دستور مستقیم رییس جمهور برای برخورد با سایت توهین کننده به خانواده امام

دستور مستقیم رییس جمهور برای برخورد با سایت توهین کننده به خانواده امام

انتقاد سید حسن خمینی از دخالت و حضور نظامیان، در انتخابات و دیدار وی با اعضای حزب مشارکت و انتقاد او از رد صلاحیت های گسترده کار را به جایی رساند که یک سایت وابسته به خانواده سخنگوی دولت که یادداشت های خانوادگی منتشر می کند، حتی از توهین به مقدسات هم کوتاهی نکرده و خانواده امام خمینی را به رانت خواری و فساد مالی متهم کردند.

یک منبع مطلع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، از دستور مستقیم رییس جمهور برای برخورد با این سایت خبر داد.

ساین نوسازی  که در شمار کم خواننده ترین و در عین حال هتاک ترین سایت های خبری کشور است، در یادداشتی با عنوان« راز لپ های گل انداخته سید حسن خمینی» نوه امام خمینی (ره) را متهم کرد که از رانت های دولتی در زمان اصلاح طلبان استفاده کرده است.

این وبسایت نوشت:«جناب آقای سید حسن خمینی شاید ما نیز‎ ‎اگر در زمان ‏دولت اصلاحات قدرت آن را داشتیم که به نحوی برایمان یک ماشین‎ BMW‎، هشتاد میلیون تومانی(قیمت همان ‏موقع) خریداری شود که بحمدالله برای‎ ‎شما شد و از هوای بالای شهر تهران تنفس می‌نمودیم و احیانا سونای ‏بخارمان‎ ‎ترک نمی‌شد ‏‎...‎‏ توفیق آن را می‌داشتیم که با لپ‌های گل‎ ‎انداخته درد مستضعفین و محرومین را رصد کنیم ‏و راه حضرت روح‌الله را در‎ ‎دفاع از محرومین ادامه دهیم و مواظب باشیم خدای ناکرده حق یاران و یاوران‎ ‎همیشگی انقلاب مانند حزب مشارکت ضایع نگردد و بازهم خدای ناکرده لطمه‌ای‎ ‎به جمهوریت نظام وارد نشود‎.‎‏»

این سایت تندرو که برای نخستین بار یادداشت های هتاکانه ی همسر سخنگوی دولت را منتشر کرد، همیچنین به صورت غیر مستقیم نوه امام خمینی را تهدید کرده و نوشت:«نوه امام بودن اصالت گوهری است، ملاک نیست والا حضرت امام دستور برخورد قاطعانه با سید ‏حسین خمینی را نمی‌دادند و او امروز در آغوش آمریکا نبود.»

پس از واکنش بسیاری از هواداران امام خمینی به این نوشته، این سایت اینترنتی که موجی از رضایت و شادی در بین گروه های ضد انقلاب ایجاد کرده، همچنان بی توجه به این انتقادات به انتشار مطالب مشابه در توهین و هتاکی به خانواده حضرت امام (ره) ادامه داده و در توضیح مقاله پیشین خود نوشته است: «آقای سید حسن خمینی در زمان دولت دوم خرداد و بمباران تبلیغاتی دست نشانده‌های اون ور آبی ها علیه اسلام و کل و جزء اندیشه‌های حضرت امام با پول و حمایت وزارت ارشاد  آقای مهاحرانی و وزارت کشور در قالب روزنامه، کتاب، فیلم و ... چرا صداشون در نمی‌آمد؟»

واکنش کیهان

حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در یادداشتی خطاب به گردانندگان این سایت آورده است:

روال ما این نیست- و حرفه ای هم نیست- که یک نویسنده در یک نسخه از روزنامه دو نوشته جداگانه داشته باشد ولی امروز ماجرای دیگری در میان است که موکول کردن آن به فردا دور از انصاف به نظر می رسد و نگارنده از حضرت امام(ره) خجالت می کشد اگر در این باره چیزی ننویسد. چرا که آن بزرگوار می فرمودند اهل قلم هم نسبت به آنچه می نویسند مسئولند و هم نسبت به آنچه که باید بنویسند و نمی نویسند.

