رئیس جمهور، گل به خانه می برد - فتوکاتور طنز

رئیس جمهور، گل به خانه می برد

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مومنتمومنت - سوئد - سوئد
حضور رییس جمهور در مراسم کنگره شهدای زن در تالار وحدت.(کدوم شهدای زن شاید منظورشون همون زنهای بی گناهی هستن که سنگسار شدن یا همون زنی که التماس میکرد که به خاطره بچه هام منو نکشید)
چهار‌شنبه 17 بهمن 1386

ویدا - ایران - شیراز
خیلی جالب بود کلی خندیدم
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

30min - ایران - ایران
جالب و پر معنی بودش مرسی.چهره ها رو خوب انتخاب کردن اون حرفی رو که باید بیان کنه زده .! هفتمی خیلی باحاله لوووووووووووووووووول
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

shar - آلمان - فرانفورت
گلها را بر میدارد و میبردتو محلشون سر کوچه میفروشد نظام اباد
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

NoBoDy! - ایران - تهران
این پژو منو کشته !!! به خدا فرانسه از ساخت پژو توبه کرد!!! شما پرا ولش نمیکنید!!! (اشکان)
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

faribaaaa - ایران - تهران
متاسفم که تازه گی برای زنانی که کارهای کثیف انجام داده اند اینجا و اون جا اینقدر دلسوزی میشه. دوستانی که اون ور آبها هستند با دیدن تلویزیونهای ماهواره ای و آه و ناله کردنشون برای خلافکاران، تصور می کنند یه عده مظلوم و مظلومه به دار مکافات سپرده شده اند.
ضمن اینکه من کاری با رژیم ندارم و جیره خورشون هم نیستم اما این حکم اسلام هست که حکم زنا سنگساره. خوب بفرمائید که با اسلام مخالفید.
قرار نیست همه تو دنیا مسلمون باشند. ولی عیسی به دین خود موسی به دین خود. تو هر دینی مقرراتی هست مگه ما میایم بگیم چرا مثلا یهودیا اینهمه روزه می گیرن و به خودشون زجر میدن.
فریبا
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

black-tiger - المان - المان
faribaaaa - ایران - تهران
ان اکسا چه ربطی به سنگسار داشت!!؟
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

مومنتمومنت شلنگ اباد - سوئد -
faribaaaa - ایران - تهران
دین نمیتونه قانون باشه.معنی دین اینه که انسان از یه طریقی به رستگاری برسه و خدارو بشناسه.نه برا مجازات و کسی حق داره بکشه که بتونه زنده کنه و الان شما دارید قهقرایی فکر میکنید!!!!!!!! من التوفیق
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

hussain - بریتانیا - لندن
باحال بود... مرسانج!
خدایی قالیباف با اون استیل و کله کچل بود چرا به احمدی نژاد رای دادین؟!
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

sOOd@beh - ایتالیا - ایتالیا
فریبا خانم روزه گرفتن و نماز خوندن کارهایی هستن که خودمون براشون تصمیم میگیریم و مثلا در دین کلیمیها یا هر دین دیگه ای کسی مردم رو مجبور به انجام کاری نمیکنه یا اینکه برای دین اونهارو مجازات نمیکنه همیشه خود افراد هستن که از روی میلشون و برای اعتقاداتشون کاری رو انجام میدن و یا برعکس و هیچ کس برای اعتقاداتش کشته-اعدام-قع عضو-شکنجه و یا سنگسار نمیشه... مرسی از سایت بسیار خوبتون.
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

shekamo - نورو - اوسلو
ااااحمدی خوت که دسته گلی و شاخ شمشادی دیگه گل واسه چی ای جان چه رومانتیک بود و ما نمدونسیم
جمعه 19 بهمن 1386

mah1 - ایران - تهران
فریبا ببین تو با این طرز فکرت اصلا بیخیال نظر دادن شو.اخه ادمه....کارهایه کثیف یعنی چی رفته با یکی دیگه؟ اخه ادمه ما قبله تاریخ سنگسار جوابه اینه؟ که به تو واون عقایدت.... من مسلمونم خدا و پیغمبرم قبول دارم ولی امثاله تو حالمو به هم میزنن. فسیلللللل بیدار شو.
جمعه 19 بهمن 1386

ehsanusa - امریکا - نیوجرسی
فریبا- ایران - تهران
میشه بگی کجای قرآن نوشته سزای زنا سنگساره؟ نشونی آیه شو بده. شاید تو جلد دومش نوشته باشه! اگه جلد دومش رو داری بگو از کجا خریدی ما هم بریم بخریم!
جمعه 19 بهمن 1386

