یک واقعه باور نکردنی , فریاد معجزه آسای شوهر , زن را از کما بیرون آورد

یک واقعه باور نکردنی , فریاد معجزه آسای شوهر , زن را از کما بیرون آورد

در انگلستان زنی که دو هفته به حالت کما رفته بود و پزشکان به طور کامل از او قطع امید کرده بودند با فریادهای ناامید و ناشی از یأس شوهرش که داد می کشید " دیگر به من متکی نباش، خودت باید مبارزه کنی" به طور معجزه آسایی از کما خارج شد!!

ایونه سولیوان، زن 28 ساله با دومینیک سولیوان، راننده کامیون 37 ساله برای ماه عسل به قبرس رفتند. ایونه مدت کوتاهی بعد در سال 2006 حامله شد. اما پزشکان چند ماه بعد از حاملگی فهمیدند که جنین به بیماری آنمی (کم خونی) دچار است و باید به طور مرتب به جنین خون تزریق شود. ایونه سال گذشته یک ماه زودتر، پسرش کلینتون را در بیمارستانی در بریستول به دنیا آورد.

فرزند خانواده سولیوان چند مدت بعد فوت کرد و زن انگلیسی هم با توقف تمامی ارگانهای بدنش بخاطر «شوک سپتیک» تحت مراقبت ویژه قرار گرفت. دکترها بعد از دو هفته کاملا از این زن قطع امید کردند و خواستار قطع فیش شدند. دومینیک که از قطع امید دکترها از ادامه حیات زنش شوکه شده بود و در وضعیت روحی بدی به سر می برد دست زنش را که در تخت مرگ خوابیده بود گرفت و ناامیدانه فریاد زد: " الان وقت مبارزه است. همه چیزو به من نسپر، از من بیشتر از این چیزی ساخته نیست. به بیهوشی ات خاتمه بده و نفس بکش. دوباره مال من باش..."

ایونه به طور معجزه آسایی دو ساعت بعد از فریادهای ناامیدانه شوهرش شروع به نفس کشیدن کرد. پنج روز بعد نیز یک معجزه اتفاق افتاد: او دیگر نیازی به مراقبت سنگین بیمارستانی نداشت!

این زن انگلیسی بعد از مدت کوتاهی از بیمارستان ترخیص شد و دیروز با روزنامه دیلی میل مصاحبه کرد. به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، وی گفت: " دقیقا یادم نمیاد شوهرم به من چی می گفت اما از فریاد و ناله او اصلا خوشم نیامد. با فریاد او احساس می کردم در بدنم حرکتی شروع شده است و ارگانهایم شروع به فعالیت کرده اند. با فریادهای شوهرم بدنم شروع به مبارزه کرده بود.

امیدوارم این الگو برای دیگر بیماران نیز امید به زندگی بدهد"

منبع : سایت ترجمه اخبار ترکیه

dandy - امارات - امارات
خوبه ...یعنی فریادهای شوهرت تور از کما در اورد ..لطف خداوند نبود....بله صحیح..خدایا شکرت
یکشنبه 5 اسفند 1386

30min - ایران - ایران
واااای چه جالب اینه عشق واقییی چشمانمسرشار از اشک شد :(( :)))))))
یکشنبه 5 اسفند 1386

Neda.Dubai - امارات - دبی
خدا خیلی بزرگه
دوشنبه 6 اسفند 1386

whiterose - ایران - تهران
زنه 28 سالشه و مرده هم 37 !!‌ چقدر زندگی بهشون سخت گذشته !‌
دوشنبه 6 اسفند 1386

دریا-بابایی - ایران - اهواز
مو رو تنم سیخ شد .........
دوشنبه 6 اسفند 1386

mah1 - ایران - تهران
اخی چه عجیب! خدا همه جا هست چه مذهبی یا کجامهم نیست اول باید ادم خوبی بود.
دوشنبه 6 اسفند 1386

Parsavosh - ایران - تهران
جالبه !!! به این میگن عشق و وابستگی . البته آقایان ایرانی اگر خواستن از این فرمول استفاده کنن میتونن عبارات زیر را به کار ببرن :
زززززززززززززن ن ن ن ن ن ن چاییت برسه !!! یا بیدار شو منزل بچه ها شام ندارن !!
دوشنبه 6 اسفند 1386

rojin. - انگلستان - لندن
باز جذبه صدای مردان.زنان را از خواب بیدار میکنه.
دوشنبه 6 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
mah1 - ایران - تهران دقیقا .. البته خدا هست نه خدای جلاد مسلمونا.خدایی که صدای عاشق رو شنید.حالا اسمش خداست یا هر چی ولی هست برای همه
دوشنبه 6 اسفند 1386

rojin. - انگلستان - لندن
این هم جذبه مردها. باز میگیم داد نزنند.
دوشنبه 6 اسفند 1386

