احمدی نژاد:به باور من کاروان جهان به منزلهای آخر خود نزدیک می شود

احمدی نژاد:به باور من کاروان جهان به منزلهای آخر خود نزدیک می شود

رئیس جمهور تآکید کرد: ملت ما همواره نشان داده که در مقابل ظلم و ستم ایستاده است و از این پس نیز خواهد ایستاد.

بر اساس این گزارش،محمود احمدی نژاد طی سخنان خود در مراسم پایانی هشتمین کنگره سرداران و 4 هزار شهید منطقه 17 تهران با بیان اینکه ملت ایران نشان داده که در برابر ظلم و ستم ایستاده است گفت: این ملت تا رفع کامل ظلم و فتنه لحظه ای کوتاه نخواهد امد.

احمدی نژاد با بیان اینکه امروز باور من این است که کاروان جهان به منزلهای آخر خود نزدیک می شود گفت: من به بسیاری از نقاط دنیا می روم و روزانه نیز ارتباط دارم و اخبار دنیا را مرور می کنم و با شخصیتهای مختلف جهان ارتباط دارم و این نوید را می دهم که خون شهیدان ملت ایران که دنباله خون های پاک کربلاست در دنیا غوغایی به راه انداخته است.

رئیس جمهور افزود: امروز همه دنیا ملتهب و در تکاپو و تحول است و در آستانه تغییر و تحول بزرگ است.

احمدی نژاد خطاب به حاضران گفت: نمی دانید با دلهای ملتها چه کرده اید امروز هر جا می رویم با هر کسی و با هر قشری در کشورهای مختلف صحبت می کنیم انگار در تهران و ایران است.

رئیس جمهور در ادامه گفت: آنها با این قصد لشکرکشی کردند که کار گذشتگان خود را تکرار کنند یعنی همان کاری که با پیامبران کردند و می خواستند پیام را در همین سرزمین خفه کنند و جلوی صدور انقلاب را بگیرند ولی غافل از اینکه امام خمینی (ره ) همان اول فرمودند که انقلاب ما پیام خودش را صادر کرد.

احمدی نژاد با بیان اینکه امروز پیام انقلاب در آمریکای لاتین ، شرق آسیا ، افریقا ، اروپا و حتی در کشور آمریکا قابل مشاهده و شنیدن است گفت: آنها خیال می کنند با این بازیهای سیاسی می توانند جلوی ملت ایران را بگیرند.

احمدی نژاد با تأکید بر اینکه مسأله هسته ای بهانه ای بیش برای دشمنان نیست افزود: همه دنیا می دانست که آنها دروغ می گویند و در واقع آنها مخالف پیام ، عزت و راه ملت ایران هستند و آفرین برشما و درود خدا و ملائکه بر ملت ایران که استوار ایستادید و مقاومت کردید.

وی با بیان اینکه ملت ایران با ایستادگی خود روی پیامبران الهی و شهیدان را در تاریخ سفید کرد افزود: همه آنها فهمیده اند که در مقابل ملت ایران هیچ قدرتی ندارند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اظهارات برخی از کسانی که جنس آنها از دشمن است گفت: همیشه کسانی وجود دارند که دشمن را بزرگ جلوه می دهند و با ترجمه سخنان دشمن ، حتی در جاهایی که دشمن نیز به شکست خود اقرار می کند ،آن را محال می دانند و دشمنان بشریت را جای خدا نشانده اند ولی امروز همه اینها فهمیده اند ایران قدرت اول جهان است.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم پایانی هشتمین کنگره سرداران و 4 هزار شهید منطقه 17 تهران، گفت: عاشورا خلاصه تاریخ بشر و همه حقیقت عالم و پیام الهی خلاصه در پیام عاشوراست.

احمدی نژاد افزود: خداوند استعداد خلیفه اللهی را در انسان قرار داد و انسان را از گل و خاک که پست ترین موجودات عالم است آفرید اما انسان را مانده در گل نپسندید.

