انتشار اسکناس ۱۰ هزار تومانی قطعی شد

انتشار اسکناس 10 هزار تومانی قطعی شد

معاون بانک و بیمه و شرکتهای دولتی وزیر اقتصاد گفت: اقدامات لازم برای انتشار اسکناس 10 هزار تومانی انجام شده و این اسکناس در موعد مقرر منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمید پورمحمدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزیهای وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی در خصوص انتشار اسکناس، اظهار داشت: نکته مهمی که در این اقدام وجود دارد تلاش برای کاهش تورم و حجم نقدینگی همزمان با توسعه بانکداری الکترونیک است.
وی با تاکید بر اینکه نباید مردم از نظر اسکناس احساس کمبود کنند، خاطرنشان کرد: در این راستا اقدامات لازم برای انتشار اسکناس 10 هزار تومانی انجام شده و این اسکناس در موعد مقرر منتشر خواهد شد.
پورمحمدی با اشاره به فراهم شدن امکان ایجاد بورس اوراق مالی بازار رهن ثانویه، تصریح کرد: در مورد نهادهای مالی برای توسعه بخشهای مختلف اقتصادی نیز باید بانکهای سرمایه‌گذاری به منظور تامین سرمایه پروژه‌های مختلف اقتصادی فعالیت خود را آغاز کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو بانک در این زمینه شروع به کار کرده‌اند.
معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در ادامه افزود: هم‌اکنون چارچوب جدیدی برای بودجه‌نویسی شرکتهای دولتی با رویکرد توجه به اصل 44 قانون اساسی تدوین شده است که به زودی در اختیار مراجع تصمیم‌گیرنده قرار خواهد گرفت.
به گفته پورمحمدی پس از پذیرفته شدن بانکهای ملت و صادرات در بازار سهام، بانکهای تجارت، رفاه و پست‌بانک نیز پس از ارائه صورتهای مالی خود وارد این بازار خواهند شد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: یکی از اقدامات بسیار مهم در راستای ایجاد تحولات رفتاری در نظام بانکی کشور، تشکیل یک بانک جامع اطلاعات مشتریان و ایجاد ساز و کارهای سنجش اعتبار مشتریان است که این کار با آغاز بکار شرکت رتبه‌بندی مشتریان وارد مرحله اجرایی شد.
وی با اشاره به ابلاغ دو آیین‌نامه وصول مطالبات و فروش دارائیهای مازاد بانکها، خاطرنشان کرد: آیین‌نامه سنجش اعتبار مشتریان نیز جزء آیین‌نامه‌های تحول رفتاری در نظام بانکی است و در خلال 7 آیین‌نامه باقیمانده در آینده‌ای نزدیک به بانکها ابلاغ خواهد شد.

parviz1 - انگلستان - کترینگ
نگران نباشید با این دزدیهایی که دولت جیب بری اسلامی میکند ارزش پول را به ... رسانده و بعد هم اسکناس یکصد میلیون تومانی هم در میاید و این همان اقتصادی بود که دوکی و مافیا برایش به به و چه چه و تعریف کرده بود و دهان را آب انداخته بود.آخه اگر نفت بشکه ای 1000 دلار هم فروش رود تا این دزدان و عربهای گدا گودوله هستند که چیزی به ملت نمیرسه مگر همین چرندیات و شکوفایی اقتصاد با اسکناسهای 10000000000000000000 تومانی و دل خوشی با 0000 ها .خدا لعنت کند هرچی دذد و طن فروش و چپاولگر و مزدور و مفت خور و ...
سه‌شنبه 16 بهمن 1386

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
گرونی مردمو از پا دراورده
سه‌شنبه 16 بهمن 1386

ali-vienna - اتریش - وین
همینه دیگه! بانک ملی ایران شده مثل یه دستگاه چاپ پول فقط، تا بودجه کم میاد بودو یه مشت پول چاپ کن بده دست مردم، فکر اینم نباش که چی میشه! اصلاً شرط میبندم به احمدی نژاد بگی نقدینگی چیه فکر میکنه منظورت نقد و نسیه گرفتن از گوجه فروش (ارزون فروش!!!) محلشونه!
بعد هم انتظار دارن تورم نره بالا...

آقا فکر کرده هر چی پول درشت تر چاپ کنه، اقتصاد بهتر میشه! حالا شما یه پول چاپ کنید به نام "ملا"!‌ معادل پنجاه هزار تومان، چه فرقی به حال یه کارگر داره که حقوقش همونه که بود؟
سه‌شنبه 16 بهمن 1386

hanasa - ایران - سنندج
ملت رو گوسفند فرض کردند. میگن شما رو می بریم کشتارگاه تا ببینید اونجا جاییه که اونقدر خوبه که هیچ کدومتون بر نمی گردید. حال و صفا اونجاست. بهشت اونجاست.
سه‌شنبه 16 بهمن 1386

دریا-بابایی - ایران - اهواز
من شاغل هستم و ماهیانه حقوقه نسبتا خوبی میگیرم ولی باز آخر ماه یه جورایی کم میارم خدا به داد اون بنده خداهایی برسه که با 200000 الی 300000 میخوان زندگی کنن
خدا از سر تقصیراته این ملاها نگذره
چهار‌شنبه 17 بهمن 1386

hani734 - ایران - تهران
از ماست که بر ماست.جونمون در بیاد حقمونه.............
چهار‌شنبه 17 بهمن 1386

aidaaida - ایران - تهران
فکر کردن مردم خرن و هیچی نمی فهمن اون کارگر بدبختی که پول نداره برای دختر دم بختش جهیزیه بخره یا خرج خونه و زندگی شو بده براش چه فرقی میکنه که اسکناس چقدری باشه فرق تنها برای خودشون میکنه که جیب های پر پولشون و سبک تر کنند تا راحت تر بتونند خرج کنند نه برای این مردم بدبخت اینا حتی از اون معلم بیچاره هم میدزند 6 ماه بن خری
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.