masoud1981 - ایرلند - دوبلین
ضمن تشکر از فریبا خانم! جهت اطلاع دوستان عرض کنم که در مورد حکم سنگسار در آیه 43 سوره مایده به آن اشاره شده است! جالب تر اینکه ماجرا و شان نزول این آیه از این قرار است که حکم سنگسار در تورات آمده بوده است و در زمان پیامبر اسلام دو تن از یهودیان که از اشراف خیبر بوده اند زنای محسنه انجام می دهند و چون یهودیان نمی خواسته اند آنها سنگسار شوند از یهودیان مدینه می خواهند تا نزد پیامبر بروند از ایشان سوال کنند تا شاید مطابق احکام اسلامی سنگسار انجام نشود و ضمنا سفارش کرده بودند که اگر پیامبر هم از سنگسار صحبتی به میان آورد آنها یعنی یهودیان مکه بگویند که از سنگسار در تورات اسمی به میان نیامده است و آن گاه این آیه نازل شده است!
احکام اسلامی دو دسته هستند: فردی و اجتماعی! نماز و روزه فردی اند اما بسیاری از احکام اجتماعی هستند. اگر چنین حکم شدیدی برای زنای محسنه وجود دارد برای این است که کسی جرات نکند چنین عمل شنیعی انجام دهد!
جمعه 19 بهمن 1386

mah1 - ایران - تهران
مسعود مگه شما از فریبا تشکر کنی! مرسی از توضیحاتت. میدومنی بی دلیل نیست مردم دارن بیشتروبیشتر از دین متنفر میشن به خاطر یه سری ادمهایه تند رو که از اسلام مذهبی ادم کشوتحقیر کننده ساختن. درست مثله زمانی که تو اروپا ادمهارو زنده زنده به اسم دین میسوزوندن نتیجه اش هم که امروز معلومه! چطوره این جور ادمها از ایران برن تو یه صحرا زندگی کنن هم قرانه اونها بهتر میشه هم ما راحت میشیم؟
جمعه 19 بهمن 1386

bahram1 - ایران - تبریز
فریبا و مسعود عزیر. بله کسی که کار کثیف انجام داده باید مجازت کرد البته به شرطه و شروطها! فریبا خانوم میدونی چند تا مرد کار کثیف انجام میدن هر روز؟ میدونی نصف بیشتر مردای مسلمان و ایرانی به زنانشون تجاوز میکنن؟ کتکشون میزنن؟ پس اینا کی مجازات میشن؟ اگه قراره به دستورات قرآن عمل بشه چرا همش به ضد زنان عمل میشه. تو که باید خودت شاکی باشی. میدونی چندتا زن تا آخر عمرشون مجبورند بله مجبورند با شوهرهای لندهور مشروبخوار لجن زندگی کنن فقط و فقط چون تو قوانین به اصطلاح اسلامی ما زن حق هیچ انتخابی نداره؟ اشتباه مرد با چند ماه زندان بخشیده میشه و اشتباه زن با سنگسار؟ این عدالته؟ همیشه گفته ام باز هم میگم. قربان دستای اون زنی که شوهر لجنشو کشته
شنبه 20 بهمن 1386

ali tehrani - ایران - تهران
قبول دین اجبار نیست. مشکل شما این است که ضدیت خودتون با نظام را با ضدیتتون با دین مخلوط میکنید. هر دینی قواعدی داره. اون کشورهایی که شماها توش دارین زندگی میکنید هم قانون داره. برید منشور حقوق بشر را بخونین. قران میفرماید در قصاص حیات اجتماعی وجود دارد. چرا به این فکر نمیکنید که اونکسی که جرم میکنه حق دیگری را پایمال کرده؟ چرا به این فکر نمیکنید که با مجازات خلافکاران جرم و جنایت کم میشه و فضا برای زندگی اجتماعی فراهم میشه؟ برای همینه که قران میفرماید در قصاص حیات و زندگی است. دست از این الکی گویی های غیر علمی بردارید.
شنبه 20 بهمن 1386

راحل - ایران - شیروان
((کدوم شهدای زن شاید منظورشون همون زنهای بی گناهی هستن که سنگسار شدن... )) با عرض پوزش اینا همه چرت وپرته
واقعا بعضیا سنگسار شدن و ... حقشونه
از
یکشنبه 21 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.