رئیس جمهور گفت: خداوند این طور مقرر فرمود که انسان از پایین ترین سطح بروید اما در خاک نماند و با انتخاب و اختیار خود تا اوج قله کمال انسانی که همان خلیفه اللهی است حرکت کند.

احمدی نژاد افزود: در این مسیر خداوند انسان را تنها و بی یار و یاور نگذاشت و هم فطرت و عقل را در درون انسان قرار داد و هم از بیرون هدایتگران و راهنمایانی تعیین کرد.

رئیس جمهور گفت: از روز نخست خلقت بشر خداوند در جامعه بشری کاروانی را به حرکت درآورد که هر کاروان همواره کاروانسالاری داشت.

احمدی نژاد پیامبران را کاروانسالاران هدایت بشری دانست و گفت: همه آنها مأموریت داشتند دست انسان را بگیرند و در مسیر رسیدن به قله کمال او را هدایت و یاری کنند.

رئیس جمهور افزود: در طول تاریخ، فاسدان، قلدران و زیاده طلبانی بودند که یکپارچه در مقابل کاروان هدایت ایستادند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه حرکت این کاروان در طول تاریخ جلوه های گوناگون دارد، افزود: این کاروان یک روز در جلوه حرکت حضرت نوح و کشتی نجات این پیامبر، یک روز در جلوه حرکت موسی در مقابل فرعون و شکستن سحر ساحران، یک روز در جلوه حرکت حضرت عیسی در مقابل منحرفان و ظالمان و یک روز در چهره بدر و احد و حنین و خیبر و یک روز در چهره بهترین خلق عالم اشرف انبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و در نقطه اوج، یک روز این کاروان در کربلاست.

وی با اشاره به اینکه عاشورا خلاصه تاریخ بشر و همه حقیقت عالم است گفت: عاشورا درس زندگی انسان ها از ازل تا ابد است.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه پس از عاشورا ،‌کاروان عدالت طلبی ادامه دارد افزود: امروز تجلی این کاروان، ایران عزیز است.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه امروز ملت بزرگ ایران الگوی عدالت طلبی، پاکی و برادری است، گفت: این کاروان یک روز در دوران انقلاب، یک روز در دوران دفاع مقدس 8 ساله و امروز هم در ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های زورگو و پیروان طاغوتی تاریخ خود را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ، طاغوت ها از حرکت انبیا، مصلحان و حرکت انسان کامل در وحشت و هراس بودند، افزود: در برخی ادوار از قبل برای جلوگیری از تولد یک پیامبر و یک کاروانسالار، نسل ها را پی در پی قتل عام می کردند و طفلان را در شکم مادران می کشتند.

احمدی نژاد افزود: طاغوتیان و فرعونیان می دانستند که تا زمانی که پیروان راه حقیقت باشند، آب خوش از گلوی آنها پایین نخواهد رفت.

وی گفت: آنان گمان می کردند با کشتن طفل شش ماهه در صحرای کربلا می توانند این حرکت اصیل و این پرچمداری را ریشه کن کنند.

رییس جمهور در ادامه سخنرانی خود در مراسم پایانی هشتمین کنگره سرداران و چهار هزار شهید منطقه 17 تهران، گفت: امروز نام ایران تداعی کننده دعوت انبیاء، خداپرستی و پاکی است، نام ایران یعنی مشت محکمی که ملت بر دندانهای قدرتها کوبیده و آنها را بر سر جای خودشان نشانده است.

محمود احمدی نژاد افزود: امروز هم دشمنان به گونه ای حرکت میکنند که در دنیا یادی از کاروانسالار نباشد و همه توان آنها آن است که نام پرچمدار و هدایتگر از روزگار محو شود.

احمدی نژاد گفت : آنهایی که عراق را اشغال کردند در پشت صحنه و در جلسات خود تحقیق کرده بودند که منطقه عراق مرکز یک فرماندهی است( که در این باره اسنادی موجودی است).

