حمله بان‌کی‌مون به احمدی‌نژاد

حمله بان‌کی‌مون به احمدی‌نژاد

بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد، روز چهارشنبه، سخنان محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران علیه اسراییل را نامطلوب خواند و گفت: برازنده رییس یک دولت نیست که چنین زبانی را برضد یک کشور عضو این سازمان به کار برد.

به گزارش تابناک به نقل از  رادیو فردا، محمود احمدی نژاد روز چهارشنبه بار دیگر با حملات لفظی شدیدی به اسراییل، این کشور را «جرثومه فساد» خوانده بود.

دبیر کل سازمان ملل این سخنان را پس از دیدار با دن گلیرمن، سفیر اسراییل در سازمان ملل، بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سفیر اسراییل سخنان محمود احمدی نژاد را سخنان شخصی خواند که به گفته وی «عقل خود را از دست داده» و یاد آور تبلیغات آلمان نازی است.

رییس جمهوری ایران قبلا هولوکاست یهودیان توسط آلمان نازی را، افسانه خوانده بود. این اظهارات با واکنش های منفی گسترده ای در سطح بین المللی همراه شد.

سفیر اسراییل سخنان محمود احمدی نژاد را، سخنان شخصی خواند که به گفته وی «عقل خود را از دست داده» و یاد آور تبلیغات آلمان نازی است.
سفیر اسراییل در سازمان ملل متحد در دیدار خود با دبیر کل این سازمان همچنین افزود:«جامعه جهانی باید این تهدیدات را که نه تنها علیه اسراییل، بلکه متوجه جهان است، جدی بگیرد.»

شکایت ایران از اسراییل
در همین حال، جمهوری اسلامی ایران از سازمان ملل متحد خواست، اسراییل را به خاطر تهدید نظامی علیه برنامه هسته ای ایران، محکوم کند.

محمد خزایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران، روز چهارشنبه با تسلیم نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل از اسراییل شکایت کرد.

در این نامه به سخنان ۱۴ ژانویه اهود المرت، نخست وزیر اسراییل، اشاره شده که گفته بود: «تمام گزینه ها برای بازداشتن ایران از دستیابی به تسلیحات اتمی باز است.»

با وجود این، دن گیلرمن نامه جمهوری اسلامی به سازمان ملل را « انزجار آور و خطرناک» توصیف کرد.

dandy - امارات - امارات
اقای بان کی مون ادم شد بالاخره یکی اومد این وسط حرفی زد اقای کوفی که کاری نکرد ....بان کی جون تو نمیخواهد به توهینهای ایران علیه اسراییل گوش بدی برو دنبال صلح و دوستی در عراق . فلسطین. و جاهایی که نیاز دارند به جنابعالی .... فرض کن اقای احمدی عقلشو از دست داده تو چرا ؟
پنج‌شنبه 2 اسفند 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
اقای احمدی نژاد این مسجد دیگه جای.... نیست. کوفتی عنانو خریدید این کره ایها که دیگه پولکی نیستند محمود جون . بانکی مون جان محمود ما دیگه از این غلطای زیادی نمیکنه الان هم میگیم بره گوشه کلاس یه دستو یه پاشو بگیره بالا. گناه نداره طفلک اعصابش خورده خوزعبلات میگه اخه قرار بوده با یه نیسان گوجه ای نفت بیاره در خونه مردم تو سفره شون که اشتباهی مصیبت اورده حالا هم توش مونده داره همش پاچه اسراییلو میگیره قاط زده.
پنج‌شنبه 2 اسفند 1386

hussain - بریتانیا - لندن
کی میشه این یه سال و نیم هم زود تر بگذره این بچه بره خونش!!! شما هم با اون رای دادنتون !!! در اوردن لج هاشمی هم شد دلیل که رفتین بهش رای دادین!! لااقل درس بگیرین برای دوره بعد!!! خودمو می گم کاش شرکت می کردم به هاشمی رای می دادم!
جمعه 3 اسفند 1386

HaPaLi - بلژیک - لیر
خر چه داند قیمت نقل و نبات... ..... بذار اول مردم فلسطین و عراق و لبنان رو سر و سامون بدیم. اسرائیل هم فحش بدیم..مال مردم رو میخوریم به همه این کشورها هم میدیم..فعلا رییس جمهورم اونم تو ایران ..دلسوز هر چی ایرونی منم. دکتر احدینژاد
جمعه 3 اسفند 1386

سوگل - انگلیس - لندن
با اینکه احمدی نژاد رو قبول ندارم ولی از جسارتش خوشم میاد
جمعه 3 اسفند 1386

iran zamen - نروژ - روگنان
دوستان شما از یک ادم عقده ای ومر یض مانند احمدی چه می خواهید.او اگر ادم بود ان پولها را به عرب نمی داد این مرد به دنبال جنگ است چون نضام انها در خطر است
جمعه 3 اسفند 1386

kotlet - ایران - تهران
ونزوئلا حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه رو زیر سوال برده(_نتیجه باج دادن)
جمعه 3 اسفند 1386

وطنی - هلند - روتردام
همچین نوشته بود( حمله بان‌کی‌مون به احمدی‌نژاد )من فکر کردم
جو نو ر ی / حیونی چیزیه !!!!
یکشنبه 5 اسفند 1386

Neda.Dubai - امارات - دبی
خداییش منم با سوگل موافقم
جسارت این دکترتون آقای احمدی نزاد منو کشته

ماشالله روشم که تا دلت بخوای زیاده
یکشنبه 5 اسفند 1386

aynaza - ایران - تبریز
babaktoronto - کانادا - تورونتو ! شدیدا باهات موافقم .
دوشنبه 6 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.