شکایت ایرانیان کانادا از کنسولگری ایران

شکایت ایرانیان کانادا از کنسولگری ایران

شماری از ایرانیان مقیم کانادا طی ارسال نامه‌ای به فراکسیون پیگیری امور ایرانیان خارج از کشور، شکایت خود را در خصوص عملکرد کنسولگری ایران در اتاوا به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ارائه نمودند.

دکتر سیدعلی ریاض، ریاست فراکسیون پیگیری امور ایرانیان خارج از کشور در مجلس هفتم در گفت‌وگو با وب‌سایت فراکسیون اعلام کرد: بررسی شکایات این افراد تا حصول نتیجه نهایی و احقاق حقوق این افراد ادامه خواهد داشت و در گذشته نیز ایرانیان مقیم کانادا طی تماس‌های تلفنی با کمیسیون اصل 90 اعتراض خود در مورد عملکرد کنسولگری ایران در اتاوا را اعلام کرده بودند ولی هم اکنون با ثبت رسمی این شکایت در کمیسیون اصل 90 این موضوع به صورت قانونی و رسمی پیگیری خواهد شد.

وی اعلام کرد: تمامی ایرانیان خارج از کشور می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود در مورد عملکرد کنسولگری‌های ایران در خارج از کشور را به پست الکترونیک فراکسیون ارسال کنند.

Sh.Motekallem - روسیه - مسکو
خوبه دیگه قبلا فقط کشور های دیگه آدم حسابمون نمیکردن جدیدن ایران هم اسم ما رو از لیست آدمیزاد خط زده!!!
سه‌شنبه 30 بهمن 1386

farahani - کانادا - تورنتو
اینو راست گفتن هر وقت زنگ بزنی میره رو منشی تلفنی هیچ وقت همون لحظه جوابتو نمی دهند ولی اگر پیغام بذاری تا 48 بعد بهت زنگ میزنند و ضمنا اطلاعاتی که میدهند با اطلاعات داخل ایران تفاوت داره.از اخبار ایران خیلی عقبند.یه داستانی هست که برای بعضیها می خوام بذارم امیدوارم که بخونند.ممکنه خیلی ربطی به این موضوع نداشته باشه ولی خوندنش خالی از لطف نیست مخصوصا ممکنه ذهن اون بعضیها رو روشن کنه.شرلوک هلمز، کارآگاه معروف، و معاونش واتسون رفته بودند صحرانوردی و شب هم چادری زدند و زیر آن خوابیدند…نیمه های شب هلمز بیدار شد و آسمان را نگریست؛ بعد واتسون را بیدار کرد و گفت : نگاهی به بالا بینداز و به من بگو چه می بینی؟!
واتسون گفت : میلیون ها ستاره می بینم !
هلمز گفت: چه نتیجه ای می گیری؟!
واتسون گفت : از لحاظ روحانی نتیجه می گیرم که خداوند بزرگ است و ما چقدر در این دنیا حقیریم
از لحاظ ستاره شناسی نتیجه می گیرم که زهره در برج مشتری است، پس باید اوایل تابستان باشد
از لحاظ فیزیکی نتیجه می گیرم که مریخ در محاذات قطب است، پس باید ساعت حدود سه نیمه شب باشد...!
شرلوک هلمز قدری فکر کرد و گفت: واتسون ! تو احمقی بیش نیستی! نتیجه ی اول و مهمی که باید بگیری این است که چادر ما را دزدیده اند!!!
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
فراهانی با حال بود. اول از همه یادمون رفته که چیچیمونو دزدیدند.
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

iranppp - آلمان - دوسلدورف
فراهانی واقعا جالب بود.فقط ربطی به مطلب بالا نداشت.
پنج‌شنبه 2 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.