وی افزود: اشغالگران هنگامی که وارد عراق شده بودند در به در دنبال پرچمدار و امام می گشتند و حتی با احضار برخی علما از آنها سؤال می کردند که مرکز و مقر امام کجاست.

احمدی نژاد اضافه کرد: این نظم نوین جهانی که غارتگران جهانی مطرح کردند بدل حاکمیت جهانی اسلام به دست مولایمان است.

رئیس جمهور گفت: بد دلان ، خودخواهان ، فاسدان ، زورگویان و آنهایی که برای انسان و ملل ارزشی قائل نیستند و همه چیز را در شهوت و دنیاطلبی خودشان میدانند از اسم امام وحشت دارند.

وی افزود: البته عده ای از آنها جاهلند و مستقیماً با نام امام و دین پرستی مقابله می کنند که این عده سریعا از صحنه روزگار محو می شوند.

احمدی نژاد گفت: اما آنچه که در طول تاریخ ذهنها را منحرف و حرکت را کند کرد وجود و رفتار دورویان عالَم بود آنها که چهره شان به ظاهر پرچمداری از دین بود ولی در دلشان محبتی از امام و پرچمدار دین نداشتند.

رئیس جمهور افزود: مشاهده می کنید که این عده از اسم امام نیز ناراحت می شوند اما می آیند و با جار و جنجال داستان درست می کنند البته نه اینکه اینها با خرافه مخالف باشند بلکه با امام مخالفند چون میدانند اگر حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) برپا شود دیگر جایی برای این جنایتکاران جهانی و چپاولگران باقی نمی ماند.

احمدی نژاد گفت: در همین چند سال اخیر راجع به امام خودمان که یک علمدار شجاع خدایی بود چه حرفها نوشته اند و چه چیزها گفتند.

وی افزود: همانگونه که در طول تاریخ در مقابل این کاروان ایستادند هم اکنون نیز عده ای هستند که در مقابل کاروان عدل و امامت ایستاده اند.

رئیس جمهور گفت: مگر در طول تاریخ حرف ملت ما و شهدایمان چه بوده است ؟ در کجای تاریخ ملت ایران بد کسی را خواسته و به حق کسی تجاوز کرده است ؟ اما می بینیم که 29 سال است که همة زشتها ، بددلان ، دزدها ، زورگوها و خودخواهان عالم در یک صف مقابل ملت ایران ایستاده اند.

احمدی نژاد با اشاره به مقاومت دلیرانه ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی افزود: مشاهده کردید که در این دوره (دفاع مقدس) ملت ایران چگونه ایستادگی کرد و امروز هم این ایستادگی ادامه دارد.

احمدی نژاد گفت: نام ایران و حرکت ملت ایران یعنی تعهد در راه خدا، پاکی ، عدالت و صلح و برادری بنا بر این طبیعی است که زورگویان عالَم با ملت ما مخالف باشند.

گفتنی است، رئیس جمهور در آغاز سخنرانی خود در مراسم پایانی هشتمین کنگره سرداران و 4 هزار شهید منطقه 17 تهران، گفت: انسان بالاترین و برترین خلقت خدا و آیینه تجلی صفات خداست.

محمود احمدی نژاد با تسلیت اربعین حسینی افزود: خدا را شاکرم که در مراسم تجلیل و بزرگداشت پیروان خط حسینی در منطقه 17 که در دفاع از آرمان حسینی پیشتاز و پیشگام است حاضر شده ام.

وی از برنامه های انجام شده در این مراسم قدردانی کرد و گفت: سخنان خود را در دو محور تاریخ انسان و شرایط امروز انقلاب خلاصه می کنم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه خداوند همه این عالم را برای انسان خلق کرد افزود: اگر خدا انسان را خلق نمی کرد، ظرفیت و راهی برای شناخت خدا و تجلی اسمای الهی در عالم وجود نداشت.

