شکایت وزارت اطلاعات از خانواده ابراهیم لطف اللهی

شکایت وزارت اطلاعات از خانواده ابراهیم لطف اللهی

دادگاه شعبه سوم بازپرسی سنندج امروز رای نهایی خود را در خصوص نبش قبر ابراهیم لطف اللهی صادر کرد. طبق این حکم نبش قبر خلاف موازین شرع بوده و با آن مخالفت شده است.

همچنین با مراجعه پدر و برادر ابراهیم لطف اللهی به دادگاه، به آنها اعلام شد که اداره اطلاعات کردستان شکایتی را با اتهام “توهین به ماموران دولت” تقدیم دادگاه نموده است.

طبق گفته قاضی پرونده این اتهام به دلیل عکس العمل پدر و برادر ابراهیم می باشد که در ستاد خبری اطلاعات به آنها اعلام شد پسر شما خودکشی کرده است.

به گفته خانواده ابراهیم لطف اللهی، وکیل این پرونده، آقای صالح نیکبخت اعلام تجدید نظر خواهد کرد.

Hassani - ایران - قروه
واقعا که خیلی جالبه جوان این مملکت رو از جلسه امتحان میکشنش بیرون و بعد هم زندان و شنجه اخر دست هم اعلام یکنند خودکشی کرده. جالبتر از اون اینه که تازه مدعیند و شکایت از خانواده ان مرحوم کرده اند. با با اینجا دیگه کجاست. خدا این ملت مظلوم و 30 سال ستمدیده رو از شر اینا نجات بده. امین.
دوشنبه 22 بهمن 1386

آویه ر - استرالیا - سیدنی
این شرع را نتنها نباید پذیرفت بلکه باید گفت هزاران لعنت بر شرعی که با ان مرتکب جنایت روی شهروندان بیگناهتان می شوید. روز بروز بی شرم تر می شوید و ماسک روی صورتتان را دارید برمی دارید که مردم چهره زشتتان را واضح تر ببینند. اقایان شما بهتر است شرعتان را بگذارید دم کوزه ابش رو بخورید. شرع شما همان شرع شیطان رجیم است. هزار لعنت خدا بر شما و شرع شما.
خدا از شما نخواهد گذشت. حتی اگر مردم از شما بگذرند.
دوشنبه 22 بهمن 1386

mahan5 - کانادا - تورنتو
سر زیر آب کردن مخالفین که تازگی ندارد . در همه حکومتها خصوصآ حکومتهاپی که به نوعی لازمه ماندنشان ایجاد فضای خفقان است سکوت مرگبار ارباب جراید به این جو کمک میکند . بیاپید فریادمان را بلند و بلندتر بر سر این جانیان بالفطره بکشیم.
دوشنبه 22 بهمن 1386

babaktoronto - کانادا - تورونتو
بابا اختیار دارید وزارت اطلاعات که صاحب انقلابه و هر کاری که دلش بخواهد میتواند انجام دهد همانطور که تا به حال انجام داده. قانون؟ قانون چیه بالام جان قانون رو وزارت اطلاعات اختراع کرده اصلا قانون از این اقایون میپرسه که چکار کنه و چکار نکنه. قانون سگ کی باشه. اقا شماها خودتون رو ناراحت نکنید. هرکاری هم که کردید عین قانونه. بچه های اطلاعات خیلی هم ادمای خوبیند و اصلا هم ادم نمیکشند جنازه هارو شبانه به خاک نمیسپرند و انها رو تمیز و شستشو شده و با احترام تحویل خوانواده هاشون میدهند و کسی رو سلاخی نمیکنند و دانشجوهارو نمی دزدند و تو اوین شکنجه نمیکنند تا ازشون اعتراف های گوناگون بگیرند ااگر هم کسی تو زنداناشون بمیره قطعا خودکشی کرده شک نکنید. این ضد انقلاب ها میخواهند سرباز های مخفی امام زمانو خراب کنند.فی امان الله
دوشنبه 22 بهمن 1386

