با حضور ناطق نوری؛ بخش وی آی پی بیمارستان ایرانیان در دوبی گشایش یافت

با حضور ناطق نوری؛

 بخش وی آی پی بیمارستان ایرانیان در دوبی گشایش یافت

امروز ( چهارشنبه) و با حضور حجت الاسلام والمسلمین "علی‌اکبر ناطق نوری" رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری بخش " وی .آی .پی " بیمارستان ایرانیان در دوبی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار انتخاب در امارات ، بیمارستان ایرانیان که سابقه 37 ساله خدمات رسانی پزشکی در امارات دارد امروز ( چهارشنبه) با حضور حضور حجت الاسلام والمسلمین "علی‌اکبر ناطق نوری" رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و حجت‌الاسلام والمسلیمن سید "علی شاهچراغی" نماینده رهبر معظم انقلاب در امارات عربی متحده و "محمد جعفر خطیب زاده" سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دوبی بخش " وی .آی . پی " این بیمارستان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری همچنین با اشاره به تاکید و تشویق دین اسلام به کسب علم و دانش افزود: اسلام بدنبال خرافات نیست و به همین منظور رهبران دینی مردم را به کسب دانش تشویق می‌کنند.

هم چنین وی افزود : در اسلام چیزی که مانع فهم و درک مردم شود وجود ندارد، زیرا مردم هر چه بیشتر بفهمند آن(اسلام) را بیشتر درک می‌کنند و مردمی که خوب بفهمند و درک کنند و سطح آگاهی خود را افزایش دهند دیگر کورکورانه اطاعت نمی‌کنند

ویدا - ایران - شیراز
اون پاراگراف آخریو بخونید !! جالبه
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

sama128 - ایران - تهران
شما آقایان که دم از خاکی بودن می زنید و طاقت دوری از بهشت را ندارید چطور برای خودتان بخش وی آی پی در بیمارستان دبی افتتاح کرده اید در حالی که مردم سطح متوسط و پاپین جامعه پول رفتن به بیمارستان های داخل کشور را هم ندارند . اگر زمان شاه خدا بیامرز بود باید برای کندن دندانهایتان در کنار خیابان روی بشکه می نشستید تا دندانهایتان را با کازانبر بکنند
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

parviz1 - انگلستان - کترینگ
مبارک دایناسور های رژیم باشد که با هواپیماهای خصوصی بعد از این برای خدماتی که انجام داده اند بایستی از شرایط سلامتی خودشان مطلع باشند بهر حال اکیپ پزشکی و تجهیزات مخصوص برای ملایان و احتمالا مزدوران دوروبرشان.خوب میلیاردها دلار هر کدام پول دارند آنها بیمارستان و بخش وی آی پی نداشته باشندمیخواهید مردم ملت ستم کشیده داشته باشند.اصلا ملت ستم را بر خود روا داشتند تا اینها همه چیز داشته باشند.بقول دوستان دولول بندشان تا کور شود و یا مرگ بر و از این چرندیات چون خودشان هم از این امکانات انشالله بهره مند خواهند شد ولی جالب است که نمیدانند در بخش وی آی پی مامور وی آی پی برای گرفتن جان میفرستند مخصوصا برای کسانیکه بیشتر جنایت و.... کرده باشند.باور کنید همه جا مرگ هست.
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

aryaee - انگلستان - لندن
این عوضی ها خوب میدونن که تاریخ مصرف اسلام تو ایران سر اومده . اینا خوب میدونن که اگه گیر مردم بیفتن چه اتفاقی میفته . هیچ بیمارستانی در ایران حاضر حاضر نیست با پذیرش این میکروبها وانگل های کثیف محل خودشو کثیف کنه . بعد بهتره یه جایی زود تر دستو پا کنن . دوبی همون قلعه سابق در تهرانه که بعد از انقلاب متولیان و کار گردان های اون سرمایه های خو رو بردن دبی و ابادش کردن حالا این شهر نوی دوبی که نزدیک هم هست جای اول و اخر اوناست .وی ای پی هم اسم محترمانه برای اون بخش مراقبتهای ویژه است که از بیماران خیلی خطرناک مراقبت میکنه که باعث پخش مرضهای واگیر دار نشن مخصوصا بیماریهایی مثل جنون دینی از نوع اسلامی . یا از این قبیل .
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

soshians - ایران - تهران
جمله آخر ایهام داره. آخوند به اینجا رسیده چون یه عده کورکورانه ازشون اطاعت می کنند. حالا اگه قرار باشه مخشونو به کار بندازن که دیگه توی آخوندو تو بخش وی.ای.پی. راه نمیدن.جناب نوری با این حرفات اسلام در خطر می افته.
پنج‌شنبه 18 بهمن 1386

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.