عمل ای‌پی‌اس قلب هوشنگ مرادی کرمانی با موفقیت انجام شد

عمل ای‌پی‌اس قلب هوشنگ مرادی کرمانی با موفقیت انجام شد

همسر هوشنگ مرادی کرمانی از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی EPS بر روی قلب این نویسنده خبر داد و به نقل از پزشکان معالج، ابراز امیدواری کرد وی تا دو روز دیگر از بیمارستان مرخص شود.

 همسر مرادی کرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه صبح امروز عمل EPS (مطالعه‌ الکتروفیزیولوژی قلب) بر روی قلب وی صورت گرفته است گفت: وی به مدت سه ساعت از ساعت 8 تا 11 تحت این عمل بود که البته به گفته پزشکان اش عمل بسیار مشکلی هم نبوده و خوشبختانه آن طور که آنها به ما گفتند عمل موفقیت آمیز بوده است.

وی افزود : در حال حاضر هم تنفس او کاملاً طبیعی است و فقط کمی تپش قلبش ناهماهنگ است و کمی هم سرگیجه دارد که به ما گفتند، سرگیجه‌گی بعد از عمل است و این امری طبیعی است و نهایتاً چند ساعت دیگر این وضعیت برطرف می شود.

همسر این نویسنده درباره زمان ترخیص وی خاطرنشان کرد : وی در حال حاضر در بخش خصوصی 4 بیمارستان شهید رجایی در حال استراحت است و آن طور که پزشکان به ما گفته اند به احتمال زیاد روز شنبه وی را مرخص می کنند که امیدوارم همین طور شود.

هوشنگ مرادی کرمانی هم در سخنانی کوتاه به خبرنگار مهر گفت : وضعیت عمومی ام خوب است فقط کمی سرم گیج می رود که فکر می کنم به خاطر دو سه ساعت ماندن در اتاق عمل بوده است.

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
خدا رو شکر.
جمعه 3 اسفند 1386

ali-vienna - اتریش - وین
خدا رو شکر!
شنبه 4 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.