parviz1 - انگلستان - کترینگ
این یک جنایتی بزرگ است و ملت ایران خوب میداند که چرا این جنایتکاران میلیونها ایرانی را فقط به دلیل مخالفت با سیستم حکومت دیکتاتورئ میکشد. قولهایی که رژیم مفسد اسلامی و رهبر داده بود را ملت بیاد دارند. ایا با سر کوبی و تجاوز و در نهایتا کشتن مردم بجای آزادی در مقابل حق خواهی تا کی میتوانید حکومت کنید؟ اما بدانید نه این رژیم پوسیده بلکه هیچ حکومت دیکتاتوری در تاریخ نتوانسته در مقابل قدرت یکپارچه ملت ایستادگی کند و همیشه شکست خورده و ملت پیروز شده و انتقام خونهایی که ریخته شده را میگیرد .ملاها میدانند که این روزها نزدیک است پس مزدوران دست خود را بیش از این آلوده خون ملت نکنید و از عاقبت آن در این دنیا و دنیای آخرت بترسید.روح این جوان و دیگر عزیزان که در راه آزادی کشته شدند شاد و ایران و ایرانی هیچگاه این دلیل مردان را فراموش نمیکند .
دوشنبه 22 بهمن 1386

neogold - پرشیا - تهران
جالبه اما تو فیلم ها فقط ساواک شکنجه می داد و آدم میکشت ولی اینا ...
دوشنبه 22 بهمن 1386

zpirooz - آلمان - آخن
خیلی باحالند اول بچه دسته گل ادم را میکشند بعد هم شکایت میکنند. شرافت از این بالاتر
دوشنبه 22 بهمن 1386

وطنی - هلند - روتردام
چو پرده دار به شمشیر میزند همه را ..... کس مقیم حریم حرم نخواهد ماند
و این اغاز ی نا فرجام و پایان بی انتهاست ! که گفت :
چنان نماند و چون این نیز نخواهد ماند.
دوشنبه 22 بهمن 1386

Neda.Dubai - امارات - دبی
متاسفم!
دوشنبه 22 بهمن 1386

درفش - امارات - دبی
بخدا ارتش امریکا و اسراییل در همه کاراشون صد شرف دارن به این خدانشناسهای بیرحم حکایت انها با یک یک ملت بیگانه است و اینها به راست یا دروغ دم از ایرانی بودن میزنند.
دوشنبه 22 بهمن 1386

rad - انگلستان - لیدز
خیلی نامرد اید.قلبی کثیف دارید اون را هم از د ین تان به ارث برده اید مطمئن باشید روزانطقا م فرا خواهد رسید
دوشنبه 22 بهمن 1386

pakzad - ایران - آذربایجان
واسه ما که عادی شده اینا تازگی نداره
حوادثی ساختگی مانند گاز گرفتگی عمل نکردن ترمز خود کشی مفقود الاثر شدن و .....
خفقان دوره شاه همچنان ادامه دارد شکنجه های مرحومین ساواک هم همچنان به قوت خود باقی هستند
دوشنبه 22 بهمن 1386

بهدین - آمریکا - نشویل
حالا اگه‌ یه‌ پرونده‌ دیگه‌ بود که‌ توش نبش قبر به‌ صلاحشون بود صد البته که‌‌ شرع یه‌ راههایی داشت ‌ و به‌ هر حال " دین نجات بخش اسلام محال است بگذارد که‌حقی ضایع بشود و هر کاری که‌ کمک بکند تا حقوقی احقاق بشود و عدالت الهی و ارزشهای انقلاب شکوهمند اسلامی پایمال نشود مجازو لازم الاجرا میباشد و اگر لازم باشد فتوا هم در این زمینه‌ صادر خواهد شد" . وقتی این خبر رو خوندم یه‌ جورایی یاد این قضیه‌ افتادم که‌ صدام وقتی جوونای مردمو‌ تیربارون میکرد از خونواده‌های داغدیده ‌شون پول گلوله‌ هارو میگرفت . ولی اینا که‌ استغفرالله‌ ...امثال اون جنایتکار طاغی نیستن...
دوشنبه 22 بهمن 1386

ariabarzan - ایران - سنندج
از ماست که بر ماست!
دوشنبه 22 بهمن 1386

nima3 - ایران - تهران
و قاتلوهم حتی لا تکونو فتنه
همانگونه که کشتار انسانها شرعی است نبش قبر هم غیر شرعیست.
حکم کاملا شرعی و دینیست.
اگر مسلمانید واقعیت همین است و نه غیر .
سه‌شنبه 23 بهمن 1386

عقاب جنوب - ایران - دزفول
اخه یک نفر به این سربازان امام زمان بگه اگر خود کشی کرده چرا جنازش رو تحویل خانوادش ندادید می ترسیدید اثار شکنجه مشخص بشه شما که از همه جهت بیگناه بودید .خداوند همین بلا رو سر خانوادهاتون خواهد اورد انشا الله
سه‌شنبه 23 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.