حکایت یک زن روسپی ایرانی در غربت

حکایت یک زن روسپی ایرانی در غربت

یک زن ایرانی صاحب سه فرزند که به طور مخفیانه در یک روسپی خانه فعالیت می کرد در یک لاتاری برنده 450 هزار یورو شد.

این زن (سابرینا) که نام واقعی اش را افشا نکرده است پیش از این در شهر کلن آلمان در یک روسپی خانه فعالیت می کرد.

وی از ایران به همراه شوهر و سه فرزندش به آلمان مهاجرت کرده بود. خانواده ایرانی برای یک زندگی بهتر به آلمان پناهنده شده بودند اما روزگار آنطور که آنها می خواستند پیش نرفته بود. علاوه بر این دختر کوچک زن به سرطان مبتلا شده بود و آنها هم پولی برای درمان او نداشتند و زن سخت ترین تصمیم زندگی اش را گرفت: کار کردن به عنوان یک روسپی برای پول درمان دختر کوچکش!

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، این زن تصمیمش را حتی از شوهرش هم پنهان کرده بود. وی عنوان کرده است که پول درمان سرطان دخترش ار از کمکهای اجتماعی دریافت می کرده است. زن متولد 1966 تهران است. وی در بیرون از خانه با روسری و پالتو رفت و آمد می کرد و از سوی دیگر در اینترنت خود را به عنوان یک زن یونانی معرفی کرده و با این هویت در روسپی خانه فعالیت می کرد.

و یک روز، دوباره سرنوشت این زن کاملا تغییر کرد. وی که در پنجم ماه قبل در لاتاری شرکت کرده بود شماره های 9، 10، 17، 33، 37 و 45 را انتخاب کرد و صاحب 450 هزار یورو شد!

میشل مایر، صاحب سایت اینترنتی ای که سابرینای ایرانی در آن فعالیت می کرد عنوان کرد زنان متقاضی برای دادن اعلان در این سایت ماهیانه 79 یورو می پردازند. مایر گفته است: "سابرینا به من گفت دخترش مبتلا به سرطان است و نمی تواند خرج درمان و بیمارستان او را بدهد."

مایر گفت: سابرینا گفته است برای درمان دخترش هرکاری خواهد کرد و می خواهد گذشته سیاهش را از خاطراتش پاک کند

30min - ایران - ایران
حالا دیگه روسپی گری نمیکنه؟ حقشه که برنده شده اینم پول دیگه دست از این کارت وردار لطفا
جمعه 26 بهمن 1386

marduk - ایران - تهران
توجه کردین که اکثر خبرهای اینچنینی از یه منبع مجهول ترکیه ای تو این سایت نقل میشن !!!!
زنان ایرانی وقتی که پاشون رو از ایران میذارن بیرون امکان نداره که مثل ایران روسری و مانتو بپوشن !!
ایرانی از ایران میره اروپا چون ازادی و امنیت و کار نداره
اما در مقابل زنان ترکیه در کشور خودشون هم منعی برای بی حجابی ندارن بنا بر این وقتی به کشوری مثل المان میرن تغییری تو پوششون نمیدن البته اگر اهلش باشن
جمعه 26 بهمن 1386

وطنی - هلند - روتردام
اینها اکثرا فقط صوته
1-کسی که پناهنده است .بیمه است و مخارج درمانی اش پرداخت میشود
علیرغم ایران اگر کسی با کم بتواند بسازد / نیازی این کار ها نیست
2-اگر به کم نتوان غانع شد ... خوب همیشه بهانه برای این بیراهه ها است
3-و در این صورت عادلانه نیست که گردن سرطان بچه و چیز دیگری انداخت
در این مورد بحث بیشتر را به جمع محول میکنم
شنبه 27 بهمن 1386