دیروز، سایت اینترنتی «نوسازی» که یک سایت وابسته- و یا نزدیک- به دولت نهم است و از آغاز راه اندازی تاکنون به حمایت از دولت و دفاع از مواضع و عملکرد آن مشغول بوده و هست، در یک اقدام غیرمنتظره که فقط می توان آن را «شرم آور» دانست به حجت الاسلام سیدحسن خمینی حمله کرد و با جملاتی زشت و بی ادبانه ابراز تاسف اخیر ایشان درباره رد صلاحیت برخی از نامزدهای نمایندگی مجلس- احتمالا نامزدهای حزب مشارکت- را به باد اعتراض گرفت. آنچه در یادداشت سایت نوسازی علیه نوه امام راحل(ره) آمده است به اندازه ای زشت و مشمئزکننده است که واگویه آن نیز دور از ادب و بی حرمتی به بیت معظم امام راحلمان رضوان الله تعالی علیه تلقی می شود و معلوم نیست گردانندگان سایت یاد شده با چه انگیزه و در پی کدام مقصود به این اقدام ناروا دست زده اند؟!

نگارنده نیز بر این باور است و برای باور خود اسناد غیرقابل انکاری در اختیار دارد که برخی از اعضای حزب مشارکت و افرادی از مدعیان اصلاحات نه فقط شایستگی حضور در خانه ملت را ندارند بلکه شماری از آنان بایستی به جرم خیانت به مردم و نظام تحت پیگرد قانونی قرارگرفته و در دادگاههای صالحه به مجازات های سنگین محکوم شوند بنابراین رد صلاحیت این عده از سوی هیئت های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان مصداق واقعی حفظ امانت و دفاع از حق مسلم مردم است - و البته احتمال خطا در بررسی ها نیز منتفی نیست- و از سوی دیگر تردیدی نیست که تمامی مردم از جمله شخصیت قابل احترامی نظیر نوه محترم حضرت امام اگرچه در اظهارنظر پیرامون مسائل جاری کشور و تأیید یا تعریض به آنها آزادند ولی در تمامی این موارد، فقط قوانین جاری نظام می تواند و باید ملاک و معیار تصمیم گیری باشد. بنابراین همانگونه که شخصیت قابل احترامی نظیر جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی می تواند درباره یک رخداد اظهارنظر مخالف داشته باشد، موافقان آن رخداد نیز حق دارند نظر موافق خود را ابراز کنند. اما آنچه در سایت نوسازی آمده بیرون از این قاعده منطقی و پذیرفته شده است، سایت نوسازی که بعید نیست نفوذی های مخالف دولت و امام و اصولگرایی در آن رخنه و جا خوش کرده باشند، نوه امام راحل(ره) که تنها یادگار نسبی آن مراد به حق پیوسته است را با الفاظی زشت و رکیک مورد حمله قرار داده ، بی آن که از روح مطهر حضرت امام(ره) کمترین شرم و حیایی داشته باشند و همه این پلشتی ها را تحت پوشش حمایت از دولت انجام داده اند.

بی آن که قصد مقایسه باشد باید گفت؛ برخی از مسئولان به خاطر دارند که بعد از انفجار ریاست جمهوری و شهادت شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر، وقتی نگارنده از یکی از مسئولان پرسید؛ چگونه طی مدتی طولانی متوجه نفوذی بودن «کشمیری»- عامل انفجار- نشدید؟ وی در پاسخ گفت؛ کشمیری به اندازه ای ادعای دیانت می کرد که همواره دو خودکار در جیب داشت. یکی به هزینه بیت المال برای استفاده دولتی و دیگری به هزینه خودش برای استفاده شخصی و نگارنده در آن جمع گفت؛ به خدا قسم اگر کشمیری را دیده و این حالت را مشاهده کرده بودم اولین نکته ای که به ذهنم خطور می کرد احتمال نفوذی بودن او بود، چرا که آن روزها قیمت خودکار بیک حدود یک تومان بود و اگر کشمیری ریگی در کفش نداشت می توانست از یک خودکار شخصی برای هر دو منظور دولتی و شخصی استفاده کند ولی او دو خودکار جداگانه را برای فریب ساده لوحانی نظیر شما تدارک دیده بود!!... بگذریم از برخی اطرافیان آن روز شهید رجایی که خود را یک سازمان برجسته با مغز متفکر سیاسی و امنیتی می دانستند و هنوز هم می دانند!!

