اعظم طالقانی: چرا هنگام سوء استفاده از بودجه شهرداری ساکت بودند؟

اعظم طالقانی: چرا هنگام سوء استفاده از بودجه شهرداری ساکت بودند؟

اعظم طالقانی دبیر کل جامعه زنان انقلاب اسلامی در واکنش به هتاکان و توهین کنندگان به بیت امام خمینی که اخیرا از سوی یک سایت منتسب به دولت صورت گرفته است، گفت: چرا اگر کسی زندگی خوب و تمییز داشته باشد برخی از آقایان سرو صدا می کنند اما هنگامی که از بودجه بیت المال سوء استفاده می شود این افراد هیچ اعتراضی ندارند.
وی در گفتگویی با بیان اینکه بحث تنگ نظری به عنوان یک آفت در انقلاب اسلامی رشد یافته است، افزود: این تهمت ها ناشی از تنگ نظری و بخاطر تخریب چهره هایی است که از حضور و بروز آنها وحشت دارند.
طالقانی با اشاره به برخی شایعات مبنی بر ناپدید شدن سیصد میلیارد تومان از بودجه شهرادری در هنگام تصدی احمدی نژاد، گفت: چرا این آقایان هیچگاه از این سیصد میلیارد تومان که درزمان آقای احمدی نژاد گم شده است سخنی به میان نمی آورند. اگر دلایل و مدارکی علیه آقای سید حسن خمینی دارند ارائه کنند و در غیر این صورت مطرح کردن بحث ماشین و یا لباس چیزی جز تنگ نظری و تخریب نیست.

parviz1 - انگلستان - کترینگ
ای بابا آبجی خانم تو کجایی و اینها کجا مثل اینکه این شما هستید که خوابید !!موضوع سیصد میلیارد تومان که مال چند سال پیش دوکی بوده که بابت نشان دادن خوب خدمتی به ملاها و آقایان دزد بوده و رسیدن به پست ریاست جمهوری .الان به لطف سر دسته ملاها و مصلحت و مزدوران موضوع تومان دیگر بی ارزش است و میلیارها دلار این دوکی دذد وآدمکش چپو کرده و معترضین را هم دسته دسته میکشند تازه سرکار اشاره میفرمایید 300 میلیارد تومان زمان شهر دار بودن دوکی دذده کجاست؟حرف ملت هم همین است که متاسفانه بعضی دوستان و هوادارن محمود دوکی نمیخواهند باور کنند و یا خدای ناکرده خودشان که البته اللهو علم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 2 اسفند 1386

iran zamen - نروژ - روگنان
حاج خانم.خسته نباشید می گذاشتی چند سال دیگر بیان میکردی.حتما حق شما هم خورده شده.که ضدایت در امده
جمعه 3 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.