رئیس جمهور همه موجودات عالم را آیه و تجلی خدا دانست و گفت: اما آن ظرف وجودی که می تواند حامل و تجلی همه اسمای الهی باشد عبارت از انسان است. 

dandy - امارات - امارات
گفت: این ملت تا رفع کامل ظلم و فتنه لحظه ای کوتاه نخواهد امد....اره دقیقان هینطوره به در میگه که دیوار بشنوه
پنج‌شنبه 9 اسفند 1386

20258096 - ایران - امل
به جان خودم تا دیروز اگه شک داشتم این بابا روانیه الان شک ندارم یعنی خاک بر سر این ملت که حرفاشو گوش میدن این بابا مارو ... خل فرض کرده امام زمان اولین کسانی رو که اعدام میکنه خود شماهاپید لابد من باید در باره قتل های زنجیره ای پاسخگو باشم بابا سر هزاران نفر رو تو این مملکت بردی زیر اب روتم برم اقایون ما که تو خارج نیستیم شما بگین مردم اون ور دنیا فکر میکنن تو تهرانن اخه جاییی که به کفش و مانتو روسری و اهنگ و مو و تنگ بودن پیراهنتو روشن بودن رنگ شلوارت و..... گیر میدن جای زندگی غیر ایرانیه
پنج‌شنبه 9 اسفند 1386

DokhtarIrooni - ایران - مشهد
یکی اینو از توهم بیرون بیاره!!!!!!!
میتونم سخنرانیشو با اون لحن خنده دارش تصور کنم.
بیشتر به حرفهای یه آخوند می خوره تا رءیس جمهور.مایه شرم ملت!!!!!
جمعه 10 اسفند 1386

Sh.Motekallem - روسیه - مسکو
آقایون خانمها؛
این طرف رسما خطرناکه...
جمعه 10 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
میدونه که بمب اتم در دست دیوانگان یعنی نابودی جهان.
جمعه 10 اسفند 1386

hoormazd - امریکا - تگزاس
بابا این عجب اکستازی های توپی میزنه, همه وارداتی با بهترین کیفیت.دو روز دیگه میاد میگه خدا اومد به خوابم گفت محمود جون پاشو تو مبعوث شدی.البته اینا گریه داره نه خنده.سرنوشت یه ملت به دست چه قاطری افتاده.حرفای این مردک به قدری احمقانه است که حیف وقت واسه نظر دادن.راستییییییییییی ویرا کجاست???????
جمعه 10 اسفند 1386

kotlet - ایران - تهران
در دو کلمه:
ای خدا
جمعه 10 اسفند 1386

mah1 - ایران - تهران
این خول وچله دیگه چه جوری بگه!
جمعه 10 اسفند 1386

vira - ایران - تهران
اقای باربط من همینجام عزیز . شما نگران نباش ! ببینم اقای تگزاسی گاو هم میچرونی یا فقط کامنت مینویسی ؟ به دل نگیر بابا شوخی کردم . / خوب حالا که چی ؟ تازه فهمیدی احمدی نژاد مومنه ؟ مگه همین سران کشور های اروپایی نبودن همه رفتن پشت هم ردیف شدن که پاپ جدید دست تبرک بکشه سرشون ؟ بلر همین چند وقت پیش تو یکی از سخنرانی هاش گفته بود که من انقدر مذهبی ام که کلیسام ترک نمیشه ٬ هیچ کاری رو هم بدون در نظر گرفتن کلیسا انجام نمیدم . چطور اون موقع صداتون در نمیاد ؟ آخی ٬ لابد عقیده اونا معنویته ٬ خدای نکرده عقب افتاده و متعصب نیستن ٬ مگه نه ؟!
جمعه 10 اسفند 1386

ali-vienna - اتریش - وین
ولی ویرا!
هیچ کدوم نگفتند اگه چند تا (تعدادش یادم نیست) مومن خواب ببینند تهران زلزله میاد من پایتخت را عوض میکنم! (دوران شهرداری)
اون موقع زیاد شناخته نبود، من حتی هنوز روزنامه اش را توی وسایلم که توی ایران گذاشتم دارم!
بلر نرفت بگه بالای سر من هاله اومد و امام زمان اومده بود تو سازمان ملل!
نرفته امام زمان را بکنه تو چاه! نرفته برای اومدنش نقشه بکشه کجا ها ببرنش توی تهران! و و و
تازه تولید انرژی هسته ای با قاشق و چنگال توسط دختر 16 ساله و التماس بوش برای متوقف سازی غنی سازی حتی برای یک ساعت این چیزا به کنار!!!

