ادعای شرم‌آور یک اسقف درباره مسیح

ادعای شرم‌آور یک اسقف درباره مسیح

یک اسقف مسیحی به نام «جیمز دبلیو جونز ـ James W. Jones» ، اظهارات شرم‌آوری درباره حضرت عیسی مسیح ـ علیه ‌السلام ـ بر زبان آورده است که قلم از نوشتن آن شرم دارد.

به گزارش ابنا، در حالیکه «دکتر روان ویلیامز» اسقف اعظم کلیسای کانتربوری، با طرح پیشنهاد لزوم اتخاذ برخی از ابعاد شریعت اسلامی در قوانین داخلی انگلستان، موجب نزدیک شدن پیروان دو دین بزرگ آسمانی شده است، یک اسقف دیگر ادعاهای شرم‌آوری را درباره پیامبر الهی حضرت عیسی بن مریم ـ علیهما السلام ـ مطرح کرده است.

جیمز دبلیو جونز در کتاب جدید خود، بی‌شرمانه می‌نویسد: «در کتاب مقدس، دلایل زیادی مبنی بر تمایل به همجنس، در روابط مسیح با برخی حواریونش وجود دارد. اینک روزی رسیده است که باید این مطالب را بپذیریم» !

به نظر می‌رسد که این اسقفف، با این تفسیر به رأی و توهین سخیف، در واقع تلاش دارد همگام با فعالیت همجنس بازان در غرب، انحرافات شخصی خود ـ و دیگر همجنس بازان و منحرفان جنسی ـ را توجیه نماید.

لازم به ذکر است که جونز در سال 1998 به عنوان اسقف لیورپول منصوب شده و در در دوازده سال گذشته، در مناطق شهری انگلستان مشغول به تبلیغ آنچه اصلاحات مذهبی می خواند، بوده است.

به لحاظ معارف و احکام شیعی، تمامی پیامبران الهی (ص) معصوم و مصون از خطا، اشتباه و گناه هستند و چنین اهانت‌هایی به آنان، موجب مهدور الدم شدن شخص توهین کننده می‌گردد.

30min - ایران - ایران
خوب حتما تمایل داشته .اون بهتر میدونه لووووول.شوخی میکنم حمله نکنید لطفا ها ههههههه
سه‌شنبه 30 بهمن 1386

saeedi - کانادا - تورنتو
واقعا خیلی کوته فکریه که همجنسگرایان را افرادی که انحراف جنسی دارند خطاب می کنید.

اونها هم آدمند مانند شما٬ با این تفاوت که به همجنسشون علاقه دارند.
واقعا تا اصلاح و روشنفکری شما فکر کنم یک قرن وقت نیازه ...
خواهشآ این همه خودخواه ه خودبین نباشید و به افکار و سلیقه های مردم اهمیت قا‌ئل شوید.

اگر هم یکم جرأت دارید و خودتون رو بالغ میدونید نظرات من رو نمایش بدین.
گرچه میدونم این جرأت رو نخواهید داشت ..
سه‌شنبه 30 بهمن 1386

mah1 - ایران - تهران
اخر چی شد؟ زن داشته یا نداشته؟ هر روز یه چیزه جدید در میارن!
سه‌شنبه 30 بهمن 1386

sotedelan - هلند - المیره
مرسی از مطالب جالبتون ... ولی خواهشا کاربرانی که اطلاعاتی در مورد چیزی ندارند لطفا بی جهت اظهار نظر نفرمایند چرا که توهین به مقدسات اگر چه ایرانی هم نباشند کار درستی نیست ..کار روزنامه دانمارکئ و واکنش شدید مردم ایران رو نباید از یاد برد ..بهر حال اظهار نظر در مورد دین و مقدسات بدون اطلاعات و بدون مطالعه و کنکاش در مورد موضوع کاری زشت و نا پسنده ..ببخشید دددددد من نه قصد نصیحت داشتم نه ...........
سه‌شنبه 30 بهمن 1386

r0ck - ایران - تبریز
جناب سعیدی!!
در کانادا اخلاق حیوانی جزو روشنفکری به حساب میاد؟
سه‌شنبه 30 بهمن 1386

jgreene75 - انگلستان - لستر
در مورد همجنسگرایان نظر خاصی ندارم. شاید بهتر باشه بگم بیطرفم.