و بالاخره، روی سخن با ریاست محترم جمهوری، جناب آقای دکتر احمدی نژاد است که نگارنده در سلامت نفس، تقوی و شیفتگی او به حضرت امام تردیدی ندارد و سخن آن است که اقدام یاد شده تنها از دو طیف برمی آید. اول؛ نفوذی های دشمن امام و دولت اصولگرا و به آخر خط رسیده که خود را به سیم آخر می زنند و دوم؛ از افراد ساده لوح و کم دان، اما پرمدعا یعنی دوستان نادان، که در هر دو حالت حضور آنان در یک سایت مشهور به حمایت از دولت، خطرناک و غیرقابل توجیه است.

بنابراین، برادر عزیز و بزرگوار جناب آقای احمدی نژاد که نگارنده حضور شما در رأس قوه اجرایی کشور را یک موهبت الهی می داند، مراقب اطراف خود باشید و به هیچیک از دو طیف یاد شده فرصت حضور در پوشش حمایت از دولت اصولگرا را ندهید. اگر هم آنان به دروغ خود را حامی دولت می دانند، دروغ آنها را برملا کنید.

hramezani - ایران - مشهد
آنقدر به کرسی فدرت واموال بیت المال چسبیده اند که هیچ انتفادی از هیچ شخصیتی را بر نمی تابند
پنج‌شنبه 25 بهمن 1386

بابک - مونیخ - سیزوار
اقای شریعتمداری کیهان ای کثیف به تو چه ربطی دارد اقای احمدی نژاد سمبل جمود فکری تو را صنما قلدری نکن روزی به خاک سیاه می افتی
پنج‌شنبه 25 بهمن 1386

parviz1 - انگلستان - کترینگ
اینها همش فیلم است و بس و میخواهند با مردم بازی کنند تا مردم فکرشان از جنایان و دزدی و چپاولهایی که کرده اند و بلاهایی که سر مردم آورده اند دور شود.ولی کور خوانده اند و دیگر مردم رای نمیدهند.ضمنا مگر دروغ نوشته!چنانچه دزدی بد است نکنید.این بی ام و در برابر اصل جریان فسادهای مالی کشور سوزنی در برابر دریاست.اگر کند آنها را در بیاورند چه میکنید؟لابد تمام ملت ایران را میکشید.شما که آماده برای کشتن هستید و خدمات جنایت در 24 ساعت برای ایرانیان با مدرنترین دستگاهای شکنجه در زندانهای جیب بری اسلامی آماده خدمت ملت شریف آزاده خواه است.
پنج‌شنبه 25 بهمن 1386

aynaza - ایران - تبریز
همه اینا فیلمه... همش نقسه است از طرف همین به اصطلاح اصول گراها ...
ولی خودمونیم ها ... این زن الهام هم عجب زنیه ... از اون زنایی که قلدر خونه باشن ... بیچاره الهام پس بگو چرا هیچ وقت رنگ به چهره نداره...
پنج‌شنبه 25 بهمن 1386

ugh2008 - ایران - تهران
اینجانب به عنوان یک منبع اگاه که نخواست نامش فاش شودبه شدت این حرفها درمورد نوه امامراتکذیب کردهواعلام میدارم که ایشان نه فقط دردوره خاتمی که هم اکنون نیزباجدیت ودرپناه الطاف محمود جان به رتق وفتق امور خود ومملکت مشغولند.
پنج‌شنبه 25 بهمن 1386

thuderbay - ایران - ایران
حسن خمینی یک روزی اولهای انقلاب تو مدرسه پارس خیابان صفائیه هم کلاسی من بود ،از همون اول بچه سوسول بود ، اون موقع که هیچکی نمی دونست شلوار جین چیه ، حسن خمینی شلوار جین می پوشید ، بور و سفید و لپ قرمز هم بود ،یادم میاد همون موقع یکبار از دستش عصبانی شدم ، مداد رنگی های 24 رنگه جدیدشو که هیچکی نداشت از حرصم شکستم یکی هم زدم زیر گوشش :D
ناظممون هم آقای خلیلی که یک ساواکی بود کلی حال کرد و یک دعوای زرگری با ما کرد ، یادش به خیر
----------------------------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را به فارسی بنویسید.
با تشکر از توجه شما
سایت ایرانیان انگلستان
جمعه 26 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.