو
مرسی بابت اطلاعاتی که به مردم بی خبر میدی اما کاشکی یه کم قدر می دونستند اما عزیزم تو ادامه بده ماها باهاتیم
شنبه 11 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
من نه به مشی مجاهدین کار دارم نه در رد و قبو لشون اظهار عقیده میکنم ولی اعدامهای سال 67 ننگینترین و کثیفترین وسیاهترین نقطه این دیکتاتوری سیاهه.چرا که اونهایئ رو که من میشناختم و در اون قتل عام به هلاکت رسیدن از پاکترین خالصترین جوانهای این مرز و بوم بودن که گاها گناهشون فقط فروش یک روزنامه یا حتی خوندن یک روزنامه بود.
شنبه 11 اسفند 1386

پری دریائی - ایران - تهران
جالبه این مردم حتی از شنیدن واقعیات هم هراس دارن! سارا جون واقعیت خیلی تلخه از زهر هم تلختره اما نشنیدنش دردی رو از کسی دوا نمی کنه اما شنیدنش شاید راهی باشه واسه اینکه سعی کنیم مثل این جماعت کثیف، حیوان های انسان نما نباشیم.
شنبه 11 اسفند 1386

irandokht - کانادا - تورونتو
باسلام
جنابNickolas99 نیازی به شرمنده بودن ازنظرمن نیست من از افراد به اندازه توان فکریشون انتظاردارم وازشماهیچ انتظاری ندارم .شماحتی نمی توانید فکرکنیدمن قبل از زن بودن یک انسان هستم.بله من یک زنم.یک زن ازاده.وافتخارمی کنم.وامادرموردمنطق که شماازکجامتوجه نداشتن منطق بنده شدیداصلامعیارمنطق برای شما چیست.هرچند به راحتی از پیغامتان می شوددریافت کرد که فرمودید...خانم ایراندخت شرمندم ولی من اصولا با خانما بحث نمی کنم علی الخصوص بیمنطق....
به هرحال بیش ازاین خودتون راازارندید.
شنبه 11 اسفند 1386

Nickolas99 - کانادا - تورنتو
خانم ایراندخت اولا شرط ادب و تواضع به من حکم میکنه که شرمنده همه خانمهای بیمنطق باشم بجهت اینکه وقت را بهاییست . ثانیا اینکه احتمالا همانطور که شما گفتید قبل از زن بودن یک انسان هستید. ولی اگر مستحضر باشید طرز نگاه کردن خانمها و آقایون به مسایل به دلیل تفاوتات فیزیولوژیکی و سایکیولوژیکی متفاوت هست. همینطور اگر مطالعه داشته باشید عمه بنده هم که کامپیوتر در اختیارشون نیست مطلع هستند که خانمها اصولا با مسایل احساسی تر بر خورد میکنن تا آقایون. و آقایون بیشتر روی بعد منطقیه مسایل متمرکز میشوند. چه بسا این صحه گذاشتن ها بر احساس افراد رو به مرور از متمرکز شدن بر منطق باز میداره. پس از اینکه شما هم از نحوه اظهار نظرتون بیمنطق مینمایید اصلا مکدر نشین. مسلما یک روانپزشک مجرب میتونه شما رو با راههای نزدیک تر شدن به منطق و دور کردن از احساس کمک کنه تا در درون شما یک تعادل بین احساس و منطق ایجاد بشه
یکشنبه 12 اسفند 1386

رضا خوشبطن - ایران - تهران
کی میگه منافقین آدمای خوبی بودن اونا یه آشغالهای بی صفت بودن درسته کارایی که با دخترای باکره می کردن خیلی بد بود اما همین دولت اگه به مردم پوله بیشتر بده همونایی که لعنتشون می کنن عاشقشون می شن....اما نمیدن که....هیچ کس بخاطر مردم کار نمی کنه همه سیاستمدارها آشغالن
یکشنبه 12 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
من دیگه دوستان نظر نمیدم این سایت هم دست کمی از همون آخوندا نداره طرف هرچی از دهنش در اومده به من میگه من که جوابشو میدم بدون بی احترامی سانسور میشه متاسفم واسه خودم اول از همه و بقیه ایرانی ها اون روز که کشور آزاد شه هیچوقت نمیرسه ما آدما اسیر خاله زنک بازی و ... هستیم فقط ادعا کردن رو بلدیم همه چی رو با هم قاطی میکنیم مثل پاکستانی ها میری تو مغازه پر از عکس کعبه و آیه هست کار رو با دین قاطی میکننیم هیچ وقت یاد نمیگیریم هر چیزی جایی داره.حالا آخوندا برن مجاهدا میان دیگه بدتر خدا به دادتون برسه خدارو شکر کشیدیم بیرون از اون خرابشده...به همه هم میگم یونانی هستم.حداقل فرهنگ وتاریخ ودینشونو نفروختن به کسی
دوشنبه 13 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.