پوشاندن لباس زنانه و گرداندان در ملاء عام مجازات یک متهم در کرمانشاه

پوشاندن لباس زنانه و گرداندان در ملاء عام مجازات یک متهم در کرمانشاه

نیروی انتظامی کرمانشاه در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی پس از دستگیری یک متهم برای مجازات وی او را با لباس زنانه در سطح شهر چرخاند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس در خبری تحت عنوان «توبه گرگ، مرگ است...،» نوشت یکی از اراذل و اوباش کرمانشاهی که در طرح امنیت اجتماعی با لباس زنانه در ملاءعام چرخانده شده بود دوباره از مردم زورگیری کرد. بنا به این گزارش عصر روز چهارشنبه ماموران کلانتری 18 کرمانشاه در پی اطلاع واصله مبنی بر یک مورد زورگیری در بازارچه رسالت به محل اعزام شدند و با اقدام پلیس، شخصی به هویت «غلام ح.» که از اراذل و اوباش شهر است و قصد اخاذی از مردم را داشت دستگیر و به کلانتری منتقل و در بازرسی بدنی از نامبرده یک عدد سلاح کلت کمری پلاستیکی کشف و ضبط شد. همچنین طی تحقیقات و بررسی های پلیس از متهم مشخص شد وی در اجرای طرح امنیت اجتماعی با لباس زنانه در ملاء عام گردانده شده بود.
bahram1 - ایران - تبریز
این آقایون فکر میکنند دیگه برای مردم فرق میکنه مردی لباس زنانه بپوشه؟ گرسنگی که باشه لباس زن که سهله کارهای دیگه هم از آدم بر میاد
شنبه 27 بهمن 1386

بابک - ایران - سیزوار
کار خوبی نکردید این نوع مجازات توهین به خانم ها است.
شنبه 27 بهمن 1386

shokaran - ایران - تهران
باسلام خدمت دوستان
کاش عبا و عمامه به تن این آقا میکردند
جای تاسف هست که این همه به خانمها توهین میشه
شنبه 27 بهمن 1386

hussain - بریتانیا - لندن
نوآوری در عرصه مجازات!! هر روز یه مجازات جدید اختراع می کنیم!!!
ج.ا.ا
یکشنبه 28 بهمن 1386

Niousha - ایران - تهران
مضخرفا. یعنی لباس زنانه انقدر بده که یه جور مجازاته؟
با بهرام ـتبریز موافقم.
یکشنبه 28 بهمن 1386

aynaza - ایران - تبریز
مگه با لباس خانوما گردوندن مجازاته؟؟؟؟؟ اون اگه مجازات بود که دیگه نمیرفت سراغ زورگیری...من فکر میکنم یارو از لباس زنونه خوشش اومده که بازم رفته زورگیری....
یکشنبه 28 بهمن 1386

حسن کچل - ایران - ایران
عجب کتاب قانون بی اساسی داریم فردا با کرست زنانه میگردونند
دوشنبه 29 بهمن 1386

asal cheshm - ایتالیا - رم
این ایده مجازات برای هر کی بوده به نظر من با اینکار به مادر و خواهر وهمسر و دختر خودش بی احترامی کرده
دوشنبه 29 بهمن 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
اینه بی احترامی به خانومها میکنن چون اسلام اینو میگه سوره النسا و الاحزاب ..میگه ***(الاحزاب)آیه 50 تا 53:: اى پیامبر! ما همسران تو را که مهرشان را پرداخته‏اى براى تو حلال کردیم، و همچنین کنیزانى که از طریق غنایمى که خدا به تو بخشیده است مالک شده‏اى و دختران عموى تو، و دختران عمه‏ها، و دختران دایى تو، و دختران خاله‏ها که با تو مهاجرت کردند (ازدواج با آنها براى تو حلال است) و هرگاه رن با ایمانى خود را به پیامبر ببخشد (و مهرى براى خود نخواهد) چنانچه پیامبر بخواهد مى‏تواند او را به همسرى برگزیند; اما چنین ازدواجى تنها براى تو مجاز است نه دیگر مؤمنان; ما مى‏دانیم براى آنان در مورد همسرانشان و کنیزانشان چه حکمى مقرر داشته‏ایم (و مصلحت آنان چه حکمى را ایجاب مى‏کند); این بخاطر آن است که مشکلى بر تو نباشد (و از این راه حامیان فزونترى فراهم سازى); و خداوند آمرزنده و مهربان است! (50)

(موعد) هر یک از همسرانت را بخواهى مى‏توانى به تاخیر اندازى، و هر کدام را بخواهى نزد خود جاى دهى; و هرگاه بعضى از آنان را که برکنار ساخته‏اى بخواهى نزد خود جاى دهى، گناهى بر تو نیست; این حکم الهى براى روشنى چشم آنان، و اینکه غمگین نباشند و به آنچه به آنان مى‏دهى همگى راضى شوند نزدیکتر است; و خدا آنچه را در قلوب شماست مى‏داند، و خداوند دانا و بردبار است(51)بعد از این دیگر زنى بر تو حلال نیست، و نمى‏توانى همسرانت را به همسران دیگرى مبدل کنى ( بعضى را طلاق دهى و همسر دیگرى به جاى او برگزینى) هر چند جمال آنها مورد توجه تو واقع شود، مگر آنچه که بصورت کنیز در ملک تو درآید! و خداوند ناظر و مراقب هر چیز است (و با این حکم فشار قبایل عرب را در اختیار همسر از آنان، از تو برداشتیم). (52)

اى کسانى که ایمان آورده‏اید! در خانه‏هاى پیامبر داخل نشوید مگر به شما براى صرف غذا اجازه داده شود، در حالى که (قبل از موعد نیایید و) در انتظار وقت غذا ننشینید; اما هنگامى که دعوت شدید داخل شوید; و وقتى غذا خوردید پراکنده شوید، و (بعد از صرف غذا) به بحث و صحبت ننشینید; این عمل، پیامبر را ناراحت مى‏نماید، ولى از شما شرم مى‏کند (و چیزى نمى‏گوید); اما خداوند از (بیان) حق شرم ندارد! و هنگامى که چیزى از وسایل زندگى را (بعنوان عاریت) از آنان ( همسران پیامبر) مى‏خواهید از پشت پرده بخواهید; این کار براى پاکى دلهاى شما و آنها بهتر است! و شما حق ندارید رسول خدا را آزار دهید، و نه هرگز همسران او را بعد از او به همسرى خود درآورید که این کار نزد خدا بزرگ است! (53)
دوشنبه 29 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.