به قول 20258096 - ایران - امل شک داشتم این روانیه، امروز مطمئن شدم!
شنبه 11 اسفند 1386

hoormazd - امریکا - تگزاس
من میگم این ویرا حرف بی ربط میزنه شما میگین نه.اخه کی حرف از سران اروپا میزنه? وقتی نمیتونی جواب منطقی بدی مگه مجبوری مغلطه کنی? گیریم حرف تو درست کدوم یکی از سران حکومتهای دنیا به اندازه این چرند گفته یا میگه?
شنبه 11 اسفند 1386

پری دریائی - ایران - تهران
خوب کلمه دشمن خلق شد تا این یارو همه کثافتکار یهای خودش و دوستاشو کتمان کنهو یک سره در مورد دشمن فرضی و خیالی حرف مفت بزنه
شنبه 11 اسفند 1386

vira - ایران - تهران
علی جان تمام این حرفها که از احمدی نژاد نقل کردی یا تحریف روزنامه هاست و یا ویدءو کلیپ های ساخته شده و غیر واقعیه . البته شاید به نظرت حرف من عجیب بیاد ٬ یا باور نکنی ٬ یا فکر کنی به خاطر طرفداری مغرضانه دارم اینو میگم ٬ ولی اینطوری نیست . اصراری هم ندارم که باور کنی ٬ من اون چیزهایی رو میگم که به نظرم معقول تره . میدونی که به هیچ عنوان ادم مومن و متعصبی هم نیستم . در مورد چیزی که زمان شهردار بودن این ادم گفتی ٬ منم تو روزنامه ها ازاین مطالب زیاد دیده بودم . حتی در یکی از روزنامه ها نوشته بود که فلانی میخواد قبرستانها رو زنونه مردونه کنه ٬ یا دست افرادی که استین کوتاه بپوشن قطع ! خواهد کرد . یه بار این بنده خدا رو اوردن تو تلوزیون و ازش پرسیدن میگن شما میخواین چادر رو اجباری کنین ؟ گفت به نظر من چادر اجباری به زن توهینه ٬ و در ضمن خیلی از دختر های شهید فلسطینی اصلا حجاب ندارن . و بعد گفت من واقعا نمیدونم این مطالبی که در روزنامه ها نوشته میشه از کجا میاد ٬ این مطالب بیشتر به جک شبیهه تا واقعیت . ( این مصاحبه رو که برات نقل کردم خودم دیدم ) - نکته دیگه در مورد هاله نور بود که ظاهرا احمدی نژاد در صحبتش با ایت الله املی نقل کرده بوده . در همون زمان سخنگوی دولت در اطلاعیه ای که صفحه اول روزنامه ایران با تیتر درشت چاپ شد گفت که ویدءوی منتشر شده مونتاژ بوده و اصولا چنین ملاقاتی صورت نگرفته . ( اگه بگردی شاید بتونی در ارشیو روزنامه ایران پیدا کنی ) . در مورد انرژی هسته ای تو اشپزخونه و این حرف ها هم شک نکن که واقعی نیست ٬ بابا این ادم تحصیل کرده بهترین دانشگاههای این مملکته وقتی که هنوز سهمیه و این حرف ها هم نبوده ٬ دیگه به اندازه من و شما که سواد داره ! - فقط یک چیزو بهت بگم دوست من ٬ تو این دوره زمونه هر چی رو میشنوی یا میبینی ! باور نکن . یه کم راجع بهش فکر کن . رقیب احمدی نژاد زمان انتخابات رفسنجانی بود و در حقیقت گروه سرمایه داران و قدرت طلبان و در حقیقت قدرتمندان سرمایه دار که برای از میدون به در کردن این ادم از هیچ تهمت و ناسزایی دریغ نکردن و چون { صاحب سرمایه } بودن کارشونو خوب انجام دادن . زمان تبلیغات انتخاباتی مجری از احمدی نژاد پرسید : ببخشید شما اصلا حمام میکنید ؟! / حالا همین جا رو بگیر و تا اخرش برو ببین به کجا میرسی ! نتیجه هم همین میشه که الان فیلم در میاد که این بابا به مردم گفته بزغاله ! علی جون این نصیحتو از من دوست یا هموطن بپذیر . هر چی رو میشنوی باور نکن ( ببین چند بار گفتم ! ) ٬ به خصوص که به نفع سرمایه دارا باشه . چه داخلی ٬ چه خارجی . اما در کنار تمام این چیزایی که واست تعریف کردم ٬ بله ٬ درسته احمدی نژاد ادم مومنیه ( که کاش نبود ) - اما نه به این شکلی که تو شنیدی و دیدی .
شنبه 11 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
من این ویدئو احمدی نژادو که تو یکی از سخنرانیاش میگفت یک جوون ایرانی تو اشپزخونه خونش انرژی هسته ای تولید کرده دیدم .
شنبه 11 اسفند 1386