ولی بالاخره بعد از عمری، حالا خود به نتیجه ای رسیدم که سالیان پیش پیر فرزانه ای گفته بود: "تمام جنگها و خونریزیهایی که در دنیا از ازل بوده و تا ابد خواهد ماند فقط و فقط به واسطه مذهب بوده و هست! اگر خدا قدرتی به من بدهد اولین کارم این خواهد بود که مساجد، کلیساها، معابد، و ... را ریشه کن کنم چه اینها خود منبع فساد و دروغ و فریب مردم هستند!!" واقعا که این جملات را باید با طلا نوشت....
سه‌شنبه 30 بهمن 1386

IMAN0061 - ایران - گرگان
خوب حالا مگه چیه ؟ کجاش شرم آوره؟!!!
همین الان مگه تو حوزه ها از این خبرا نیست؟!!!
زیاد اطلاعات ندارم در مورد مسیح ولی در مورد .... که دارم با این عقل ناقصم مطمینم هر چی بوده معصوم نبوده ! عیسی هم یکی مثل اون دیگه شاید اینکاره بوده !!!
سه‌شنبه 30 بهمن 1386

fampam - ٌآلمان - کلن
خداوند در تمام ادیان زنا و لواط را ممنوع کرده -اونوقت بیاد پیامبر منتخبش را همجنس باز انتخاب بکند؟ این یعنی ضد حرف خود. بیشعوری حرف مفتی زده . از انتخاب ما مثل انتخاب رئیس جمهور یا نخست وزیر یا فلان دولت٫ هزار تا اشتباه و افتضاح بلند میشود٫ولی انتخاب خدا کاملا بی نقص و عیب است.
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

r0ck - ایران - تبریز
به به اینجا چه خبره
جناب ایمان کافر همه را به کیش خود پندارد!!!
چناب jgreen کدام پیر فرزانه فرموده اند؟؟؟سفسطه بازی درنیارید.
شما اول برید خوئتون رو بشناسید که کی هستید بعد درصدد اصلاح این و اون دربیاید.
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

Tarannom - مالزی - کوالالامپور
ایران گرگان من اجازه نمیدم شما با عقل ناقص تون به حضرت مسیح وسایر پیامبران توهین کنید. از خدا میخوام شما را به راه راست هدایت کند. آقای سغید بلند فکر از تورنتو از بلندی فکرتون نیفتید......
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

دریا-بابایی - ایران - اهواز
آخه چرا میگین همجنس بازی انحراف نیست فقط تمایل به همجنس
نگین از این حرفهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

bahram1 - ایران - تبریز
مگه تو اسلام خودمون حرف از قلمان و حور در بهشت نیست. خطاب قرآن هم که به مردهاست . پس همجنس بازی در بهشت آزاده دیگه مگه نه!!
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

Nickolas99 - کانادا - تورنتو
سعیدی :
دادا من یه چندتا رفیق قزوینی دارم . ایمیلدا بده تا باشون آشناد کنم.
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

whiterose - ایران - تهران
نمی دونم چرا بعضی ها اینقدر تمایل دارن برای رسیدن به خواسته های خودشون . ادیان و عقاید دیگران را زیر سوال می برن و کارهای خودشون رو با اتهام به عقاید مردم توجیه کنن .. درحالی که اصلا هیچ محدودیتی برای اقدامات خودشون ندارن .. اگر دین ندارید لا اقل اینقدر جرات داشته باشید که آزاد زندگی کنید و خودتون رو پشت عقاید دیگران مخفی نکنید .. مگه چقدر می خواهید عمر کنید که این همه وقتتون رو صرف مخفی کاری می کنید ؟!!
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

