صدای انفجار در تبریز ناشی از معدوم سازی مواد منفجره زاید توسط سپاه بوده

صدای انفجار در تبریز ناشی از معدوم سازی مواد منفجره زاید توسط سپاه بوده

مرکز فرماندهی و کنترل نیروی‌انتظامی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:صدای انفجار شنیده شده در تبریز ناشی از معدوم‌سازی مواد منفجره زاید توسط سپاه استان بوده است.

بر پایه این گزارش به نقل از اداره کل روابط عمومی نیروی انتظامی، دیروز صدای انفجار مهیبی در تبریز به گوش رسید که موجی از نگرانی را در بین شهروندان این کلان‌شهر ایجاد کرد.

بر اساس اعلام مرکز یاد شده ، عملیات معدوم‌سازی مواد منفجره زاید سپاه منطقه آذربایجان‌شرقی در محل لشکر ‪ ۳۱‬عاشورا در حاشیه کلان‌شهر تبریز صورت گرفته است.

بر پایه این گزارش ،عملیات معدوم‌سازی مواد منفجره زاید توسط سپاه استان در شرایط کنترل شده ، انجام گرفته و هیچ گونه خسارتی در برنداشته است.

bahram1 - ایران - تبریز
جالبه که هیچ اطلاع رسانی نشده بود. مردم فکر کردن باز زلزله شده. تا قبل انتشار این خبر هم صد جور خبر منتشر شده . از عملیات آتش نشانی گرفته تا رزمایش
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

kotlet - ایران - تهران
عجب کنترلی
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

aynaza - ایران - تبریز
یا دروغ میگن ...یا اگه این حرفشون هم راست باشه ذره ای شعور ندارن ... صدای وحشتناکی بود .
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
ایناز شهرداری تبریز گفته بود که صدا مربوط به عملیات راه سازی بوده و نیروی انتظامی هم اینجوری گفته معلوم نیست چی بوده خدا رحم کنه.
چهار‌شنبه 8 اسفند 1386

kiyafar - ایران - تبریز
[بهارلونژاد از مردم تبریز خواست آرامش و خونسردی خودشان را حفظ کنند] شما صدای وحشتناکی بشنوید به خیال زلزله از جاتون بپرید بچه هایتان به خود بلرزند و دست و پایتان را گم کنید تا اینکه یک مقام آگاهی از منابع آگاه اطلاع بدهد که این امر با آگاهی قبلی بوده و توصیه آرامش را بعد از وقوع این جریانات ابلاغ فرمایند . چه پیشنهاد ارزنده و دقیقی!
چهار‌شنبه 8 اسفند 1386

دریا-بابایی - ایران - اهواز
بیچاره اونایی که ناراحتی قلبی داشتن !!!!
چهار‌شنبه 8 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
یادمه اوایل جنگ ایران و عراق وقتی هواپیماهای عراقی خرمشهرو بمباران میکردن بنی صدر ازرادیو میگفت ملت غیور خونسردیتونو حفظ کنین هواپیماهای خودیین !
چهار‌شنبه 8 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.