Neda.Dubai - امارات - دبی
arashk_fara - انگلیس - لندن
خدای جلاد مسلمونا دیگه یعنی چی؟والله همه جورشو دیده بودم اینجوریشو ندیدم
اقای ارش خدا واسه همه یکیه واسه عاشقا نمیدونم کافرا یا مسلمونا جدا نیست
نزن این حرفارو
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

khanande - ایران - ایران
ایول .اقایون من بعد مردونگیمونو تو ای سی یو نشون میدیم :اااا...ی ضعیفه
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
Neda.Dubai - امارات - دبی اولا اسم من ارشک هست نه آرش دوما خدای مسلمونا طبق قران (اگه مسلمون باشی میدونی یا اینکه مثل بقیه از چیزی که نمیدونی دفاع میکنی) خدا خدایی مجازات کننده هست و جلاد که در بعضی مواقع حتی حق توبه نمیده بهت و حق خانومارو رو کمتر از مردا میدونه(حرص شما خانومارو هم باید بخوریم)منم میگم خدا یکیست اما مسلمونا(عرب پرستان) میگن خدا آدمای بد رو رها میکنه پس سعی کن گناه نکنی.که خدا قهرش بگیره اما خدایی به این عظمت و بزرگی هیچوقت با بنده اش هر چند گناهکار قهر نمیکنه ومیگه بیا پیشم دوباره.مثل عشق پدر به فرزند.تاسبی نباش منم مسلمون زاده هستم جد منم به زور شمشیر مسلمون شد...
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

elli - انگلیس - منچستر
عشق انرژیست وصف ناپزیر با داشتن عشق پاک میتوان درد هم از بین برد باورکنید شاید بعضی از شما ها این حرف رو باور داشته باشید و حتما به این نتیجه رسیده اید.
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

dandy - امارات - امارات
ارشک...چه جالب یعنی گناه بکنیم عادیه چون خداوند مارا با گناهانمان میپذیره.. میگی : خدایا توبه اخرین باریه گناه میکنم وبعد دوباره هوسی میشی و کار ه گناه میکنی چون خدا میبخشه ههههههههههههه و خوب...اولا خداوند قهر میکنه خداوند ناراحت میشه خداوند مگر احساس نداره...خداوند خیلی بزرگه بزرگتر از این حرفهاست...عزیز خدا میرنجه وقتی ببینه بند ه اش گناه میکنه...خداوند بخشنده و مهربانه..بشرطی که توبه کنی و جبران کارهای بدت و بسمت خوبی ببری ....حدیث جدید عنایت نفرمایید
سه‌شنبه 7 اسفند 1386

jesus_christ - اسراییل - تل اویو
dandy - امارات - امارات
تومثل اینکه بچه اخوندپررویی هستی که عشق ولایت و ولی نشعه ات کرده. کوتاه بیا ...
چهار‌شنبه 8 اسفند 1386

Zps - ایران - تهران
راست میگه این خدائی که مسلمونا نشون میدن جلاد و بی رحمه..
ارشک درست میگه.. من نمیگم اگه گناه کنیم خدا ناراحت نمیشه.. چرا ناراحت میشه اما میدونه که بنده اش غیر از اون کسی رو نداره.. پس هیچ وقت حتی تو بدترین شرایط هم بنده اش رو تنها نمیذاره..
حتی اگه بدترین گناه ها رو کرده باشه..
چهار‌شنبه 8 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
(( تا گوساله ای گاو شود دل صاحبش آب شود )) dandy - امارات - امارات عزیزم خدا همیشه تورو در آغوش میگیره و صدات میکنه قانون قرآن اینه که اگه کسی اسلام رو ول کنه حق برگشت نداره و باید اعدام بشه.. پدر تو اگه بدترین کار رو هم در حقش بکنی بازم تورو در آغوش میگیره و میبخشه.نه اینکه بگه گمشو واسه همیشه خدای مسلمونا میگه گمشو واسه همیشه برو جهنم.اما جهنم و بهشت همین جاست.به قول قدیمیا دار مکافات تو این دنیاست هر موقع طلب بخشش کنی میبخشتت.نه اینکه 11 ماه سر مردم کلاه بزاری کنی 1 ماه یه روز در میون روزه بگیری بعد دوتا فرشته بیان گناهاتو پاک کنن.اینا همه حرف در تصمیم گیری بجای استفاده از چشم و گوشتون از عقل استفاده کنید
چهار‌شنبه 8 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.