omide por jalal - امریکا - لس انجلس
نمیدونم ایا مردم به طور کلی قبل از حرف زدن فکر می کنن یا یه کار دیگه می کنند.به هر حال من با استفاده از ازادی بیان که البته ادب لازمه ان است و خیلی ها انرا رعایت نمی کنند اعتقادم را عنوان می کنم.عیسی مسیح کسی بود که برای دشمنانش دعای خیر کرد.من هم به عنوان یک مسیحی برای این به ظاهر اسقف واونایی که نسنجیده نظر دادنند دعای خیر میکنم.
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

kavir1993 - ایران - اصفهان
بنده با نظرsotedelan - هلند - المیره کاملا موافقم .
ضمنا نمی دونم چرا اینقدر نصبت به همه چیز بی غیرت شدید و اسمش را می گذارید روشن فکری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!باور کنید روشن فکری چیزی دیگه است .
ضمنا اول فکر کنید بعد حرف بزنید .
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
عجب هر کی هرکیئ شده هر کسی میخواد هرکاری بکنه یک ایه میاره که حضرتم همین کاره بوده . خدا رحم کنه !
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

man-irani - هلند - دن هلدر
فقط میتونم بگم که اگر این را در مورد محمد مینوشتند جه ها که نمیشد
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

xman - ایران - یه جایی
شاید هم بوده کسی چه می دونه.اونهم یه انسان عادی بوده.عادیه عادی.حالا بمان بعضی میگن پیامبر بوده.مذهب ساخته دست بشره.ولتر میگه :پیامبران در خوشبینانه ترین حالت دیوانه و در بدبینانه ترین حالت کلاهبردار و شیاد بودند.
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

طاطا - ایران - ایران
نگاهی به تاریخ نشون میده که هرجا بشر خواسته برروی جنایات وجنگ ها وخونریزی ها و فساد و... سرپوش بذراه از مذهب استفاده کرده اصلا مذهب ساخته دست بشر است تا با آویختن از ریسمان پوسیده مذهب به تمام کارهاش جنبه درست بده در تمام مذاهب کشتن و خونریزی و جنایت بخاطر مذهب آزاد وحتی مقدسه درهیچ مذهبی شما یک دستی و ثبات نمی بینید با دقت درهر کتابی ازهرمذهبی تناقض های فراوان می بینیم. درضمن هم جنس گرایی یه نقص ژنتیکیه وهیچ ربطی به انحراف نداره .
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

hussain - بریتانیا - لندن
شاید دلیل این حرف این باشه که در غرب فکر غالب اینه که همه چی به مسایل جنسی ختم میشه ... اگه دو تا پسر با هم دوست صمیمی باشن خیلیا ممکنه فکر کنه اینها همجنس گران و درک اینکه رابطه اونها از نوع جنسی نیست برای خیلیا در غرب قابل هضم نیست... این بلا کم کم سر شرق هم میاد...
این حرفها همش نشانه فکر منحرفه...
چهار‌شنبه 1 اسفند 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
در مورد همجنس گرایی جدیداً بحثهایی در وبلاگستان در گرفته؛ البته طبق سنت کشورهای جهان سومی این مورد از حالت بحث خارج و به متلک پرانی کشیده شد؛
در مورد اینکه همجنس گرایی (homosexuality) یک بیماری و انحراف جنسی نیست و یک ترجیح جنسی کاملاً طبیعی است به اندازه کافی گفته شده و مطالب علمی مستندی در اینترنت وجود داره.
به همین دلیل نیز به رسمیت شناختن حقوق همجنس‌گرایان و احترام به رفتار طبیعیشان یک امر کاملاً بدیهی است.

پنج‌شنبه 2 اسفند 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
با مان ایرانی موافقم.
پنج‌شنبه 2 اسفند 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.