mobina999 - سوئد - استکهلم
این ویرا فکر منو بد جری مشغول کرده. معلوم نیست زن یا مرده ولی مطمئنم اسمش مستعاره.این بابا یا خیلی کم اطلاعاته و تو کره مریخ زندگی میکنه.یا نفسش خیلی از جای گرم در میاد.در هر حال تو یکی شدی حریف یک تنه این جماعت.راستشو بگو از کجا اب میخوره.جون خودت به کسی نمیگم
یکشنبه 12 اسفند 1386

vira - ایران - تهران
دوست من از سوءد نمیدونم من رو گفتی که حریف بقیه شدم ؟ دوست عزیزم این قضیه از جایی اب نمیخوره ! از اینجا اب میخوره که یه مدته سرم از درس فارغ شده ! باید یه جوری فکرمو مشغول کنم ! شوخی کردم دلیل مهمتر اینه که از دروغ و نامردی متنفرم . اگه جایی نسبت به هر کسی اجحاف ببینم نمیتونم نگم . نسبت به وطنم هم وقتی پای مصالح ملیش وسط باشه نمیتونم ساکت باشم . در ضمن اینکه چند وقت دیگه سرم دوباره شلوغ میشه دیگه اونوقت از پس همه نمیتونم بربیام ! در ضمن من مونث ! هستم دوست عزیز . اسمم هم همونطور که شما گفتی مستعاره ولی اسم خودم از ویرا قشنگتره به خدا !
یکشنبه 12 اسفند 1386

ali-vienna - اتریش - وین
ویرا، آخه تو انتظار داری من این چرت و پرت ها را قبول کنم؟
خوب حالا اونا مونتاژ بوده، اون که پخش مستقیمش را دیدم که میگفت ما همنجس باز!!! نداریم توی ایران!
اون که میگفت بچه دو ساله اومده بود میگفت این محموده و التماس کردند که غنی سازی را 24 ساعت متوقف کن که یکی از آشنا های خودم اونجا بوده...
بهت بر نخوره
این یارو چله!
یکشنبه 12 اسفند 1386

mahsal - بریتانیا - لندن
سلام خانم مبیناازاستکهلم
تعجب میکنم ازت...ولی نمیدنن چرا؟!!!!!
شاید بهتر بود یه سیاستمدارمیشدی...
یکشنبه 12 اسفند 1386