وطنی - هلند - روتردام
در متن بالا قانع صحیح است .
شنبه 27 بهمن 1386

mehrdad323 - آلمان - اسن
من هم با نظر بالا موافقم خصوصا در المان هزینه درمانی برای بچه رایگان هست
حالا نمیدونم این خانم چرا چنین بهانه ای رو برای کا رش اورده
شنبه 27 بهمن 1386

dandy - امارات - امارات
والله چی بگم شاید این زن ترک بود...بهر حال خداوندا به بندهایت کمک کن
شنبه 27 بهمن 1386

marduk - ایران - تهران
این خانوم به احتمال زیاد ترکیه ای بوده نه ایرانی !!!
منبع خبر که اصلا معتبر نیست
ترکیه از قدیم دشمن ایران بوده و این رو بارها ثابت کرده
لعنت به پانترکای دروغگو
لطفا لینک سایت منبع خبر رو بذارین تا دست دروغ گویان رو بشه
شنبه 27 بهمن 1386

melodi - انگلستان - نیوکاسل
این خبر و تمام خبرهایی که از وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه تقل می شه کذب محضه.ما خودیم توی اروپا داریم زندگی می کنیم . این داستان به حدی دروغ و خنده داره که حرف نداره.
شنبه 27 بهمن 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
ماسفانه از این داستان ها زیاده .. زود قضاوت نکنید شاید اقامتشو هنوز نگرفته . رد شده بوده از این داستان ها گریه دار ترشو تو ایران ودبی میتونید پیدا کنید***مقاومت زنان ایرانی در برابر اجبار همسران معتادشان به اعتیاد شگفت‌آور است. زنان ایرانی کتک می‌خورند، صدمه می‌بینند، از خانه قهر می‌کنند، بی‌غذا می‌مانند، بچه‌هایشان آواره و سرگردان می‌شوند اما در برابر اعتیاد به مواد مخدر و تن‌فروشی اجباری مقاومت می‌کنند. با این حال گاهی محیط آنقدر آلوده می‌شود که تعدادی از آنها ناگزیر به سمت مواد مخدر و روسپیگری می‌روند. بنا به تحقیق دو پژوهشگر آسیب‌های اجتماعی در سال گذشته، آمار زنان معتاد ایرانی از مرز 10 درصد گذشته‌ است....
دوشنبه 29 بهمن 1386

arashk_fara - انگلیس - لندن
آمار رسمی و واقعی از میزان روسپی‌گری در ایران وجود ندارد، آن هم به دلیل وجود برخی حساسیت‌ها اما به‌دلیل ارتباط این مسئله با دیگر مشکلات اجتماعی ایران و پذیرش آن به عنوان واقعیت کنونی کشور به برخی تعاریف و پاره‌ای بررسی‌های آماری پراکنده در این مورد پرداخته می‌شود.روسپی‌گری دربرگیرنده انواع آزار و اذیت جنسی، تجاوز جنسی، ضرب و شتم، ناسزا، فحش، نوعی تبعیض، تجاوز به حقوق بشر، سوءاستفاده‌های جنسی از کودکان و در نهایت استیلا و چیرگی مرد بر زن با استفاده ابزاری است که امروزه به صورت صنعت و تجارتی در سراسر دنیا درآمده‌ و انواع روسپی‌گری خانگی، کار در روسپی‌خانه‌ها، ارائه خدماتی چون مکالمات تلفنی جنسی، هرزه‌پردازی کودکان وبزرگسالان، هرزه‌پردازی ویدئویی، اینترنتی، ماهواره‌ای، و صنعت توریسم روسپی‌گری را در بر می‌گیرد به‌گونه‌ای که هر زنی که بیش از چند ماه در این حرفه بماند،‌ به گردش مداوم بین انواع آن در بازارهای جنسی مجبور می‌شود. آنچه مسلم است اینکه روسپی‌گری موجب آسیب‌های جدی به زنان است و فرورفتن به عمق این مسئله، مشخص می‌سازد که یک روسپی، قربانی تمامی زشتی‌ها و بدی‌هایی است که مردان در حق زنان روا می‌دارند. این عمل همان شی‌سازی جنسی زنان است که هم عملی است ضدانسانی و هم موجب تحکیم تسلط و خشونت مردان علیه زنان می‌شود. طبق آمارهای جهانی 75 درصد زنانی که روسپی خیابانی هستند، ‌تصمیم به خودکشی گرفته‌اند و 15 درصد آنها در اقدام به این تصمیم موفق شده‌اند. روسپی‌گری هم تجارتی است که چون عرضه دارد، تقاضای آن هم ایجاد می‌شود یعنی مردان خواهان و خریدار این خدمات هستند و به این دلیل، عرضه آن در جوامع مختلف اجتناب‌ناپذیر می‌شود.
دوشنبه 29 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.