vira - ایران - تهران
نه علی جون من که گفتم اصراری ندارم باور کنی . - اونی که اشنات بوده رو ول کن ٬ چون معلوم نیست داستان چی بوده ٬ اما اون داستان همجنس بازها رو که شد پیراهن عثمان منم مستقیم دیدم . درسته نباید چنین حرفی میزد . اما نکته این بود که رییس دانشگاه ازش پرسید شما گی ها رو { اعدام میکنید } احمدی هم واسه اینکه سوال رو ماست مالی کنه اونجوری جواب داد چون به هر حال قانون اسلامه و نمیتونست بگه اعدام نمیکنیم . راهش اینبود که بگه نداریم . البته به این شکل گفت که : ما در ایران همجنس باز نداریم ٬ { منکه ندیدم } - / نکته اینجاست که این حرف در عین چرت بودن اونقدر هام بیراه نبود . همجنس بازی در عین شیوعش در ایران { علنی } نیست . بابا ما خودمون مگه تو مهمونی هامون که همه جوره هم ازاده مگه گی دیدیم تا حالا ؟ نه والله . چون اصلا فرهنگ ایرونی ظرفیت این مسءله رو نداره حتی اگه خیلی هم ازاد باشی . گی ها تو ایران محافل و مهمونی های خاص خودشونو دارن . حتی تو خیابون هیچوقت گی نمیبینی ( دوجنسی چرا ٬ ولی گی نه ) / به هر حال اگه کامنت منو باور نکنی من تعجب نمیکنم ٬ چون خیلی از دوستا و فک و فامیل خود منم مث تو هستن . ایرادی نداره ! ولی بد نیست ادم گاهی وقتا راجع به حقیقت مسایل فکر کنه . من شخصا دوست ندارم هر چی بهم میگن باور کنم . همیشه در جهت جریان حرکت کردن راحتتره تا برخلافش حرکت کردن . اینجا اگه دو کلمه از احمدی نژاد تعریف کنی چه چیزها که به ریشت نمیبندن ! چون تعریف از این ادم برخلاف جریان حرکت کردنه . ولی تجربه جالبیه !
یکشنبه 12 اسفند 1386

ali-vienna - اتریش - وین
آیا واقعا مشکل مردم ما شکل موی بچه های ماست؟ بچه ها دوست دارن هر جوری بذارن موهاشونو! به من و تو چه ربطی داره؟ من و تو باید به مسائل اساسی مملکت برسیم. دولت باید اقتصاد رو سامان بده. فضای کشور رو آرامش بده. امنیت اجتماعی درست کنه. مردم سلائق گوناگون دارند. سنتهای مختلف، اقوام مختلف، تیپهای مختلف، دولت خدمتگزار همست. چرا مردم رو کوچیک میکنیم؟ یعنی مردم رو انقدر کوچیک میکنیم که الان مشکل جوانا اینه که مدل موشونو چجوری بذارن و دولت هم نمیذاره. یعنی شان دولت اینه؟ شان مردم اینه؟ اینه واقعا؟ این توهین به مردم ماست. چرا مردم رو دست کم میگیریم؟ واقعا مشکل کشور ما اینه که مثلا فلان دختر ما فلان لباس رو پوشید؟ یعنی واقعا مشکل کشور ما اینه؟

اینا را که یادته؟
دوشنبه 13 اسفند 1386

vira - ایران - تهران
علی جان بگیر بگیر ها رو نیروی انتظامی به عنوان ضابط قوه قضاییه انجام میده . سخنگوی دولت چند بار اعلام کرد که طرح برخورد با بد حجابی ! با امریت قوه قضاییه است و دولت در این زمینه دخالتی نداشته و حتی با این مسءله کاملا مخالفه . من تیتر اعلامیه سخنگوی دولت رو که در صفحه اول روزنامه ها چاپ شده بود قبلا اینجا در یکی از کامنت هام عینا نوشته بودم و تاریخ چاپ رو هم ذکر کرده بودم .
سه‌شنبه 14 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.